Die homo in de OPquote:
Mooie quote.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
War is not a big game, my English friends.
It is a desperate business to gain the upper hand, and one must use one's brain in order to find the weak spot of one's enemy. It is not fair to blame me if I have found yours.
It was my duty.
Dan kijk ik wel een andere keer; f*cking druk nuquote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
De bron. Voor als je niets te doen hebt...
Redder in nood jijquote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
De bron. Voor als je niets te doen hebt...
Verzekeringen kennende het laatste....quote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens; onderweg naar huis (vlak na het vliegtuig) kwam er ineens een vraag bij mij op m.b.t. autoverzekeringen.
Ik heb een WA+ verzekering die ook stormschade dekt. Maar wat nou als je door een harde wind (hihi, hij zei wind) vlaag ineens rechtsaf gaat de berm in.
Valt dat onder stormschade of onder je rijgedrag niet voldoende aanpassen aan de omstandigheden en heb je dus dikke pech?
No-claim inleveren, tezamen met je testikels.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens; onderweg naar huis (vlak na het vliegtuig) kwam er ineens een vraag bij mij op m.b.t. autoverzekeringen.
Ik heb een WA+ verzekering die ook stormschade dekt. Maar wat nou als je door een harde wind (hihi, hij zei wind) vlaag ineens rechtsaf gaat de berm in.
Valt dat onder stormschade of onder je rijgedrag niet voldoende aanpassen aan de omstandigheden en heb je dus dikke pech?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 april 2013 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
Stormschade dekt meestal alleen, bv, takken die op een auto vallen.
Al, samen met ruggengraatquote:Op donderdag 18 april 2013 20:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
No-claim inleveren, tezamen met je testikels.
Windjesquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker windje hé? Ja, zal ik er nog één laten?
Top Gear.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
Vanavond:
• Hou ik een potje omhoog;
• Wijst James naar een heuvel;
• Eet Richard een broodje.
![]()
![]()
Gelukkig bestaat de BBC nog.quote:
Hoelaat ookweer?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
Vanavond:
• Hou ik een potje omhoog;
• Wijst James naar een heuvel;
• Eet Richard een broodje.
![]()
![]()
Je zet 'm op pauze, gaat vervolgens kakken en kijkt weer verder vanaf het begin van de reclames?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pauzeknop, even de kakketoe uithangen en gaan
Nee, die spoel je dan door. Net als een ouderwetsche VHS band.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zet 'm op pauze, gaat vervolgens kakken en kijkt weer verder vanaf het begin van de reclames?
V2000 was toch wel beter.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die spoel je dan door. Net als een ouderwetsche VHS band.
Beter een ster in je auto dan..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
De ster in de auto vind ik altijd zo extreem suf
Smarties als wielen.quote:
Maar serieus, een auto met zulke smarties? Ik doe het ervoorquote:
Zou nu enorm duur zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar serieus, een auto met zulke smarties? Ik doe het ervoor
En die telefoonhoorn met snoer![]()
Hoe oldskool is dat
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef jitzzzze het volgende:
Hier kan ik echt naar toe leven, twee uurtjes lekker ontspannen tv kijken
Zo zeg.... maar ja, Verenigde Arabische Emiraten, hun defensie budget is denk ik ook wel iets hoger dan die van Nederland. En ze liggen toch in een iets 'explosievere' regio.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Heilige neuk dit is ff raketartillerie 2.0:
Same. Super kut dat dit seizoen zo kort wasquote:Op donderdag 18 april 2013 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
De ster in de auto vind ik altijd zo extreem suf
MLRS blijft baas.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Heilige neuk dit is ff raketartillerie 2.0:
[omehenkmodus]quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
Druk hierU hoort allemaal bij elkaar? Ik heb maar 1 artikel, zou ik voor u mogen?
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
[omehenkmodus]
U hoor allemaal bijelkaar? Mooi, dan ga ik voor!
[/omehenkmodus]
Tuurlijk ken ik Ome Henk, nu alle 16 in MP3...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Jij kent Ome Henk
Wtf, daar had ik vroeger een stapel cd's van
Doe mij een linkjequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Ome Henk, nu alle 16 in MP3...
Toen het begon was jij nog niet eens geboren lummel!quote:
Toen hoorde ik het voor 't eerstquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen het begon was jij nog niet eens geboren lummel!
En Popi de Zouteloze Clown 14.gifquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de 3 biggetjes, Big, bag en bog hehe
hehehe jaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja
Dat zeg ik toch boerenboterhammen zak? 12,50 12,50 12,50. Uw pinkode is onjuist uw pas word ingenomen
nee van de Deutsche heer/luftwaffequote:
Ohh ja. Klopt. Zelfde model trouwens als uit WW2.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee van de Deutsche heer/luftwaffedie van jantje ook
Zijn dienstplichtigen hè? Die kun je niet zo uitvloeken of afbeulen als beroeps.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:22 schreef hcwp het volgende:
Ziet er allemaal erg rustig en gedwee uit daarzo...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
Net bij radiologie geweest; nadat gisteren dat vliegtuig een flyby maakte over mijn voertuig
Ja man, toen ik gisteren naar huis reed maakte een vliegmasjien een flyby op de snelweg. Daarna zat mijn auto onder het stof. Had wel mijn mond dichtgehouden maar ook wel adem gehaald door mijn neus. Heb toen de ziekenboeg gebeld en mocht net langskomenquote:
Dipli's? Ook vrouwen? Dat meisje met die duitse jetzers die die pluba's uitdeelt hoort erbij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn dienstplichtigen hè? Die kun je niet zo uitvloeken of afbeulen als beroeps.
Dat is idd kut. Goed dat je gelijk naar de radiologie afdeling bent gegaan. Met die chemtrails weet je amar nooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja man, toen ik gisteren naar huis reed maakte een vliegmasjien een flyby op de snelweg. Daarna zat mijn auto onder het stof. Had wel mijn mond dichtgehouden maar ook wel adem gehaald door mijn neus. Heb toen de ziekenboeg gebeld en mocht net langskomen
Ik durf ook niet meer naar buitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd kut. Goed dat je gelijk naar de radiologie afdeling bent gegaan. Met die chemtrails weet je amar nooit.
Klopt ook, enkel mannen worden daar opgeroepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dipli's? Ook vrouwen? Dat meisje met die duitse jetzers die die pluba's uitdeelt hoort erbij.
Ik dacht dat enkel mannen in Duitsland werden opgeroepen voor de dienst.
Helaas is het daar ook over, en de bezuinigingen zijn er nog veel harder dan hier.
Dude, de dienstplicht is al afgeschaftquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt ook, enkel mannen worden daar opgeroepen.
En die vrouw? Dat zal wel een burgermedewerker zijn.
Wat? In Duitsland gaat men nog harder snijden dan in NL?
Denk dat ze er net als Nederland op termijn de dienstplicht willen afschaffen en er een beroepsleger van willen maken.
Nu ja, je hebt toch een NBC pak? Kan je daarmee naar de supermarktquote:
Maar ik heb geen filterbus meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je hebt toch een NBC pak? Kan je daarmee naar de supermarkt
Vergeet die Desi-meter niet mee te nemen.
Niet in DLD en ook niet in NL; slechts opgeschort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dude, de dienstplicht is al afgeschaft
En er IS al harder bezuinigd dan in Nederland.
waar was je al die tijd
Is die daar al opgeschort?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dude, de dienstplicht is al afgeschaft
En er IS al harder bezuinigd dan in Nederland.
waar was je al die tijd
VRA'tje indienen, en per BOL.com laten opsturen. heb je het morgen in huis.quote:
Nee is nog actief, alleen hebben de Duitsers moeite om personeel te vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is die daar al opgeschort?
Niks van meegekregen, sorry.
jawohl.. hij is weg in Duitsland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet in DLD en ook niet in NL; slechts opgeschort.
Dat is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
VRA'tje indienen, en per BOL.com laten opsturen. heb je het morgen in huis.
jij hebt onder dezelfde steen als Rommel gelegen denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee is nog actief, alleen hebben de Duitsers moeite om personeel te vinden.
Ja, was best gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij hebt onder dezelfde steen als Rommel gelegen denk ik.
dat is me dan totaal ontgaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef Pumatje het volgende:
Het is zelfs op Fok! besproken![]()
Laatste Duitse dienstplichtigen begonnen
Dienstplicht is al 2 jaar afgelopen mgoed![]()
Baalde wel als een steen dat ik m'n shag vergeten wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
whiskey op zijn tijd, ja, was prima uit te houden
hehe, die had ik in mijn kussen verstoptquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Baalde wel als een steen dat ik m'n shag vergeten was
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe, die had ik in mijn kussen verstopt
Het land wat zulke goede tanks maakte nog maar 2 tot 3 tankbataljons??quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Pumatje het volgende:
Duitsers hebben nog iets van twee a drie tankbataljons, geen lua meer op wat patriots na, flinke bezuinigingen in hun luchtmacht, personeelsbestand zit nu op iets van 170.000 man. Dat is ongeveer 2 x zo groot als het Nederlandse legervoor een land met een gigantische industrie, rijke economie, en 8 keer zo groot inwoneraantal nogal apart, al helemaal als je hun traditie meeneemt.
laten we het maar niet hebben over de omvang en grenzen van Duitsland.. dan klopt er helemaal niets meer van
vechtuh jonguh?? Hier, pak aan!!! En nog 2 op je bolle ogen!!!quote:
gloeiende gloeiende krijg de gifkikkereczeem!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vechtuh jonguh?? Hier, pak aan!!! En nog 2 op je bolle ogen!!!
En nog een!! Pak aan!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
gloeiende gloeiende krijg de gifkikkereczeem!
Val van de wal basji-boezoek!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Val van de wal basji-boezoek!!Duizend bommen en granaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij alle haartjes de snor van Plekszy-Gladz, jij bent echt een zoetwateradmiraal met zijn bende scheepsjongensquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij alle haartjes de snor van Plekszy-Gladz, jij bent echt een zoetwateradmiraal met zijn bende scheepsjongens
No shit, en ik kan ook geen medelijden met die terrorist hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Nibb-it het volgende:
Tsarnaev zal wel balen dat de hele VS achter 'm aan zit.
Dat verklaard die avonden op de witte scooterquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Fijn![]()
Ook bedorven vlees gemengd bij Willy Selten
http://www.nu.nl/binnenland/3402115/bedorven-vlees-gemengd-bij-willy-selten.html
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat verklaard die avonden op de witte scooter
Schakel een letselschade advocatenkantoor inquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vele meters schijtlint erdoorheen gejaagd, kan ik ze daarvoor aansprakelijk stellen denk je?
Maar ik heb toch geen letsel opgelopen? Ik heb nog geen last van incontinentiequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schakel een letselschade advocatenkantoor in
Dan trap ik je wel voor je hol, en dan zeg je dat het komt door vlees van willy selten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik heb toch geen letsel opgelopen? Ik heb nog geen last van incontinentie
Wauw, wat een goed ideequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trap ik je wel voor je hol, en dan zeg je dat het komt door vlees van willy selten.
Nu bedenk ik me opeens waarom al dat vlees kiloknallers zijn, of in de bonus zittenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dit geval maar oversla
Ja, zo word het wel rendabel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me opeens waarom al dat vlees kiloknallers zijn, of in de bonus zitten
Toch smaakte het me altijd primaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch smaakte het me altijd prima
Nu teevee kijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal enigszins ontgaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de taalfouten.
Houden zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal enigszins ontgaat.
"De dag die je wist dat zou komen"quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal enigszins ontgaat.
Meer omdat ik de tekst volledig niet begrijpquote:
Niet gehoord, en gezien alle tweetjes erover ben ik van plan dat zo te houden.quote:
quote:
Wanneer was het wel goed geweest?quote:
Misschien dat jitzzzze of Achja het weten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Question..
Ik krijg de laatste tijd vragen van Windows om de kleuren aan te passen om de prestaties van de computer te verbeteren. Windows is trager geworden en daar wil ie iets aan doen.
Waarom vraagt ie dat? Ik heb fysiek niets aan de pc verandert, wat is er voor software bezig met mijn laptop trager te maken?
quote:
Videokaart drivers al eens opnieuw geinstalleerd?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Question..
Ik krijg de laatste tijd vragen van Windows om de kleuren aan te passen om de prestaties van de computer te verbeteren. Windows is trager geworden en daar wil ie iets aan doen.
Waarom vraagt ie dat? Ik heb fysiek niets aan de pc verandert, wat is er voor software bezig met mijn laptop trager te maken?
+1quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet gehoord, en gezien alle tweetjes erover ben ik van plan dat zo te houden.
Bazen , Toen was hiphop nog echt gangsterquote:
hmm, ik zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Videokaart drivers al eens opnieuw geinstalleerd?
Justin Bieber is toch ook gangster johquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Bazen , Toen was hiphop nog echt gangster
Oh, ja, ik zal mijn auto morgen even door de wasstraat heen trekkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen; de buurman is nu ook zijn wagen aan het wassen
welke tekstquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een verhaal uit Watertown, niet te zuinig
is Mulan dan echt zo slecht dat je niet eens nu.nl of cnn.com kunt bekijkenquote:
Denk 't nietquote:
Geen wonder dat het tegenwoordig voornamelijk zesjes zijnquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen wonder dat het tegenwoordig voornamelijk zesjes zijn
Ow, je 6+ voor wiskunde dus al gehaald begrijp ik?quote:
Ow, dus voor jou een < 5.5 waarschijnlijk auch. Had je maar beter moeten leren!.quote:Op zondag 21 april 2013 01:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet ik maandag pas, sommigen weten het al, lievelingetjes van de docent
quote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat die docent de chickies voortrektquote:Op zondag 21 april 2013 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus voor jou een < 5.5 waarschijnlijk auch. Had je maar beter moeten leren!.
[..]slaap ze
Waarom die booskijkers? Kloteklusje welke je moet uitvoeren?quote:
Niks, ben gewoon beetje chagrijnigquote:Op zondag 21 april 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom die booskijkers? Kloteklusje welke je moet uitvoeren?
"Ja maar Sergeant.."quote:Op zondag 21 april 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt zo wel goed, geef me een half uurtje
Las het jaquote:Op zondag 21 april 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ningslied-terug.html
quote:Republiek
Uit het onderzoek blijkt ook dat de groep mensen die wil dat Nederland een republiek wordt, is gedaald naar 21 procent. Dat lag 3 jaar geleden nog op 29 procent.
Ongeveer 1 op de 3 Nederlanders vindt dat het koningschap louter ceremonieel zou moeten zijn, dat is het laagste in de afgelopen 8 jaar dat De Hond dat heeft gemeten.
Ach, willen we dit?quote:Op zondag 21 april 2013 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ik begrijp het niet; het Koningslied zou moeten verbroederen. En dat is toch ook gebeurt?
Het is al vrij snel beterquote:
Jonge, microfoon + fruityloopsquote:Op zondag 21 april 2013 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef mij 5 miljoen en ik fix het.
Zeg flinke broeder, ik laat me niet lenen voor dit soort ongein.quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonge, microfoon + fruityloopsIk fix de beat wel
Jij als zanger
Daar moet natuurlijk voor betaald worden, dat snap ikquote:Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg flinke broeder, ik laat me niet lenen voor dit soort ongein.
quote:Op zondag 21 april 2013 11:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar moet natuurlijk voor betaald worden, dat snap ik
Laat de toppers een versie makenquote:
Vragen we de zuiderburen ff Helmut Lotti in te huren en iets te makenquote:Op zondag 21 april 2013 11:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat de toppers een versie maken
Sowieso Franse zang is awesome, we gingen met Frans in de 1e ook zo'n film kijken met een zangroep ofzo, best bekend, ben alleen de naam vergetenquote:Op zondag 21 april 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vragen we de zuiderburen ff Helmut Lotti in te huren en iets te maken
quote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef Vortix het volgende:
Zo, dit is mijn laatste dag als langharig werkschuw tuig. Vanaf morgen ga ik aan de slag bij iCentre. De crisis ain't got nothing on me schijnbaar.
(Weliswaar parttime, maar enigszins bezig zijn is beter dan laf op de bank zitten wat mij betreft)
Ahh, jij bent die tweede van links.quote:
Thanks, ik heb er zin inquote:
Zo knullig ben ik nietquote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, jij bent die tweede van links.
Wat vind je btw hiervanquote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, jij bent die tweede van links.
chocolat?quote:Op zondag 21 april 2013 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sowieso Franse zang is awesome, we gingen met Frans in de 1e ook zo'n film kijken met een zangroep ofzo, best bekend, ben alleen de naam vergeten
Oude M113's?quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Pumatje het volgende:
VS verdubbelen hulp aan Syrische oppositie
De Amerikanen gaan nog meer leveren aan Syrische Oppositie.
Waarnemingsmiddellen, pantserwagens, etc.
Iemand een idee welke spullen dit worden? Ik neem aan uit hun MOB complexen.
Het begint zowaar een polder soap te wordenquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wauw, deze OP: KON / [brekend] John Ewbank trekt Koningslied terug na kritiek #4
Die John laat zich wel enorm kennen zeg, wat een kleuter. Als ie nou gewoon gezegd had "Na een fles whiskey ben ik tot dezelfde conclusie gekomen als de rest van Nederland en trek hierbij het nummer terug" dan was er niet zoveel ophef over gekomen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het begint zowaar een polder soap te worden
Ach, ondanks het geleuter van wie dan ook, lied gaat men toch ten gehoore brengen op de 30ste.quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die John laat zich wel enorm kennen zeg, wat een kleuter. Als ie nou gewoon gezegd had "Na een fles whiskey ben ik tot dezelfde conclusie gekomen als de rest van Nederland en trek hierbij het nummer terug" dan was er niet zoveel ophef over gekomen.
Moeten we wel meezingen hequote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ondanks het geleuter van wie dan ook, lied gaat men toch ten gehoore brengen op de 30ste.
Ja, samen met alle andere 30 liedjes die er gemaakt zijnquote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ondanks het geleuter van wie dan ook, lied gaat men toch ten gehoore brengen op de 30ste.
Niet van mijn facebookpagina + niet mijn bericht + bericht was niet aan mij gericht maar wel openbaar te lezen. Link voor mods is desgewenst beschikbaar.quote:d***** alleen simple minds lezen jouw onzin brrrrrrrrrrrrrrrr
en dat zwakzinnige lied kan alleen maar door onbenullen gemaakt zijn
ga jullie schamen , schandelijk gewoon
Zou tof zijn als je aangeeft wat ze nu weer te vertellen had.quote:
Dat onmens heeft een geding verloren mbt wat er gebeurd is op Celebes (Sulawesi nu).quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je aangeeft wat ze nu weer te vertellen had.
http://www.nu.nl/binnenla(...)eduwen-sulawesi.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je aangeeft wat ze nu weer te vertellen had.
Eet smakelijk (alhoewel ik het verdraaid lastig vind om Spam smakelijk te maken)quote:
En dan vraag ik me af waarom ErwinRommel zo mager blijft en ik zo groot blijfquote:
Gruwelijk ekker, en vet (maar ach).quote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eet smakelijk (alhoewel ik het verdraaid lastig vind om Spam smakelijk te maken)
Iets met stofwisseling waarschijnlijk. Geloof niet dat ER de kilo's eraf rentquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af waarom ErwinRommel zo mager blijft en ik zo groot blijf
Rennen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets met stofwisseling waarschijnlijk. Geloof niet dat ER de kilo's eraf rent
Je hebt de genen of je hebt 't niet, bij mij lukt 't niet om aan te komen, dat is pas irritantquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af waarom ErwinRommel zo mager blijft en ik zo groot blijf
Dat zeg ik tochquote:
Wacht maar tot je 35 bent.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt de genen of je hebt 't niet, bij mij lukt 't niet om aan te komen, dat is pas irritant
Gaat er om spannen. Beter gaat het niet worden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Lukt het je nog om zonder zuurstof de trap op te komen
Heb gisteravond wat tips gehad.... ga ik zeker wat mee doen!quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets met stofwisseling waarschijnlijk. Geloof niet dat ER de kilo's eraf rent
quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gisteravond wat tips gehad.... ga ik zeker wat mee doen!
Mij wel, maar ik heb een pufferquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Lukt het je nog om zonder zuurstof de trap op te komen
quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gisteravond wat tips gehad.... ga ik zeker wat mee doen!
Heb je misschien t.z.t. niet meer nodig, als je wat kilo's kwijt bentquote:
Dat hoop ik wel, dan kan ik ErwinRommel de puffer cadeau gevenquote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Heb je misschien t.z.t. niet meer nodig, als je wat kilo's kwijt bent
Lijkt mij een beter idee dan korting op de zuurstoftanks voor ER.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, dan kan ik ErwinRommel de puffer cadeau geven![]()
En heb het prima zonder Ventolin gekund, totdat ik alsnog de griep kreeg
Altijd als ik griep heb val ik iets van 6KG af in 2 weken door op bed te liggen, met 1 boterham per dag ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een beter idee dan korting op de zuurstoftanks voor ER.
Griep zuigt altijd, is niet zo verwonderlijk dat het dan weer duurt voor je conditie weer een beetje op peil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |