Als hij dat zou doen zou de situatie nog ingewikkelder worden, zowel van deur naar deur gaan alsook continue jezelf identificerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef G.R.S. het volgende:
CNN: Don't open the door unless he's clearly dressed as a police officer.
Tja, Breivik was verkleedt als een politieman
Het zijn ongetwijfeld Tsjetsjenen, en daar hoef je niks op voor te bereiden, dat land is al vakkundig gesloopt door de Russen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:04 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat de VS wel geen invasie in Rusland zal voorbereiden
Vrouwen als Spongebobsterr?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat voor type meisjes, vrouwen dit zijn he![]()
Niet nodig dit te noemen, mijns inziens.
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er wonen veel radicale Moslims in Tsjetjenië.
Welke stream kijk jij?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Er komen 30SWAT mannekes uit een huis lopen
Dus, zat christenen die zich ook alleen maar met kerkzaken bezig houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
https://www.youtube.com/user/muazseyfullah/feed?filter=2
Alleen maar bezig met Islam.
CNN tvquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Er komen 30SWAT mannekes uit een huis lopen
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.
Ik bedoel de VS heeft in het grijze verleden die radicale moslims geholpen tegen toen nog de Sovjetunie.
Jeltsin, 1994, heeft Tsjetsjenië platgewalst.
Correct. Het gaat om 2 Tsjetjeense broers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef speknek het volgende:
Ik was druk met werk en snap er nu geen reet meer van. Dus die Sunil waar iedereen het zeker van wist, had er totaal niks mee te maken?
Ja, en dan wel studeren in de VS?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.
blijkbaar, maar hij is nog wel vermistquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef speknek het volgende:
Ik was druk met werk en snap er nu geen reet meer van. Dus die Sunil waar iedereen het zeker van wist, had er totaal niks mee te maken?
Denk eigenlijk een briefing. maar zag er grappig uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]Lekker makkelijk met 30 man tegelijk zo'n woning doorzoeken.
Of de bewoner had net een flinke bak versie koffie gezet, dat kan ook.
Net al gevonden in mijn supermarkt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Een voordeel is dat er nu wel veel mensen weten van de vermissing van Sunil
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:19 schreef Disorder het volgende:
Van die gast z'n youtube pagina:
[ afbeelding ]
Holy shit. Haha.
Wasmiddel van je moeder?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Net al gevonden in mijn supermarkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |