Ik zit aan de buis genageld vanavondquote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt spannend! Wie zal er winnen vanavond!!!!1
tenzij er iets anders leuks op de tv is (en die kans is klein)quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de buis genageld vanavond
Ik zit al dagen vast onder mijn werkbank!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de buis genageld vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Soms moet het er even uitquote:
Arme Roelquote:Op donderdag 18 april 2013 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAT EEN HELD WAT EEN HELD!!11!!!!!!
Niet liegen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet!! En je verneukt nu mijn kansen op een leuke date via Fok
Terechtquote:
in mijn geval zou dat betekenen dat ik elke dag 2 uur eerder op moet staan om met de krultang aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht
Mooi altijd idd zo'n slag/grote krullen
Ik lieg nietquote:
doen is gelijk ook lekker uitwaaienquote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lieg niet![]()
En zal ik morgen eens naar zee gaan? Het gaat dan nóg harder waaien![]()
Misschien wordt het dan nog watquote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Ohja de 3FM Awards hebben ook een afterpartyZuipen!
ik denk Messi.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt spannend! Wie zal er winnen vanavond!!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |