Als jij er bent is het sowieso leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom gewoon hoor, belofte -> schuld
En vertrouw er op dat t idd leuk zal worden
Dit vind ik lief, echtquote:
Ok sommige zijn wat ouder, vandaar is het handig om leeftijd bij te zetten. Volgens mij ben jij ook niet ouder dan 20.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen SC in dit topic, als je hitsig wil doen doe je dat maar over de DM.
[..]
Kan je je obsessie met Ambi asjeblieft ergens anders ventileren? Dank.
EN NU ALLEMAAL WEER OT ASJEBLIEFT, ik word hier zo moe van
quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik lief, echt
Maar ok, geen SC hier, dus ik ga me even gedragen
Ik ben 21. En nu einde onderwerp.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok sommige zijn wat ouder, vandaar is het handig om leeftijd bij te zetten. Volgens mij ben jij ook niet ouder dan 20.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef marcel-o het volgende:
boeiend die leeftijden
t gaat om sociaal contact toch?
Praten over de hont van tante Gerda van 93 vind ik niet bijster interessant. Gewoon studentenmeet houden met nog paar chille niet-studenten.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef marcel-o het volgende:
boeiend die leeftijden
t gaat om sociaal contact toch?
What happens in Vegas stays in Vegas Flappiequote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Zapato het volgende:
Maakt er iemand een reportage van de meet? Dat zou namelijk echt heel leuk kunnen worden.
Zal je goeddoenquote:
Madeliefff en vera166 nog. Verder is het wel wat dungezaaid ja.quote:Op maandag 22 april 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal je goeddoen
OT: er komen nog wel WAT vrouwen, toch?Of blijven CY en ik als enige vrouwmenschen over zo
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef ikjijallebei het volgende:
nu aan het zuipen met ene linsey in 't neutje ofzo vlak bij de beurs, ik zit met een wit overhemd
Beter kkom je over 2 weken ook naar neutje pik, douwe lekkr een pil in onze mik en helemaal losssoeee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef ikjijallebei het volgende:
nu aan het zuipen met ene linsey in 't neutje ofzo vlak bij de beurs, ik zit met een wit overhemd
Wellicht ben ik aanwezig, dan l;aten we het bier rijkelijk vloeien toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Beter kkom je over 2 weken ook naar neutje pik, douwe lekkr een pil in onze mik en helemaal losssoeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |