Sowieso even supersizen, big bulk in little time.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
Goed bezig Drinky! Laten we een keer burgers knallen bij 't Maccen dan.
damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).quote:
Idd, 40 - 50kg hooguit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
damn, heb hier nog geen chick met dat soort gewichten zien liften. De meeste deadlifts zijn <50kg ( de meesten liften niet eens, squatten wordt gelukkig wel vaker gedaan).
Even doorzetten en sowieso dat je over de 100 gaat dit jaar.
Net genoeg eten zodat je van je trainingsessies hersteld maar niet in gewicht aankomt. Niet boven de 5 reps uitkomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen
squatten in de smith is zoo kut.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd, 40 - 50kg hooguit.Als ze al deadliften, meestal met sloppy form.
De meisjes die squatten, squatten ook altijd in de smith hier.
Dit is wel riskant. Je hebt dan kans dat je gewoon je tijd staat te verdoen, dus liever te veel dan te weinig eten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Net genoeg eten zodat je van je trainingsessies hersteld maar niet in gewicht aankomt. Niet boven de 5 reps uitkomen.
Progressie gaat langzamer als je je calorie inname strak houdt. Dat is de keerzijde van het willen trainen en niet willen groeien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is wel riskant. Je hebt dan kans dat je gewoon je tijd staat te verdoen, dus liever te veel dan te weinig eten.
Ook met vijf reps groei je net zo hard. Ik heb nooit met meer dan vijf reps getraind (met uitzondering van enkele isolatieoefeningen).
Als je niet wilt groeien, moet je natuurlijk ook niet trainen. Ik krijg altijd pijn in m'n zak van mensen die het hebben over "alleen ff tonen, maar ik wil niet als arnold worden hoor".quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Progressie gaat langzamer als je je calorie inname strak houdt. Dat is de keerzijde van het willen trainen en niet willen groeien.
Haha bazin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:34 schreef seto het volgende:
Meisje bij mijn gym die 8 maanden traint en 90kg squat
Ach prima..Ik mag nu 1875 kcal eten heb ik berekend. Maar haal vaak de 1500 niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Progressie gaat langzamer als je je calorie inname strak houdt. Dat is de keerzijde van het willen trainen en niet willen groeien.
Hehe ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je niet wilt groeien, moet je natuurlijk ook niet trainen. Ik krijg altijd pijn in m'n zak van mensen die het hebben over "alleen ff tonen, maar ik wil niet als arnold worden hoor".
Gevraagd wat hij dan wilde bereiken? Geen progessie willen maken in kracht of spiermassa als je naar de sportschool gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hehe ja.
Ik vroeg laatst aan iemand die aan het squatten was waarom hij niet meer dan de 2x 5kg op de bar deed (was hij al een maand aan het doen), en hij antwoordde met "ik hoef er niet als arnold uit te zien".
Jammer voor die mensen dat ze niet beseffen dat ze hun tijd aan het verspillen zijn.
Yep, samen met "eet 6 kleine maaltijden per dag", "eet low-fat en vermijd verzadigde vetten", "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag", etcquote:Op donderdag 18 april 2013 18:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit patroon wordt overal aangeprezen
Dat laatste klopt toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, samen met "eet 6 kleine maaltijden per dag", "eet low-fat en vermijd verzadigde vetten", "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag", etc![]()
Nee, het is niet goed verwoord.quote:
Ik wil niet catabool gaan Gquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:15 schreef Nic1 het volgende:
Nou ja, aangezien ik tegen 17 uur ontbijt is het voor mij wel een belangrijke maaltijd.
In de ochtend eten is niet belangrijk, tenzij het ervoor zorgt dat je gaat snacken. Maar wat vaak gezegd wordt is dat je ontbijt moet gaan eten "om je stofwisseling te starten", of soortgelijke onzin.
ja wel je shakeje uiterlijk 15 minuten na training slikken anders heb je voor niks getraindquote:
dat kan ook gewoon met pepquote:
^^ ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je niet wilt groeien, moet je natuurlijk ook niet trainen. Ik krijg altijd pijn in m'n zak van mensen die het hebben over "alleen ff tonen, maar ik wil niet als arnold worden hoor".
D'r was ook ooit iemand die 'nooit cut of bulkt' maar die at om 5 kilo vet kwijt te raken en dan wel zou zien wat hij daarna zou doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:12 schreef Manono het volgende:
Volg never nooit een dieet eigenlijk, let op eten maar meer om beter te trainen
Sorry snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r was ook ooit iemand die 'nooit cut of bulkt' maar die at om 5 kilo vet kwijt te raken en dan wel zou zien wat hij daarna zou doen.
Da's een beetje lastig met een 5-day split...quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt het eigelijk nog uit op welk tijdstip van de dag je traint? hoor altijd dat je het beste altijd rond dezelfde tijd kan trainen zodat er daadwerkelijk 48 uur tussen de workouts zit
That's what she said.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |