Tof albumquote:
Trustenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
ik volg SC voorbeeld en ga ook naar bed
Americatwitter:NYCityAlerts twitterde op woensdag 17-04-2013 om 22:04:16Manhattan: 8 Ave & West 42 St, Times Square. NYPD reporting suspicious package in Transit. ESU being requested. Evacuations underway. NY02 reageer retweet
'Mericaquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef henkde_j het volgende:
Americatwitter:NYCityAlerts twitterde op woensdag 17-04-2013 om 22:04:16Manhattan: 8 Ave & West 42 St, Times Square. NYPD reporting suspicious package in Transit. ESU being requested. Evacuations underway. NY02 reageer retweet
Eckte slettensloepquote:
Precies! Dat lijkt me ook gaaf! Dat achteraf gewoon Frans Jansen een dikke hit heeft ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Vind het wel grappig als de versie die nu online is van Get Lucky fake is. Michiel is er al helemaal weg van.
In KON?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was VBL weer lekker bezig he? Ik heb me in kunnen houden.
In VBL.quote:
HALLO, ligt het tuintje er weer mooi bij?quote:
niksquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef henkde_j het volgende:
Nee, al heb ik het meeste wel gesnoeid nu!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HALLO, ligt het tuintje er weer mooi bij?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Precies! Dat lijkt me ook gaaf! Dat achteraf gewoon Frans Jansen een dikke hit heeft ofzo
Zanger Rinus!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Precies! Dat lijkt me ook gaaf! Dat achteraf gewoon Frans Jansen een dikke hit heeft ofzo
Helemaal kaal nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, al heb ik het meeste wel gesnoeid nu!
Kaput, ik kan niet zoveel meer doen op een dag blijkbaarquote:
Dat sowieso, maar ik doelde op de achtertuin.quote:
Doe dan ook kalm aan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kaput, ik kan niet zoveel meer doen op een dag blijkbaar
Dat denk ik ook achterafquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook achteraf![]()
Hoe is het hier verder?
Niet goed, jong!!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik ben ook kapot, maar dan door twee nachten van 5.5u en lange dagen.
Florence and the Machinequote:
Inderdaad, daarom nu maar pitten. Tot morgen en (alvast) welterusten een iederquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet goed, jong!!
Goed slapen is belangrijk!
Slaap lekker, Pientje!!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom nu maar pitten. Tot morgen en (alvast) welterusten een ieder![]()
Ik zie m ook niet nee. Wel fantastische muziek.quote:
truste, en veel plezier bij de 3fm awards morgen he?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom nu maar pitten. Tot morgen en (alvast) welterusten een ieder![]()
Ik versta het nu ookquote:
Nee, daar hou ik helemaal niet van, hoe rustig je er ook van kan wordenquote:
Als 't straks geen Daft Punk blijkt te zijn draaien ze 'm zeker noooooit meer, want geen Daft Punk.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:58 schreef hole1988 het volgende:
de Daft Punk video van Michiel goes Viral
Ik lees normaal nooit terugquote:
Twijfelde al of ik je eerst moest quoten ivm quotealert of nietquote:Op donderdag 18 april 2013 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lees normaal nooit terugMaar thanks
Dat denken alle mannen, maar het tegendeel is waarquote:Op donderdag 18 april 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twijfelde al of ik je eerst moest quoten ivm quotealert of niet
Snap niet dat je nog vrijgezel bent joh, zo'n auto trekt toch vrouwen aan
hahahahahaaahaahhaquote:Op donderdag 18 april 2013 08:43 schreef henkde_j het volgende:
Whehe ik heb een grappig plaatje gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 08:43 schreef henkde_j het volgende:
Whehe ik heb een grappig plaatje gevonden
[ afbeelding ]
quote:
En dan met je slettensloep over de Scheveningse boulevard cruisen zekerquote:Op donderdag 18 april 2013 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens, met mijn pimpmobiel moet ik toch serieus gaan denken aan deze avatar
[ afbeelding ]
Dat kan niet echt meer, ze hebben de boulevard grotendeels afgesloten voor verkeerquote:Op donderdag 18 april 2013 08:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dan met je slettensloep over de Scheveningse boulevard cruisen zeker
Had verwacht dat ze er inmiddels wel klaar mee warenquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan niet echt meer, ze hebben de boulevard grotendeels afgesloten voor verkeer
Vroeger deed ik dat wel ja
Ja ze zijn ook klaar... Alleen is het stuk waar je kan rijden ongeveer nog maar 20% van wat het vroeger was... is de moeite niet (en is alleen het saaie gedeelte bij de havenquote:Op donderdag 18 april 2013 08:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had verwacht dat ze er inmiddels wel klaar mee waren
He man, beter dan het origineel! Un-fucking-believable !!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Poeh. De uitvoering van Moke was nog slaapverwekkender dan die van Anouk.
Nu dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen.
Is de nieuwe Daft Punk gelekt? Ik las gister en vandaag dat Michiel hem 4 maal draaide in 3 uur. Maar is dat de echte nieuwe single van Daft Punk?
Dat kunnen we pas zeggen als ie officieel uit is.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef MarijeH het volgende:
goedemorgen.
Is de nieuwe Daft Punk gelekt? Ik las gister en vandaag dat Michiel hem 4 maal draaide in 3 uur. Maar is dat de echte nieuwe single van Daft Punk?
!quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas zeggen als ie officieel uit is.
Briljante reactie trouwens op het filmpje
"The main reason why I'm led to think that it IS real is because the station is German, and Daft Punk is from Germany. So, I don't think that they would send a "fake" song to their own country's radio station."![]()
heb je die ene oneliner nog toegepast afgelopen weekend?!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Blurred Lines
Ook zonder clip een topplaat
WAT EEN AVOND!111quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef 3rdRock het volgende:
wat een vette avond gisteren. was in Ahoy bij WWE Wrestling. nu lekker uitgeslapen () weer naar mn werk
en vanavond misschien 3fmawards kijken/luisteren....
You're the hottest bitch in this place?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je die ene oneliner nog toegepast afgelopen weekend?!
Ja die!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're the hottest bitch in this place?
Nee![]()
damn, ik wist wel dat ik wat vergeten wasZal het bier wel zijn
rolf check fb!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die!
En daarna what rhymes with hug me
Succes gegarandeerd! Komend weekend in de herkansing?
Nee, staat niet in de planning om de stad in te gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die!
En daarna what rhymes with hug me
Succes gegarandeerd! Komend weekend in de herkansing?
Mooie teen!quote:
Ain't no such thing as good feet....quote:
quote:
Godverquote:
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je hier naar buiten zou gaan, zou je rokje omhoog worden geblazen zoals bij Marilyn Monroe in het verledenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm doordeweeks warm en lekker weer en in het weekend kutweer?
valt hier wel mee...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je hier naar buiten zou gaan, zou je rokje omhoog worden geblazen zoals bij Marilyn Monroe in het verleden
Wat een wind....
Chili con carne gegeten?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je hier naar buiten zou gaan, zou je rokje omhoog worden geblazen zoals bij Marilyn Monroe in het verleden
Wat een wind....
Welke vriendin?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Oh suikerziekte... ik verstond "zuigerziekte"
Had m'n vriendin dan maar
Wie van de driequote:
Pinoquote:
is zeer goed voor de economie en de gemoedstoestand van de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef themauster het volgende:
Er wordt ook elk journaal elke dag verteld hoe slecht het gaat in Nederland he
Self fulfilling prophecy FTWquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
en ik maar geld blijven uitgeven...
Dat iddquote:Op donderdag 18 april 2013 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef er geen cent minder om uit hoor
Yup, al die macrocijfers. Totaal zinloos.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef themauster het volgende:
Damn it, je was IB4 SilentChaosquote:
Ik ben gaan samenwonen afgelopen zomer, kost geldquote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Dat idd
Heb mijn spaarrekening aardig zien kelderen afgelopen maanden
Iets met sponsering van de lokale horeca en het kopen van een auto (niet vrijwillig maar ja)
Dat laatste ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben gaan samenwonen afgelopen zomer, kost geldTijdje terug nog een schilderij gekocht, ook niet heel goedkoop ofzo
Kleren, want hey, je hebt iets nodig.
knopquote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het woord '3FM Awards' niet meer horen.
Morgen en volgende week alleen maar al die kut live opnames van die nietzeggende pleurisbandjesquote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kan het woord '3FM Awards' niet meer horen.
Ik heb een kantoorbaan, naakt opdraven wordt vast niet gewaardeerdquote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens
Naakt samenwonen
nietszeggendquote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgen en volgende week alleen maar al die kut live opnames van die nietzeggende pleurisbandjes
Ik wil graagquote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef Bronson het volgende:
Naar een concert van Pink willen gaan.
Ohja, dat is altijd wel even minderquote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgen en volgende week alleen maar al die kut live opnames van die nietzeggende pleurisbandjes
heb medelijden met je...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een kantoorbaan, naakt opdraven wordt vast niet gewaardeerd
Niet haar beste nummerquote:
Matige grapquote:
Dennenbomenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
heb medelijden met je...
boomknuffelen mag zowel naakt als met kleren aan
De harsquote:
De hars is niet mijn grootste zorgquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De hars is niet mijn grootste zorg
auquote:
@Work top100 bij Sky??? Domien is DJ-Free??quote:Op donderdag 18 april 2013 11:17 schreef themauster het volgende:
Ik heb om de 3FM awards te omzeilen de @Work top 100 van Sky Radio opgezet maar daar heb ik nu al spijt van.
Soberquote:
Joh, weet je wel zeker dat er geen haar meer op zitquote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De hars is niet mijn grootste zorg
Deze weet.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft ze niet dus dat is logisch.
Ja heb je niet gehoord dat Domien sinds kort een dubbelbaan heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
@Work top100 bij Sky??? Domien is DJ-Free??
Bijvoorbeeldquote:
Na het met kleren aan versieren van de kerstboom voelde ik mij al een speldenkussenquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 18-04-2013 om 11:18:1530.000 werklozen per maand erbij. En Rutte maar roepen dat we nieuwe auto's en huizen moeten kopen. #wereldvreemdeman http://t.co/vTSDJXlV8U reageer retweet
Ja, want Wilders staat met beide benen op de grondquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Lamabal het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 18-04-2013 om 11:18:1530.000 werklozen per maand erbij. En Rutte maar roepen dat we nieuwe auto's en huizen moeten kopen. #wereldvreemdeman http://t.co/vTSDJXlV8U reageer retweet
Als de mensen die het zich wel kunnen veroorloven geld steken in Nederlandse producten kan dat wel een groei aan banen opleverenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Zullen we spacecake vreter maar buiten dit topic houdenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Lamabal het volgende:
http://www.skyradio.nl/special/at-work?intern=bbvquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
@Work top100 bij Sky??? Domien is DJ-Free??
Gaat ik thuis checkenquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
morgenavond ligt er een kadootje voor mij bij mijn ouders
alleen jammer dat ik hem zelf betaalt heb.
Ik neem aan dat er toch gewoon copyright enzo op de naam @Work zit? Dit kan echt nietquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/special/at-work?intern=bbv
nieuwe telefoonquote:
Een blackberryquote:
Ohja die.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nieuwe telefoon
kan ik eindelijk fatsoenlijk internetten onderweg
quote:
Ik denk toch ook niet dat BNN die term heeft uitgevonden.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er toch gewoon copyright enzo op de naam @Work zit? Dit kan echt niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat BNN die term heeft uitgevonden.
Mjah dat is ook weer waar ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk toch ook niet dat BNN die term heeft uitgevonden.
Ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan Domienquote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.atworkradio.com/
quote:
Die laatste grap ookquote:
Die kleurenquote:
Whehe dat is oudquote:Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die kleuren
Het is maar goed dat Frank Govers niet meer leeft...
Ik ben ook oudquote:
twitter:IlseDeLange twitterde op donderdag 18-04-2013 om 12:05:56MEGA BAAL!!! Zo ziek als een 🐕!!!! Dus @3FM #3fmawards zonder moi vanavond!! Ik kijk mee met een groen doorschijnend hoofd. Bleh. 😨😨😨😨 reageer retweet
1quote:
vooruit, omdat je best wel lief bentquote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1
Want Killers met Human is echt de ergste plaat die er bestaat van ze
1 omdatquote:
Ben je een mens of een danser?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1
Want Killers met Human is echt de ergste plaat die er bestaat van ze
ze zingen denser, dus iets met dichtheid.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben je een mens of een danser?
Filosofie waar Blof niet aan kan tippen.
neequote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze zingen denser, dus iets met dichtheid.
broodje avocado en eentje met bosvruchten jamquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boterhammetjes met pindakaas. Eigengemaakt brood
Brood met sandwich spread hierquote:Op donderdag 18 april 2013 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
broodje avocado en eentje met bosvruchten jam
Bruin brood met Pizzagehakt. Seizoensspecialiteit van albert heijnquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
Af en toe weet ik niet waarom ik sommige dingen zeg
Komt een vertegenwoordiger hier langs. Goed geklede vent, goede uitstraling...
Vrouwelijke collega: Zo, die heeft mooie ogen
mijn reactie: ja da's zeker een knappe vent!
Niks mis mee om dat soms te zeggen.AHUMquote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
Af en toe weet ik niet waarom ik sommige dingen zeg
Komt een vertegenwoordiger hier langs. Goed geklede vent, goede uitstraling...
Vrouwelijke collega: Zo, die heeft mooie ogen
mijn reactie: ja da's zeker een knappe vent!
Die smileyquote:
quote:
Minty over een nutteloze manquote:
Minthy vindt alle mannen nutteloosquote:
Vrouwen daarentegenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Minthy vindt alle mannen nutteloos
Terecht overigens![]()
Mannen
Nou inderdaadquote:
Hihiquote:
quote:De presentatie van de Troonswisseling op Radio 1 is in handen van de duo’s Petra Possel (NTR) & Ger Jochems (VPRO), Bert van Slooten (NOS) & Willemijn Veenhoven (BNN), Elles de Bruin (Omroep Max) & Klaas Drupsteen (NCRV), Deborah Blekkenhorst (VARA) & Klaas van Kruistum (EO), Lara Rense & Marcel Oosten (NOS), Lucella Carasso (NOS) & Sven Kockelmann (KRO), Lara Rense (NOS) & Jurgen van den Berg (NCRV), Lucella Carasso (NOS) & Jurgen van den Berg (NCRV), Tim Overdiek (NOS) & Eva Jinek (WNL) en Robbert Meeder (NOS) & Margreet Reijntjes (Omroep Max). [Radio.NL]
Klaasquote:Op donderdag 18 april 2013 13:45 schreef themauster het volgende:
Klaas maakt promotie naar Radio 1 op 30 April:
[..]
Des te simpeler het volk, des te ingewikkelder de namenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Tienermoeders - Kindernamen van 'nu'
die namen
leuke namen voor je vissenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Precious
Princess
Tenisha
Turquoise
Pearl
Ik weet wel hoe ik mijn kinderen wil noemenquote:
vertelquote:Op donderdag 18 april 2013 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mijn kinderen wil noemen
Jongen (allemaal op z'n engels uitgesproken):quote:
Oh dat ken ik wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Lamabal het volgende:
Wat is dit
Ik net heerlijk kakken, nu zit ik weer en het drukt nog steeds.
Ja maar je weet als je gaat dat je gewoon niet weer hoeft. Dan kun je kracht gaan zetten en alles. Maar het helpt gewoon nietquote:Op donderdag 18 april 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel ja
Je schaamt je bijna om nog een keer te gaan dan
Wolfje kent het vast ook
Lekker kleien.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Lamabal het volgende:
Wat is dit
Ik net heerlijk kakken, nu zit ik weer en het drukt nog steeds.
verstoppingquote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja maar je weet als je gaat dat je gewoon niet weer hoeft. Dan kun je kracht gaan zetten en alles. Maar het helpt gewoon niet
Congestiequote:Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
verstopping![]()
zoek je heil in dit topic LIF / Waar ga je gegarandeerd van aan de race?
Wat voor ijsjequote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Congestie
Bedankt voor dat topique, heb ik ook ff mijn inbreng kunnen doen
Gewoon alles wat extreem koud is als je net warm hebt gegeten...quote:
Daar ga ik njiet van aan de race... maar je moet wel vervolgens 1000 keer vegen en hij plakt aan je wc potquote:Op donderdag 18 april 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
of gewoon lekker veel ontbijtkoek eten
maar het helpt wel tegen verstoppingquote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar ga ik njiet van aan de race... maar je moet wel vervolgens 1000 keer vegen en hij plakt aan je wc pot
Koffie ookquote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar het helpt wel tegen verstopping
Keane, dat was niet zo'n moeilijke keuze.quote:
Kane!quote:
Heul niet!! En je verneukt nu mijn kansen op een leuke date via Fokquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Minthy vindt alle mannen nutteloos
Terecht overigens![]()
Mannen
Hoi poppedopjenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet!! En je verneukt nu mijn kansen op een leuke date via Fok
Fles olijfolie leegdrinkenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Congestie
Bedankt voor dat topique, heb ik ook ff mijn inbreng kunnen doen
Olie ja, kalveren krijgen ook sla- of zonnebloemolie als ze verstopt zittenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fles olijfolie leegdrinken
Of een blikje WD40
Nu denkt iedereen dat ik een boer benquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Olie ja, kalveren krijgen ook sla- of zonnebloemolie als ze verstopt zitten![]()
Niks mis met boeren toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik een boer ben
Als het moet prijs ik je de hemel inquote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet!! En je verneukt nu mijn kansen op een leuke date via Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |