abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125515398
Ik vind het een mooi nummer. Ze hebben er echt veel energie ingestoken. (Nee, dit is geen sarcastische post). Zou het beter en moderner kunnen? Vast wel. Maar ik vind dit zeker niet slecht.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 09:08:25 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125515407
doe ff normaal man }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125515412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:08 schreef sp3c het volgende:
doe ff normaal man }:|
Dacht dat ik dat deed. :{
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 09:14:25 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125515452
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Dacht dat ik dat deed. :{
nee normaal is de storm van kritiek over dit idiote liedje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125515458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee normaal is de storm van kritiek over dit idiote liedje
Gelukkig voor hen ben ik die mening niet toegedaan. :D
pi_125515460
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Ze hebben er echt veel energie ingestoken. (Nee, dit is geen sarcastische post). Zou het beter en moderner kunnen? Vast wel. Maar ik vind dit zeker niet slecht.
Hmm, ik begrijp je post niet helemaal.
Het lijkt erop dat je zegt "ze hebben er veel energie in gestoken, dus vind ik het mooi".
Het een lijkt mij echter niet logisch te volgen uit het ander...
pi_125515480
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:

Dus je vindt het wel een aardig nummer? ... :T
Verschrikkelijk kutnummer en aardig nummer is bij mij niet helemaal hetzelfde...

Het is overigens nog plagiaat ook, dus ik kan er wel om lachen... Echt alles wat mis kon gaan is mis gegaan. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125515497
quote:
Ze hebben er echt veel energie ingestoken.
Dat maakt het alleen maar erger...
pi_125515518
Ben net wakker, zometeen lekker stamppot.
pi_125515568
quote:
5 uur om te schrijven, volgens mij ook in een recordtijd opgenomen... het hangt van clichés aan elkaar, het klinkt zelfs als een standaard format (rustig-hard-rustig), politiek correct maar totaal geen gevoel met de samenleving...

Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken als een groep kinderen het rapgedeelte gaat doen, zal vast wel 'stereokoor' zijn, maar als het niveau even hoog is als in mijn schooltijd frees ik met grote frezen, die klinken dan nog beter (en dan moet je oorkappen op)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_125515628
Gister voor het eerst gehoord bij P&W.....wat ongelofelijk slecht zeg. Die gast daar maakte wel een erg leuke analyse. Maar kom op he, die text en die rap. :')

In denk dat Willem de guillotine gaat afstoffen voor de 30ste.

Oh ja, de W van stamppot. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_125515631
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk kutnummer en aardig nummer is bij mij niet helemaal hetzelfde...

Het is overigens nog plagiaat ook, dus ik kan er wel om lachen... Echt alles wat mis kon gaan is mis gegaan. ;)
Haha, maar je zei dat je verwachte dat het een kutnummer zou zijn. Maar het was niet meegvalllen ( je verwachting ) Vandaar dat het dan wel een ardig nummer moest zijn voor jou...

Maargoed je hebt meer dan gelijk :)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_125515645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:23 schreef Resistor het volgende:

[..]

5 uur om te schrijven, volgens mij ook in een recordtijd opgenomen... het hangt van clichés aan elkaar, het klinkt zelfs als een standaard format (rustig-hard-rustig), politiek correct maar totaal geen gevoel met de samenleving...

Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken als een groep kinderen het rapgedeelte gaat doen, zal vast wel 'stereokoor' zijn, maar als het niveau even hoog is als in mijn schooltijd frees ik met grote frezen, die klinken dan nog beter (en dan moet je oorkappen op)
Haha. Ach, je zult wel gelijk hebben. Ben ook in een goede stemming deze morgen. Misschien daarom mijn eerdere post. :P
  zaterdag 20 april 2013 @ 09:32:08 #239
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_125515678
Ik vind de rapsessie erg goed. Dat redt voor mij echt het nummer.
pi_125515692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind de rapsessie erg goed. Dat redt voor mij echt het nummer.
Ik ben gvd niet eens tot de rap gekomen. Hahaha. Geen zin om het nummer nu af te luisteren. Zal wel heel triest zijn. Neem mijn eerste post in dit topic aub niet serieus!
  zaterdag 20 april 2013 @ 09:33:58 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125515698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

met een beetje mazzel is Ewbank dan al dood :P
Ik zou het ten zeerste kunnen waarderen als hij daar in ieder geval op wacht met aftreden.

Vooral dat denigrerende steekt. Je kan het je toch niet voorstellen als je dat lied luistert dat het over je Koning gaat? :')
Laffe huichelaar
pi_125515706
God. Ik vind die rap helemaal niet slecht. :@ Die trommels op de achtergrond zijn ook vet. Wederom, mijn vorige post niet serieus nemen aub. :@ Ik vind het nummer serieus wel aardig.
pi_125515710
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik ben gvd niet eens tot de rap gekomen. Hahaha. Geen zin om het nummer nu af te luisteren. Zal wel heel triest zijn. Neem mijn eerste post in dit topic aub niet serieus!
En ik moet ook iets bekennen... Ik heb de eerste halve minuut geluisterd, toen geskipped naar halverwege (rapgedeelte), en toen maar gestopt en iets anders gaan doen, dus het einde niet gehoord.

Is het echt rustig-hard-rustig, of eindigt het ook met de rap?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_125515715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:35 schreef Resistor het volgende:

[..]

En ik moet ook iets bekennen... Ik heb de eerste halve minuut geluisterd, toen geskipped naar halverwege (rapgedeelte), en toen maar gestopt en iets anders gaan doen, dus het einde niet gehoord.

Is het echt rustig-hard-rustig, of eindigt het ook met de rap?
Ben em nu pas in z'n totaliteit aan het luisteren. :@
pi_125515762
Er zijn mensen die het mooi vinden, ik ga even onder mijn bureau zitten om dit te verwerken.
pi_125515763
Hahaha:') Ik hou je veilig?
pi_125515765
OK, heb em nu helemaal geluisterd. Resistor: hij gaat niet helemaal rustig-hard-rustig. Er zijn namelijk twee rapstukjes. Dus: rustig-hard-rustig-hard-rustig. Het is aardig clichématig allemaal, maar ik vind het nummer nog steeds niet onaardig. Snap de kritiek niet helemaal!
pi_125515795
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK, heb em nu helemaal geluisterd. Resistor: hij gaat niet helemaal rustig-hard-rustig. Er zijn namelijk twee rapstukjes. Dus: rustig-hard-rustig-hard-rustig. Het is aardig clichématig allemaal, maar ik vind het nummer nog steeds niet onaardig. Snap de kritiek niet helemaal!
Je moet het anders bekijken, bijna heel Nederland krijgt er oorgriep van. Jij vindt het een mooi nummer, je snapt de kritiek niet.

Wat gaat er mis?
pi_125515800
Wel vind ik die accentjes van de rappers in het eerste stukje (is dat Lange Frans?) aardig irritant. En Resistor: dat eerste rapstukje heeft nog steeds een soft muziekje, dus echt hard is het niet! Dus eerder: rustig-semihard-rustig-hard-rustig.
pi_125515804
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:

Haha, maar je zei dat je verwachte dat het een kutnummer zou zijn. Maar het was niet meegvalllen ( je verwachting )
Meevallen tov de verwachting, dat is (uiteraard) wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')