Sktr.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vergeet de 30 jarige stoere girl niet
Ik sta je half mattie, no worries...! Gaan met die camera!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die risico ben ik hartelijk bereid om te nemen.
Zowenzow, fokdiertjes vastleggen op fotografisch apparatuur en digitaal openbaren![]()
Niks beters dan samen op safari gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik sta je half mattie, no worries...! Gaan met die camera!
Dit, ja. Al die praatjes hier van gasten die toch niet komenquote:
aantal mensen dat zegt dat ze komen moet je sowieso door 5 delen ivm kloontjes héquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit, ja. Al die praatjes hier van gasten die toch niet komen
wat is dit voor trieste actie. dus je gaat helemaal moeite doen om te komen om op een afstand fotos te maken van iets dat je niet leuk vindquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:47 schreef Montelly het volgende:
Ik kom ook, alleen al om jullie van afstandje te fotograferen, dus wees gewaarschuwd fokdiertjes in het wild.
Pro tip: net zo als IRL hoef je niet alle reacties serieus te nemen, helemaal niet op fok =]quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit voor trieste actie. dus je gaat helemaal moeite doen om te komen om op een afstand fotos te maken van iets dat je niet leuk vindof is dit een autistische manier om er toch een beetje bij te kunnen zijn
Dit dus, ik zie z'n gezicht niet eens, maar voel gewoon aan dat er bitch op z'n voorhoofd staat.quote:
Maar jij nu wel? In de SC zeg je van niet maar je staat wel bij aanwezigen.quote:
Ze komt alleen met mij dineren, want met de rest van die autisten wil ze niet gezien worden. Kan haar niet ongelijk geven, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij nu wel? In de SC zeg je van niet maar je staat wel bij aanwezigen.
Stoere boi.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze komt alleen met mij dineren, want met de rest van die autisten wil ze niet gezien worden. Kan haar niet ongelijk geven, eigenlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze komt alleen met mij dineren, want met de rest van die autisten wil ze niet gezien worden. Kan haar niet ongelijk geven, eigenlijk.
Held op sokken, tevens stoere boiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grap maak?quote:
ik heb daar wel respect voor. je vertelt gewoon hoe je uit eten gaat met een meisjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een grap maak?Was gewoon serieus man.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik heb daar wel respect voor. je vertelt gewoon hoe je uit eten gaat met een meisje
ik zou christina geen paard willen noemen maar ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Ok klaar nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik heb daar wel respect voor. je vertelt gewoon hoe je uit eten gaat met een meisje
We hebben het over de luchtverfrisser.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zou christina geen paard willen noemen maar ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebben
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok klaar nu, anders knapt ambipur op hem af..
Grgr
"Hoi zit jij ook op FOK!?" Als ze nee zegt, is ze de moeite toch niet waard.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Kesefkesef het volgende:
Hebben jullie goeden tips hoe je meisjes aanspreekt?
neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik ben daar te verlegen voorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
[..]
"Hoi zit jij ook op FOK!?" Als ze nee zegt, is ze de moeite toch niet waard.
Lijkt me wel lachequote:
Over 40 jaar kijk je naar ongetwijfeld anders tegen aan.quote:
Dat zie ik tegen die tijd nog welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over 40 jaar kijk je naar ongetwijfeld anders tegen aan.
quote:YOLO toch![]()
ik zal er zijnquote:
Ben jij dat echt? Een 1d met een teleprimequote:
Ik denk niet dat ik de avond van tevoren kan slapen hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De zenuwen gieren reeds door mijn lijf! Als ik maar niet dichtklap!
Denk dat ik ff goed ga snatsen hoor, lkkr doorhalen jwz.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de avond van tevoren kan slapen hoor
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij nu wel? In de SC zeg je van niet maar je staat wel bij aanwezigen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Kesefkesef het volgende:
Ze op je af laten komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Kesefkesef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |