Mensen die stinken in de sportschool naar oud zweet.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In de supermarkt ruiken die oudere moslimas al naar zweet en knoflook, laat staan in de sportschool
hoe is je testikelvolume?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb weinig haar maar wel goede test level
Besneden he.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
moslimjonges die de onderbroek aan houden in de douche
http://www.testosteronehairloss.com/quote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zag deze week een tweet van Jay Cutler met een link naar een een of andere shampoo speciaal voor AAS gebruikers...
Ik ook niet. Alleen Nederlandsche/ nederlands-italiaanse/kroatische piemels.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
jij weet 't vast beter, ik heb nog nooit een mocropik gezien
Gewoon zeggen dat je een muts draagt om de mutsengod te eren, dan mag het wel. wat een onzinquote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was bij F4F Rotterdam een paar jaar geleden een heel drama over
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_weer_welkom__.html
Nee, dat we dat even weten.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Nederlandsche/ nederlands-italiaanse/kroatische piemels.
sin om een african stijgerpijp te verwenne?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Nederlandsche/ nederlands-italiaanse/kroatische piemels.
godverquote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sin om een african stijgerpijp te verwenne?
Goedzo.Val niet op Mocro's of Toerkoes.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, dat we dat even weten.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sin om een african stijgerpijp te verwenne?
Kick in the face voor weissman.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goedzo.Val niet op Mocro's of Toerkoes.
Hahahquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kick in the face voor weissman.
Jammer, Mocros kunnen goed met meisjes omgaan hoorquote:
Ook met messen en sieraden.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mocros kunnen goed met meisjes omgaan hoor
Vandaar dat ik vorige keer door eentje werd bespuugd. Soms zijn het echt teringhonden ( oussie sorry brah als je meeleest heb het niet over jou).quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Mocros kunnen goed met meisjes omgaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |