Ik zit aan de buis genageld vanavondquote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt spannend! Wie zal er winnen vanavond!!!!1
tenzij er iets anders leuks op de tv is (en die kans is klein)quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de buis genageld vanavond
Ik zit al dagen vast onder mijn werkbank!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit aan de buis genageld vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Soms moet het er even uitquote:
Arme Roelquote:Op donderdag 18 april 2013 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAT EEN HELD WAT EEN HELD!!11!!!!!!
Niet liegen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet!! En je verneukt nu mijn kansen op een leuke date via Fok
Terechtquote:
in mijn geval zou dat betekenen dat ik elke dag 2 uur eerder op moet staan om met de krultang aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht
Mooi altijd idd zo'n slag/grote krullen
Ik lieg nietquote:
doen is gelijk ook lekker uitwaaienquote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lieg niet![]()
En zal ik morgen eens naar zee gaan? Het gaat dan nóg harder waaien![]()
Misschien wordt het dan nog watquote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Ohja de 3FM Awards hebben ook een afterpartyZuipen!
ik denk Messi.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt spannend! Wie zal er winnen vanavond!!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
3FM AWARDS![]()
![]()
Spann0nd!Koppelteken, hoofdletter en s idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kotsende Domienquote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Naar Scheveningen!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lieg niet![]()
Paar jaar geleden met Stenders was zo epischquote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Ah dus je komt ff op bezoekquote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lieg niet![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
3FM AWARDS![]()
![]()
Spann0nd!Zeg, hoeveel dm's heb je al verzameld met je opmerkingen elders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Letterlijk 0quote:Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel dm's heb je al verzameld met je opmerkingen elders?
Ik gok dat ik ergens richting de Wadden ga, dat is dichterbij. Ik heb het concentratievermogen van een fruitvlieg, urenlang rijden durf ik niet aanquote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Naar Scheveningen!
Dan kun je het best via Rijswijk rijden![]()
Ik heb m'n best gedaan SCquote:Op donderdag 18 april 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik ergens richting de Wadden ga, dat is dichterbij. Ik heb het concentratievermogen van een fruitvlieg, urenlang rijden durf ik niet aan
Ik durf niet meer nuquote:Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dus je komt ff op bezoekGezellig
Minthy![]()
Onbegrijpelijk... Ik zal de gemiddelde Fok-vrouw nooit begrijpenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Letterlijk 0
Schijnbaar houden Fok! vrouwen ook niet van mijn hobby
Thanksquote:
Nou, wat let je?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De Dijk
op muziek van de dijk stond ik vroeger swingend in de box
jij weet niet wat ik nu thuis doe.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Waarom doe je dat nu niet meer?
BSP en DBquote:3voor12 Radio geeft de 3FM Awards-afterparty met live in de studio: Yellow Claw
3voor12 Radio geeft de 3FM Awards-afterparty met live in de studio: Bombay Show Pig
3voor12 Radio geeft de 3FM Awards-afterparty met live in de studio: Daily Bread
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Het is beg0nn0n![]()
![]()
Lekker naar huis met m'n ipod in de auto ipv de radio
Zaterdagavond wordt het ook uitgezonden, om 22.30 op NL3quote:Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef MarijeH het volgende:
De 3fm awards zijn bijna begonnen. Is de uitzending op nederland 3 nog terug te bekijken op uitzending gemist? Ik kan vanavond niet kijken ivm een verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |