bespaar jezelf het lijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen. Ik lees dat ik het koningslied heb gemis.
lijkt mij sterk dat je dat mistquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen. Ik lees dat ik het koningslied heb gemis.
Neee neee neeee neee allesquote:
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.quote:
Make that the cat wise.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.
Let the crowning begin!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de maker van dit stripje mag wel eens op engelse les.
1000 te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:35 schreef themauster het volgende:
539.000 mensen hebben naar de 3FM Awards gekeken
quote:
19 jaar oud alweer deze maand!quote:
vroeg ik mij ook al af. Vind het wel best zo. Geen gelul geen reclamequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Al 13 tracks dit uur.
Kan Domien dit niet vaker doen?
en zekers ook draaien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef themauster het volgende:
Claudia gaat straks met haar luisteraars het koningslied checken.
Vind het ook wat moeilijk voor te stellen.quote:
was ik maar zo jongquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:59 schreef Lamabal het volgende:
De 16 jarige ieniminimuis is blij met haar geit!
had je mij moeten horen de maandag na de kampioenswedstrijd tegen Twentequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind het ook wat moeilijk voor te stellen.
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, ook vaak gehad. Maar denk dat Domien niet 90 minuten lang heeft staan zingen/schreeuwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
had je mij moeten horen de maandag na de kampioenswedstrijd tegen Twente
maar hij zei iets over een KNO arts, dus hij zal al klachten hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, ook vaak gehad. Maar denk dat Domien niet 90 minuten lang heeft staan zingen/schreeuwen.
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar hij zei iets over een KNO arts, dus hij zal al klachten hebben gehad.
#ivhnwquote:
Luister amper deze week.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?
ook bijgekomen van al dat gefeest?quote:
is niet ergquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duh dat zei ik al en Domien zei het zelf ook. Hebben jullie de rest van de week niet geluisterd? of vergeetachtig?
edit: dit klinkt wel een beetje onvriendelijk, zo is het niet bedoeld.
Nope, omdat school.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
edit: dit klinkt wel een beetje onvriendelijk, zo is het niet bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |