Als je moeite hebt om aan je cal te komen, eet wat noten erbijquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou de laatste 3 dagen mijn voeding bij met myfitnesspall. Ik heb berekend dat ik 1830 kcal mag eten( en dan halve kilo per week afval). Merk dat ik 1830 niet echt weg krijg. Kom nu 500-700 kcal tekort laatste 3 dagen en ik denk niet dat dit alleen de laatste 3 dagen is, maar langer. Ik at altijd op ''gevoel'', dacht wel dat het goed zat. Als ik 2 snickers zou eten zou ik dat makkelijk binnen kunnen krijgen, maar ik eet dat soort troep niet. Is het slecht als ik echt nog meer onder onderhoud ga zitten? Dat ik rond de 1200 kcal per dag zit, want dan val ik te snel af naar mijn idee. Ik wil geen jojo/crash effect creeeren.
Ja precies en dan vliegt alles er aan als ik maar een beetje meer eet. Dankje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:40 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Als je moeite hebt om aan je cal te komen, eet wat noten erbij![]()
En te ver onder je onderhoud, is bovenstaand verhaal (spaarstand van je lichaam).
Als je niet afvalt, had je geen kcal tekort.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:26 schreef Asgard het volgende:
Wat gebeurt er dan precies met mijn metabolisme, hoe neemt dit af en hoe staat dit in contrast met niet afvallen bij een kcal tekort?
Krimp je ook, want dan mag je binnenkort bij onze manletclubquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik weeg weer 81.5 kg.
23-3: 81.5 (voor diet-break)
06-4: 85.0 (na diet-break)
13-4: 83.5
20-4: 81.5 (twee weken na diet-break)
Ging best snel moet ik zeggen. Ik wou eigenlijk op 82.5kg zitten, maar dat woog ik woensdag al. Grootste gedeelte zal wel vocht en overgebleven voedsel in de maag zijn, met daarbij een gedeelte vet. Vanaf nu in ieder geval weer verder van waar ik gebleven was.![]()
/dagboek
Twee posts verder deze user:quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Diabox het volgende:
Om mezelf te citeren:
Hoe het precies zit bij een calorie tekort, maar geen absolute starvatie weet ik niet exact, maar bij absolute starvatie vind er adaptatie plaats op enkele niveaus:
T3 daalt, rT3 (inactieve isomeer van T3) stijgt (na >24 uur, waarschijnlijk gedeeltelijk geinduceerd door een daling in leptine)
Gluconeogenese wordt gestimuleerd met maximale efficientie van gebruik van o.a. lactaat (je lichaam gaat dus spaarzamer om met zijn energie)
Stijging van ketonen in het bloed, welke een mogelijk sparend effect hebben op spierweefsel (niet relevant voor REE overigens)
Overigens ook nog e.e.a. van het adrenergische systeem, maar is ver ondergeschikt aan de rol van T3 in deze.
De vertraging uitgedrukt in kcal verbruik zal niet lineair (noch parallel) lopen met vermindering van kcal inname, deze zal simpelweg minder zijn, waardoor je altijd zult afvallen. Sowieso zijn de dingen die ik net opsom in ieder geval van toepassing op absolute starvatie, in hoeverre deze van toepassing zijn op simpelweg een hypocalorisch dieet weet ik eerlijk gezegd niet uit m'n hoofd.
Uit deze discussie: http://forum.dutchbodybui(...)ex2.html#post7594847
Ah, ken je haar in het echt?quote:
Ik weet alles.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, ken je haar in het echt?
Ze is/was SHE, beruchte Fokster.
Heeft ze je haar tattoo's eens laten zien?
ja jezus weet ik veel, misschien gluur je naar haar van achter het squatrackquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef Diabox het volgende:
Wat is dat trouwens voor 'n vraag 'ken je haar in het echt?', nee ik train met haar via skype.
Nee man, woon niet in Utrecht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja jezus weet ik veel, misschien gluur je naar haar van achter het squatrack
"Ja ik heb een keer stiekem met haar gesquat man"quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja jezus weet ik veel, misschien gluur je naar haar van achter het squatrack
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Ja ik heb een keer stiekem met haar gesquat man"
"stiekem met haar gesquat? Hoe dan?"
"Nou gewoon zij stond te squatten, en ik deed op afstandje met haar mee alsof ik haar zou opvangen wanneer ze een failure had"
Lucky youquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Ik heb stiekem met je gesquatquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Ja ik heb een keer stiekem met haar gesquat man"
"stiekem met haar gesquat? Hoe dan?"
"Nou gewoon zij stond te squatten, en ik deed op afstandje met haar mee alsof ik haar zou opvangen wanneer ze een failure had"
Ik groei juist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krimp je ook, want dan mag je binnenkort bij onze manletclub
Ben benieuwd wanneer je je target haalt en eens foto's wil delen in het topic.
Dat was echt een naaistreek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef Diabox het volgende:
Wat is dat trouwens voor 'n vraag 'ken je haar in het echt?', nee ik train met haar via skype.
Dat moet je mij niet vragen, maar ik wil best een vermoeden uitspreken.quote:
Naja, gezien jij het weet. Of jij moet haar ook kennen. Enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen, maar ik wil best een vermoeden uitspreken.
Shit men, dit verbroederthahaha
Sjah.... Lang geleden ontmoet. Laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Naja, gezien jij het weet. Of jij moet haar ook kennen. Enzo.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Sjah.... Lang geleden ontmoet. Laten we het daar op houden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Squatten eigelijk wel zo essentieel? heb het gevoel of ik meer gains heb gemaakt in de maand dat ik helemaal niet squatte en meer deadlifte
Ik vind beentjes niet zo essentieel dus sporadisch squat ik. Gains genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Squatten eigelijk wel zo essentieel? heb het gevoel of ik meer gains heb gemaakt in de maand dat ik helemaal niet squatte en meer deadlifte
Ik denk hetzelfde als wanneer je dezelfde dosis als een heroinejunk neemt als leek. Je komt gewoon te overlijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef seto het volgende:
Wat zou er gebeuren als je vanuit het niets ineens aan dezelfde dosis anabolen begint als een pro? Krijg je dan dikke schade aan je pezen en gewrichten omdat alles zo hard groeit?
Denk dat je een hartaanval ofzo krijgt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef seto het volgende:
Wat zou er gebeuren als je vanuit het niets ineens aan dezelfde dosis anabolen begint als een pro? Krijg je dan dikke schade aan je pezen en gewrichten omdat alles zo hard groeit?
in een saunaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk dat je een hartaanval ofzo krijgt inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |