quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil
Nou ja, voor mij wordt't een blind datequote:
Vrouwen die zichzelf als eerste kenmerk spontaan noemen sla ik over. Zo vreselijk, dat spontaan. Niks spontaans aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond vooral de eerste zin boeiend.
"Ik ben een leuk, gezellig en spontaan."
Haha, dat wilde ik net voorstellen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij wordt't een blind date![]()
Dus myxomatosekonijn.... You can return the favor
Okcupid is er eentje.. en op lexa schijnen wel wat belgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Sannne het volgende:
Iemand trouwens ervaring met internationale datingsites?
haha nou misschien is ze wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net voorstellen!![]()
Lijkt me leuk
![]()
mits ik de vrije hand heb in wat voor scene ik ga schoppen natuurlijkmaar ideeën mogen altijd doorgegeven worden
![]()
Nou idd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef Sannne het volgende:
Ik zou best willen emigraren hoor. Naar usa ofzo
Dan is het ook goed natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha nou misschien is ze wel leuk
Kreeg wel een omschrijving: Slank (met de juiste rondingen), sportief typje, houdt van d ekroeg in duiken, blond lang haar...
Nou en?quote:
Zei ik nou emigrarenquote:
Misschien wil ze dat wel helemaal niet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan gaat ze klagen dat ze geen hakken kan dragen.
Dat lijkt mij nou verschrikkelijk !quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zei ik nou emigraren
Ja, zie mezelf wel in zo'n suburb wonen, groot huis, zwembadje in de tuin, vette SUV voor de deur, 3 kindjes die rondhuppelen..
Jij kijkt te veel filmsquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zei ik nou emigraren
Ja, zie mezelf wel in zo'n suburb wonen, groot huis, zwembadje in de tuin, vette SUV voor de deur, 3 kindjes die rondhuppelen..
Haha, dat laatste er ook altijd achter. Hangt ook zo'n zweem omheen van 'IK HEB DUS WEL TIETEN!!!!'quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Kreeg wel een omschrijving: Slank (met de juiste rondingen),
Telefoonnummers uitwisselen en dan kijken of je nog wil daten, niks mis met een blind-date toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, kreeg een berichtje van de zangeres uit m'n vaders band waarvoor ik foto's heb gemaakt met m'n auto (en waardoor ik dus opeens ook fatsoenlijke foto's heb).
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil
Nummer toevoegen, met geluk heeft ze whatsapp met een fotoquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef tcr het volgende:
[..]
Telefoonnummers uitwisselen en dan kijken of je nog wil daten, niks mis met een blind-date toch?
Ik heb een profiel op OkCupid. Veel duitse vrouwen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Sannne het volgende:
Nee, het betekent dat ze eigenlijk niet slank is maar de vrouwelijke versie van "volslank".quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat laatste er ook altijd achter. Hangt ook zo'n zweem omheen van 'IK HEB DUS WEL TIETEN!!!!'
De vrouwen zien er ook niet verkeerd uit over het algemeen :-)quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Scandinavische mannen zijn ook errrrrrg lekker
Holy crap indeed. 4 dagen rondgereden 2 jaar geleden in Denemarken en Zweden. Het is dat het weer er zo mogelijk nog deprimerender is dan hier, maar anders...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef freshy98 het volgende:
[..]
De vrouwen zien er ook niet verkeerd uit over het algemeen :-)
russianbride.ruquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Sannne het volgende:
Oeh kan ik daar een lekkere Ivar kopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
russianbride.ru
best goede site, succes gegarandeerd
Yuri's voornamelijk denk ik. Eerst even paar keer roebels opsturen en wat sofinummers enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oeh kan ik daar een lekkere Ivar kopen?![]()
Ik zou eigenlijk Yoeri moeten heten, maar mijn neef kreeg die eer, omdat hij 3 maanden eerder geboren werd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Yuri's voornamelijk denk ik. Eerst even paar keer roebels opsturen en wat sofinummers enzo.
Hm, ik herken het. 7,9 op paiq en dat is ook mijn enige recente spontane foto. Punt is wel dat er ook een kat op mijn schouder zit met een "like a boss" pose/blik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
7.5 op een onduidelijke foto. 7.1 op een kroegfoto en 6.7 op een duidelijke foto..
[..]
Nee bedankt.. Fok blijft fok.
Maar ik heb ook daadwerkelijk geen leuke foto's van mezelf.
Awesome!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Nou naam achterhaald en gevonden op Facebook...
Datum staat inmiddels vast![]()
En ze is oorspronkelijk Amerikaans, dus dat komt ook mooi uit
Wie weet is zij het welquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dit strookt alleen niet met mijn idee het "rustig aan te doen"
Maar ja, ik heb er nou niet bepaald moeite voor gedaanmoet je bij de zangeres van m'n vaders band wezen
Die zangeres begon ook alquote:
Kijk niet zo negatief gelijk, lekker daten !!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Huh? is allemaal positiefquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:42 schreef tcr het volgende:
[..]
Kijk niet zo negatief gelijk, lekker daten !!!
korte pittige kapsels, mijn god, ik ben daar eens op gaan letten en wat lopen er daar een hoop van rond tegenwoordig, op vakantie zelfs bijna half Zweden die ook al met een kort kapsel rondlopen, waar is het fout gegaan.....quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig is er een filter op RP voor korte pittige kapsels
Leuk. Mijn droombeeld weg...quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef kawotski het volgende:
[..]
korte pittige kapsels, mijn god, ik ben daar eens op gaan letten en wat lopen er daar een hoop van rond tegenwoordig, op vakantie zelfs bijna half Zweden die ook al met een kort kapsel rondlopen, waar is het fout gegaan.....
ja, en wees er maar zeker van dat wanneer ze je in de pocket heeft dat de lange haren verleden tijd zullen zijn want oudere vrouwen heb ik niet kunnen betrappen op lang haarquote:
Waarom zie ik nog geen foto op whatsappquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Noorwegen, is gelijk ook financieel een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap indeed. 4 dagen rondgereden 2 jaar geleden in Denemarken en Zweden. Het is dat het weer er zo mogelijk nog deprimerender is dan hier, maar anders...
Wat leuk! Gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, kreeg een berichtje van de zangeres uit m'n vaders band waarvoor ik foto's heb gemaakt met m'n auto (en waardoor ik dus opeens ook fatsoenlijke foto's heb).
Is al geregeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |