Alles dat plat is voldoet.quote:
Behalve dat crocs serieus té lelijk zijn om geld aan uit te geven, lijken sneakers met platte en soepele zolen me tien keer beter onder je voet als je gaat liften.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, trek die dingen buiten ook niet aan ofzo.
slipknot truien en overseas broeken heb ik altijd anquote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn goeie gym v neck gym shirt met genoeg stretch ? En wat voor broeken raden jullie mij aan?
Slipknot heeft geen V-neck Gquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
slipknot truien en overseas broeken heb ik altijd an
fucking lekker gek als een chick evne wat verder naar beneden gaat tijdens zuigequote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie wil nou een merk dat baf heet gek
fukking goor baffe
ja geen idee voor Drommel togquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie wil nou een merk dat baf heet gek
fukking goor baffe
carbonara saus door je rijst? dafuqquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
#Yuri_Boyka #Eten #Recept: kip, bonen rijst, carbonara
Dacht ik ook, mja ken wel vagere combo's.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
carbonara saus door je rijst? dafuq
proteine = proteine vriend zo moet je maar denkenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Het was ook niet de meest briljante combo moet ik eerlijk toegeven maar het was te doen#succes #gelukkigkookiknietaltijdzelf
Na die groepsverkrachting opmerking en dit, begin ik je steeds viezer te vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Nederlandsche/ nederlands-italiaanse/kroatische piemels.
Amen broederquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
proteine = proteine vriend zo moet je maar denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje aardig doen tegen de ladies jij boer.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Na die groepsverkrachting opmerking en dit, begin ik je steeds viezer te vinden![]()
Geen wonder dat je bespuugd wordt
Met aardig doen krijg je geen pussy mattiequote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel een beetje aardig doen tegen de ladies jij boer.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik doe alleen anal, dus maak niet uit
Ik wil maagd blijven voor het huwelijk dus k gebruik alleen mond en anaal hihiquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik doe alleen anal, dus maak niet uit
Weet je een vergelijkbare schoen voor de maat? Ik wil eerst die shit passen, sommige schoenen vallen groter/kleiner uitquote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon do win weightlifting shoes halen
cheap maar kwaliteit
Zie die gasten heel veel in mijn gym, die hebben van die grote armen waarvan je niet kan zien of het vet is of spieren en voor de rest helemaal onderontwikkeld.quote:
al pompen ze die stang 1 mm het heeft wel resultaat zou direct ruilen met het fysiek van die gastenquote:
Ik nooit! Zo wie zo zie ik er beter uitquote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
al pompen ze die stang 1 mm het heeft wel resultaat zou direct ruilen met het fysiek van die gasten
ik regel al die smatjes met dezequote:Op donderdag 18 april 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
40 euro verzendkosten, ik probeer Adidas Power Perfect II te regelen, echte spange pata's
[ afbeelding ]
zo wie zoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik nooit! Zo wie zo zie ik er beter uit
Heb ik ook altijd aan+mijn haar in full DBZ mode!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
ym, nog nooit zoveel pussy op een dag g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |