Geniaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
adhocstaat al 3 jaar te koop dus ik zit hier nog wel even
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:33 schreef nattermann het volgende:
Die bank heb ik ook. Van de IKEA hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overledenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eeeeey, waar is je tuut chips UI?
uhuh :pquote:
Uit de oog verloore ma nie uit de hardquote:
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zettenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
Je hebt er wel een gezellig hoekje van gemaakt, met authentieke beeldbuis, gitaar en een plant tegen een imaginaire muur
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
uhuh :p
Winst maken doen ze sowieso niet.
die 210 is inc gas water en licht
Kwam vandaag gewoon een hovenier het gras maaien
Ah, vandaar die archiefkastquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
woon er een week of 2. ga het binnenkort gezelliger maken. Je mag serieus alle tafels en stoelen en alles uit het pand in je kamer zetten
is een labaratorium geweest. Beneden allemaal flessen zoutzuur enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook hebben als ik groot ben.
Zitten er nog speciale kamertjes in zeg maar? Bijvoorbeeld een kantine met allerlei apparatuur?
En qua spullen? Want ligt er nog?
Klein magazijn?
wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
Dat vind ik dus gewoon dom om te vertellen.
Ik zou dat zoutzuur over al ex'en heen gooien, omdat je boos bent. Je bent ook jaloers, dus je maakt ze lelijk zodat ze nooit meer iemand krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
is een labaratorium geweest. Beneden allemaal flessen zoutzuur enzoen reageerbuisjes
Krakersquote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
door mensen zoals ts die de antikraak steunen zijn er steeds minder coole kantoorkraakpanden, zoals hcz eerst bijvoorbeeld
Waar ik echt een hekel aan heb, gore smerige linkse krakers.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
door mensen zoals ts die de antikraak steunen zijn er steeds minder coole kantoorkraakpanden, zoals hcz eerst bijvoorbeeld
Ik kraak niet? Ik zorg er juist voor dat het niet gekraakt word.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krakers![]()
Ze kunnen me allemaal de moord stikken
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krakers![]()
Ze kunnen me allemaal de moord stikken
Lees de post eens waar ik op reageerde, had het niet over jouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:44 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ik kraak niet? Ik zorg er juist voor dat het niet gekraakt word.
Ik heb zelfs een eigen alarmcode
Beter dan dat er krakers in komenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?
9 hierquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Micson het volgende:
Wow wat vet, daar kun je goede feestjes geven!
En dan ook nog klagen, ik zit hier op 13m2 godverdomme.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beter dan dat er krakers in komen
Ben ik het met je eens. In dit pand kunnen ze 100 studenten kwijt. Wat nou woningnoodquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doen tenminste nog iets met die panden, daklozen opvangen, volkskeukens openen, weggeefwinkels beginnen en dikke feesten geven. ts zit daar alleen maar een beetje in zijn eentje in een enorm pand, dat is toch zonde?
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef HaagsPopje het volgende:
Topic is dicht, maar ik heb er moeite in gestoken dus ik vind dat deze foto's wel even gezien mogen worden nog.
En ja, echt 7500m2 voor mezelf. ik ga ze niet allemaal op de foto zetten, maar nu geloof je me hoop ik wel.
Gaat dus over het feit dat ik 210 per maand betaal voor een fucking kantoorpand
Wat moet ik met de ruimte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen nog wat met die panden.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik studeer gewoon dus daar gaat mijn tijd naar toe.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef VacaLoca het volgende:
Zonde dat zoiets verkwist gaat aan een fokker die er wss alleen maar lan parties zal gaan houden
En dan te bedenken dat er 1000'en kantoren leegstaan, terwijl er zat mensen die smeken om een plek, of Leger Des Heils met volle plekken... en studenten die worden uitgemolken...quote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. In dit pand kunnen ze 100 studenten kwijt. Wat nou woningnood
Zou nog gezelliger voor me zijn ook
FEESTJE!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
maat je hebt echt geen enkel idee waar je allemaal over praatquote:Op donderdag 18 april 2013 00:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doen nog wat met die panden.Ze verneuken ze ze zodat ze na 3 jaar er zelf in gewoond te hebben, niet meer bewoonbaar zijn voor kopers.
Daklozen opvang, ze vangen zichzelf op omdat ze te lui zijn om te werken en daardoor geen huis kunnen kopen.
Volkskeukens, my ass.
Weggeefwinkels, rotzooi allemaal.
Dikke feesten, misschien illegale tekno's, meer ook niet.
Ja, en het komt vaak genoeg voor dat je ze ook op tv ziet, helemaal verpauperd.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat je hebt echt geen enkel idee waar je allemaal over praat
heb je uberhaupt ooit een kraakpand van binnen gezien?
Heb hiervoor in andere kraakpanden gezeten ja. Die waren ruk. Dit is een fucking nice pandquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
maat je hebt echt geen enkel idee waar je allemaal over praat
heb je uberhaupt ooit een kraakpand van binnen gezien?
GROTE LANPARTY!!!!quote:
meestal waren die panden al vercrackt voordat de krakers er in kwamenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, en het komt vaak genoeg voor dat je ze ook op tv ziet, helemaal verpauperd.
Hiervoor woonde ik ook via adhoc. In een portiekwoning ergens. Ik had serieus een buurman met een vrouw en 3 kinderen, die het 5 jaar geleden hadden gekraakt. Ze moesten er uit, en ik kreeg deze woning. Hun natuurlijk niet omdat ze niet antikraak woonde. Buurman: " ik ga morgen een ander pand kraken waar ik voor mijn kinderen kan zorgen"quote:Op donderdag 18 april 2013 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
meestal waren die panden al vercrackt voordat de krakers er in kwamen
maar je hebt inderdaad ook krakers die een pand kraken om het vervolgens helemaal kapot te maken, door overmatig drugsgebruik en kenserharde tekno feesten. dat zijn over het algemeen wel mijn favoriete panden
ik had het niet tegen jou. jij zit niet in een kraakpand, maar in een antikraakpand.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:49 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Heb hiervoor in andere kraakpanden gezeten ja. Die waren ruk. Dit is een fucking nice pand
Ik wil ook een kantoorpand huren en daarin fucking zieke feesten houden naast mijn eigen kamer. Hoe deed je dat TS?quote:
ja, als het om een gezin met kinderen gaat vind ik het een heel ander verhaal, dan hoor je niet in kraakpanden te wonen. om de zoveel tijd uit je pand getrapt worden en vervolgens maar hopen dat je een nieuw pand kan kraken of een pand vind waar ruimte is om erbij te komen wonen is niet echt een ideale situatie voor kinderen.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:53 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Hiervoor woonde ik ook via adhoc. In een portiekwoning ergens. Ik had serieus een buurman met een vrouw en 3 kinderen, die het 5 jaar geleden hadden gekraakt. Ze moesten er uit, en ik kreeg deze woning. Hun natuurlijk niet omdat ze niet antikraak woonde. Buurman: " ik ga morgen een ander pand kraken waar ik voor mijn kinderen kan zorgen"En hij had een dikke BMW voor de deur die hij natuurlijk heeft kunnen opsparen doordat hij nooit huur etc betaalde en alles. Maar hoe triest. Medelijden met die kinderen.
Klopt. Maar dat is eens in de 4 maanden oid. Boeiend. Ik wil het ook netjes houden. Ik ga toch niet in een zwijnenstal leven?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:58 schreef Adames het volgende:
Ik vond het wel een beetje kut van wat ik zag bij mensen die in zo'n dingen wonen. Aantal vrienden van me hebben ook in kantoren en scholen gewoond. Was 2 maanden leuk, daarna wilden ze graag terug naar een klein kamertje.
Volgens mij is het ook bij elk huis zo dat je regelmatig wordt gecontroleerd of alles er nog een beetje goed uit ziet, ook niet heel relax.
keuken is gelukkig op 2 minuten lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
Ben je lekker 5 minuten bezig om van je kamer naar je keuken toe te lopen
Is wat vaker en ik zou het niet zo fijn vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:59 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is eens in de 4 maanden oid. Boeiend. Ik wil het ook netjes houden. Ik ga toch niet in een zwijnenstal leven?
Ach. Of 350 voor 14m2 als studentenkamer, of 210 voor 7500m2.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Is wat vaker en ik zou het niet zo fijn vinden.
ligt misschien ook er aan per regio. een vriend wordt vrij streng en vaak gecontroleerd en dat nog in een flatje dat over een jaar plat ligt.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ach. Of 350 voor 14m2 als studentenkamer, of 210 voor 7500m2.
Dan maakt die ene controle me ook niet uit.
Ze controleren trouwens niet zo streng. Hun kijken alleen of je geen wietplantages ergens hebt zitten.
welke organisatie?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt misschien ook er aan per regio. een vriend wordt vrij streng en vaak gecontroleerd en dat nog in een flatje dat over een jaar plat ligt.
Wie controleren allemaal?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:01 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ach. Of 350 voor 14m2 als studentenkamer, of 210 voor 7500m2.
Dan maakt die ene controle me ook niet uit.
Ze controleren trouwens niet zo streng. Hun kijken alleen of je geen wietplantages ergens hebt zitten.
Gebeurd niet. Als je het over krakers hebt. Er zit gewoon alarm op het pand etc. Binnen kom je niet zomaar. En hoe ik er aan ben gekomen ? Gewoon antikraak wonen?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wie controleren allemaal?
En miss word je morgen wakker, zit er nog een knakker in je pand.. hoe ben je hieraan gekomen dan?
ook ad hoc. camelot doet alleen meerpersoons geloof ikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:03 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
welke organisatie?Ik ken ook iemand bij camelot die een officiele waarschuwing had gehad omdat er 2 lege colablikjes op tafel lagen
Aha, want ik heb vanaf mijn 18e ook antikraak gewoond (ook in de buurt van Rotterdam) , met 4 kamers enz , + huurtoeslag... was echt een supermazzelpik..quote:Op donderdag 18 april 2013 01:04 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Gebeurd niet. Als je het over krakers hebt. Er zit gewoon alarm op het pand etc. Binnen kom je niet zomaar. En hoe ik er aan ben gekomen ? Gewoon antikraak wonen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ook ad hoc. camelot doet alleen meerpersoons geloof ik
verschilt denk ik per regio. Ik heb ooit een biertje gedronken met een adhoc medewerker omdat het 22 graden was en hij in mijn tuin wilde chillenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ook ad hoc. camelot doet alleen meerpersoons geloof ik
Haha. waar zoek je iets dan ?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:12 schreef Dimens het volgende:
Als we die ¤210,- nou delen, kom ik er ook wonen.
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik van je naam uit ga, is het in Den Haag. Daar of Leiden.
dat mag natuurlijjk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 01:19 schreef faf het volgende:
Wat een geluk! Maak er een hostel/feestbestemming of iets dergelijks van! Huur in 1 avond terugverdient
Yes. Ik besef het zelf niet eens echt. Als ik snachts 5 minuten moet lopen naar een toilet, omdat ik die op 1 minuut lopen niet zo relaxed vind omdat er geen spiegel is, besef ik het wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 01:23 schreef BoefB2 het volgende:
Echt bizar gewoonEr klopt iets niet gewoon in dit land
Vorig jaar zaten hier in de buurt massaal veel Oost Europeanen, is zelfs nog bij de EO geweest op tv
Nu, nu staan er GR kentekenborden, allemaal wagens vanuit Griekenland.
Allemaal 400-500 dokken voor een kamertje, met 8 man in een flatje... en TS zit gewoon in een heel facking kantoorpand??
Dat is gewoon een chille ruimte met 4wc's pisbakken en aan de wand een grote spiegelquote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef SiIk het volgende:
Waarom zou je 's nachts in de spiegel willen kijken
Hoe lang heb je daar kunnen wonen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef Willewa het volgende:
Ook een tijdje in een ziek groot pand gewoond antikraak. Wel 2 chille huisgenoten verderop in het pand. Dikke dikke feesten kunnen geven hehe.
Enige nadeel is de onzekerheid, kreeg ineens een brief dat ik binnen 2 weken weg moest ivm verkoop. Dat was wel stressen.
Heb er twee gevonden die soortgelijk aanbieden Interveste en ALVAST, waar zit jij?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:28 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een chille ruimte met 4wc's pisbakken en aan de wand een grote spiegelJe kan er ook je handen fohnen enzo. Die op 1 minuut lopen heeft geen licht.
haha. dat klinkt ook erg goedquote:Op donderdag 18 april 2013 01:44 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
90,- eu p/m excl voor een villa
Ruime woning, gedeeld met 1 vrouwelijke huisgenoot. Op basis van antikraak. Om in aanmerking te komen voor dit pand dien je aan de volgende voorwaarden te voldoen; -Potenti�le bewoners dienen flexibel te zijn / snel te kunnen verhuizen. -Potentiele bewoners met kinderen komen niet in aanmerking. -Potentiele bewoners dienen een HBO / WO studie te volgen en tussen de 19- en 27 jaar oud zijn. -Huisdieren zijn niet toegestaan Personen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden zullen niet meegenomen worden in de selectieprocedure.
Het is in Berkel en Rodenrijs, dus vlakbij Rotterdam.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:45 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
haha. dat klinkt ook erg goedHou er wel rekening mee dat je per maand nog 140 euro kwijt bent aan gas/water/licht/internet. Maargoed, dan is 230 inc wel prima ja.
prima toch! De selectieprocedure slaat over het algemeen nergens op ( Lees: ze bellen gewoon iemand op die ingeschreven staat, random.). dus gewoon blijven bellen en je krijgt hem heus wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:46 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Het is in Berkel en Rodenrijs, dus vlakbij Rotterdam.
Klopt, maar bij mij was het wel via de woningstichting geregeld, stond nog maar een maand ingeschreven voor tijdelijk verhuur. Heb er 3 jaar gewoond.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:48 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
prima toch! De selectieprocedure slaat over het algemeen nergens op ( Lees: ze bellen gewoon iemand op die ingeschreven staat, random.). dus gewoon blijven bellen en je krijgt hem heus wel.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Micson het volgende:
Wow wat vet, daar kun je goede feestjes geven!
En dan ook nog klagen, ik zit hier op 13m2 godverdomme.
Koop ik van jullie huurgeld nog wel even 200 knikkers , lijkt me een betere besteding.quote:
In welke stad woon je?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
¤2,10 huur per mand per persoon.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:46 schreef HaagsPopje het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. In dit pand kunnen ze 100 studenten kwijt. Wat nou woningnood
Zou nog gezelliger voor me zijn ook
permaban?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Rodawa het volgende:
TS heeft een ban, dus verdere informatie zal wel achterwege blijven.
Jammer. Kan in zijn PoHi ook niet echt vinden wat er mis is behalvequote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Rodawa het volgende:
TS heeft een ban, dus verdere informatie zal wel achterwege blijven.
maar volgens mij krijg je hier geen ban voor.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:14 schreef HaagsPopje het volgende:
verkrachters ben ik het niet mee eens. meisjes in korte rokjes verdienen het om gepaald te worden door een dikke negerlul zo vanuit de bosjes. Ik zie dit niet als een verkrachting, maar als een verassing.
Geen idee, dat wordt helaas nergens vermeld tegenwoordig.quote:
Misschien was het een kloonaccount.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer. Kan in zijn PoHi ook niet echt vinden wat er mis is behalve
[..]
maar volgens mij krijg je hier geen ban voor.
Zou kunnen. Maar laten we het hier bij laten voor jij of ik een paar dagen buiten mag gaan spelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt helaas nergens vermeld tegenwoordig.
[..]
Misschien was het een kloonaccount.
Hehe goed plan, ik moet er niet aan denken dat ik mijn zolderkamer moet verlaten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar laten we het hier bij laten voor jij of ik een paar dagen buiten mag gaan spelen.
Nou poe poe, bij de gemiddelde boer ligt al gauw een paar ton kunstmest.quote:
Drugsquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Maar KLB FOK!-meet dus bij TS. Ik regel stevige techno en drugs. (serieus voorstel)
Ja, wat neem jij mee dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Drugszal ik nog wat meenemen dan?
Jij hoeft alleen maar die sappige tetten van je mee te nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik neem wat water mee. Al die XTC moet natuurlijk met water genomen worden.
Nou seg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar die sappige tetten van je mee te nemen.![]()
quote:
Niet eerst dronken worden en dan een paar knikkers erin trappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik neem wat water mee. Al die XTC moet natuurlijk met water genomen worden.
Is dit in Ede?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef HaagsPopje het volgende:
Topic is dicht, maar ik heb er moeite in gestoken dus ik vind dat deze foto's wel even gezien mogen worden nog.
En ja, echt 7500m2 voor mezelf. ik ga ze niet allemaal op de foto zetten, maar nu geloof je me hoop ik wel.
Gaat dus over het feit dat ik 210 per maand betaal voor een fucking kantoorpand
Wat moet ik met de ruimte
Met je 'drugs'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Leer toch eens lezen man, voordat je allemaal onzinnige rotzooi gaat plaatsen.
Sukkel
Oké man, echt heel slim bedacht dit. Chapeau.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
'onzinnige rotzooi'
Ik wist niet dat je ook zinnige rotzooi had?
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Oké man, echt heel slim bedacht dit. Chapeau.
Wel chill spacen op je vrijdag middag! Doe je wel ff een Gtje en een lijn keta erbij?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Net 'n Nintendo unit naar binnen geklapt, ga keihard nu ALLESz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |