Muis ging slapenquote:
en dan zie ik heus wel dat ik laatste post had hoorquote:
Idd. Volgende keer gewoon terugkapenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan zie ik heus wel dat ik laatste post had hoor
Neem het niet zo serieus Pinoquote:
inderdaad het is geen VBL hier laten we het beschaafd houden in dit topicquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest. Lapo = nieuwe openen.
quote:
Vaste prikquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed nu ben ik echt richting bed.
Trusten allemaal (behalve Henk)
Ik vind van nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest. Lapo = nieuwe openen.
Welterustenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
slaap ze!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit meer geen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Lamabal het volgende:
Wij gaan nooit meer geen Nederlandse nummers maken. ZING HET DAN OOK NIET
Ik zie ook geen tapmannetjes rondlopenquote:
I love yóu morequote:
I'VE BEEN AWAY TOO LONGquote:
quote:
quote:
#zemblaquote:
clown bassie deed dat ook altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Lamabal het volgende:
Mensen die mond harmonica in hun liedje gebruiken verdienen gewoon al een award.
Dit klinkt zo gaaf he.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Lamabal het volgende:
SCHAT, IK WIL MET JE DANSEN. LAAT DAT WIJF MET RUST
uitzending gemist beweert anders http://www.uitzendinggemist.nl/omroepen/3fm/afleveringenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het ook, staat toch al de hele tijd een VARA-logo linksbovenin beeld?
De Serious Request TV-uitzendingen worden bijv. altijd verzorgd door BNN-NOS. 3FM is tenslotte zelf geen omroep, en heeft dus ook geen zendtijd.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
#zembla
#3fmawards
#sometimesiwishthat
Hoog Soeren
#Teeven
#Frysk
Kensington
Racoon
ADHD
Kane
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En daarmee bedoel ik dus dat dat 'no hommo' niet hoeft. Racoon
Jawel hoor die betalen het salaris van Giel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uitzending gemist beweert anders http://www.uitzendinggemist.nl/omroepen/3fm/afleveringen
Maar ik wil er eigenlijk mee zeggen dat VARA alleen zendtijd beschikbaar stelt, maar geen cent uitgeeft aan de show. lijkt me.
Nee, want bij Pino staat er geen 'Frysk' in.quote:
Wot kin my dat no verrotten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want bij Pino staat er geen 'Frysk' in.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef alors het volgende:
Ik luister nu trouwens Blue Days () weer even en daar zingt hij 'i'm an asshole but i'm learning' Hmmm tekst even gerecycled (ik ben een eikel maar ik leer).
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Lamabal het volgende:
Ik sluit hier mee af.
Slaaplekker mensen!
Trusten beidenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef drummerdude het volgende:
Ik sluit ook af! Tot de volgende keer!
Ik blijf, als jullie het niet erg vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, alle neppers vertrekken weer.
de eckte eckte blijven over
twitter:Trevitrooters twitterde op donderdag 18-04-2013 om 22:31:50@xrochellee Wéér vinjèn ût ûmmèr zönj dèt de 3FM áwards ginnè áándâch bèstééjè áán dè Limburgse mèzieëk #gemistekâns #3fm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |