nee normaal is de storm van kritiek over dit idiote liedjequote:
Gelukkig voor hen ben ik die mening niet toegedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee normaal is de storm van kritiek over dit idiote liedje
Hmm, ik begrijp je post niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Ze hebben er echt veel energie ingestoken. (Nee, dit is geen sarcastische post). Zou het beter en moderner kunnen? Vast wel. Maar ik vind dit zeker niet slecht.
Verschrikkelijk kutnummer en aardig nummer is bij mij niet helemaal hetzelfde...quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dus je vindt het wel een aardig nummer? ...
Dat maakt het alleen maar erger...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ze hebben er echt veel energie ingestoken.
5 uur om te schrijven, volgens mij ook in een recordtijd opgenomen... het hangt van clichés aan elkaar, het klinkt zelfs als een standaard format (rustig-hard-rustig), politiek correct maar totaal geen gevoel met de samenleving...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Ze hebben er echt veel energie ingestoken. (Nee, dit is geen sarcastische post). Zou het beter en moderner kunnen? Vast wel. Maar ik vind dit zeker niet slecht.
Haha, maar je zei dat je verwachte dat het een kutnummer zou zijn. Maar het was niet meegvalllen ( je verwachting ) Vandaar dat het dan wel een ardig nummer moest zijn voor jou...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kutnummer en aardig nummer is bij mij niet helemaal hetzelfde...
Het is overigens nog plagiaat ook, dus ik kan er wel om lachen... Echt alles wat mis kon gaan is mis gegaan.
Haha. Ach, je zult wel gelijk hebben. Ben ook in een goede stemming deze morgen. Misschien daarom mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:23 schreef Resistor het volgende:
[..]
5 uur om te schrijven, volgens mij ook in een recordtijd opgenomen... het hangt van clichés aan elkaar, het klinkt zelfs als een standaard format (rustig-hard-rustig), politiek correct maar totaal geen gevoel met de samenleving...
Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken als een groep kinderen het rapgedeelte gaat doen, zal vast wel 'stereokoor' zijn, maar als het niveau even hoog is als in mijn schooltijd frees ik met grote frezen, die klinken dan nog beter (en dan moet je oorkappen op)
Ik ben gvd niet eens tot de rap gekomen. Hahaha. Geen zin om het nummer nu af te luisteren. Zal wel heel triest zijn. Neem mijn eerste post in dit topic aub niet serieus!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind de rapsessie erg goed. Dat redt voor mij echt het nummer.
Ik zou het ten zeerste kunnen waarderen als hij daar in ieder geval op wacht met aftreden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is Ewbank dan al dood
En ik moet ook iets bekennen... Ik heb de eerste halve minuut geluisterd, toen geskipped naar halverwege (rapgedeelte), en toen maar gestopt en iets anders gaan doen, dus het einde niet gehoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik ben gvd niet eens tot de rap gekomen. Hahaha. Geen zin om het nummer nu af te luisteren. Zal wel heel triest zijn. Neem mijn eerste post in dit topic aub niet serieus!
Ben em nu pas in z'n totaliteit aan het luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:35 schreef Resistor het volgende:
[..]
En ik moet ook iets bekennen... Ik heb de eerste halve minuut geluisterd, toen geskipped naar halverwege (rapgedeelte), en toen maar gestopt en iets anders gaan doen, dus het einde niet gehoord.
Is het echt rustig-hard-rustig, of eindigt het ook met de rap?
Je moet het anders bekijken, bijna heel Nederland krijgt er oorgriep van. Jij vindt het een mooi nummer, je snapt de kritiek niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK, heb em nu helemaal geluisterd. Resistor: hij gaat niet helemaal rustig-hard-rustig. Er zijn namelijk twee rapstukjes. Dus: rustig-hard-rustig-hard-rustig. Het is aardig clichématig allemaal, maar ik vind het nummer nog steeds niet onaardig. Snap de kritiek niet helemaal!
Meevallen tov de verwachting, dat is (uiteraard) wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, maar je zei dat je verwachte dat het een kutnummer zou zijn. Maar het was niet meegvalllen ( je verwachting )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |