http://www.rockpapershotg(...)n-motion/#more-36471quote:It's been a busy day for Paradox at GamesCom. As well as announcing development of Crusader Kings II, the company has revealed Cities In Motion, a public transport simulator.
Players will operate their own public transport companies in twelve scenarios across the cities of Vienna, Helsinki, Berlin, and Amsterdam, plus an open-ended sandbox mode. 100 unique buildings are promised, plus more than 30 different modes of transport across 100 years of history (from 1920 to 2020.)
Now, this may not sound thrilling to everyone, but do watch the trailer below because the visual style looks rather good.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
Het ziet er wel geinig uit, maar het zal ongetwijfeld weer tegenvallen net als alle transportgames sinds TTD.
Laat maar weten of het wat is!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef RPG het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de beta van dit spel op http://www.paradoxplaza.c(...)%80%93-sign-up-today
Zojuist mail gehad dat ik mag gaan beta testen dus vanavond maar eens kijken of het zo leuk is.
TTD: Transport Tycoon / OpenTTD #34quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Wat is TTD?
Wel leuk dat Amsterdam er in zit, kun je je eigen Noord-Zuidlijn bouwen.
Onder welke steen heb jij de afgelopen 17 jaar gewoondquote:
ssstquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 17 jaar gewoond.
Is best een grote community van. Op dit moment zijn er 144 mensen online aan het spelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Sloggi het volgende:
Transport Tycoon ken ik wel, ik wist niet dat dat nog werd gespeeld.
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef dan13lv het volgende:
laat ik het zo zeggen, het is best wel lastig, je moet alles zien te managen ( micro managen) het spel draait eigenlijk om het laten draaien van een transportbedrijf en niet om het vervoeren van mensen ... ( ook waren er erg veel bugs en te veel verkeer maar die zijn er inmiddels al uit gepatched)
download is beschikbaar op de je weet wel sitesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doen.
Demo is hier te vinden:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doen.
Paradox. dus bugsquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Jirdo het volgende:
Paradox Interactive. Maar eens even proberen dan.
dat dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef John_Gotti2 het volgende:
TTD is toch wezelijk anders. Dit lijkt mij ook meer op een opvolger van Traffic Giant (zoals hierboven ook werd gedacht). Misschien wel een leuke game, maar zeker geen TTD/OTTD opvolger (alsof die er ooit zal komen).
Mar het preciese doel? Puur transport van mensen?
een 23" scherm is dan ook niet ontworpen voor een resolutie van 2048x1152...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm ik vind hem ongelofelijk tegenvallen. Spirituele opvolger TTD misschien, maar ik knap af op het feit dat ik de interface niet groter in kan stellen. En gezien ik speel op een resolutie van 2048*1152 op een 23" schermpje wordt het irritant klein allemaal.
Ook is het jammer dat je alleen mensen kan vervoeren. Dat is ook wel een minpuntje
[..]
Paradox. dus bugs
hmm wellicht wel leuk ja...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef MaxMark het volgende:
Schopje, het spel is vandaag op Steam im angebot: ¤9,99 voor het spel inclusief 4 DLC's.
http://store.steampowered.com/sub/8467/
Misschien dat ik 'em voor dit bedrag +DLC's toch maar eens aanschaf.
Onzin. een laptop met een 17" scherm is met 1080P ook heel fijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
een 23" scherm is dan ook niet ontworpen voor een resolutie van 2048x1152...
Ja, heb hetzelfde probleem. Veel teveel auto's op de weg waardoor het mij in ieder geval nog niet gelukt is om wat mensen tevreden te houden, noch met bussen noch met trams...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het echt een schijtspel. Het verkeer is gewoon absurd druk elke keer en er zijn amper uitwijkmogelijkheden. Winst maken is ook erg lastig daardoor.
in vergelijking met de vorige lijkt hij enorm uitgebreid te zijn op het lijnen maken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Jump het volgende:
Cities in Motion 2 is vandaag uitgekomen: http://www.paradoxplaza.com/games/cities-in-motion-2
En slechts 19.99 op Steam: http://store.steampowered.com/app/225420/
Eerste Let's Play die ik terugvond:
Is dit iets, ik heb de vorige versie niet gespeeld en geen idee met wat dit te vergelijken valt.
scheelt 1 cent, nou phoe!quote:
totaal geen SC opvolger.. totaal andere game, met een totaal andere insteekquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef TommyGun het volgende:
TTD opvolger? SC opvolger! Dit weekend eens testen, SC ben ik nu al zat...
En is het wat??quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Qunix het volgende:
Zojuist gekocht en ik ga hem *nu* spelen. (CIM2)
dus het is die twee tientjes meer dan waard??quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Super vet spel!
Ziet er ook verdomd mooi uit, beter dan wat Simcity 2013 is.
Zeker!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
dus het is die twee tientjes meer dan waard??
Heb je hem?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Prachtig filmpje en wat een fantastisch spel
1.1.5 is uit, maar er zijn nog wel wat problemen. Zoals metro rails wat aan een weg vast komt terwijl dit niet kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:45 schreef VelitoX het volgende:
Heb hem op steam gepre-ordered (aardige bonus ervoor ook), maar nog niet veel gespeeld. Zijn wat dingetjes die binnenkort gepatched worden, daarna echt goed aan de slag.
En nog geen edge scrollingquote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
1.1.5 is uit, maar er zijn nog wel wat problemen. Zoals metro rails wat aan een weg vast komt terwijl dit niet kan.
Vandaar ook mijn eerdere commentquote:Op donderdag 11 april 2013 07:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt in volgende patch voor volgende week als optie.
Er is geen doelquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef maurisioo het volgende:
Best leuk spel. Alleen het doel met sandbox snap ik nog niet helemaal
Ja, voor 15 euro is het een degelijke game. Maar onderschat het niet. Je bent echt wel een paar uur bezig om alles uit te vogelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Peter het volgende:
Voor 15 euro is het de moeite wel waard( incl de code hierboven)
Ik speel al jaren TTD, dus dat is me niet vreemd ( uitvogelen en uren bezig zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, voor 15 euro is het een degelijke game. Maar onderschat het niet. Je bent echt wel een paar uur bezig om alles uit te vogelen.
Het was een algemene waarschuwingquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik speel al jaren TTD, dus dat is me niet vreemd ( uitvogelen en uren bezig zijn)
Dienstregeling juist instellen. Denk dat je de interval te kort hebt afgesteld, zodat alle trams al beginnen te rijden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, zo'n dienstregeling voor trams, maar mijn trams hebben altijd al na de eerste halte een fikse vertraging waardoor ik ook constant trams te kort kom in het depot.
Ook staan er constant mannetjes te wachten bij de halte terwijl het gewoon nog één of twee uur duurt voordat de tram komt, en dat ze vervolgens gaan klagen dat het zo lang duurt :S
Ik doe vast iets fout.
Dat tweede is normaal. Mensen kijken niet naar de dienstregeling, je moet de dienstregeling dus afstemmen op de drukte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, zo'n dienstregeling voor trams, maar mijn trams hebben altijd al na de eerste halte een fikse vertraging waardoor ik ook constant trams te kort kom in het depot.
Ook staan er constant mannetjes te wachten bij de halte terwijl het gewoon nog één of twee uur duurt voordat de tram komt, en dat ze vervolgens gaan klagen dat het zo lang duurt :S
Ik doe vast iets fout.
Kijk ook goed naar de wegbewijzering. Zorg dat je trams zo min mogelijk ander verkeer moeten kruisen. Als je vaak wisselt van baan, dan moeten ze continu door het verkeer heen, dat helpt nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef Drebbelman het volgende:
Hmm ja, ik laat ze steeds over het midden van zo'n tweebaans weg lopen. In principe heb je dan alleen bij de kruispunten last van ander verkeer, maar misschien moet ik die ook maar proberen te vermijden dan.
Haha ja.. ik had ook zoiets van: waar moet je in hemelsnaam beginnen. Het is niet alsof die steden één duidelijk centrum hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Divje het volgende:
Leuk, word vanuit de tutorial ineens in een gigantische stad gedroptSpel ziet er wel erg mooi uit, loopt hartstikke soepel met alles op High.
Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het was wel aardig geweest als je ook echt was begonnen met een middelgroot dorp dat afhankelijk van je OV groeit tot een stad.
Dat was het advies wat in ieder geval aan ons reviewers werd gegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnen
edit: Fuck it, ik ga eerst even kloten in de sandbox.
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef Divje het volgende:
Het zal toch ook wel mogelijk zijn om in de editor een map + klein stadje te maken? Op de een of andere manier trekt m'n pc de editor heel slecht. 7 minuten zitten wachten en had uiteindelijk maar een paar heuveltjes gegenereerd
Even wat met de instellingen rotzooien zo, misschien helpt het.
Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Geen last van verkeer = ideaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
Het bouwen van metro's blijf ik een ramp vinden, vooral omdat ze nogal duur zijn als je ze onder een stad gaat leggen. Dan maar bij trams e.d. blijven.
Ik zat vanalles te proberen maar niets lukte. Gewoon een rondje maken in de editor op een gigantisch vlak stuk werkte niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben
[..]
Geen last van verkeer = ideaal
kutgame, slotjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
Je kan een voetpad aanleggen en de tram daarop aanleggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
Zoals de meeste Paradox games. CK, Victoria, enzquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was het advies wat in ieder geval aan ons reviewers werd gegevenAankloten, totdat je de game snapt
Yupquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:11 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zoals de meeste Paradox games. CK, Victoria, enz
Met Page Up en Page Down kan je de weg die je aan wil leggen verhogen en verlagenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben
[..]
Geen last van verkeer = ideaal
Niet te veel doen, maar het is verrekte handigquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Met Page Up en Page Down kan je de weg die je aan wil leggen verhogen en verlagenLekker bruggen bouwen
Ik upgrade ook veel wegen door ze te verwijderen, en een nieuwe weg aan te leggen. Af en toe verdwijnt er een gebouw maar dat zal me worst wezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet te veel doen, maar het is verrekte handig
Daar is je bevolking niet blij meequote:Op zaterdag 13 april 2013 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik upgrade ook veel wegen door ze te verwijderen, en een nieuwe weg aan te leggen. Af en toe verdwijnt er een gebouw maar dat zal me worst wezen
Hmm, nog niet veel van gemerkt. Ze zullen dan ook niet zo blij zijn als ik m'n depots op kleine huisjes gooi?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar is je bevolking niet blij mee
Je kunt je depots ook gewoon op gras gooien, is nog goedkoper. Een park slopen is minder erg dan een gebouw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nog niet veel van gemerkt. Ze zullen dan ook niet zo blij zijn als ik m'n depots op kleine huisjes gooi?Scheelt soms wel 1000,-
Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)quote:
Je kunt toch meer dan 8 trams kwijt in een klein depot, of gaat het dan fout met het onderhoud/ betrouwbaarheid van je trams?quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.
Die limiet is trouwens qua onderhoud, je kunt er gerust meer kwijt. Alleen niet op hetzelfde moment.
In die eerste stad zijn de mijne niet langer dan 1 eiland van noord naar zuid. En dan leg ik tussenverbindingen aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.
Interface ben ik met je eens dat hij nog onhandiger is dan cim1. En vooral dat niemand aan edgescrollen heeft gedacht vebaast mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat een hoog cijfer zeg bij de review, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaar teleurgesteld in deze titel. Wat een hoog cijfer zeg, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaaaar teleurgesteld in deze titel.
Interface is in elkaar gezet door iemand die het beter bij programmeren had moeten houden.
Ook de muziek is gemaakt door iemand die beter geen muziek zou maken.
De gameplay is praktisch hetzelfde als voorgaande games alleen nu onrealistischer. Sinds wanneer bouwt een stad zich om een buslijn, kom op zeg.
Laatste keer dat ik het speelde had ik ook elke 10 seconde een korte freeze
En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ja leuk dat ze naar de community luisteren, anders zorg je er gewoon eerst voor dat het spel fatsoenlijk te spelen is voordat je het uitbrengt.
Apart, welke goede en slechte kanten komen niet naar voren? Muziek is kut, leercurve is "kloot maar aan" en het is lekker uitgebreid qua mogelijkheden (schema etc). Er zal vast meer uitkomen als je het een maand speelt, maar helaas, er dringen alweer andere spellen. Ik zie hier dezelfde dingen langskomen als in de review, zoals bv het niet kunnen scrollen met de muis. Bizar overigens dat dat anno 2013 nog magquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Morthill het volgende:
Heb me er al een weekje best mee vermaakt, maar de game is nou ook weer niet zo gaaf. Maar goed, oppervlakkige review, waarin zowel de goede en helemaal de slechte kanten niet uit de verf komen, dan kom je wel tot een 8.
Mjah, verkeer loopt soms vast. Moet je kijken waar de problemen zitten en eventueel bruggen/tunnels aanleggen. Werkt bij mij fantastisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
@Morthill:
Zo heb ik het ook gedaan, toch had ik al snel veel trams nodig.
Overigens vind ik de tijd wel langzaam gaan.
Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen week voor 14 euro gekocht, en later nog die paar bussen, trams en halte voor 5 euro bijgekocht. Wel ietwat lame dat die er niet al gewoon in zitten.
Wat wel jammer is, is dat je je lijnen toch echt niet te lang moet maken. 5 a 10 haltes voor bus, 10 a 15 voor tram en je zit wel op de max.
Zelf bouw ik graag een paar mega-lijnen die alle kleinere lijnen raken, maar hier is dat niet echt een optie, je moet echt veel hele kleine lijnen bouwen, dan komt het wel goed. Dat is wel jammer.
Verder erg leuk, al flink wat speeluren er op zitten.
Store in het hoofdmenu van het spel?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.
Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
Ga in-game naar 'store'quote:Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.
Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
Daar stond bij mij nog nietsquote:
Heb je de pre-sale extra's gekregen? Dan heb je ze misschien al...quote:Op donderdag 18 april 2013 09:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar stond bij mij nog niets
Zal ik je maar uit die droom halen. Ik heb drie jaar als buschauffeur gewerkt, er wordt echt vrijwel geen rekening gehouden met verkeersdrukte bij die planningquote:Op donderdag 18 april 2013 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de time tables zouden gewoon, zoals het in het echt ook gaat, rekening moeten houden met verkeersdruk.
Heb ik ook al 2/3 maal gehad helaasquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:59 schreef Morthill het volgende:
Waar ik trouwens nog altijd geen hoer van snap. Soms moet je lijnen aanleggen tussen twee punten, maar de game registreert die lijnen bij lange na niet altijd. Dan is er een rechtstreekse verbinding, en dan is het nog niet goed :/
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die opdrachten dat je een lijn tussen X en Y aan moet leggen, pakt hij hier vaker niet dan wel. Dus als ik er niet toevallig al van plan was een lijn heen te leggen, negeer ik die gewoon.
Overigens ook irritant dat je aan het einde van een missie gewoon "ploep" er uit bent. Geen savegame, geen vraag of je door wilt spelen.
Hier hetzelfde. Maar dan nog is het wel irritant. Spel zelf is erg leuk hoor, dat absoluut. Door 2 man volgens steam 65 uur gespeeld. Dus die 14 euro is het sowieso wel waard geweestquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Gisteren nog meegemaakt. Vier uur aan mijn metro-netwerk lopen kloten, eindelijk alles op orde: Crash. Vergeten te saven (dumbass!). Heb m'n computer abrupt afgesloten en ben gaan slapen. Vandaag toch maar weer begonnen. Het spel kent wel een hoge verslavingsfactor moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Deze oplossing zorgt er voor dat ik geen water meer heb, maar sindsdien is de game nog geen enkele keer gecrashedquote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)
Dat heb ik niet werkend gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef b2py het volgende:
Wat ik tegenwoordig doe is een lijn van depot naar depot laten rijden. Dan kan je vanaf een depot een 30' dienst doen en vanaf de andere ook een 30' dienst. Dan heb je samen een 15' dienst. Kan je beide depots mooi vullen met materieel.
Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.quote:
Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.
Dag en nacht 15' diensten doenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer..
idd dat nergens over een beetje metro jast daar binnen 5min doorheenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer..
contract van de duivelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder nooit last van crashes. Eerder vandaag moest ik bij het starten akkoord gaan met een License Agreement, en sindsdien knalt hij er iedere 5 minuten uit. Enorm irritant.
Staan er ergens scenario's door andere users gemaakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de campaign een week of wat ook uitgespeeld. Wat ik er jammer aan vond, was dat je steeds aan het einde de melding kreeg dat je doel was behaald, en je ook gelijk je huidige map werd uitgedonderd![]()
En wel irritant dat je aan het eind weer je eerste maps moet doen, met dus de kneuterige trambanen die ik toen had aangelegd![]()
Lid worden van het forum van de game. Als je je SN geeft kom je in een extra forum waar je veel kan downloaden.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Staan er ergens scenario's door andere users gemaakt?
En de workshop is eindelijk open, zodat je gelijk in Steam content kunt downloadenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lid worden van het forum van de game. Als je je SN geeft kom je in een extra forum waar je veel kan downloaden.
2 is ook in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef Jump het volgende:
Nog 8 uur te gaan: http://store.steampowered.com/sub/15821/
Cities in Motion Collection
Includes 13 items: Cities in Motion, Cities in Motion: Design Classics, Cities In Motion: Design Dreams, Cities in Motion: Design Marvels, Cities in Motion: Design Now, Cities in Motion: German Cities, Cities in Motion: London, Cities in Motion: Metr
12.49 EUR, -75%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |