Maar natuurlijk kan je het ookquote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk verdorie dat ik het nog kan ook...
Maar elke keer als ik mijn schouders er onder wilde zetten dacht ik stiekem 'het lukt me toch niet, ik kom toch weer aan'. En ik ben daar vast niet de enige in. Of denkt iedereen die hier bezig is serieus dat het déze keer wel blijvend gewichtsverlies is. Of denk je soms ook dat het allemaal nutteloos is, omdat je na een enthousiaste periode toch weer terug valt in oude slechte gewoontes. Ik heb al te veel mensen (incl mezelf en jijquote:
True.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar elke keer als ik mijn schouders er onder wilde zetten dacht ik stiekem 'het lukt me toch niet, ik kom toch weer aan'. En ik ben daar vast niet de enige in. Of denkt iedereen die hier bezig is serieus dat het déze keer wel blijvend gewichtsverlies is. Of denk je soms ook dat het allemaal nutteloos is, omdat je na een enthousiaste periode toch weer terug valt in oude slechte gewoontes. Ik heb al te veel mensen (incl mezelf en jij) gezien die veel en goed zijn afgevallen en dan toch weer zijn aangekomen. Hoe zeker ze er ook van waren dat ze op gewicht zouden blijven.
Maar ik ken ook mensen die wèl blijvend zijn afgevallen en waar het uitstekend mee gaat en daar moet ik me natuurlijk op focussen
*belt!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
BE, ik heb ook Yasmin en die bevalt me prima. Schijnt ook libidoverhogend te zijn ipv verlagend
Nu ik in m´n streefjurkje pas (niet eindstreef maar een soort tussendoel), heb ik een broek die m´n nieuwe doelkledingstuk is. Hij kan nu ook dicht, maar dan heb ik een onwijze muffintopquote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
En ook deze broek kan inmiddels uit zonder knoop/rits los te moeten maken... argh. Gaat hard weer.
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
BE, ik heb ook Yasmin en die bevalt me prima. Schijnt ook libidoverhogend te zijn ipv verlagend
mag ik een beetje?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
BE mijn libido is zonder pil nogal eng. Denk dat het zelfs vermoeiend/uitputtend zou kunnen zijn voor een man. Nu is het... nou ja, normaal.
Ik heb er in ieder geval niet heel veel van gemerkt hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Commentaar v Ferry: Een hele lichte? Dubbele dosis graag!
Dat dacht ik ook anderhalf jaar lang (de incidentele seks waar ik tegenaan liep vind ik opquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:22 schreef Zeester het volgende: maar ik vind anticonceptie als je toch geen seks hebt echt zonde van m'n geld.
Te vroeg op invoeren met onwakkere hoofdquote:
Dat is bij mij het punt waarop ik mezelf mag trakteren met chocolade oid omdat het zo goed gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja en hier loop ik 2 dagen in de maat en nu ben ik ervan overtuigd dat het me deze keer echt echt gaat lukken om door te zetten naar de 42 kilo
Ik mocht zelfs gisteren een half lekker ding van mezelf omdat er nog wel ruimte was op die dag. En ik heb ook keurig de andere helft weggeflikkerd vooooor ik het eerste hapje van de helft die ik wel op mocht eten namquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is bij mij het punt waarop ik mezelf mag trakteren met chocolade oid omdat het zo goed gaat
Daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom hier even plechtig beloven dat ik dit weekend in de zone blijf!
Misschien al te laat, maar wraps, gerookte zalm, pijnboompitjes, pietsiebeetje roomkaas en rucola... Nom!quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zometeen mijn boodschappenlijsgje voor de komende week maken. Nog must-eat tips voor het avondeten?
sorry, latei is het. Zo'n stalen balk die je draagmuur vervangt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee wat een latrei is overigens... Doet me aan latrine denken...
quote:
Lol, da's nu precies waar ik tegenaan loop, op gezond gewicht komen was 1 ding, maar nu... "Ohh, de weegschaal is lief! Nu kan ik wel 'n keer iets lekkers pakken zonder dat het veel kwaad kanquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is bij mij het punt waarop ik mezelf mag trakteren met chocolade oid omdat het zo goed gaat
Dank je, ik was nog op zoek naar inspiratie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien al te laat, maar wraps, gerookte zalm, pijnboompitjes, pietsiebeetje roomkaas en rucola... Nom!
Hier laatste dagje werken voor het weekend en zit lekker in mijn 'niemand kan mijn beeldscherm zien-hoekje'
Goede reden om op de andere dagen extra goed op te lettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je, ik was nog op zoek naar inspiratie.
Ik ben voor het eerst in weken boven de 80. Komende weken een communie, koninginnenacht (DP, ik heb de door jou gewenste extreem vette shit besteld, dus ook voor jou wordt dat hel), koninginnedag en een week vakantie te gaan...
Dat klinkt heul ernstigquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je, ik was nog op zoek naar inspiratie.
Ik ben voor het eerst in weken boven de 80. Komende weken een communie, koninginnenacht (DP, ik heb de door jou gewenste extreem vette shit besteld, dus ook voor jou wordt dat hel), koninginnedag en een week vakantie te gaan...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Motherfucker, staat er ineens even een paar 1000 euro op mijn betaalrekening. Blijkt mijn tante met mijn ouders afgesproken te hebben dat ik iets erf van oma!
Nieuwe badkamer
Nee, was niet de bedoeling. Kan ook geloof ik niet, alleen de kinderen. En ik heb de afgelopen 8 jaar ofzo elke maand 100 euro van oma gekregen plus 300-500 voor mijn verjaardag. Ik dacht dat dat het wel was eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Nice! Zou je aanvankelijk niet erven dan?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Motherfucker, staat er ineens even een paar 1000 euro op mijn betaalrekening. Blijkt mijn tante met mijn ouders afgesproken te hebben dat ik iets erf van oma! Schrik me rot van dat saldo.
Nieuwe badkamer
Alles kanquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, was niet de bedoeling. Kan ook geloof ik niet, alleen de kinderen. En ik heb de afgelopen 8 jaar ofzo elke maand 100 euro van oma gekregen plus 300-500 voor mijn verjaardag. Ik dacht dat dat het wel was eigenlijk.
Weet je zeker dat je hem dan mee wil nemen? Want dan kun je beter iemand vragen die er neutraal in staat. Een aankoopmakelaar ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Geniet ervan!
Wij hebben dinsdag tweede bezichtiging van ons huis... Ben vreselijk zenuwachtig. Mijn oom gaat mee en die is superkritisch. Ben bang dat hij allerlei dingen gaat zien en dat het huis dan niet ons huis gaat worden...
Ze heeft dus niets geregeld dacht ik. Weet het eigenlijk niet maar mijn vader en tante zijn de enige erfgenamen in ieder geval. Ik ben trouwens enig kind, kleinkind en nichtje, hence alle verwennerijquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles kanLigt er maar net aan hoe oma dat heeft geregeld
![]()
Maar wel lekker, zo'n meevaller!
Wij krijgen ook iets meer dan gepland voor onze bruiloft van mijn schoonoudersdus nu kunnen we de veranda hopelijk wat sneller afbouwen
Tof, dat is een fijne verrassingquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Motherfucker, staat er ineens even een paar 1000 euro op mijn betaalrekening. Blijkt mijn tante met mijn ouders afgesproken te hebben dat ik iets erf van oma! Schrik me rot van dat saldo.
Nieuwe badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |