Die kerel wilde zelf weg bij PSV omdat het op de Herdgang op dit moment een wespennest is. En als je dan bij je favoriete club kan werken is het een makkelijke beslissing.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Chase_Utley het volgende: Die kerel wilde zelf weg bij PSV omdat het op de Herdgang op dit moment een wespennest is. En als je dan bij je favoriete club kan werken is het een makkelijke beslissing.
Dat komt vooral omdat de club zo groot is en er altijd wel mensen te vinden zijn voor een feestje. Ik kan mij voorstellen dat dit bij een provincieclubje zoals PSV niet zo is.
Dat komt vooral omdat de club zo groot is en er altijd wel mensen te vinden zijn voor een feestje. Ik kan mij voorstellen dat dit bij een provincieclubje zoals PSV niet zo is.
Hahah grapjas , komt omdat ajax de meeste successupporters heeft in Nederland. en omdat ze 7 jaar geen kampioen waren geworden en zin hadden in een feestje ,niks mis mee.
Iemand die het artikel van vi in kan scannen en plaatsen/dm'en?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierboven zie je hem aan het werk. Gaat de E3 doen en hij wordt techniektrainer.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierboven zie je hem aan het werk. Gaat de E3 doen en hij wordt techniektrainer.
Even voor alle duidelijkheid, hij vertrekt omdat zijn contract niet is verlengd, wat een direct gevolg is van het gegeven dat er geen hoofd jeugdopleiding was. Bij Ajax zijn er ook geen aparte jeugdteams kwa beleid zoals bij PSV wel het geval is. Bij Ajax zou hij zich voegen bij een staf die over alles praat t/m de A.
Kortom, geen groot verlies, maar het is ook niet zo dat het een of andere kneus is die niets kan.
Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef Xaobotnik het volgende: Even voor alle duidelijkheid, hij vertrekt omdat zijn contract niet is verlengd, wat een direct gevolg is van het gegeven dat er geen hoofd jeugdopleiding was. Bij Ajax zijn er ook geen aparte jeugdteams kwa beleid zoals bij PSV wel het geval is. Bij Ajax zou hij zich voegen bij een staf die over alles praat t/m de A.
Kortom, geen groot verlies, maar het is ook niet zo dat het een of andere kneus is die niets kan.
Hij kan het nu een jaar bij Ajax laten zien, als dat contract verlengd wordt, zal blijken of hij echt goed is.
Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef Xaobotnik het volgende: Even voor alle duidelijkheid, hij vertrekt omdat zijn contract niet is verlengd, wat een direct gevolg is van het gegeven dat er geen hoofd jeugdopleiding was. Bij Ajax zijn er ook geen aparte jeugdteams kwa beleid zoals bij PSV wel het geval is. Bij Ajax zou hij zich voegen bij een staf die over alles praat t/m de A.
Zo'n groot verlies zal het niet zijn toch? Anders verlengde ze zijn contract wel.
Zo'n groot verlies zal het niet zijn toch? Anders verlengde ze zijn contract wel.
Als men al eerder een hoofd jeugdopleidingen had dan hadden ze zijn contract misschien wel verlengd. Voor een club die graag wil uitstralen een nieuwe lijn in te willen zetten door vol voor de jeugd te gaan reageren ze daar anders uiterst traag op. Je zou toch denken dat je gelijk een shortlist maakt zodra je al de geruchten hoort dat Goes gaat vertrekken. Maar goed, Sanders en Brands waren vast te druk bezig met iets anders.
Nog steeds een matige verdediging (tenzij je twee goede aankopen hebt, maar dat gaat lastig worden met weinig geld), een aanval waar ik niet van onder de indruk ben en een goed middenveld. Word je 3e of 4e mee denk ik. Maarja, dat worden jullie dit jaar ook.
Nog steeds een matige verdediging (tenzij je twee goede aankopen hebt, maar dat gaat lastig worden met weinig geld), een aanval waar ik niet van onder de indruk ben en een goed middenveld. Word je 3e of 4e mee denk ik. Maarja, dat worden jullie dit jaar ook.
Als je maher kan halen en Strootman kan behouden , wordt lastig . Heb je een top middenveld.
Zou Boula wel achterin willen zien een echte sloper heeft PSV jaren gemist. Boula - Bruma /Hendix
Dat is de laatste 4 jaar al zo dat ze 3e of 4e worden. Zullen er misschien nu al wat meer aan gewend zijn.
Je onderschat Brands. Die komt met 2 defensieve aankopen waar van je oren gaan klapperen. Niveau Sergio Ramos/Tiago Silva zeg maar.
Laten we een wedervraag stellen. Waarom zou hij niet naar PSV gaan?
Omdat PSV hem nu nog niet kan betalen. Omdat PSV mochten ze iets te besteden hebben het beter op andere plekken kunnen invullen. Omdat Maher CL wil spelen.
Omdat PSV hem nu nog niet kan betalen. Omdat PSV mochten ze iets te besteden hebben het beter op andere plekken kunnen invullen. Omdat Maher CL wil spelen.
Hoe weet jij wat Maher wil. Dat wilde Narsingh ook zo graag volgens velen..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
De vraag is nu, ben je er blij mee, voor Ajax vond ik hem niet geschikt
Ik was absoluut geen voorstander. Maar vond hem op het eind van de eerste seizoenshelft alleraardigst spelen.
Zelfde geldt trouwens voor Maher. Zie ik ook liever niet komen. 10M is in mijn ogen veel te veel geld. Ik denk dat hij naar Ajax gaat. Goed talent wel.
Ik was absoluut geen voorstander. Maar vond hem op het eind van de eerste seizoenshelft alleraardigst spelen.
Zelfde geldt trouwens voor Maher. Zie ik ook liever niet komen. 10M is in mijn ogen veel te veel geld. Ik denk dat hij naar Ajax gaat. Goed talent wel.
Ach, PSV wil zich best wel weer mengen in een prestigestrijd om Maher. Zodat ze uiteindelijk weer de focus verliezen op wat ze nou echt nodig hebben en er weer een selectie staat die overschat en niet in balans is. History repeats.
Je onderschat Brands. Die komt met 2 defensieve aankopen waar van je oren gaan klapperen. Niveau Sergio Ramos/Tiago Silva zeg maar.
Brands zal dan wel met een Sergio Silva of Tiago Ramos aankomen, spelers die om wat voor reden dan ook nooit het niveau van Sergio Ramos / Tiago Silva zullen halen.
Brands zal dan wel met een Sergio Silva of Tiago Ramos aankomen, spelers die om wat voor reden dan ook nooit het niveau van Sergio Ramos / Tiago Silva zullen halen.
Bwehehehe
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef Chase_Utley het volgende: Ach, PSV wil zich best wel weer mengen in een prestigestrijd om Maher. Zodat ze uiteindelijk weer de focus verliezen op wat ze nou echt nodig hebben en er weer een selectie staat die overschat en niet in balans is. History repeats.
Brands zal vast wel proberen wat aan de verdediging te doen, maar waarschijnlijk gaat 90% van het bestede geld weer naar aanvallende spelers. Voor de rest van het geld komt er dan weer een Zanka-achtige aankoop.
Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef Chase_Utley het volgende: Ach, PSV wil zich best wel weer mengen in een prestigestrijd om Maher. Zodat ze uiteindelijk weer de focus verliezen op wat ze nou echt nodig hebben en er weer een selectie staat die overschat en niet in balans is. History repeats.
Hopelijk voeren ze prijs wat op voor mijn Amsterdamse vrienden.
Hopelijk voeren ze prijs wat op voor mijn Amsterdamse vrienden.
Ajax zal wel een bepaald bedrag in haar hoofd hebben en gaat het daarvoor niet lukken, jammer. En hoe kan PSV de prijs omhoog drijven als ze geen geld te besteden hebben?
Maher is zeker een goeie voetballer maar 10 miljoen vind ik wel teveel, eerder 5, maximaal 7
Ajax zal wel een bepaald bedrag in haar hoofd hebben en gaat het daarvoor niet lukken, jammer. En hoe kan PSV de prijs omhoog drijven als ze geen geld te besteden hebben?
Bij Narsingh maakten ze ook een uitzondering. En bij Fisher zijn salaris. En Eriksen zal ook wel een mooi bod hebben gekregen. En wie weet zoekt Atouba nog een clubje
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik hoorde dat ronaldo naar psv komt. Met dank aan brands
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Bij Narsingh maakten ze ook een uitzondering. En bij Fisher zijn salaris. En Eriksen zal ook wel een mooi bod hebben gekregen. En wie weet zoekt Atouba nog een clubje
Matige counter. Typerend voor het spelbeeld van PSV.
Bij Ajax is het een uitzondering inderdaad jullie betalen prutsers zoals Zanka, Huntchinson, Dereijk en Willems het volle salaris
Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef Tarado het volgende: 5 verdedigende middenvelders in je selectie hebben maar geen rechtsback, dat is pas beleid
Zet je er gewoon 1 van die middenvelders neer. Opgelost. Kampioenschap binnen.
Naarmate de successen uitblijven ga je inderdaad steeds meer verlangen naar oude helden. Vandaar dat ik Alex, Gomes en nu ook Ronaldo weer voorbij zie komen. Heel erg begrijpelijk en ik had er in die nare periode van Ajax ook last van. Ik voel met jullie mee PSVers.
Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende: Naarmate de successen uitblijven ga je inderdaad steeds meer verlangen naar oude helden. Vandaar dat ik Alex, Gomes en nu ook Ronaldo weer voorbij zie komen. Heel erg begrijpelijk en ik had er in die nare periode van Ajax ook last van. Ik voel met jullie mee PSVers.
Daarnaast de nieuwe alex en iemand die floreerde bij het machtige ado, en snelheidsmonster bouma als back-up. Kan niet meer mis gaan..
Hutchinson zal bijvoorbeeld al tegen het miljoen aanzitten dat is toch gewoon belachelijk
Een paar ton minder. Maargoed. Je moet niet doen alsof Ajax zo stellig in zijn principes is, want eenmaal iemand op het oog, gooien ze het zo overboord.
Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Chase_Utley het volgende: Ah, het wordt op zurigheid gegooid, terwijl jij al een tijdje lang gefrustreerd lijkt. It takes one to know one.
Je moet er nou niet omheen gaan draaien hé, gewoon tot 10 tellen. Werkt soms wel
Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende: Naarmate de successen uitblijven ga je inderdaad steeds meer verlangen naar oude helden. Vandaar dat ik Alex, Gomes en nu ook Ronaldo weer voorbij zie komen. Heel erg begrijpelijk en ik had er in die nare periode van Ajax ook last van. Ik voel met jullie mee PSVers.
Ik hoorde ook dat van beveren een voorcontract heeft getekend.
Een paar ton minder. Maargoed. Je moet niet doen alsof Ajax zo stellig in zijn principes is, want eenmaal iemand op het oog, gooien ze het zo overboord.
Een non eu speler die voor een half miljoen per jaar in Europa komt spelen geloof je het zelf
Een non eu speler die voor een half miljoen per jaar in Europa komt spelen geloof je het zelf
een half miljoen zei ik inderdaad.
Wat kom je in dit topic doen als je geen bal verstand van PSV hebt. Ga Derkie in het AT promoten maar hier zet je jezelf en je schijtclub alleen maar voor lul. Zolang je niks toe te voegen hebt pleur dan gewoon een eind op
Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Chase_Utley het volgende: Ah, het wordt op zurigheid gegooid, terwijl jij al een tijdje lang gefrustreerd lijkt. It takes one to know one.
Meestal zijn je reacties goed en kun je met jou ook een normale discussie voeren, maar de laatste paar dagen verlaag je je wel eens tot het gros van de Ajacieden hier op het forum. Dat zal een aantal users hier opvallen. No spang.
Wat kom je in dit topic doen als je geen bal verstand van PSV hebt. Ga Derkie in het AT promoten maar hier zet je jezelf en je schijtclub alleen maar voor lul. Zolang je niks toe te voegen hebt pleur dan gewoon een eind op
Mee eens! PSV is op de goeie weg. Ik hoop dat ze nog jaren zo door blijven gaan onder leiding van Brands!
Meestal zijn je reacties goed en kun je met jou ook een normale discussie voeren, maar de laatste paar dagen verlaag je je wel eens tot het gros van de Ajacieden hier op het forum. Dat zal een aantal users hier opvallen. No spang.
Ah, ik zal er op letten maar ik word gewoon moe van die figuren zoals Doublepain en Day-v.
Helemaal vergeten maar we zijn volgend jaar 1,7 miljoen lichter op het salaris.
Dat artikel over wat er allemaal mis is? Ik zou eens kunnen kijken
Ja die bedoel ik.
6 Mark van Bommel 2013 8 Kevin Strootman 2016 10 Georginio Wijnaldum 2015 13 Atiba Hutchinson 2013 16 Orlando Engelaar 2013 20 Peter van Ooijen 2014 2015 (optie) 24 Marcel Ritzmaier 2014 2015(optie) 27 Oscar Hiljemark 2017
Aanvallers:
7 Ola Toivonen 2014 9 Tim Matavz 2016 11 Jeremain Lens 2015 14 Dries Mertens 2016 17 Luciano Narsingh 2017 19 Jürgen Locadia 2017 22 Memphis Depay 2017
Contractspelers Jeugd PSV Eindhoven
(jeugdteam/naam/contract/eventuele optie)
Doelmannen:
Jong Benjamin van Leer 2013
Verdedigers:
Jong Menno Koch 2015 A1 Jorrit Hendrix 2014 Jong Joshua Brenet 2014 Jong Tufan Özbozkurt 2013 Jong Wouter Soomer 2014 Jong Jagos Vukovic 2013 2015(optie) Jong Dennis Dengering 2014 A1 Hjörtur Hermannsson 2015 B1 Suently Alberto 2015
Middenvelders:
Jong Rik Schouw 2014 Jong Thomas Horsten 2014 A1 Farshad Noor 2014 (optie onduidelijk) A1 Mohamed Mahmoed 2014 B1 Tristan Berghuis 2015
Aanvallers:
Jong Rubén Bentancourt 2015 (optie onduidelijk) Jong Zakaria Bakkali 2015 Jong Elvio van Overbeek 2013 A1 Rai Vloet 2015 A1 Geraldo Alberto Antonio 2014 B1 Ryan Hiwat 2015
Verhuurde spelers PSV Eindhoven (2012-2013)
(naam/verhuurd aan/contract/eventuele optie)
Doelmannen:
Jeroen Zoet RKC Waalwijk 2014 2016(optie)
Verdedigers:
Abel Tamata Roda JC Kerkrade 2015 Marco Ospitalieri FC Eindhoven 2013 Maikel Verkoelen FC Eindhoven 2013 Stanislav Manolev Fulham FC 2014
Middenvelders:
Jason Bourdouxhe FC Eindhoven 2013
Aanval:
Gianluca Maria FC Eindhoven 2013 Stef Nijland Brisbane Roar 2013
Mark van Bommel staat deze week op de cover van de nieuwe Voetbal International. De aanvoerder van PSV staat symbool voor het mislukte seizoen van de Eindhovenaren. Ajax bracht afgelopen zondag de genadeslag toe, maar de oorzaken liggen dieper dan alleen die nederlaag.
In een onthullend verhaal van verslaggever Thijs Slegers leest u alles over de opmerkelijke tweespalt in de selectie. Het honderdjarige PSV gaat kapot aan de kabel.
- Zogenaamde 'kabel', de donkere spelers zijn ongeďnteresseerd en ontberen topsportmentaliteit, daardoor ergernis in de groep. - Brands heeft verkeerde selectie samengesteld qua persoonlijkheden.
Zomaar een gedacht die afgelopen week in mij opkwam: Mathijssen naar PSV? Overbodig bij Feyenoord (mits De Vrij en BMI blijven) en zal dus niks kosten behalve salaris.
Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende: Zomaar een gedacht die afgelopen week in mij opkwam: Mathijssen naar PSV? Overbodig bij Feyenoord (mits De Vrij en BMI blijven) en zal dus niks kosten behalve salaris.
5 miljoen is hij voor jullie. Koop-je. Zal Marcel even whatsappen.
Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende: Zomaar een gedacht die afgelopen week in mij opkwam: Mathijssen naar PSV? Overbodig bij Feyenoord (mits De Vrij en BMI blijven) en zal dus niks kosten behalve salaris.
Heb je Mathijssen dit seizoen bezig gezien? Dat is de Marcelo van Rotterdam-Zuid.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik word zo schijtziek van die woorden die nergens op slaan en overal voor gebruikt worden. Nou weer die "kabel" Een paar spelers heeft ooit een groepje gevormd, blijkbaar daar een naam aan gegeven en nu heet ineens ieder groepje zo, in elk geval als er negerszwarten gekleurden in zitten.
Het lijkt Watergate wel, naam van een gebouw, maar op een of andere manier heet elk schandaal nu blabla-gate. Het verband slaat nergens op.
Zo, tot zover mijn ergernis.
Alle spelers die lastig zijn mogen er wat mij betreft uit, met verlies of niet, uiteindelijk is dat de enige manier om er beter van te worden.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef Zorro het volgende: Ik word zo schijtziek van die woorden die nergens op slaan en overal voor gebruikt worden. Nou weer die "kabel" Een paar spelers heeft ooit een groepje gevormd, blijkbaar daar een naam aan gegeven en nu heet ineens ieder groepje zo, in elk geval als er negerszwarten gekleurden in zitten.
Het lijkt Watergate wel, naam van een gebouw, maar op een of andere manier heet elk schandaal nu blabla-gate. Het verband slaat nergens op.
Alle spelers die lastig zijn mogen er wat mij betreft uit, met verlies of niet, uiteindelijk is dat de enige manier om er beter van te worden.
Ik denk dat het ook wel te ver gaat idd. Maar het zijn wel met name de "donkere" spelers die vaak negatief in het nieuws komen. Willems die het beter weet dan de keeperstrainer, Marcelo die denkt dat ie geen kritiek nodig heeft en top is etc. Vraag is natuurlijk of het waar is.
Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef Zorro het volgende: Ik word zo schijtziek van die woorden die nergens op slaan en overal voor gebruikt worden. Nou weer die "kabel" Een paar spelers heeft ooit een groepje gevormd, blijkbaar daar een naam aan gegeven en nu heet ineens ieder groepje zo, in elk geval als er negerszwarten gekleurden in zitten.
Ik denk dat het ook wel te ver gaat idd. Maar het zijn wel met name de "donkere" spelers die vaak negatief in het nieuws komen. Willems die het beter weet dan de keeperstrainer, Marcelo die denkt dat ie geen kritiek nodig heeft en top is etc. Vraag is natuurlijk of het waar is.
Depay die vaker in het nachtleven te vinden is dan op het trainingsveld
Nee hoor dat bepaal jij niet en ik lul helemaal niets na want ze zijn hem bij PSV liever kwijt dan rijk
Teringjood luister eens. Ik weet niet wie je nou nalult of dat je gewoon interessant probeert te doen, maar ga het AT vervuilen met je gelul maar hier kan je optyfen
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja. Dat is een topclub. Worden gewoon kampioen en anders volgend jaar als niemand het verwacht. Sowieso, de topfavoriet wordt in Nederland nooit kampioen.
Ja. Dat is een topclub. Worden gewoon kampioen en anders volgend jaar als niemand het verwacht. Sowieso, de topfavoriet wordt in Nederland nooit kampioen.
Ajax was toch ook gewoon topfavoriet dit seizoen
Wat een flauwekul weer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Waarom quote je het dan, nu staat het er twee keer. Je bent dus gewoon keihard medeplichtig nu.
Ah ja. Duidelijk weer.
Ik vind het een beetje vreemd dat mensen zulke rare opmerkingen kunnen maken. Daar wijs ik graag even op.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Misschien kan je beter je moeite steken in het ophelderen van zo'n merkwaardige opmerking. Was PSV een kleine tiental jaar geleden niet continue de titelkandidaat nummero uno? Werden ze het toen ook niet steevast? Ajax een decennium daarvoor? PSV weer daarvoor?
Misschien kan je beter je moeite steken in het ophelderen van zo'n merkwaardige opmerking. Was PSV een kleine tiental jaar geleden niet continue de titelkandidaat nummero uno? Werden ze het toen ook niet steevast? Ajax een decennium daarvoor? PSV weer daarvoor?
Oja, want ik ben natuurlijk uitleg verschuldigd aan jou.
Oja, want ik ben natuurlijk uitleg verschuldigd aan jou.
Meestal hebben mensen wel een verklaring wanneer ze een boude uitspraak doen ja. Maar allicht schaar ik je te hoog in en blaat je maar gewoon wat.
Volgens mij was de algehele stemming ook wel dat PSV dit seizoen kampioen zou gaan worden. Maar dat was ook grotendeels gebaseerd op Pieters, Toivonen en Narsingh die fit waren en Zanka die kon blijken te voetballen. Dat zijn dingen waar je voor de rest weinig aan doet, maar het kost je ontegenzeggelijk punten. Dat PSV als topfavoriet gezien werd is niet raar, dat ze het niet worden ook niet als je kijkt naar de loop van het seizoen.
Ja, zeker. Als je de "kenners" moet geloven althans.
Tsja. Van een topfavoriet kan je spreken als er een club qua selectie ver bovenuit steekt. Wellicht dat de meesten PSV als kampioen hadden, dat maakt ze feitelijk dan misschien wel topfavoriet maar in de eredivisie is daar sowieso niet echt sprake van de laatste jaren eigenlijk.
Iedereen bestempelde de laatste jaren PSV kampioen met als reden ''beste selectie'', terwijl hun verdediging gewoon bagger is en zich iedereen lijkt blind te staren op de aanval en hun o zo goede middenveld (wat het eigenlijk niet is). Apart fenomeen.
Tsja. Van een topfavoriet kan je spreken als er een club qua selectie ver bovenuit steekt. Wellicht dat de meesten PSV als kampioen hadden, dat maakt ze feitelijk dan misschien wel topfavoriet maar in de eredivisie is daar sowieso niet echt sprake van de laatste jaren eigenlijk.
Nee, ik bedoelde ook meer dat het in voetbalpraatprogramma's zo vaak gezegd was. Maar inderdaad; zelf was ik het er ook niet mee eens. En zo wel meerdere.
Vrijwel iedereen in de media, en zelfs bij de concurrent, had verwacht dat PSV met de komst van Narsingh, van Bommel en Advocaat de absolute stipnotering had om dit jaar kampioen te worden. En die verwachting was voorafgaand aan het seizoen volledig terecht. Hoe dat hier was weet ik natuurlijk niet, maar onder de PSV-supporters die ik ken waren de verwachtingen eigenlijk allemaal gelijk.
Bommel en Advocaat gingen het goed neerzetten en daarmee zouden we kampioen worden. Niets van gekomen uiteraard, althans de kans op een kampioenschap is wel erg klein geworden.
Nee, ik bedoelde ook meer dat het in voetbalpraatprogramma's zo vaak gezegd was. Maar inderdaad; zelf was ik het er ook niet mee eens. En zo wel meerdere.
Voor mij was Ajax gewoon weer favoriet, volgens mij volgens de meeste Ajacieden hier wel.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende: Iedereen bestempelde de laatste jaren PSV kampioen met als reden ''beste selectie'', terwijl hun verdediging gewoon bagger is en zich iedereen lijkt blind te staren op de aanval en hun o zo goede middenveld (wat het eigenlijk niet is). Apart fenomeen.
PSV heeft een prima middenveld en een uitstekende aanval, en als Pieters fit was gebleven ook nog een degelijke verdediging, dus zo vreemd vind ik het niet dat mensen ze als favoriet zagen voor de titel. Ajax had een aanval met Boerrigter - Sightorsson - Sana aan het begin van dit seizoen, als ik dat moet afzetten tegen Mertens - Matavz - Lens had ik voorafgaand aan dit seizoen ook gekozen voor de tweede hoor.
PSV heeft een prima middenveld en een uitstekende aanval, en als Pieters fit was gebleven ook nog een degelijke verdediging, dus zo vreemd vind ik het niet dat mensen ze als favoriet zagen voor de titel. Ajax had een aanval met Boerrigter - Sightorsson - Sana aan het begin van dit seizoen, als ik dat moet afzetten tegen Mertens - Matavz - Lens had ik voorafgaand aan dit seizoen ook gekozen voor de tweede hoor.
Veel mensen staarden zich blind op namen, inderdaad.
Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef Ad_Infinitum het volgende: Bommel en Advocaat gingen het goed neerzetten en daarmee zouden we kampioen worden. Niets van gekomen uiteraard, althans de kans op een kampioenschap is wel erg klein geworden.
Ik vond het sowieso apart om te verwachten van een speler die al een paar jaar op zijn retour is PSV wel even kampioen zou maken. Daar staarde men zich met name in dit topic wel heel erg blind op.
Ajax heeft gewoon een frisse wind waaien en weinig tegenslag. Als er iets misgaat springt men er ook niet als een stel honden op.
Ik vond het sowieso apart om te verwachten van een speler die al een paar jaar op zijn retour is PSV wel even kampioen zou maken. Daar staarde men zich met name in dit topic wel heel erg blind op.
Van Bommel was bij Milan gewoon nog beslissend en maakte daar de dienst uit. Dat is niet 'op zijn retour' natuurlijk. Mathijssen, dat is een speler op zijn retour.
Dat de verdediging onder de maat was werd ook al voor het seizoen geroepen, ook door veel PSVers. De enige die dat niet doorhad/heeft is Brands.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Ajax heeft gewoon een frisse wind waaien en weinig tegenslag. Als er iets misgaat springt men er ook niet als een stel honden op.
Ook alleen maar omdat de rest het verzuimd af te maken. Als de andere clubs wat minder misstappen hadden gemaakt de afgelopen drie jaar, dan was het bij Ajax nu nog steeds aan het schijten.
Het verschil tussen een selectie die wel en niet in balans is. Dan is weinig tegenslag niet opeens toeval.
Dat zal ik ook niet ontkennen.
Veel mensen staarden zich blind op namen, inderdaad.
Niet alleen op namen, want een Mertens is natuurlijk een stuk beter dan Boerrigter. Het verschil zit hem in de coach die een duidelijk systeem hanteert waardoor een team steeds verder kan groeien, en een coach die alles laat afhangen van individuele kwaliteit, zodat er niks is om op terug te vallen als het een keer minder gaat. De selectie van Ajax heeft ze geen kampioen gemaakt, Frank de Boer heeft ze kampioen gemaakt. Als PSV een trainer met visie, ook langetermijns, voor de groep had staan hebben ze allround een betere selectie dan Ajax, denk ik.
Ook alleen maar omdat de rest het verzuimd af te maken. Als de andere clubs wat minder misstappen hadden gemaakt de afgelopen drie jaar, dan was het bij Ajax nu nog steeds aan het schijten.
Dat is altijd zo, domste argument dat je maar kunt bedenken.
Alleen het eerste jaar zat het allemaal wel onwijs mee. De laatste 2 jaar is er toch een behoorlijk gat. Al is 6-4 uit bij Utrecht en thuis gelijk tegen Roda/ADO wel lachwekkend, maar ja, als dat je slechtste punten zijn tov verliezen tegen 9 utrechters en thuis van PEC verliezen..
Van Bommel was bij Milan gewoon nog beslissend en maakte daar de dienst uit. Dat is niet 'op zijn retour' natuurlijk. Mathijssen, dat is een speler op zijn retour.
Je ziet toch zelf ook dat hij het middenveld niet meer kan belopen.
Dat is altijd zo, domste argument dat je maar kunt bedenken.
Nee. Ik geef gewoon aan dat succes maakt dat alles koek en ei lijkt. Op het moment dat het sportief niet loopt dan gaat het intern vanzelf mis. Dan komen de kleine onderlinge ergernissen boven.
Nogmaals, de laatste 7/8 jaar wordt in Nederland niet de beste club kampioen, maar de minst slechte.
Kijk maar naar Schöne, of Poulssen. Toen ze kwamen was het echt niet veel hoor. Schöne probeerde alles in een keer veel te snel te doen, Poulssen stond volgens iedereen veel te ver naar achter en vertraagde alleen maar het spel. Doordat ze het systeem vervolgens snapten, en begrepen wat er van ze gevraagd werd, konden ze gewoon naar hun rol spelen. Dan zijn het gewoon heel nuttige krachten. Bij PSV is die rolverdeling er nauwelijks: je speelt goed omdat je goed bent, niet omdat je weet hoe je moet spelen.
Ik heb nog steeds het gevoel, dat als het allemaal niet zo negatief was en iedereen goed in zijn vel zat...Van Bommel ook gewoon top zou zijn. Nu is iedereen gewoon kut.
En precies dat is hetgeen wat feitelijk onjuist was en waar mensen zich blind op staarden inderdaad
Van Bommel kan het niet goed meer belopen voor een echte VM. Maar kon nog wel in de Nederlandse competitie icm een fatsoenlijke verdediging. En ja, een fatsoenlijke verdediging moet een topclub als PSV wel hebben toch?
Alleen het eerste jaar zat het allemaal wel onwijs mee. De laatste 2 jaar is er toch een behoorlijk gat. Al is 6-4 uit bij Utrecht en thuis gelijk tegen Roda/ADO wel lachwekkend, maar ja, als dat je slechtste punten zijn tov verliezen tegen 9 utrechters en thuis van PEC verliezen..
Ajax heeft iets waar het op terug kan vallen, PSV niet. Ajax heeft een goede verdediging, een minstens gelijkwaardig middenveld en een wat mindere aanval. PSV heeft een baggerverdediging, matig verdedigend blok, toivonen kan er alleen iets van, aanval kan alleen presteren in kleine wedstrijden, lens wil nog eens wat leuks doen in toppertjes.
Kijk maar naar Schöne, of Poulssen. Toen ze kwamen was het echt niet veel hoor. Schöne probeerde alles in een keer veel te snel te doen, Poulssen stond volgens iedereen veel te ver naar achter en vertraagde alleen maar het spel. Doordat ze het systeem vervolgens snapten, en begrepen wat er van ze gevraagd werd, konden ze gewoon naar hun rol spelen. Dan zijn het gewoon heel nuttige krachten. Bij PSV is die rolverdeling er nauwelijks: je speelt goed omdat je goed bent, niet omdat je weet hoe je moet spelen.
Nee. Ik geef gewoon aan dat succes maakt dat alles koek en ei lijkt. Op het moment dat het sportief niet loopt dan gaat het intern vanzelf mis. Dan komen de kleine onderlinge ergernissen boven.
Het is ook vaak andersom natuurlijk. Als het op bestuurlijk vlak niet lekker loopt, bijvoorbeeld een incapabele TD, dan zal je dat vanzelf terugzien op het veld.
Op donderdag 18 april 2013 18:14 schreef HL_Dog43 het volgende: ajax heeft gewoon een elftal, bij PSV zijn het individuen. Alleen daarom is ajax de beste van het land.
Ajax is het enige ''elftal'' van de top 4.
PSV heeft geen individu. er is geen rolverdeling Feyenoord leunt alleen op Graziano Pellé. Vitesse leunt alleen op Bony.
Van Bommel kan het niet goed meer belopen voor een echte VM. Maar kon nog wel in de Nederlandse competitie icm een fatsoenlijke verdediging. En ja, een fatsoenlijke verdediging moet een topclub als PSV wel hebben toch?
Ik betwijfel het. Het middenveld van PSV vind ik sowieso niet echt in balans maar dat riep ik ook voor het seizoen al.
Sowieso moet Van Bommel zich beperken tot de routinier en niet als een 25 jarige rond rennen en overal beslissend willen zijn. Als hij dat doet kan hij nog makkelijk 1/2 jaar mee.
De selectie van PSV werd aan het begin van het seizoen simpelweg schromelijk overschat. Op dit moment zouden er 3 of 4 spelers van PSV in de basis bij Ajax staan.
Op donderdag 18 april 2013 18:16 schreef zerokil het volgende: Sowieso moet Van Bommel zich beperken tot de routinier en niet als een 25 jarige rond rennen en overal beslissend willen zijn. Als hij dat doet kan hij nog makkelijk 1/2 jaar mee.
Als hij niet rent is het helemaal niks, aangezien hij veel fouten van anderen op moet lossen. Als hij daar ook al mee ophoudt krijg je elke wedstrijd 3 goals tegen.
Op donderdag 18 april 2013 18:17 schreef Kopsterk het volgende: De selectie van PSV werd aan het begin van het seizoen simpelweg schromelijk overschat. Op dit moment zouden er 3 of 4 spelers van PSV in de basis bij Ajax staan.
Op donderdag 18 april 2013 18:17 schreef Kopsterk het volgende: De selectie van PSV werd aan het begin van het seizoen simpelweg schromelijk overschat. Op dit moment zouden er 3 of 4 spelers van PSV in de basis bij Ajax staan.
Wie dan? Mertens, Strootman? Daar houdt het wel op hoor.
Wie dan? Mertens, Strootman? Daar houdt het wel op hoor.
Mertens? Waarom nou weer Dries Mertens. Bewezen is dat hij niets toevoegt in de wedstrijden waar het om draait, alleen tegen Vitesse heeft hij een penalty gescoord.
Op donderdag 18 april 2013 18:16 schreef zerokil het volgende: Sowieso moet Van Bommel zich beperken tot de routinier en niet als een 25 jarige rond rennen en overal beslissend willen zijn. Als hij dat doet kan hij nog makkelijk 1/2 jaar mee.
Als anderen gewoon hun taken uitvoeren dan hoeft hij zich minder bezig te houden om deze proberen op te lossen en als kip zonder kop rond te rennen.
Mertens? Waarom nou weer Dries Mertens. Bewezen is dat hij niets toevoegt in de wedstrijden waar het om draait, alleen tegen Vitesse heeft hij een penalty gescoord.
Mertens kan gewoon heel goed voetballen, en zou op de plaats van Derk best uit de voeten kunnen, zeker als je hem aan zijn verstand kan peuteren dat het niet alleen maar om hem draait.
Mertens kan gewoon heel goed voetballen, en zou op de plaats van Derk best uit de voeten kunnen, zeker als je hem aan zijn verstand kan peuteren dat het niet alleen maar om hem draait.
Derk heeft momenteel geen functie in het elftal. Schone is hem voorbijgestreefd en speelt in dienst van het elftal. Derk heeft geen techniek en kan niet in het Ajaxvoetbal mee.
Dat lijkt me wel ja. Van Bommel maakt wel eens een goaltje, maar laat ook steeds vaker zijn man lopen. Poulsen is wellicht minder beslissend, maar staat verdedigend momenteel een stuk beter zijn mannetje. Ik weet wat ik liever heb in een verdedigende middenvelder.
Ja, Lens dacht ik ook aan, maar je kan niet met 3 buitenspelers spelen. En dan vind ik Mertens in potentie een stuk beter dan Lens, die evenals Narsingh en Boerrigter alleen zinnig is met ruimte voor zich.
In de huidige vorm wel ja. In de vorm van de eerste seizoenshelft 5 of 6. (Hele voorhoede, Toivonen/Strootman en mogelijk Willems. Moet je wel met Stroot en Eriksen durven spelen.)
In de huidige vorm wel ja. In de vorm van de eerste seizoenshelft 5 of 6. (Hele voorhoede, Toivonen/Strootman en mogelijk Willems. Moet je wel met Stroot en Eriksen durven spelen.)
Willems, wat ziet iedereen nou in die gozer? Die loopt als een blinde kip op plaatsen in het veld waar hij niet moet zijn, houdt zich niet met verdedigen bezig.
Wat sommigen in Lens zien... Die heeft in bijna 3 jaar tijd nog niet meer dan 4 wedstrijden achter elkaar constant gespeeld. Dit was zijn eerste seizoen dat het ergens op begon te lijken maar ook dat was al snel over. Hij weet heel goed hoe alles moet, en laat dat ook altijd weten. Maar laten zien vergeet ie nog wel eens
Willems, wat ziet iedereen nou in die gozer? Die loopt als een blinde kip op plaatsen in het veld waar hij niet moet zijn, houdt zich niet met verdedigen bezig.
Ja, maar hij zei aan het begin van het seizoen. Toen was Daley nog niet de Verlosser maar de Antichrist.
Op donderdag 18 april 2013 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Wat sommigen in Lens zien... Die heeft in bijna 3 jaar tijd nog niet meer dan 4 wedstrijden achter elkaar constant gespeeld. Dit was zijn eerste seizoen dat het ergens op begon te lijken maar ook dat was al snel over. Hij weet heel goed hoe alles moet, en laat dat ook altijd weten. Maar laten zien vergeet ie nog wel eens
Hij doet het in de toppers (in ieder geval tegen Ajax) vaak wel goed. Daar kunnen spelers als Mertens en Toivonen nog wat van leren.
En als je dan de kwaliteiten vergelijkt, heb je liever Bommel.
Nee, want Bommel is te traag en te aanvallend ingesteld om nuttig te zijn daar. Bovendien is hij een heel duidelijke leider, maar die heb je niet nodig, want je hebt al leiders in het team. Dat zou alleen maar onrust opleveren.
Nee, want Bommel is te traag en te aanvallend ingesteld om nuttig te zijn daar. Bovendien is hij een heel duidelijke leider, maar die heb je niet nodig, want je hebt al leiders in het team. Dat zou alleen maar onrust opleveren.
Laat maar joh, jullie joden zullen toch nooit iets toegeven.
Laat maar joh, jullie joden zullen toch nooit iets toegeven.
Ik zou best PSV'ers in mijn team willen hebben hoor, zoals ik hierboven al aangeef. Van Bommel echter niet, om de redenen die ik ook hierboven aangeef. Dat jij het dan afdoet als zijnde "ja jullie joden accepteren toch niks" is een hopeloze manier van discussiëren. Je zou misschien argumenten kunnen gebruiken om aan te tonen dat Van Bommel helemaal niet zo traag is, of dat Ajax geen leiders heeft, in plaats van het afschrijven van elke mening die niet perfect in jouw straatje past.
Ik zou best PSV'ers in mijn team willen hebben hoor, zoals ik hierboven al aangeef. Van Bommel echter niet, om de redenen die ik ook hierboven aangeef. Dat jij het dan afdoet als zijnde "ja jullie joden accepteren toch niks" is een hopeloze manier van discussiëren. Je zou misschien argumenten kunnen gebruiken om aan te tonen dat Van Bommel helemaal niet zo traag is, of dat Ajax geen leiders heeft, in plaats van het afschrijven van elke mening die niet perfect in jouw straatje past.
vBommel wordt momenteel gewoon overlopen. Hij moet de eer aan zichzelf houden en gewoon ophouden. Beter voor iedereen. Dit 'elftal' is t ook niet waard
vBommel wordt momenteel gewoon overlopen. Hij moet de eer aan zichzelf houden en gewoon ophouden. Beter voor iedereen. Dit 'elftal' is t ook niet waard
Van Bommel is ook gewoon lang niet zo goed meer als iedereen had gehoopt. Ik snap dat het voor PSVers moeilijk is om dat toe te geven.
Van Bommel is ook gewoon lang niet zo goed meer als iedereen had gehoopt. Ik snap dat het voor PSVers moeilijk is om dat toe te geven.
Daarom doe ik dat ook niet. Al wil ik best toegeven dat hij inderdaad niet meer is wat hij ooit was. Maar het verschil in vBommel bij Milan en PSV is wel erg groot. Heeft ook gewoon met het elftal te maken.
Bij milan was z'n rol anders en vielen z'n fouten minder op, hij kan het hier in Nederland gewoon niet meer belopen
ik las hem wat verkeerd. Ik dacht dat je aan het begin van het seizoen bedoelde. Het is nu wat flauw om een samengespeeld team te vergelijken met een team dat niet loopt. Toont ook wel de kracht van Ajax dat ze zo gegroeid zijn dit seizoen, maar aan het begin was PSV als favoriet niet zo gek. Toen waren ze bij Ajax ook nog niet zo goed.
Hij doet het eigenlijk ongeveer zoals ik het verwacht had. Wat me destijds het meest verbaasde was dat er door verschillende mensen gedacht werd dat we er verdedigend zoveel beter door zouden worden. v Bommel zou de defensie wel eventjes ontlasten, terwijl hij nu juist het type speler is dat eerder een sterke defensie in zijn rug nodig heeft .