http://www.rockpapershotg(...)n-motion/#more-36471quote:It's been a busy day for Paradox at GamesCom. As well as announcing development of Crusader Kings II, the company has revealed Cities In Motion, a public transport simulator.
Players will operate their own public transport companies in twelve scenarios across the cities of Vienna, Helsinki, Berlin, and Amsterdam, plus an open-ended sandbox mode. 100 unique buildings are promised, plus more than 30 different modes of transport across 100 years of history (from 1920 to 2020.)
Now, this may not sound thrilling to everyone, but do watch the trailer below because the visual style looks rather good.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
Het ziet er wel geinig uit, maar het zal ongetwijfeld weer tegenvallen net als alle transportgames sinds TTD.
Laat maar weten of het wat is!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef RPG het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de beta van dit spel op http://www.paradoxplaza.c(...)%80%93-sign-up-today
Zojuist mail gehad dat ik mag gaan beta testen dus vanavond maar eens kijken of het zo leuk is.
TTD: Transport Tycoon / OpenTTD #34quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Wat is TTD?
Wel leuk dat Amsterdam er in zit, kun je je eigen Noord-Zuidlijn bouwen.
Onder welke steen heb jij de afgelopen 17 jaar gewoondquote:
ssstquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 17 jaar gewoond.
Is best een grote community van. Op dit moment zijn er 144 mensen online aan het spelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Sloggi het volgende:
Transport Tycoon ken ik wel, ik wist niet dat dat nog werd gespeeld.
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef dan13lv het volgende:
laat ik het zo zeggen, het is best wel lastig, je moet alles zien te managen ( micro managen) het spel draait eigenlijk om het laten draaien van een transportbedrijf en niet om het vervoeren van mensen ... ( ook waren er erg veel bugs en te veel verkeer maar die zijn er inmiddels al uit gepatched)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |