Jij praat deze aanslag goed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Saysem het volgende:
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.
Whatever, kijk gewoon naar al die islamitische landen, als daar wat aan de hand is staat iedereen altijd als een debiel te schreeuwen. Dat zegt toch al genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.
Nee, er is wel een verschil tussen je druk maken en onschuldige mensen opblazen. Laat dat duidelijk zijn.quote:
twitter:BreeSison twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:11:02SWAT entering home in #Watertown. Large pool of fresh blood found at back door. Basement unlocked #wbz http://t.co/iIJtjkOYTf reageer retweet
Wat een hoop onzin weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatever, kijk gewoon naar al die islamitische landen, als daar wat aan de hand is staat iedereen altijd als een debiel te schreeuwen. Dat zegt toch al genoeg.
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
WTF hebben Tsjetsjenen tegen de VS?
Ik bedoel Moskou heeft Tsjetsjenië platgebombardeerd?
En die basisschool in 2004?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasus_Emirate
Both the Russian Federation and the United States have designated the Caucasus Emirate as a terrorist organisation.
The United States government has offered US$5 million for information leading to the capture of the group's leader Dokka Umarov.
On July 29, 2011 the United Nations Security Council Al-Qaeda and Taliban Sanctions Committee added the Caucasus Emirate to the list of entities associated with Al-Qaeda.
Dus niet de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft toegeslagen, maar de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda?
Las een artikel hierover heel lang geleden. De inlichtingendiensten focussen zich op Midden-Oosterse types, al-Qaeda zet een Nigeriaan in. Vervolgens focussen ze zich op Afrikanen, komt al-Qaeda met een Europeaan, etc.
Dus als de aanslagplegers Tsjetsjenen zijn, dan zijn ze waarschijnlijk verbonden met het Kaukasisch Emiraat, de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda, ook wel beter bekend van hun aanslag op een Russisch vliegveld in 2011:
Uiteraard is er iets niet goed in dat geloof, het is een religie namelijk. Maar volgens mij hoef je niet gelovig te zijn om als Tsjetsjeen ten strijde te trekken. Voor de moed die vereist is voor zelfopoffering in de vorm van een zelfmoordaanslag helpt een geloof natuurlijk wel, terwijl religies sowieso goed gedijen in een staat van wanhoop.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin toch te twijfelen, iets is niet goed in dat geloof iig.
Ik praat ook met die lui hè irl.
Er is iets, ik weet niet wat dat is.
dat bedoel ik, kijk eens verder dan wat je op TV ziet. TV toont ons enkel wat we willen zien omdat ze daar geld mee kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat is gewoon wat ik op TV zie.
Wellicht, maar Afghanistan, Irak, Syrië of Libië lijkt me niet de ideale vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef t-8one het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kijk eens verder dan wat je op TV ziet. TV toont ons enkel wat we willen zien omdat ze daar geld mee kunnen verdienen.
Eng he, cultuurverschillenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wellicht, maar Afghanistan, Irak, Syrië of Libië lijkt me niet de ideale vakantiebestemming.
Niet met een rugzak neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin man. Je kan zo een baseballstadion binnen lopen als je een kaartje hebt.
Dus de suspect is een 'male Caucasian'?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasus_Emirate
Both the Russian Federation and the United States have designated the Caucasus Emirate as a terrorist organisation.
The United States government has offered US$5 million for information leading to the capture of the group's leader Dokka Umarov.
On July 29, 2011 the United Nations Security Council Al-Qaeda and Taliban Sanctions Committee added the Caucasus Emirate to the list of entities associated with Al-Qaeda.
Dus niet de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft toegeslagen, maar de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda?
Las een artikel hierover heel lang geleden. De inlichtingendiensten focussen zich op Midden-Oosterse types, al-Qaeda zet een Nigeriaan in. Vervolgens focussen ze zich op Afrikanen, komt al-Qaeda met een Europeaan, etc.
Dus als de aanslagplegers Tsjetsjenen zijn, dan zijn ze waarschijnlijk verbonden met het Kaukasisch Emiraat, de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda, ook wel beter bekend van hun aanslag op een Russisch vliegveld in 2011:
Deze gasten hebben de film ''Act of Valor'' gekeken denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin man. Je kan zo een baseballstadion binnen lopen als je een kaartje hebt.
Ik denk omdat ze nog meer wilde doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet dat die lui niet gewoon het land uit zijn gegaan, tijd zat gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |