Hmm, ja waren prima afleveringen altijd. Maar voor mij is het probleem dat Brian vaak onlosmakelijk verbonden is met Stewie. Stewie vind ik sowieso al het minst leuke personage, en Brian vind ik sowieso niet echt bijzonder. Het zal me eerlijk gezegd ook niet heel erg tegenhouden om Family Guy te kijken als Brian er niet is. Zal ff wat anders zijn en wennen, maar dat valt ook wel weer allemaal mee.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aal
quote:we hadden het gevoel dat het te traumatisch zou zijn wanneer een van de kinderen zou overlijden.
Die was leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef Maraca het volgende:
Ben iig blij dat die overactieve en veel te blije hond het niet is geworden
[ afbeelding ]
they killed peter:quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef Specularium het volgende:
http://www.comedycentral.(...)ian-waarom-niet-meg/
[..].
Ja maar die had zelfmoord gepleegd hequote:Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef Maraca het volgende:
Ben iig blij dat die overactieve en veel te blije hond het niet is geworden
[ afbeelding ]
Oh ja, die was doodquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar die had zelfmoord gepleegd he
[ afbeelding ]
Niet, Stewie heeft 'm vermoord.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar die had zelfmoord gepleegd he
[ afbeelding ]
Dit dus ja.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aal
Zoals Brian zou zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet, Stewie heeft 'm vermoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |