ik hoorde (in de wandelgangen) met msmessiequote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heeft weissman een reelaatsjie?
Dank...quote:
Stuur ipv die legfoto je adres dan maar.quote:
Ow leuk leukquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoorde (in de wandelgangen) met msmessie
nee blijf gerust 6 dagenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Stuur ipv die legfoto je adres dan maar.
Heb je er bezwaar tegen als ik direct een tandenborstel meeneem?
Niet achter elkaar joh kwezel, dat is niet te doen.quote:
Alles dat plat is voldoet.quote:
Behalve dat crocs serieus té lelijk zijn om geld aan uit te geven, lijken sneakers met platte en soepele zolen me tien keer beter onder je voet als je gaat liften.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, trek die dingen buiten ook niet aan ofzo.
slipknot truien en overseas broeken heb ik altijd anquote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn goeie gym v neck gym shirt met genoeg stretch ? En wat voor broeken raden jullie mij aan?
Slipknot heeft geen V-neck Gquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
slipknot truien en overseas broeken heb ik altijd an
fucking lekker gek als een chick evne wat verder naar beneden gaat tijdens zuigequote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie wil nou een merk dat baf heet gek
fukking goor baffe
ja geen idee voor Drommel togquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie wil nou een merk dat baf heet gek
fukking goor baffe
carbonara saus door je rijst? dafuqquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
#Yuri_Boyka #Eten #Recept: kip, bonen rijst, carbonara
Dacht ik ook, mja ken wel vagere combo's.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
carbonara saus door je rijst? dafuq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |