Hee ikijiallebei, heb jij Meloewa nog gezien? Volgens mij zag ik haar net in een steegje met Rick. Groet Reinierquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Waar is iedereen dan? Sta nu voor de beurs, maar durf niemand aan te spreken.
Word hard geflasht weer met die meet!

Het is dat ik in Duitsland zit maar volgens mij kun je met jou ook wel een goed gesprek voeren onder het genot van wat alcohol en rookwaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hee ikijiallebei, heb jij Meloewa nog gezien? Volgens mij zag ik haar net in een steegje met Rick. Groet Reinier

Haha, ja vlgens mij ook, Boudewijn kwam later ook nog vertelde hij omdat meloewa graag meerdere gaatjes gevuld wilde hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hee ikijiallebei, heb jij Meloewa nog gezien? Volgens mij zag ik haar net in een steegje met Rick. Groet Reinier

Hey Frank_Drebin, heb je wel eens een duits blond mokkel mogen baffen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat ik in Duitsland zit maar volgens mij kun je met jou ook wel een goed gesprek voeren onder het genot van wat alcohol en rookwaar.
Maar goed, laat ik dan vooral zelf ook niet gaan SC'en natuurlijk.

Ik heb zelden naar nationaliteiten gevraagd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hey Frank_Drebin, heb je wel eens een duits blond mokkel mogen baffen?

Maar ondanks je flinke gebaf, blijf je vrolijk door modden hier op KLB ? Raar mannetje ben je toch ook!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zelden naar nationaliteiten gevraagd.

Ik kom wellicht met de auto, omdat ik anders de train van half 12 al terug moet pakken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wellicht ben ik aanwezig, dan l;aten we het bier rijkelijk vloeien toch?

Dat probleem heb ik nou ook. Erg teleurstellend altijd bij het uitgaan in Utrecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom wellicht met de auto, omdat ik anders de train van half 12 al terug moet pakken.

Sowieso ouwe.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is dat ik in Duitsland zit maar volgens mij kun je met jou ook wel een goed gesprek voeren onder het genot van wat alcohol en rookwaar.
Maar goed, laat ik dan vooral zelf ook niet gaan SC'en natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Chris hoe is de man/vrouw verhouding momenteel? Pas bij 8 man op 1 vrouw wordt het interessant om te komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:19 schreef CristinaYang het volgende:
Als een mod me kan helpen dit een reeks te maken? Ik weet niet hoe

goeien woordgrap welquote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chris hoe is de man/vrouw verhouding momenteel? Pas bij 8 man op 1 vrouw wordt het interessant om te komen..
grgrgrg

T Gaat toch om de gezelligheid . Maarre als k iedereen die zegt te komen en iedereen die misschien komt bij elkaar op tel kom ik uit op : 7 vrouwen en 35 mannen . Dat is 1 op 5quote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chris hoe is de man/vrouw verhouding momenteel? Pas bij 8 man op 1 vrouw wordt het interessant om te komen..
grgrgrg

Ik heb van horen zeggen dat er daar genoeg fleurtjes rondhuppelen dus np. Beter kom je niet, meer voor mij dus.quote:Op zondag 28 april 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
grgrgrg

Niet op zaterdag, dan komen de Anita's en de simpele wijven uit de randgemeentesquote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat er daar genoeg fleurtjes rondhuppelen dus np. Beter kom je niet, meer voor mij dus.

Ik neem aan dat je een hoffelijke fokker bent en de drankjes van de dames zal betalenquote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat er daar genoeg fleurtjes rondhuppelen dus np. Beter kom je niet, meer voor mij dus.

Nietus, nog 8 dagen, ben aan het afstrepen wanneer ik eindelijk eens een keer een kroeg binnen stap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:34 schreef CristinaYang het volgende:
Kickje omdat het alweer over een week is

Niet in je eentje doorfeesten tot half zes.quote:Op zondag 28 april 2013 03:00 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou ook. Erg teleurstellend altijd bij het uitgaan in Utrecht.
Als iedereen rond een uur of drie ineens afhaakt mag je tot zes uur op CS pitten tussen de zwervers.

Heeeeeeeelpquote:Op zondag 28 april 2013 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
T Gaat toch om de gezelligheid . Maarre als k iedereen die zegt te komen en iedereen die misschien komt bij elkaar op tel kom ik uit op : 7 vrouwen en 35 mannen . Dat is 1 op 5

Alsof je erheen wil!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef CarbonC het volgende:
Kan die topicmeet niet gewoon onder werktijd i.p.v. op een zaterdagavond?
Op zaterdagavond lig ik aan de ketting op de bank in een Vinexwijk te kijken naar een buttfilm op NET5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |