bespaar jezelf het lijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen. Ik lees dat ik het koningslied heb gemis.
lijkt mij sterk dat je dat mistquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen. Ik lees dat ik het koningslied heb gemis.
Neee neee neeee neee allesquote:
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.quote:
Make that the cat wise.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.
Let the crowning begin!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.
1000 te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:35 schreef themauster het volgende:
539.000 mensen hebben naar de 3FM Awards gekeken
quote:
19 jaar oud alweer deze maand!quote:
vroeg ik mij ook al af. Vind het wel best zo. Geen gelul geen reclamequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Al 13 tracks dit uur.
Kan Domien dit niet vaker doen?
en zekers ook draaien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef themauster het volgende:
Claudia gaat straks met haar luisteraars het koningslied checken.
Vind het ook wat moeilijk voor te stellen.quote:
was ik maar zo jongquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:59 schreef Lamabal het volgende:
De 16 jarige ieniminimuis is blij met haar geit!
had je mij moeten horen de maandag na de kampioenswedstrijd tegen Twentequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind het ook wat moeilijk voor te stellen.
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, ook vaak gehad. Maar denk dat Domien niet 90 minuten lang heeft staan zingen/schreeuwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je mij moeten horen de maandag na de kampioenswedstrijd tegen Twente
maar hij zei iets over een KNO arts, dus hij zal al klachten hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, ook vaak gehad. Maar denk dat Domien niet 90 minuten lang heeft staan zingen/schreeuwen.
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar hij zei iets over een KNO arts, dus hij zal al klachten hebben gehad.
#ivhnwquote:
Luister amper deze week.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?
ook bijgekomen van al dat gefeest?quote:
is niet ergquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?
edit: dit klinkt wel een beetje onvriendelijk, zo is het niet bedoeld.
Nope, omdat school.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
edit: dit klinkt wel een beetje onvriendelijk, zo is het niet bedoeld.
Wat is jouw favoriete kaas?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
owja mensen hebben een leven, muizen niet
Young and wild and freequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat ik me afvraag he, als je blijkbaar al de hele week last hebt van je keel, dan is dat toch een reden om het wat rustiger aan te doen?
Inderdaad. Zwaar onprofessioneel. En als dit nu de eerste keer was..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat ik me afvraag he, als je blijkbaar al de hele week last hebt van je keel, dan is dat toch een reden om het wat rustiger aan te doen?
Gewoon ontslaan. Weg ermee!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
mag ik niet vertellen anders leef ik maar 1 keer.quote:
Na SR was het ook toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Zwaar onprofessioneel. En als dit nu de eerste keer was..
Maar ben je dan ook steeds een ander persoon? Of gewoon het zelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mag ik niet vertellen anders leef ik maar 1 keer.
Jup, en volgens mij ook een keer bij oud en nieuwquote:
Hij stelt zich niet aan, de mensen in dit topic stellen zich aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
eigenlijk valt het wel mee met domien. Hij moet zich niet zo aanstellen.
quote:Beste Zanger: Guus Meeuwis http://3fm.nu/11hW9hX
Beste Artiest Pop: Racoon http://3fm.nu/12qdBC5
Beste Album: Kensington - 'Vultures' http://3fm.nu/11EhqCq
Beste Nieuwkomer: Mister and Mississippi http://3fm.nu/ZCoRq6
Beste Artiest Rock: Kane http://3fm.nu/ZCp3FN
Beste Live Act: Kensington http://3fm.nu/11lKNIC
Beste Artiest Alternative: Blaudzun http://3fm.nu/17JnaOV
Beste Single: Racoon - 'Oceaan' http://3fm.nu/ZAtqlq
Beste Artiest Dance: Armin van Buuren http://3fm.nu/10lhavt
Beste Zangeres: Ilse DeLange http://3fm.nu/ZCs0pO
Beste Artiest Hiphop: The Opposites http://3fm.nu/XTNBQk
Beste Band: Racoon http://3fm.nu/XTOxnL
Ik geloof je lijstje niet helemaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
Beste Zanger: Gordon
Beste Artiest Pop: Gordon
Beste Album:Gordon
Beste Nieuwkomer: Gordon
Beste Artiest Gordon
Beste Live Act: De Toppers
Beste Artiest Alternative: Gordon
Beste Single: Gordon - 3 vingers in mij
Beste Artiest Dance: Gordon
Beste Zangeres: Gordina
Beste Artiest Hiphop: Gordon
Beste Band: Toppers
zit je al in de vangrails Henk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef henkde_j het volgende:
Het is ook wel zo'n plaat om met een te hoge stem mee te gillen in de auto
en dan minstens 1x in het uur draaienquote:
echt heel bijzonder is het niet, maar het loopt gewoon zo lekker doorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan minstens 1x in het uur draaien
MM en Nielson - Hoequote:
zout jij eens op met je Nielsonquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
MM en Nielson - Hoe
Unaniem verkozen tot MH
Sarcasme blijft lastigquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zout jij eens op met je Nielson
nee ben kapotquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook bijgekomen van al dat gefeest?
kan het niet produceren en begrijpen.quote:
Zo was ie beter te snappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
MM en Nielson - Hoe
Unaniem verkozen tot MH
quote:
ik heb niets beters te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus, ik zit ff aan de telefoon, wat een tempo hier man
twitter:T_Fitzright twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 11:52:13Iedere koning krijgt het lied dat hij verdient. reageer retweet
Ik vond deze ook wel passendquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef DeLuna het volgende:
twitter:T_Fitzright twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 11:52:13Iedere koning krijgt het lied dat hij verdient. reageer retweet
twitter:SOM038 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 11:51:10Wahahahha het #koningslied net gehoord. En dan willen ze enkele TBS klinieken sluiten? Ik weet nog wel een paar die behandeling nodig hebben reageer retweet
Ik ben gevraagd of ik met een collegatje van een kennis van me op blind date wilquote:
en dat ga je aan mij vragen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd of ik met een collegatje van een kennis van me op blind date wil![]()
Ik twijfel
twitter:MarkDijkhuis twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 10:19:17Goed idee dat alfabetlied. "De I is van Irene, die praat met bomen. De J is van Jorge, die mag hier niet komen." #Koningslied reageer retweet
12 maarquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Zit je dan 18 jaar in de gevangenis. Gr gr.
Dankquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dat ga je aan mij vragen?
moet jij weten... ben zelf niet zo'n voorstander van blind dates. Zijn vast tvserie afleveringen te vinden wrm niet.
maar wie wil er nou niet met jou op date na het posten van je foto met je auto?
Ik zal het in de gaten houden. Damn. Dan ben ik al 32.quote:
Dan zou ze voor het eerst met een acceptabele plaat beginnen in haar programmaquote:
ik 40quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden. Damn. Dan ben ik al 32.
50!quote:
respect!quote:
I knowquote:
Liever naar stage dan nu 3FM luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef DeLuna het volgende:
Claudia... dat betekent dat ik zo naar stage moet.
Haten op Zelda, valt me tegen dit.quote:
Mwa, ben er wel een beetje klaar mee. Radio kun je gewoon uitzetten ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liever naar stage dan nu 3FM luisteren.
Lallend van de traptwitter:roos3fm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:21:43De 3FM award voor Beste Beveiliger gaat naar de man die mij een ziekenhuis opname voorkwam toen ik van de trap kukelde. Nederig respect. reageer retweet
Dronken DJ nummer 1quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
Lallend van de traptwitter:roos3fm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:21:43De 3FM award voor Beste Beveiliger gaat naar de man die mij een ziekenhuis opname voorkwam toen ik van de trap kukelde. Nederig respect. reageer retweet
![]()
klinkt als een goed feestje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
![]()
die titel ging Domien ook een keer voor in z'n jonge jaren tijdens oud&nieuw.quote:
Toch niet dronken.twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:24:54Nee ik was niet dronken. Die trap had zich tot levensdoel gesteld vrouwen met hakken kapot te maken. Ik was zeker niet de enige. reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liever naar stage dan nu 3FM luisteren.
Als alleen Claudia en Roos hakken aan hadden was het een kwaliteitstrapquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Toch niet dronken.twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:24:54Nee ik was niet dronken. Die trap had zich tot levensdoel gesteld vrouwen met hakken kapot te maken. Ik was zeker niet de enige. reageer retweet
In dat geval; WAT EEN TRAP!1
Het is zo ontzettend 13 jaarish.quote:
Dat moet dan inderdaad een beste beveiliger geweest zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Zo sneuquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Lamabal het volgende:
http://meldpuntoverlast.eu/fenomeen/koningslied/
Niet Oke____________quote:
Past er wel goed bij.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:52:11Dus ik hoor nu pas dat Koningslied. Ik ben sprakeloos. Dit verdient niemand. reageer retweet
'Midjequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef iFok. het volgende:
Ik ben helemaal weer in-to Racoon na gister![]()
![]()
Hallo trouwens
Same here. Ik zat er nog wel in. Maar meer van het nieuwe album allemaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef iFok. het volgende:
![]()
Hallo trouwens
was het zo goed? heb het niet gevolgd gisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef iFok. het volgende:
![]()
Hallo trouwens
Hoor er prima verhalen over inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het zo goed? heb het niet gevolgd gisteren.
Ik vond van wel ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zal het wel goed geweest zijnquote:
Ik vind de oudjes heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same here. Ik zat er nog wel in. Maar meer van het nieuwe album allemaal.
Ik vond ze zeer goed (maar dat vind ik ze eigenlijk bijna altijd als ik ze zie)quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zal het wel goed geweest zijn
Wie heb je gevonden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb'r gevonden op Facebook![]()
Datum staat inmiddels vastWel 3 weken wachten op verhalen, sorry jongens
PICSquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Foei, geen idee eigenlijk! Maar iedereen is welkomquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoi
Hoeveel 'vaste gasten' kent deze SC ongeveer?
Dit idd. We willen geen kliekje zijn zoals sommige andere SC's wel zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, geen idee eigenlijk! Maar iedereen is welkom
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. We willen geen kliekje zijn zoals sommige andere SC's wel zijn.
Geef dan een pic wat op haar lijkt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ga geen pics erop zetten sorry
Zij is mijn kans op een greencard zo te zien aangezien ze amerikaans is van origine
Ben wel benieuwd naar deze blind-date, waar we elkaar allebei dus al gezien hebben(alleen weet zij nit dat ik weet wie zij is
Ik dacht dat je het rustig aan wilde doen op datinggebied?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ga geen pics erop zetten sorry
Zij is mijn kans op een greencard zo te zien aangezien ze amerikaans is van origine
Ben wel benieuwd naar deze blind-date, waar we elkaar allebei dus al gezien hebben(alleen weet zij nit dat ik weet wie zij is
blond, slank, sportief type en 1,86m lang... maak jezelf maar een beeld nuquote:
Dat horen we over een week of 3 weer denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het rustig aan wilde doen op datinggebied?!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. We willen geen kliekje zijn zoals sommige andere SC's wel zijn.
Ik kreeg dit in m'n schoot geworpenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het rustig aan wilde doen op datinggebied?!
Waarom overkomt mij dat soort dingen nou nooit?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kreeg dit in m'n schoot geworpen
Maar dat was idd het ideemaar als iemand een blind-date wil regelen omdat zij een foto van me heeft gezien en dat ze m'n ogen zo mooi vond (en m'n auto vermoedelijk
)... tsja wie ben ik dan om nie tff een klein drankje te gaan doen
Tieten of kont. Wat heeft ze meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
blond, slank, sportief type en 1,86m lang... maak jezelf maar een beeld nu
Tot een uur of 7 wakker liggen van migraine ook, kwam ik vannacht achterquote:
Ja ik heb nou eenmaal een paar vreemde mensen in m'n omgeving die het leuk vinden dit soort dingen te doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom overkomt mij dat soort dingen nou nooit?!![]()
Maar tof, ik ben benieuwd!!
Ik hoop kont, maar dat ben ikquote:
Godver.quote:
bij deze is de vrijdagmiddag officieel geopendquote:
Staat genoteerd!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Verhalen van anderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb nou eenmaal een paar vreemde mensen in m'n omgeving die het leuk vinden dit soort dingen te doen
En ik ben zo gek om het te doen want ik denk altijd: levert vast een verhaal op
Verhalen
Mocht je het tegen die tijd nodig hebben, lul ik je er wel doorheen. Ik heb verder toch geen leven, ik teer op verhalen van anderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nou al zenuwachtighahahaha
Kensington
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht je het tegen die tijd nodig hebben, lul ik je er wel doorheen. Ik heb verder toch geen leven, ik teer op verhalen van anderen
Wanneer kom jij eens met een datingverhaal?quote:
Niet hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens met een datingverhaal?
Het bewijs dat ik best tof benquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat weet ik
Heb je al vaak genoeg gecontact in bepaalde periodes
Blokkeren!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Lamabal het volgende:
Hatelijk dit.
Dit mens snapt niet dat ik niet met haar wil praten. Dus dan reageer je kort af of met een smiley. EN GEWOON DOOR PRATEN.
Doos
quote:
Staatsgeheim!!!11!!quote:
Ja, volgens mij ook. Niemand die aan het lopen is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef alors het volgende:
Dat is gewoon een richtingaanwijzer die daar tikt toch?
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Minthy
Zo, nu ff bespreking in, tot strakkies
Dat is te gemeen. Ik zie haar in het echt ook nog wel is. Kan het niet maken.quote:
Dan gewoon even negeren, ook zij zal wel eens geen zin hebben in een kletsje. Heeft iedereenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat is te gemeen. Ik zie haar in het echt ook nog wel is. Kan het niet maken.
Ga je trouwens nog kijken naar hardloopwedstrijd zondag?
Ja dat bedoel ik. Ja het is inderdaad wel druk. Gezelligheid en alles!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan gewoon even negeren, ook zij zal wel eens geen zin hebben in een kletsje. Heeft iedereen![]()
Cascaderun bedoel je? Da's me veel te druk, overleef ik niet
Zeg dat wel ben al wakker sinds 04.45.quote:
verveling hieroquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben al wakker sinds 04.45.
Waarom zo vroeg? Baby?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg dat wel ben al wakker sinds 04.45.
Hebben ze die ook in lang model?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Schotse kilt verbetert kwaliteit sperma
genoeg reden om als man ook eens een kilt te gaan dragen
Ja en de oudste is ziek dus dat ging ook al lekker vanochtend.quote:
Ik heb lelijke kuitenquote:
draag je maar van die hippe sokken erbijquote:
twitter:shawna_england twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:04:20View from my house...crazy #watertown http://t.co/LFl1gVfASt reageer retweet
Nah, ik word al gek als ik eraan denkquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ja het is inderdaad wel druk. Gezelligheid en alles!
welke actiefilm wordt er opgenomen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
twitter:shawna_england twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:04:20View from my house...crazy #watertown http://t.co/LFl1gVfASt reageer retweet
Zoals RHCP?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
draag je maar van die hippe sokken erbij
Wel met ruitjes uiteraard, voor het geval hij er onderuit piept. Dat matcht beterquote:
Enkel sokjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel met ruitjes uiteraard, voor het geval hij er onderuit piept. Dat matcht beter
Dat idd, ik dacht dat alleen wijven zich druk maakten om zulke futiliteiten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nu klink je als een wijf. Je bent een man, boeit jou dat wat
Jammer!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik word al gek als ik eraan denk
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef themauster het volgende:
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind Claudia steeds leuker op de radio.
dat mag jequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef themauster het volgende:
Waarom doen alsof dat een Godszonde zou zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef themauster het volgende:
Je was al sinds 4.45u op en je kinderen zijn ook ziek he? Dat verklaart deze post.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef themauster het volgende:
Tof!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef themauster het volgende:
Nee het koningslied.quote:
oh, komt het daardoor?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je was al sinds 4.45u op en je kinderen zijn ook ziek he? Dat verklaart deze post.
zeg dat nou niet in dit topicquote:
Displaced persons?quote:
dat bedoelde ik dus na die ATM van laatstquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die denkt aan DOUBLE P...![]()
Double persons?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Al moet ik er niet aan denken, maar da's een ander verhaal...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
dat heb ik nou met geldautomatenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Al moet ik er niet aan denken, maar da's een ander verhaal...
Wat gebeurt er dan als je er aan denktquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Al moet ik er niet aan denken, maar da's een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik nou met geldautomaten
Ik dankzij SC ook...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik nou met geldautomaten
Dan blokkeer ik die gedachte gelijk, het is te pijnlijk!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je er aan denkt
ATMquote:
Automated Teller Machinequote:
Kane verhaal?quote:
Nu?! Nee, ik ben niet in de stemming, sorry!!quote:
wel een leuke ode aan Kraftwerkquote:
heb die hele awards gemist. nou, ik hoor het zo wel van Rob.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb die hele awards gemist. nou, ik hoor het zo wel van Rob.
quote:Duur avondje voor Rob Stenders
Rob Stenders was donderdag 18 april jarig, maar helaas voor hem werd hij niet de hele avond getrakteerd op drankjes, maar moest hij zelf juist een hele avond rondjes geven. Hij had een weddenschap verloren met Dinand Dennis van Kane. Als zij de 3FM Award Beste Artiest Rock zouden winnen beloofde Rob een hele avond te trakteren. Helaas voor Rob won Kane. Dubbel feest voor de mannen van Kane dus!
ahaquote:
al zal Dinand wel niet te veel gedronken hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |