Is ook zo. (behalve o.us, Jellereppe, mijn broertje en neefjes)quote:Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vorige keer door eentje werd bespuugd. Soms zijn het echt teringhonden ( oussie sorry brah als je meeleest heb het niet over jou).
Wat was er gebeurdquote:Op donderdag 18 april 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vorige keer door eentje werd bespuugd. Soms zijn het echt teringhonden ( oussie sorry brah als je meeleest heb het niet over jou).
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb trouwens nog een gerecht ter inspiratie voor mu cutbroeders in du struggles. Relatief simpel, maar erg delicaat.
Wat heb je nodig:
- kip (ik had 600 gr.)
- (gesneden) champignons
- een halve rode paprika
- een halve ui
- sla uit zo'n mini-zakje (portie)
- pittige ketjap (optioneel)
- peper, zout en shoarmakruiden (zo'n grote bus heb ik)
- Yil'driz sauzen
Snij de kip in dunne reepjes en doe er wat shoarmakruiden overheen, niet teveel want het is anders erg overheersend. Snij vervolgens de ui in halve rondjes en de rode paprika in reepjes van 1-2 cm lang. Doe de champignons, de uien en de paprika in en pan met een klein klontje (gras)boter. Zet het op laag vuur zodat het mooi langzaam zacht en lekker kan worden, laat dit 10-15 min zo staan. Hierna wat olijfolie in de wok/pan en de kip erin, vervolgens wat peper eroverheen strooien en laten bakken. Wanneer het bijna klaar is zout toevoegen en eventueel (pittige) ketjap. Verspreid de sla alvast over het bord. Als de kip bijna klaar is de groenten toevoegen, even snel doorroeren en serveren op het bord. Vervolgens een beetje van alle vier Yil'driz sauzen eroverheen, want Yil'driz sauzen zijn echt baas en gigantisch lekker.
Resultaat:Ik ga vanaf nu al jouw recepten in een word document opslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doe ik altijd een poosje over m'n maaltijden omdat het meestal plain simple is, maar dit heb ik zo op.![]()
zuid Slaven bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Westerse mannen sowieso. Kroaten mogen ook.
Momenteel heten ze kroaten toch? Maar ja bosnisch, servisch, macedonisch etc beetje dat hoekje.quote:
ze heeft hem gedumpt omdat hij niet ATG squattequote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Beach het volgende:
Fanta heb je niet meer met Sander dat je op zoek bent?
Jep het is uit, ben nu dringend op zoek naar vervanging.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Beach het volgende:
Fanta heb je niet meer met Sander dat je op zoek bent?
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep het is uit, ben nu dringend op zoek naar vervanging.
Jammer, ik kom niet in aanmerking want ik doe slechts iets below parallel.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef seto het volgende:
[..]
ze heeft hem gedumpt omdat hij niet ATG squatte
fanta gaat yuri bange, dibs op de sextapequote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Momenteel heten ze kroaten toch? Maar ja bosnisch, servisch, macedonisch etc beetje dat hoekje.
Maar ik geef voorkeur aan Nederlandsch vleesch.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
fanta gaat yuri bange, dibs op de sextape
Dat is weer een bevolkingsgroep binnen de zuid slavische volken, niet zo heel veel verschil binnen die groepen maar sommige wat donkerder, naar mijn kennisquote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Momenteel heten ze kroaten toch? Maar ja bosnisch, servisch, macedonisch etc beetje dat hoekje.
Ja ik weet het niet maar ze hebben allemaal zo'n bepaalde kop. Donkere ogen etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat is weer een bevolkingsgroep binnen de zuid slavische volken, niet zo heel veel verschil binnen die groepen maar sommige wat donkerder, naar mijn kennis
" Its population is 469 as of 2010"quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef seto het volgende:
Ik date alleen vrouwen uit Ittoqqortoormiit
Seto kijkt naar de populatie van 6-55quote:Op donderdag 18 april 2013 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
" Its population is 469 as of 2010"
Daarvan is de helft hooguit vrouw en degenen die tussen de 15-35 zijn ook nog minder.
Succes
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Seto kijkt naar de populatie van 6-55
een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Seto kijkt naar de populatie van 6-55
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen
HUHU
Damn sonquote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
HUHU
Hahah geniaalquote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?513943-een-gat-is-een-gat
Jezus.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
Hommo?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
HUHU
Wat doe jij op dat forum??quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef seto het volgende:
[..]
pics dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fappen kan ook als je dat prefereert...soppen in je anus mag.
cheatday of ben je aan het bulken>?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen na 15 plakken kaas/pindakaas met kipfilet en slasaus, 200 gram salamiworstjes, 150 gram pinda's, 2 bananen, 2 liter melk (met brinta), 3.5 liter kraanwater en 2 pannenkoeken met stroop voel ik me best wel loaded enzo weet je.
Laat ik vooral denken aan mijn eigen egoistische gains en niet aan het feit dat people are infact starving.
waarom zo haatvol jegens de dikke medemens? meer bewijs dat ze net zo gediscrimineerd worden als negers en homoseksuelenquote:
Sarcasme gelukkigquote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef seto het volgende:
[..]
waarom zo haatvol jegens de dikke medemens? meer bewijs dat ze net zo gediscrimineerd worden als negers en homoseksuelenze kunnen er zelf tenslotte niks aan doen
Het enige dat ik mis aan de sportschool is de cable crossover, de leg press en de squattende chicks. Lijkt me erg tof om een meisje te ontmoeten die ook into deze shit is.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Yuri, jij hebt toch een thuisgym?
Mis je nooit de struggles van een sportschool?
Doe geen moeite want je maakt ze toch niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu al jouw recepten in een word document opslaan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
fanta gaat yuri bange, dibs op de sextape
*Subscribed*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |