Dat probleem ken ikquote:
volgens mij zei krea het laatst, waar ik me wel in kan vinden. ik sta altijd graflelijk op foto's vind ik zelf maar irl is het toch anders. word niet zo heel vaak afgewezen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik
Daarom hebben we er nu even de tijd voor genomenwas voornamelijk voor m'n Facebook en omdat ik goede foto's wou van mij met m'n oldtimertje
omdat het kan.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom post je dan al 300 delen mee
Herkenbaar, maar alleen komt dat naar mate de drank vloeit. Dus sta ik er altijd slecht opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb gelukkig een hele hoop camgeile vrienden, dus we nemen er gewoon een triljoen van elkaar en dan zit er altijd wel een niet verschrikkelijke tussen
En dat doe ik ook rustig met mijn photobooth als ik even een uur of 12 niks te doen heb
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef dawg het volgende:
volgens mij zei krea het laatst, waar ik me wel in kan vinden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef Kreator het volgende:
Uitstraling zie je op foto's ook niet terug. Daarom ben ik zelf ook nooit happig op het sturen daarvan. Weet toch wel dat ik objectief gezien niet knap ben, maar ik weet ook dat ik wel een bepaalde uitstraling/aantrekkingskracht kan hebben.
ehm.. ik eh... probeerde een grap te maken... laat maarquote:
Dit kan ik ontkennen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef geenvetzak het volgende:
relatieplanet adverteert met "beste datingsite van Nederland" toch? Klopt dit een beetje?
Never mind me, ik kan niet lezen ofzo. Of er was een ninja edit. Maar ik gok op het eerste.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
ehm.. ik eh... probeerde een grap te maken... laat maar![]()
![]()
Ik las het ook eerst anders. Of ninja edit.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Never mind me, ik kan niet lezen ofzo. Of er was een ninja edit. Maar ik gok op het eerste.
Mijn excuses
Ik ga even een rondje foto's beoordelenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:48 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn nieuwe foto op Paiq is nu al beoordeeld (na 6 beoordelingen) met een 8,9
nice
Een vrouw?????quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg een oneliner van iemand die als twee druppels water op Dave Grohl lijkt. Tof.
Ik twijfel nog... Zag net wel bij een rondje foto's beoordelen een vent in een busje voorbijkomen. Rare avond.quote:
Gewoon, of ze zin hebben eens te ouwehoeren vergezeld van een goeie foto. Wij verwachten echt geen haiku's verder.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Sannne het volgende:
Ik vind die fotobewonderaars echt altijd zo leukDat zijn knappe mannen, niet te geloven!
Maar dan moet ik een oneliner sturen en wat is nou leuk?? Ik weet het nooit dus laat ik het maar..
Hallo SilentChaosquote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Sannne het volgende:
Ik vind die fotobewonderaars echt altijd zo leukDat zijn knappe mannen, niet te geloven!
Maar dan moet ik een oneliner sturen en wat is nou leuk?? Ik weet het nooit dus laat ik het maar..
Irritant dat je 600 foto's door moet voordat je iemand kunt aanspreken. En als oneliner zeg ik dan meestal: "hey, jij kwam als nr1 uit de bus in mijn fotoding."quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Sannne het volgende:
Luister niet naar mijquote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Sannne het volgende:
Ik bedoelde de mannen die mijn foto als hoogst hebben beoordeeld. Echt vleiend, lol. Maar als ik hoor dat de concurrentie niet echt denderend is..
Komt doordat ik er sindskort opstaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet zeggen dat, als ik zo rondkijk, het aanbod op relatieplanet wel een stuk beter/leuker is dan op Lexa....
op Lexa of op RPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |