Dit dus. Fanta moet dit toch wel wetenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur.
Ze heeft de spuitjes test al klaarliggen, altijd goed voorbereid.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur.
Dat is een goeie.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordendus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
M'n huisgenote doet veel aan krachttraining, en heeft recentelijk al haar colbertjes af moeten staan (aan mijquote:Op donderdag 18 april 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je roids van BALKAN PHARMACEUTICALS hebt gekocht.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze heeft de spuitjes test al klaarliggen, altijd goed voorbereid.
Dem gains...
Zoek haar nachtkastje af naar clenbuterol en trenbolone.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n huisgenote doet veel aan krachttraining, en heeft recentelijk al haar colbertjes af moeten staan (aan mij) omdat haar schouders er niet meer in pasten. Heeft ze dan stiekem ergens een bal verstopt ofzo?
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je roids van BALKAN PHARMACEUTICALS hebt gekocht.
Vrouwen groeien wel iets, maar je hoeft geen zieke gains te zien of zo. Ga nou maar trainen jij fucking miet.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n huisgenote doet veel aan krachttraining, en heeft recentelijk al haar colbertjes af moeten staan (aan mij) omdat haar schouders er niet meer in pasten. Heeft ze dan stiekem ergens een bal verstopt ofzo?
okequote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat is een goeie.![]()
Net alsof er in de 8-10 rep range magisch twee maal zo veel spiermassa wordt gecreëerd. Het zal in die rep range misschien een paar % sneller gaan. Maar er moet gekeken worden naar de doelen die je wilt bereiken. Daarvoor hoef je geen rep range te mijden.
Als je op kracht wilt trainen kan je beter in de 4-6 rep range gaan trainen.
Ik heb al spierpijn van gisteren oke?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen groeien wel iets, maar je hoeft geen zieke gains te zien of zo. Ga nou maar trainen jij fucking miet.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb al spierpijn van gisteren oke?Vanavond maar even rustig yoga doen, pauzedag enzo
Ligt eraan van welk gewicht je komt en wat het eind doel is. Als een vrouw 45kg weegt en naar de 50kg gaat door wat kracht training moet ze al een maat groter gaan dragen. Is geen drastische verschil.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar Hugh is, is CY. Waar CY is, is Hugh. Ik had naaktpics op CY haar account gepost zodat ze geband zou worden en niet meer kon posten.
Ze is geloof ik van 57 naar 60 gegaan ofzo. Maar haar schouders zijn echt wel breed, breder dan sommige van die boys bij ons in de gym. En ze is uberhaupt een beetje een tomboy, dus veel van die gasten zie je echt geintimideerd kijken als zij het krachthok in komtquote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ligt eraan van welk gewicht je komt en wat het eind doel is. Als een vrouw 45kg weegt en naar de 50kg gaat door wat kracht training moet ze al een maat groter gaan dragen. Is geen drastische verschil.
Daarnaast groeien vrouwen niet zoveel als mannen. Komt o.a. door een testosteron waarde wat 20x zo laag ligt.
Dit is heul niet waar! Ik post ook in R&P bijv, en daar wil Hugh nog niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar Hugh is, is CY. Waar CY is, is Hugh. Ik had naaktpics op CY haar account gepost zodat ze geband zou worden en niet meer kon posten.
Maar jij hebt toch al mooie billen? Vorige week nog pics gekregen van hugh.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is heul niet waar! Ik post ook in R&P bijv, en daar wil Hugh nog niet dood gevonden worden.
Hij heeft gewoon tegen me lopen preachen over squats en mooie billen enzo, vandaar.
Ik geloof er niets van. Hoe oud ben jij trouwens?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al mooie billen? Vorige week nog pics gekregen van hugh.
Dan niet, heb jij geen moedervlek op je bil? 19!quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Hoe oud ben jij trouwens?
Sowieso even supersizen, big bulk in little time.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
Goed bezig Drinky! Laten we een keer burgers knallen bij 't Maccen dan.
damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).quote:
Idd, 40 - 50kg hooguit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).
Even doorzetten en sowieso dat je over de 100 gaat dit jaar.
Net genoeg eten zodat je van je trainingsessies hersteld maar niet in gewicht aankomt. Niet boven de 5 reps uitkomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen
squatten in de smith is zoo kut.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd, 40 - 50kg hooguit.Als ze al deadliften, meestal met sloppy form.
De meisjes die squatten, squatten ook altijd in de smith hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |