Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldig, ben nog niet eens thuis geweest.
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebbenquote:
Gaat wel goedkomen, ik voel hetquote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebben
Haha naja ben iig een stuk vrolijker op kantoor nu, dus het werkt wel.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, als 't zo doorgaat prima. Laat me ook een keer mazzel hebben
Haha heel herkenbaar. Als ik weleens een leuke date of zo had gehad was ik nog een week vrolijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha naja ben iig een stuk vrolijker op kantoor nu, dus het werkt wel.
Van norse consultant naar blijhoofd die koffie haalt voor iedereen, ze zullen wel denken dat ik een klap van de molen heb gehad.
Echt hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha heel herkenbaar. Als ik weleens een leuke date of zo had gehad was ik nog een week vrolijk.
Meh, huid verkopen voor de beer geschoten is is nooit goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, door jou word ik nu ook een beetje vrolijk
Volgens mij heb je al raak geschotenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, huid verkopen voor de beer geschoten is is nooit goed.
Dan weet je meer dan ik nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al raak geschoten
Niet zo ordinair denken.quote:
Vind ik ook, sterker nog, meteen neuken verpest vaak meer dan wat anders wat.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
Knuffelen is ook fijn inderdaad of gewoon lekker zoenen. Meteen neuken hoeft niet per se.
Neuken is voor jullie meer een uiting van affectie dan bij ons, gok ik zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |