Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
Ik beloof het je Yuri. Dit weekend maak ik die cake!
het omgekeerde is wel waar iigquote:
diep in jou zit er een klein jongetje.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het omgekeerde is wel waar iig
ik ben kkgroot maar ook onaardig tegen iedereen vanwege roidrage's
kom je wel 8er als ik je te grazen neemquote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
diep in jou zit er een klein jongetje.
Hihi je zei 8ter.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom je wel 8er als ik je te grazen neem
someteen okey?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Shit is weer aan... Fanta als je je benen nog keer upload ga ik foto jizzen, alleeee!
Ja, chill!quote:
smoothe'squote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het omgekeerde is wel waar iig
ik ben kkgroot maar ook onaardig tegen iedereen vanwege roidrage's
Ja, sowieso. Na fappen val ik direct in slaap. Doe dan morgen uploaden.quote:
audien leaving you/ wayfarer alpha 9 come home. Ik raad je aan mixjes temluisteren van bijv mr suicide sheep en dan in die tracklist kijken wat je lekker vindt klinken.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie heb nog chillex muziek livesets/cd's etc dm download links plzz!
Bvd.
ja he slaapmutsje.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Na fappen val ik direct in slaap. Doe dan morgen uploaden.
Ik ga checken, dank!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
audien leaving you/ wayfarer alpha 9 come home. Ik raad je aan mixjes temluisteren van bijv mr suicide sheep en dan in die tracklist kijken wat je lekker vindt klinken.
We moeten kappen. De laatste keer dat ik zo met een fokster aan het kutten was sliep ik 6 nachten in Amsterdam. Bovendien kan 16meter deze shit niet waarderen.quote:
Het was sarcastisch. Dikke wijven zijn bitchy en ook nog eens arrogantquote:Op donderdag 18 april 2013 20:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daarom is het ook zó gezellig bij de Mac
Oh shit playboiiiquote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
We moeten kappen. De laatste keer dat ik zo met een fokster aan het kutten was sliep ik 6 nachten in Amsterdam. Bovendien kan 16meter deze shit niet waarderen.
Je weet ut zelf!quote:
Dat jij weet hoe een Mac er van binnen uit ziet kan ik niet helpen, ik vreet die troep niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
omdat ze zelf altyd daar is is t zo gezellig weet je snap je hihi
onee kfc bonuskaartquote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat jij weet hoe een Mac er van binnen uit ziet kan ik niet helpen, ik vreet die troep niet.
hoesow? Heb je een relatie met 16meter dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ga checken, dank!
[..]
We moeten kappen. De laatste keer dat ik zo met een fokster aan het kutten was sliep ik 6 nachten in Amsterdam. Bovendien kan 16meter deze shit niet waarderen.
do you lift miss?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat jij weet hoe een Mac er van binnen uit ziet kan ik niet helpen, ik vreet die troep niet.
Ik heb soort van stiekem met hem gedanst.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoesow? Heb je een relatie met 16meter dan?
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb soort van stiekem met hem gedanst.
Hij kan gehossel in ONZ niet waarderen. Nu niet zeggen dat ik niet goed op weg was, dat is pijnlijk.
wow je bent bijna net zo cool als panzerquote:Op donderdag 18 april 2013 20:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ga checken, dank!
[..]
ik hoorde (in de wandelgangen) dat weisman zn vrindin graag opoffertquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
k heb ook wel zin om een gewillige dame aan mijn knots te rijgen.
welke gijle sma bied zich aan
panzermaus wilt welquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
k heb ook wel zin om een gewillige dame aan mijn knots te rijgen.
welke gijle sma bied zich aan
Wel godverdomme!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]je zat bijna in mijn broekje! Waarom geef je op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
heeft weissman een reelaatsjie?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoorde (in de wandelgangen) dat weisman zn vrindin graag opoffert
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wel godverdomme!![]()
Ik heb medelijden met alle battie bOiis die nu KEIharde gains maken en die net als mij al deze pagina's teruglezen.
Maargoed ik ging eens op vakantie in Kroatië (porec) en alle mensen spraken Kroatisch tegen me omdat ze me voor een Kroaat aanzagen.morgen! Bij mij thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde (in de wandelgangen) met msmessiequote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heeft weissman een reelaatsjie?
Dank...quote:
Stuur ipv die legfoto je adres dan maar.quote:
Ow leuk leukquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hoorde (in de wandelgangen) met msmessie
nee blijf gerust 6 dagenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Stuur ipv die legfoto je adres dan maar.
Heb je er bezwaar tegen als ik direct een tandenborstel meeneem?
Niet achter elkaar joh kwezel, dat is niet te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |