quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil
Nou ja, voor mij wordt't een blind datequote:
Vrouwen die zichzelf als eerste kenmerk spontaan noemen sla ik over. Zo vreselijk, dat spontaan. Niks spontaans aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond vooral de eerste zin boeiend.
"Ik ben een leuk, gezellig en spontaan."
Haha, dat wilde ik net voorstellen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij wordt't een blind date![]()
Dus myxomatosekonijn.... You can return the favor
Okcupid is er eentje.. en op lexa schijnen wel wat belgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Sannne het volgende:
Iemand trouwens ervaring met internationale datingsites?
haha nou misschien is ze wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net voorstellen!![]()
Lijkt me leuk
![]()
mits ik de vrije hand heb in wat voor scene ik ga schoppen natuurlijkmaar ideeën mogen altijd doorgegeven worden
![]()
Nou idd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef Sannne het volgende:
Ik zou best willen emigraren hoor. Naar usa ofzo
Dan is het ook goed natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha nou misschien is ze wel leuk
Kreeg wel een omschrijving: Slank (met de juiste rondingen), sportief typje, houdt van d ekroeg in duiken, blond lang haar...
Nou en?quote:
Zei ik nou emigrarenquote:
Misschien wil ze dat wel helemaal niet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan gaat ze klagen dat ze geen hakken kan dragen.
Dat lijkt mij nou verschrikkelijk !quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zei ik nou emigraren
Ja, zie mezelf wel in zo'n suburb wonen, groot huis, zwembadje in de tuin, vette SUV voor de deur, 3 kindjes die rondhuppelen..
Jij kijkt te veel filmsquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zei ik nou emigraren
Ja, zie mezelf wel in zo'n suburb wonen, groot huis, zwembadje in de tuin, vette SUV voor de deur, 3 kindjes die rondhuppelen..
Haha, dat laatste er ook altijd achter. Hangt ook zo'n zweem omheen van 'IK HEB DUS WEL TIETEN!!!!'quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Kreeg wel een omschrijving: Slank (met de juiste rondingen),
Telefoonnummers uitwisselen en dan kijken of je nog wil daten, niks mis met een blind-date toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, kreeg een berichtje van de zangeres uit m'n vaders band waarvoor ik foto's heb gemaakt met m'n auto (en waardoor ik dus opeens ook fatsoenlijke foto's heb).
Heeft ze schijnbaar m'n foto laten zien aan een collega, of ik met haar collega van bijna 22 op blind-date wil
Nummer toevoegen, met geluk heeft ze whatsapp met een fotoquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef tcr het volgende:
[..]
Telefoonnummers uitwisselen en dan kijken of je nog wil daten, niks mis met een blind-date toch?
Ik heb een profiel op OkCupid. Veel duitse vrouwen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Sannne het volgende:
Iemand trouwens ervaring met internationale datingsites?
Nee, het betekent dat ze eigenlijk niet slank is maar de vrouwelijke versie van "volslank".quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat laatste er ook altijd achter. Hangt ook zo'n zweem omheen van 'IK HEB DUS WEL TIETEN!!!!'
De vrouwen zien er ook niet verkeerd uit over het algemeen :-)quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Scandinavische mannen zijn ook errrrrrg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |