Ik wel, altijd. Laatste aflevering was een leuke. Laatste seizoen vind ik American Dad leuker dan Family Guy, enkele afkeringen is dat andersom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Leuke ep
American Dad was ook tof,Dat deuntje zit weer de hele dag in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha iddquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat deuntje zit weer de hele dag in m'n hoofd
Haha wij neurienden dat ook de hele dagquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat deuntje zit weer de hele dag in m'n hoofd
Leuke stage.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:31 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of Comedy Central ook herhalingen uitzendt? Ik heb in 2011 op stage een aantal afleveringen ondertiteld, lijkt me best leuk om weer eens terug te zien
Ben dit niveau wel gewend afgelopen seizoenenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:01 schreef W.Heisenberg het volgende:
Wat een tegenvaller trouwens zeg, de eerste ep van het nieuwe seizoen. Of ben ik daar de enige in?
Idd, ze richten zich teveel op serieuze verhaallijnen over moordzaken en speurtochten de laatste tijd. Beter gaan ze terug naar de basis van de eerste seizoenen, met onzinnige verhalen maar met scherpere maatschappij-kritische grappen erbij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:09 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ben dit niveau wel gewend afgelopen seizoenen
" We did it Brian! We made 9/11 happen!"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond de laatste seizoenen juist fantastisch, leuker dan de eerdere seizoenen. De time-travel episode (waar Brian eerst 9-11 voorkomt en even later alle Harry Potter boeken geschreven blijkt te hebben ) is echt 1 van mijn all time favourites
quote:Cookiemonster could've invented facebook
"Whats this?"
-'Cookiebook'
nee hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik vond 'm geweldig. Een ouderwetste Family Guy ep
okquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
het enige grappige vond ik die zach morris grap.
Dit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik vond 'm geweldig. Een ouderwetste Family Guy ep
Zou toch kijkenquote:
tis geen herhaling toch?quote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou toch kijkendan snap je waarom we balen
Neehee, kijk nou maarquote:
WTF! Ik dacht dat Stewie em wel weer op één of andere manier terug zou toveren..quote:
quote:
Deze ep dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Daskaar het volgende:
waar blijft de nieuwe hond ingesproken door paulie walnuts?
1 van 10 afleveringen zijn een beetje leuk, maar net als de Cleveland show is het zoveel minder las fam guy.quote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
American Dad was trouwens weer ronduit slecht.
Kunnen ze beter mee stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Xummon het volgende:
zou er dan ook een nieuwe intro komen????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Gefeliciteerd Mikequote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef Mike het volgende:
Als je kijkt naar de titels van afleveringen die nog moeten worden uitgezonden, zit Brian nog in de titel. Bv: 'Brian's a Bad Father' en 'Brian the Closer'. Daarnaast staat er voor de herfst van 2014 een aflevering gepland waarin Maya Rudolph een gastrol heeft: 'An unnamed episode will guest star Maya Rudolph as a runner whom Brian falls for'.
Ik denk dus niet dat dit een definitief einde is.
Wat dan? De koptekst die ze gebruiken op de site verraadde toch niet de naam van het karakter.quote:
Niet boven het daadwerkelijke artikel. Maar op de frontpage staat 'Dood hond Brian schokt fans 'Family Guy''.quote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat dan? De koptekst die ze gebruiken op de site verraadde toch niet de naam van het karakter.
Ik zie het nu ja. Beetje jammer. Het is maar een tekenfilm, maar ik kan me voorstellen dat je als fan toch je best probeert te doen om spoilers te ontlopen tot je zelf de aflevering hebt gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet boven het daadwerkelijke artikel. Maar op de frontpage staat 'Dood hond Brian schokt fans 'Family Guy''.
Nou, ben geen fan en het is geen ramp. Gewoon een beetje jammer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Beetje jammer. Het is maar een tekenfilm, maar ik kan me voorstellen dat je als fan toch je best probeert te doen om spoilers te ontlopen tot je zelf de aflevering hebt gezien.
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aalquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Buffell het volgende:
Waarom vindt iedereen die hond toch het beste personage in de serie? De beste personages zijn juist degenen die met mate voorkomen, zodat hun grappen kracht behouden; Pedo-opa, Dr. Hartman, Ollie Williams, Joe Swanson, James William Bottomtooth, enzovoorts.
Hmm, ja waren prima afleveringen altijd. Maar voor mij is het probleem dat Brian vaak onlosmakelijk verbonden is met Stewie. Stewie vind ik sowieso al het minst leuke personage, en Brian vind ik sowieso niet echt bijzonder. Het zal me eerlijk gezegd ook niet heel erg tegenhouden om Family Guy te kijken als Brian er niet is. Zal ff wat anders zijn en wennen, maar dat valt ook wel weer allemaal mee.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aal
quote:we hadden het gevoel dat het te traumatisch zou zijn wanneer een van de kinderen zou overlijden.
Die was leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef Maraca het volgende:
Ben iig blij dat die overactieve en veel te blije hond het niet is geworden
[ afbeelding ]
they killed peter:quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
http://www.comedycentral.(...)ian-waarom-niet-meg/
[..].
Ja maar die had zelfmoord gepleegd hequote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef Maraca het volgende:
Ben iig blij dat die overactieve en veel te blije hond het niet is geworden
[ afbeelding ]
Oh ja, die was doodquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar die had zelfmoord gepleegd he
[ afbeelding ]
Niet, Stewie heeft 'm vermoord.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar die had zelfmoord gepleegd he
[ afbeelding ]
Dit dus ja.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aal
Zoals Brian zou zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet, Stewie heeft 'm vermoord.
Lijkt me een kans om Brian terug te krijgen voor de daaropvolgende afleveringen met hem, o.a. een aflevering waarin Cleveland terugkeert (afl. "He’s Bla-ack!") waarin Brian te zien is (zie trailer voor dit seizoen) en er komt nog een aflevering met de naam "Brian's a Bad Father".quote:Meanwhile, Stewie devises a master plan to get the one and only thing he wants for Christmas.
Dat laatste zeer zeker inderdaad, als je nagaat hoe breed dit nog is uitgemeten in de media.. Niet slecht voor een animatieseriequote:Op donderdag 28 november 2013 13:13 schreef Iemand91 het volgende:
Hij komt sowieso terug in een aantal afleveringen; zo komt er in het plot van de kerstaflevering (afl. 8) dit voor in het plot:
[..]
Lijkt me een kans om Brian terug te krijgen voor de komende afleveringen met hem, o.a. een aflevering waarin Cleveland terugkeert (afl. "He’s Bla-ack!") waarin Brian te zien is (zie trailer voor dit seizoen) en er komt nog een aflevering met de naam "Brian's a Bad Father".
Dus hij komt terug; alleen hoe? (dood, broer/neef of gewoon normaal)
En dit is natuurlijk briljante PR voor Family Guy
er komt ook nog een aflevering genaamdquote:Op donderdag 28 november 2013 13:13 schreef Iemand91 het volgende:
Hij komt sowieso terug in een aantal afleveringen; zo komt er in het plot van de kerstaflevering (afl. 8) dit voor in het plot:
[..]
Lijkt me een kans om Brian terug te krijgen voor de komende afleveringen met hem, o.a. een aflevering waarin Cleveland terugkeert (afl. "He’s Bla-ack!") waarin Brian te zien is (zie trailer voor dit seizoen) en er komt nog een aflevering met de naam "Brian's a Bad Father".
Dus hij komt terug; alleen hoe? (dood, broer/neef of gewoon normaal)
En dit is natuurlijk briljante PR voor Family Guy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want doordat de tijdlijn is veranderd hebben de Griffin's Finny nooit geadopteerd. Ze zullen dus niet eens weten wie hij is.quote:
quote:
Oke had net de aflevering gezien. Ben blij dat Brian terug is.quote:Op maandag 16 december 2013 17:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want doordat de tijdlijn is veranderd hebben de Griffin's Finny nooit geadopteerd. Ze zullen dus niet eens weten wie hij is.
quote:Op maandag 6 januari 2014 05:19 schreef Specularium het volgende:
Dit was weer een prima aflevering.Dat gaat nogal wat controverse opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:
Same here. En dan het Peter- stuk op het einde dat mij even deed lachen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond de nieuwe echt helemaal niet grappig, jullie wel?
Misschien een keer 1 lachje maar het Peter-stuk en Brian-stuk was echt niks aan.
en na 1 zin haat ik jou nu ook al.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef Nass het volgende:
Aflevering 15 heb ik me eindelijk eens goed mee vermaakt, toffe aflevering
ff kijken dan maarquote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Daskaar het volgende:
dit is fantastisch.
beste aflevering ooit.
Ik proef sarcasme.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Daskaar het volgende:
dit is fantastisch.
beste aflevering ooit.
Ja die is leukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete aflevering blijft die waarin Loretta vreemdgaat met Quagmire. Daar zitten zo ontzettend veel topgrappen in.
S?E?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Mijn favoriete aflevering blijft die waarin Loretta vreemdgaat met Quagmire. Daar zitten zo ontzettend veel topgrappen in.
Voor mij Road to the Multiverse, en de afleveing dat Brian en Stewie het verleden aanpassen en eerst 9-11 voorkomen en later blijkt dat Brian ook Harry Potter heeft geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef Mike het volgende:
Genotenquote:Op maandag 29 september 2014 17:35 schreef Genesisfan het volgende:
Het is weer begonnen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook wel de bedoeling denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Vind die Brian wel hondsirritant () met z'n writing gezeik
Ja, Meg moet ook kut zijn, en is dat ook, maar daarom niet minder saaiquote:Op maandag 29 september 2014 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is ook wel de bedoeling denk ik
Dat uitmelken daarvan met die haan was al niet leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
dat gevecht vond ik dan wel weer het minste
Dit inderdaad. "Eat my shorts" wordt door Bart volgens mij ook amper meer gebruikt in The Simpsons zelfquote:Op maandag 29 september 2014 22:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Vette aflevering ja, dat gevecht duurde lang maar ja, het was dan ook wel een aflevering waarbij ze alle kenmerken wilde mixen.
Worst. Chickenfight. Ever.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
dat gevecht vond ik dan wel weer het minste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |