Thanks, maar mijn 3DS kostte ¤ 187,00 en er zit een cradle+oplader bij t.w.v. ¤ 19,00, wat samen ¤ 206,00 maakt... En ik ga hem niet na 2 maanden tijd met 52% korting verkopenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Een 3DS XL kost 177 nieuw.
Beginbod van 100 euro.
Met hoeveel korting wel dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef Redah het volgende:
[..]
Thanks, maar mijn 3DS kostte ¤ 187,00 en er zit een cradle+oplader bij t.w.v. ¤ 19,00, wat samen ¤ 206,00 maakt... En ik ga hem niet na 2 maanden tijd met 52% korting verkopen
Te zien in Zuid-Limburg, en ja, schade & krasvrijquote:Op donderdag 18 april 2013 20:14 schreef Cid het volgende:
Waar te zien? Eventueel wel interesse in de 3DS XL... Helemaal schade/kras vrij?
Ouch, dat is me iets te ver wegquote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef Redah het volgende:
[..]
Te zien in Zuid-Limburg, en ja, schade & krasvrij
Er zitten geen spellen bij he?quote:
Deal, afhandeling via PM?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef tijnbanaan het volgende:
Heb wel interesse in de n64 uk versie en zelda compleet bied 45,00 inc verzenden
Deal, DM!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:39 schreef zuigmarmot het volgende:
wii speak 8 euro incl (dus vraagprijs) geboden
Is op zich een optie, maar eigenlijk leek dit me meer iets voor verzamelaars (aangezien 'sealed' enzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef MesaJJB het volgende:
10 euro voor de wii points. Code mag je wat mij betreft wel via PM versturen (scheelt verzendkosten)
In dit topic zijn beide Nintendo64's weg, maar ik weet dat tijnbanaan dezelfde dag dat hij/zij mijn N64 & Zelda binnen kreeg hem direct weer voor een hogere prijs op Marktplaats heeft gezet, dus in theorie is hij nog altijd te koop... Alleen dan op Marktplaats.quote:
Dit is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:46 schreef Redah het volgende:
[..]
In dit topic zijn beide Nintendo64's weg, maar ik weet dat tijnbanaan dezelfde dag dat hij/zij mijn N64 & Zelda binnen kreeg hem direct weer voor een hogere prijs op Marktplaats heeft gezet, dus in theorie is hij nog altijd te koop... Alleen dan op Marktplaats.
Beetje jammer, al die game-handelaren tegenwoordig. Ik hoop mijn spullen toch altijd bij iemand terecht te laten komen die er daadwerkelijk mee gaan spelen... Anders ging ik ook wel de hoofdprijs op Marktplaats vragen.
Echt? Triestquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:46 schreef Redah het volgende:
[..]
In dit topic zijn beide Nintendo64's weg, maar ik weet dat tijnbanaan dezelfde dag dat hij/zij mijn N64 & Zelda binnen kreeg hem direct weer voor een hogere prijs op Marktplaats heeft gezet, dus in theorie is hij nog altijd te koop... Alleen dan op Marktplaats.
Beetje jammer, al die game-handelaren tegenwoordig. Ik hoop mijn spullen toch altijd bij iemand terecht te laten komen die er daadwerkelijk mee gaan spelen... Anders ging ik ook wel de hoofdprijs op Marktplaats vragen.
ik zal hem je post morgen laten lezen, dan hoor je het nog welquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Redah het volgende:
Dit is nog over:
.
Nintendo Wii Points card 2000 - nieuw:
[ link | afbeelding ]
Richtprijs is ¤ 25,00
.
Nintendo Wii RGB SCART kabel - nieuw:
[ link | afbeelding ]
Richtprijs is ¤ 11,00 (inclusief verzendkosten)
.
Nintendo 64 accessoires - allemaal compleet
[ link | afbeelding ]
Richtprijzen vanaf linksboven met de klok mee: ¤ 10,00 / ¤ 7,50 / ¤ 12,50 / ¤ 7,50
.
Nintendo 64 spellen - allemaal compleet
[ link | afbeelding ]
Richtprijs is ¤ 17,50 p/st
.
Nintendo 64 spellen - alleen spel zelf
[ link | afbeelding ]
Richtprijs is ¤ 5,00 p/st
.
Diverse Nintendo DVD's - Allemaal PAL regio
[ link | afbeelding ]
Richtprijs is ¤ 5,00 p/st
.
't Is ¤22,50 in totaal, met verzenden zou dat ¤29,25 zijn. ¤25,- in totaal? (¤18,25 netto)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
zoon heeft interesse voor supermario 64, de transfer pack en de rumble pack
heb je een mooi prijsje daarvoor?
Als je alleen de kabel/boekje wil (zodat het in een bubbelenvelop kan): deal. Wil je het incl. doos etc. (zodat het pakketpost wordt), dan vind ik 2 Euro toch wat te weinig en dus no dealquote:
Dat wist ik, want ik heb hem naar jouw woonplaats gestuurd en niet Zaandam. Maar ik kreeg deze advertentie als tip via iemand @ Tweakers door. Zelfs de 'originele prijs' etc. is hetzelfde. Maarja, Marktplaats reageert uiteraard niet op berichten om de advertentie te verwijderenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:38 schreef hylian het volgende:
Ik ben de koper van de 3DS XL. Werkelijk geen idee waarom exact dezelfde foto op marktplaats verschijnt. Zou ik niet intrappen, want op desbetreffend model ga ik zodadelijk Pokémon spelen
Wel beetje bizar trouwens, maar is dus niet het verkochte exemplaar. Alleen dezelfde foto
ja hoi, ik ben er weerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Redah het volgende:
[..]
't Is ¤22,50 in totaal, met verzenden zou dat ¤29,25 zijn. ¤25,- in totaal? (¤18,25 netto)
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |