Het schijnt te bestaan en het schijnt zo te heten. Google is your best friend.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch niet een serieus iets he?![]()
Ik kijk namelijk nergens meer van op.
Ik ben aan het 'werk' dus laten we dat maar even niet doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het schijnt te bestaan en het schijnt zo te heten. Google is your best friend.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
En ja Karina, er zijn mensen die dat doen. Dat is ook waarom er een naam voor is bedacht.
Nou ook thuis was ik niet van plan om te zoeken hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben aan het 'werk' dus laten we dat maar even niet doen.
Natuurlijke reactie van veel mensen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een naam voor mensen die dit doen. Idioten.
Vuile Slet!!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.
Mensen die een levend beest in hun kont stoppen, ja die noem ik idioot.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijke reactie van veel mensen.
Noem ze gek of idioot en het blijft een ver van je bed show.
Tja, ze hadden bij 3FM tegen de jonge Giel gezegd: "Als je op deze zender succes wilt bereiken, moet je bij Stenders in de kont kruipen."quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef Specularium het volgende:
Giel Beelen schijnt weleens in Rob Stenders te kruipen, onder het mom van hamsteren.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Fredje Teeven opflikkert.
Om even in de hommo-terminologie te blijven.
Ziek maar op Richard Gere en Hamster.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is toch niet een serieus iets he?![]()
Ik kijk namelijk nergens meer van op.
Fredje Teeven....quote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Specularium het volgende:
Mooi, Elflettering heeft een nieuw onderdeel aan deze SC toegevoegd:
De rebus.
Daarna wordt ze weer geirriteerd omdat de sherry op is.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Specularium het volgende:
Dan zal Corrie er vanavond ook wel 1 plaatsen.
Nouja zeg.quote:
Ze is jaloers dat mannen elkaar verkiezen boven een vrouw, jaja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |