Muis ging slapenquote:
en dan zie ik heus wel dat ik laatste post had hoorquote:
Idd. Volgende keer gewoon terugkapenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan zie ik heus wel dat ik laatste post had hoor
Neem het niet zo serieus Pinoquote:
inderdaad het is geen VBL hier laten we het beschaafd houden in dit topicquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest. Lapo = nieuwe openen.
quote:
Vaste prikquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed nu ben ik echt richting bed.
Trusten allemaal (behalve Henk)
Ik vind van nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest. Lapo = nieuwe openen.
Welterustenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
slaap ze!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit meer geen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Lamabal het volgende:
Wij gaan nooit meer geen Nederlandse nummers maken. ZING HET DAN OOK NIET
Ik zie ook geen tapmannetjes rondlopenquote:
I love yóu morequote:
I'VE BEEN AWAY TOO LONGquote:
quote:
quote:
#zemblaquote:
clown bassie deed dat ook altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Lamabal het volgende:
Mensen die mond harmonica in hun liedje gebruiken verdienen gewoon al een award.
Dit klinkt zo gaaf he.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Lamabal het volgende:
SCHAT, IK WIL MET JE DANSEN. LAAT DAT WIJF MET RUST
uitzending gemist beweert anders http://www.uitzendinggemist.nl/omroepen/3fm/afleveringenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het ook, staat toch al de hele tijd een VARA-logo linksbovenin beeld?
De Serious Request TV-uitzendingen worden bijv. altijd verzorgd door BNN-NOS. 3FM is tenslotte zelf geen omroep, en heeft dus ook geen zendtijd.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
#zembla
#3fmawards
#sometimesiwishthat
Hoog Soeren
#Teeven
#Frysk
Kensington
Racoon
ADHD
Kane
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En daarmee bedoel ik dus dat dat 'no hommo' niet hoeft. Racoon
Jawel hoor die betalen het salaris van Giel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uitzending gemist beweert anders http://www.uitzendinggemist.nl/omroepen/3fm/afleveringen
Maar ik wil er eigenlijk mee zeggen dat VARA alleen zendtijd beschikbaar stelt, maar geen cent uitgeeft aan de show. lijkt me.
Nee, want bij Pino staat er geen 'Frysk' in.quote:
Wot kin my dat no verrotten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want bij Pino staat er geen 'Frysk' in.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef alors het volgende:
Ik luister nu trouwens Blue Days () weer even en daar zingt hij 'i'm an asshole but i'm learning' Hmmm tekst even gerecycled (ik ben een eikel maar ik leer).
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Lamabal het volgende:
Ik sluit hier mee af.
Slaaplekker mensen!
Trusten beidenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef drummerdude het volgende:
Ik sluit ook af! Tot de volgende keer!
Ik blijf, als jullie het niet erg vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, alle neppers vertrekken weer.
de eckte eckte blijven over
twitter:Trevitrooters twitterde op donderdag 18-04-2013 om 22:31:50@xrochellee Wéér vinjèn ût ûmmèr zönj dèt de 3FM áwards ginnè áándâch bèstééjè áán dè Limburgse mèzieëk #gemistekâns #3fm reageer retweet
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik blijf, als jullie het niet erg vinden.![]()
kquote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Trevitrooters twitterde op donderdag 18-04-2013 om 22:31:50@xrochellee Wéér vinjèn ût ûmmèr zönj dèt de 3FM áwards ginnè áándâch bèstééjè áán dè Limburgse mèzieëk #gemistekâns #3fm reageer retweet
![]()
.
Ik heb weinig geduld voor dit soort.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
Dit is niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Beste haar voor Yellow Claw? En Eva dan?
Deze awards
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe is Roos eigenlijk bij 3fm gekomen
quote:Tijdens haar studie journalistiek aan de School voor Journalistiek in Utrecht begon ze freelance te werken voor muziekblad OOR en VPRO's 3VOOR12. Direct na haar afstuderen begon ze in juli 2000 bij 3FM als internetredacteur, waar ze aan de basis stond van de huidige 3FM-site.
In 2003 verhuisde Reijmer naar de 3FM Muziekredactie, waar ze verantwoordelijk was voor de playlisten van onder andere de Arbeidsvitaminen, GIEL en RabRadio. Met deze aanstelling was Reijmer de eerste vrouwelijke fulltime muzieksamensteller in Nederland. Ook werkte ze als radio-regisseur op festivals als Pinkpop, Lowlands, Rock Werchter, Live 8, Live Earth, Serious Request en de locatie-uitzendingen van Eddy Zoëy met het programma Zoëyzo in Uruzgan, Afghanistan van 1 tot en met 4 januari 2007.
ah, daarom is t zo kutquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, alle neppers vertrekken weer.
de eckte eckte blijven over
Dit is vrij matig idd.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dit persoonlijk niet om aan te horen.
destijds die nieuwjaarsuitzending van hem, dat was wel goudquote:
Schitterde in afwezigheidquote:
Hij was fake toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Get Lucky komt officieel om 6u morgenochtend beschikbaar. Beetje vroeg, maar ga er vanuit dat ie Domienie hem toch nog wel even draait.
Van DP-topic:quote:
en veel betere muziekquote:Op donderdag 18 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
De afterparty duurt al bijna langer dan de party zelf
je moet eens googlen "Daft Punk Dutch radio". Zelfs MTV.com refereert er aan http://www.mtv.com/news/a(...)-lucky-release.jhtmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:05 schreef Pino112 het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)_rodgers_leaked.html
Hole's filmpje gaat echt lekker
Zelda dat domme wichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:19 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk mensen, al 1900 lachsmileys op 9gag! En dat met een vakantiefoto.
[ afbeelding ]
Doesn't matter, made photo.quote:
Het koningslied.quote:
Nee dat ging over het koningslied.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was dat zo slecht gezien de reacties?
Ik heb dat hele koningslied nog niet gehoord, of is dat die RTL Boulevard-meuk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het koningslied.
Mijn toaster lag even in de vangrail
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington, koningslied...zelfde laken een pak, allebei drama
Doe ff normaal ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-te-beluisteren.htmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele koningslied nog niet gehoord, of is dat die RTL Boulevard-meuk?
Ik heb die RTL Boulevard-meuk nog niet gehoord, maar veel slechter dan het Koningslied zal het vast niet zijn..quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele koningslied nog niet gehoord, of is dat die RTL Boulevard-meuk?
Ik heb niks met Kensingtonquote:
Freskuquote:
Dit zal je vast opvrolijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin net weer een beetje op te krabbelen na het horen van dat gedrocht van een 'koningslied'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit zal je vast opvrolijkenDat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Van MIJN! CENTEN!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Jezus al die tweets van de DJs vannacht.
WAT EEN NACHT!!11
Dat is een echtequote:
Nee, man, beveiligers hebben me tot drie keer toe uit de dranghekken moeten weghalen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deed jij ook zo lam, net zoals de rest van het publiek?
HUILEND IN DE DRANGHEKKEN!11quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:25 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, man, beveiligers hebben me tot drie keer toe uit de dranghekken moeten weghalen.
Precies!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is toch een erg matig nummer, maar omdat Daft Punk mee deed doet iedereen alsof het goddelijk is
En die vocoder kennen we nu wel.
Haha, ik had ook net ff opgezocht wat ze daar toch mee bedoeldenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef Pino112 het volgende:
"Dit is absoluut geen gekke knipversie" -> "absolute kerlecken clifrazie"
haha ja mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hij ging helemaal los op WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR
Amsterdammers hebben pas een heerlijk accent!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha ja mooi
En wat een heerlijk accent
Mijn stadje
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben pas een heerlijk accent!
Den haag ook wel idd.
ALLE MUIZEN ZIJN ......quote:
En staat het bos er nog?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent zonnestralen
Hét liedje van ons bosbouwjaar
WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!11!1!!!!! WAT EEN ARTIESTEN WAT EEN ARTIESTEN!!!11!!! EN DIE DRANK HOOOOHOOOHOO!!!quote:
ja het bos staat er nog, het scoutinggebouw niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En staat het bos er nog?
Ik zoek ook iemand met een goede bos hout voor de deur
Daarover gesproken, is Minthy al wakker?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
nou die drank, die drugs, dat gefeest. Dat ik uberhaupt nog wakker ben geworden.quote:
Van hyvesquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef Lamabal het volgende:
Hebben ze geen beter nieuws?
Een fakkel op je PF zetten
Ik dacht eerst dit is van Opposites die gister dronken aan het rappen waren, maar het besef dringt door dat dit het koningslied is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:01 schreef henkde_j het volgende:
DE W VAN WILLEM
DRIE VINGERS IN DE LUCHT, KOM OP
DE W VAN WILLEM
DRIE VINGERS IN DE LUCHT, KOM OP, KOM OP
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dit is van Opposites die gister dronken aan het rappen waren, maar het besef dringt door dat dit het koningslied is?
Ik luister via kpn digi tv maar die loopt blijkbaar ook achter.quote:
owh fuckquote:
Denk het niet, geloof dat ze 3 jaar pauze hebben genomenquote:
Wat is dit nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh fuckik zat al te swingen op mijn stoel
*gaat snel stil zitten*
Ja maar het nieuwe album isquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Denk het niet, geloof dat ze 3 jaar pauze hebben genomen
FM, herkende em bij het intro al. Topnummerquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister via kpn digi tv maar die loopt blijkbaar ook achter.
het swingt lekker, maar zou het niet zelf opzetten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel een leuk nummer.
PESTEN JULLIE HIER NOU NOG STEEDS DOMIENquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN FEEST WAT EEN BIER WAT EEN AFTERPARTY
Je verwacht het niet, JE VERWACHT HET NIET!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN FEEST WAT EEN BIER WAT EEN AFTERPARTY
dafuq konden ze niet meer clichés verzinnen?quote:
quote:
Nee ik reageer gewoon op de 3FM Awards.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
PESTEN JULLIE HIER NOU NOG STEEDS DOMIEN?
's nachts een vent, 's ochtends brak. of dronken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:15 schreef themauster het volgende:
Wie s'nachts een man is moet s'ochtends ook een man zijn hoor.
Nou lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
's nachts een vent, 's ochtends brak. of dronken.
riep daar iemand bier?
Heuj.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
's nachts een vent, 's ochtends brak. of dronken.
riep daar iemand bier?
wat is dat dan voor broodje aap verhaal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gaat je kut van stinken. Doe maar niet
12 uur voor mijquote:
Da's helemaal niet waar kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gaat je kut van stinken. Doe maar niet
HAPHAPHAPHAP. Niet zo serieusquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat is dat dan voor broodje aap verhaal?
Of was je verkouden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar kan ik je uit ervaring vertellen![]()
Vrouwen die bier drinken
denk van het zomer tijdens een bbq...quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
12 uur voor mij
Maar hoezo lang geledenvertel?
Een halvequote:Op vrijdag 19 april 2013 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk van het zomer tijdens een bbq...
en alcohol voor het laatst met Kerstmis, toen heb ik mijn eentje een halve wijnfles leeggezopen.
was genoeg om ongegeneerd te flirten met de vriend van mijn stiefzus waar ze bij zatquote:
vind ik altijd het nadeel van die 5 liter verpakking, blijft de helft over.quote:
beter dan het koningslied!quote:
gewoon lekker veel muziek draaien!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef Paul het volgende:
Domien had beter een vervanger kunnen regelen dit is niet om aan te horen
van ons belastinggeld ? Dacht het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef Paul het volgende:
Domien had beter een vervanger kunnen regelen dit is niet om aan te horen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
was genoeg om ongegeneerd te flirten met de vriend van mijn stiefzus waar ze bij zat
en ik word snel aangeschoten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik altijd het nadeel van die 5 liter verpakking, blijft de helft over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |