Tot je zo veel zoveel verschillend spul hebt rondrijden en je pc echt verrekte traag wordt. Dan is het niet meer zo leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef b2py het volgende:
Afgelopen week al gedownload en zojuist geinstalleerd. Cities in motion 2. Wat is dat een geweldig spel!![]()
WELKNUMMERISSETNOU???quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef greavy het volgende:
Over de Kroningstrein (uit den mail): Morgen beginnen de sticker-werkzaamheden pas. FleetShield gaat met 60 man aan de slag om ca 1000 vierkante meter oranje te bestickeren, en nog confettistickers en dergelijke. Hier zijn 5 dagen voor uitgetrokken bijna non-stop voor uitgetrokken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
WELKNUMMERISSETNOU???
Lezen kreng.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef b2py het volgende:
Die oranjetrein wordt overigens gewoon een huidig oranje VIRM stel, namelijk de 9520.
Oranje stickers eraf halen om er oranje stickers op te plakken. Nee, er is duidelijk geen geld bij NS om gemaakte afspraken na te komenquote:
Ja dat zal ook wel wat kosten ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef b2py het volgende:
Hele coupé voor jezelf boeken, kan je nog kiezen ook!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oranje stickers eraf halen om er oranje stickers op te plakken. Nee, er is duidelijk geen geld bij NS om gemaakte afspraken na te komenWij zijn druk met onzin, sorrij mijnheer
Daar ben ik ook mee bezig, maar dan voor 1e helft juli. Zie binnenlandse vluchten in UKR ook niet zo zitten eigenlijk, toch maar wel de trein. Maar die afstanden zeg jezusquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Facepalm het volgende:
Hoppa, ben nu een reisje aan het boeken eind mei naar Kiev en Tsjernobyl.Helaas weinig trein vanwege de lange reistijden,
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Veiligheidscommunicatie ook in de pocket. Al het theoretische gebeuren gehad.
Nu toe werken naar praktijkrit en dan ben ik klaar
Zelf vlieg ik vanaf Eindhoven naar Debrecen, dan pak ik de trein naar Budapest en van daaruit retour naar Kiev. Allemaal met Wizz Air dus het kost ook nog eens heel weinig. Wilde eerst de trein pakken daar maar dat duurde 22 uur en 40 uur vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig, maar dan voor 1e helft juli. Zie binnenlandse vluchten in UKR ook niet zo zitten eigenlijk, toch maar wel de trein. Maar die afstanden zeg jezus
de vraag is of dat past, want het omgrenzingsprofiel dat in Engeland gebruikt wordt is nu niet bepaald het meest brede of hogequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Northern Rail kan wel extra dieselmaterieel gebruiken. N.b. een dochteronderneming van de NS.
Inderdaad bazenspel! Wel lastig om de doelen te halen, in het begin eigenlijk alleen maar Buslijntjes bouwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:23 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Tot je zo veel zoveel verschillend spul hebt rondrijden en je pc echt verrekte traag wordt. Dan is het niet meer zo leuk
Of beginnen met één metrolijn met 3 stations. Dan even wachten tot ie geld oplevert en verder bouwenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Inderdaad bazenspel! Wel lastig om de doelen te halen, in het begin eigenlijk alleen maar Buslijntjes bouwen
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef b2py het volgende:
Afgelopen week al gedownload en zojuist geinstalleerd. Cities in motion 2. Wat is dat een geweldig spel!![]()
Geintje, neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zou je als ik jou was even een masterclass onderhoud laten geven door ProRail
Is al bekend welke VIRM bestickerd gaat worden? En op welke locatie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef greavy het volgende:
Over de Kroningstrein (uit den mail): Morgen beginnen de sticker-werkzaamheden pas. FleetShield gaat met 60 man aan de slag om ca 1000 vierkante meter oranje te bestickeren, en nog confettistickers en dergelijke. Hier zijn 5 dagen voor uitgetrokken bijna non-stop voor uitgetrokken.
nummertje:quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Is al bekend welke VIRM bestickerd gaat worden? En op welke locatie?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef b2py het volgende:
Die oranjetrein wordt overigens gewoon een huidig oranje VIRM stel, namelijk de 9520.
Eerlijk gezegd geen geintje..quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Geintje, neem ik aan.
Maar even serieus erop ingaand: Neuh, ik ben niet echt ene technicus. Maar ik zou prima een masterclass "beschikbaarheidsbeheer, betrouwbaarheidsbeheer, verantwoordelijkheid en aansturing" kunnen geven.
Ja. EuroNight naar Warszawa en dan de volgende nacht de nachttrein naar Kiev. En dan naar Tsjernobyl inderdaad. Welke tour boek je? Je moet dat allemaal 2 weken van tevoren al rond hebben he, dus voor jou is dat ongeveer NUquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Zelf vlieg ik vanaf Eindhoven naar Debrecen, dan pak ik de trein naar Budapest en van daaruit retour naar Kiev. Allemaal met Wizz Air dus het kost ook nog eens heel weinig. Wilde eerst de trein pakken daar maar dat duurde 22 uur en 40 uur vanuit Nederland.Wel een mooie Russische trein. (Gaat naar Moskou)
Maar dat komt een andere keer nog wel.
![]()
Ga je ook nog naar Tsjernobyl?
Ja en nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen geintje..
Wellicht wel handig om enig inzicht in spooronderhoud te hebben om er een goed oordeel over te kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |