SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn no way in hell 3400 caloos
Ik denk dat er iets mis gaat met invullen
Dat ik van de dames hier commentaar op de potjes zou krijgen had ik verwacht.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Los van de yuck op je potje HAK kan ik me niet voorstellen dat dit 3400 kcal oplevert. Behalve natuurlijk als t een pond brinta is en je daarmee al de 2500 haalt.
Maakte me ook niet echt zorgen, de weegschaal is daar vrij duidelijk in.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat je de porties niet goed invult. Dus zit wel goed!
Ja, dat probleem zullen we allemaal wel herkennen vrees ik, anders waren we niet dik gewordenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Maakte me ook niet echt zorgen, de weegschaal is daar vrij duidelijk in.
Mijn probleem zit ook niet in het lijstje, maar in de dingen die soms ineens naast het lijstje en in mijn maag belanden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat probleem zullen we allemaal wel herkennen vrees ik, anders waren we niet dik geworden![]()
Oeeeehw, die hebben ook voor wandelen? Dat wil ik gaan doen, want rennen mag ik niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontdekte net de overzichtspagina van runkeeper
[ afbeelding ]
Dit is voor mijn walking activities btw
sushiquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! I win! Het Mexicaanse restaurant had in de laatste maanden ineens allemaal slechte recensies dus de dames wilden het niet meer wagen. Toch maar naar de Beer dusEn toen zei ik "Nou ja, dan neem ik daar wel een salade ofzo, geen probleem" en dat vonden ze zielig dus we gaan lekker sushi eten
Ik ga er lekker naartoe lopen met mn luisterboek. Ik heb net al 1,5 uur op mijn benen gestaan bij de audit van een benzinestation maar met het oog op vanavond is nog een half uurtje lopen niet onverstandig. Ik laat me wel terug brengen denk ik.
ja, je kan m ook instellen op fietsen of langlaufenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeeeehw, die hebben ook voor wandelen? Dat wil ik gaan doen, want rennen mag ik niet meer.
*appje gaat downloaden.
Veel gewandeld trouwens
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, on the bright side, we doen er wat aan toch?
Vetquote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je kan m ook instellen op fietsen of langlaufen
Zit mobiel dus sorry voor de niet multiquote!
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef fathank het volgende:
Ik zie hier een hoop poeha als "0,5 kg lichter dan gister" of
2 kg zwaarder dan voor t weekend. Opzich staande gewichten zijn toch helemaal niet interessant? Een trendlijn is toch veel interessanter omdat je daar eventuele uitschieters mee afvangt?
Want die 0,5 kg lichter tov gister is heus geen 0,5 kg vet.
Correct me if i'm wrong.
da's zat!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel gram lijnzaad do I need for my poepjens?
heb nu 10gr = grote eetlepel.
Ik heb altijd een eetlepel van 5 gram en daar gaat het prima opquote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel gram lijnzaad do I need for my poepjens?
heb nu 10gr = grote eetlepel.
ik had mijn kleren afgeworpenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef Zeester het volgende:
Ja, dat weet ik, maar het gaat natuurlijk om het verschil in gewicht ook meer dan het daadwerkelijke gewicht. En woopwoop, ik ben 20,5 kilo lichter dan eind augustus. Dat is wat telt!
Maar het is zo stom want ik dacht dat ik het deze keer toch écht wel zou halen. Het is gewoon zo'n fijn dingetje dat ik dan mijn streefgewicht mag aanpassen naar lager, fase 1 afgerond. Nog 1 ons!
supermarkt. Is van zonnatura!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Ruby88 het volgende:
Lekker gedineerd, met een stukje stokbrood en twee wijntjes. Morgenochtend weer sporten en er is totaal geen man overboord lijkt me.
Waar kopen jullie dat lijnzaad eigenlijk?
is dat niet wat karig, zo'n diner?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Ruby88 het volgende:
Lekker gedineerd, met een stukje stokbrood en twee wijntjes. Morgenochtend weer sporten en er is totaal geen man overboord lijkt me.
Waar kopen jullie dat lijnzaad eigenlijk?
ja... Of een flesquote:Op donderdag 18 april 2013 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij had drie wijntjes genomen he?
Wat stond er op het menu van dit prachtige begin van je slanke ikquote:Op donderdag 18 april 2013 08:30 schreef Ambipur het volgende:
Heb ontbeten. De vlag kan uit. Deed ik altijd pas rond 10 uur, soms niet.
Vandaag begin ik dan aan m'n dieet. Weg overtoliige kilo's
Ik hou het ff bij die 10. Toiletten doet pijnnnnquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb altijd een eetlepel van 5 gram en daar gaat het prima op
Wat vraag je dat liefquote:Op donderdag 18 april 2013 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu van dit prachtige begin van je slanke ik
Ff naar de wc jij!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
1,3 kilo rijker na een avondje sushi
In mn mailbox.quote:Hallo allemaal,
In het kader van secretaressedag is er om 10.30 uur gebak in de koffiekamer!!
gr.
velen vocht! Of heb je jezelf helemaal kapot gegeten?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
1,3 kilo rijker na een avondje sushi
Was al geweest toen ik op de weegschaal ging staanquote:Op donderdag 18 april 2013 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ff naar de wc jij!
Zucht...
[..]
In mn mailbox.
Gelukkig staat hier nog een goed gevulde fruitschaal
Nee, viel reuze mee. Veel aubergine, sojaboontjes, courgette, niets gefrituurds. Maar wel een aantal van die California maki-achtige dingen en die zijn ook niet zo verstandigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
velen vocht! Of heb je jezelf helemaal kapot gegeten?
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef Qwea het volgende:
Dit weekend gaat voor mij zwaar worden. Ik ga me niet eerder weer wegen dan volgende week
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was al geweest toen ik op de weegschaal ging staan
[..]
Nee, viel reuze mee. Veel aubergine, sojaboontjes, courgette, niets gefrituurds. Maar wel een aantal van die California maki-achtige dingen en die zijn ook niet zo verstandig![]()
Het zal de sojasaus voornamelijk wel zijn.
Er is ook geen analistendag hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Barretje80 het volgende:
Secretaresse dag..
Er is ook geen "barretje80dag" waar dat nou belemaal voor nodig is..
En op her moment staateen sellerie-banaan-peer-gembersmoothie te bouwen
hoe? Eigen zaak?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook niet zo van de secretaresse-dag maar grap er wel jaar over dat ze het weer zijn vergeten. Nou ben ik helemaal geen secretaresse maar heb mezelf tot Office Manager gedoopt en zo af en toe heet ik ook Marketing en Communicatie Manager maar goed.
Het gaat mij meer om een stukje erkenning. Ik werk 25-30 uur per week voor die jongens en krijg er alleen een telefoonabonnement voor. En kost en inwoning
Yep, van J en zijn broer. Gaan we dit jaar eens over praten trouwens. We zijn nu 10 jaar samen en hebben dit bedrijf 8 jaar. Ik heb geen pensioen-opbouw, geen ww-rechten, gewoon geen inkomen. Het huis staat alleen op zijn naam dus als we uit elkaar zouden gaan kom ik in de bijstand terecht. Lijkt me niet helemaal eerlijk maar hoe we het wel op moeten lossen weten we nog niet.quote:
je moet mede eigenaar worden of hij moet je in dienst nemenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yep, van J en zijn broer. Gaan we dit jaar eens over praten trouwens. We zijn nu 10 jaar samen en hebben dit bedrijf 8 jaar. Ik heb geen pensioen-opbouw, geen ww-rechten, gewoon geen inkomen. Het huis staat alleen op zijn naam dus als we uit elkaar zouden gaan kom ik in de bijstand terecht. Lijkt me niet helemaal eerlijk maar hoe we het wel op moeten lossen weten we nog niet.
Of ik moet mijn eigen KvK registratie gaan halen en hem factureren en in mijn eigen pensioenvoorziening gaan pompen. Mij in dienst nemen kost ontzettend veel. Dan moeten we ineens aan allerlei Arbo-wetgeving gaan voldoen, om over alle premies en verzekeringen nog maar niet te spreken. En dan moet hij me minimaal het minimumloon geven en dat kan er niet vanaf. Andere optie is een 0-urencontract en mij een veel minder aantal uren uitbetalen dan ik daadwerkelijk werk. Maar qua WW-recht en pensioenopbouw zet dat ook geen zoden aan de dijk. Hoop moeite voor niets.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet mede eigenaar worden of hij moet je in dienst nemen
Oh god, die discussie heb ik net zitten voeren in een ander topicquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom niet trouwen in gemeenschap van goederen..? wat ik pas gek vind is trouwen met huwelijkse voorwaarden.
Dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh god, die discussie heb ik net zitten voeren in een ander topic
Omdat er hele goede redenen kunnen zijn voor huwelijkse voorwaarden.
Nee dat 1900 is idd een ander uiterste. Maar als je je er nooit in verdiept hebt weet je ook niet echt wat het inhoudt dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja ik heb me er nog niet zo in verdiept dus wat de redenen kunnen zijn om met huwelijkse voorwaarden te trouwen weet ik niet.. maar die zullen er vast zijn.
Maar het argument het is geen 1900 meer snap ik gewoon niet..
Maar er zijn zat andere argumenten aan te voeren om het wèl te doen. En je kan huwelijkse voorwaarden natuurlijk zo gek maken als je zelf wilquote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja ik weet ongeveer wat het inhoud. En is snap het wanneer de partner een eigen bedrijf heeft. Anders zit je zwaar in de penarie als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd. Die reden snap ik.
Maar het argument het is geen 1900 meer, of een reden als wat nou als we uit elkaar gaan dan krijgt hij dat en ik dat en dat dat vooraf al staat opgesteld, dat kan ik niet helemaal begrijpen. (die reden heb ik namelijk ook wel eens gehoord, die hadden vooraf op laten nemen wie wel meubelstuk kreeg wanneer ze gingen scheiden.)
Wilsbeschikking hebben we niet. Wel testament e.d.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan inderdaad ook voor een uitgebreid samenlevingscontract. Maar we beginnen met het opstellen van een wilsbeschikking bij de huisarts, dat is zo gepiept en dan hebben we tenminste iets van onze lijst gedaan
in de SHJN SC.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
In welk topic stond die discussie trouwens SQ?
Mijn 3hoog achterflatje is voor nu prima hoorquote:
Wegleggen of weggevenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Leuk, secretaressedag.. Heb bonbons gekregen.
wij grote bos bloemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Leuk, secretaressedag.. Heb bonbons gekregen.
I did. Biggest mistake everquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Vanyel het volgende:
Hier een huwelijkse voorwaardenfan. Ik vind trouwen in gemeenschap vreemd, heb nooit begrepen dat iemand dat vrijwillig doet.
http://www.huwelijksevoor(...)jkse-voorwaarden.phpquote:Procedure opstellen of wijzigen huwelijkse voorwaarden tijdens het huwelijk
Ook als je (zonder huwelijkse voorwaarden) in gemeenschap van goederen bent getrouwd, is het mogelijk om later, alsnog, huwelijkse voorwaarden op te stellen.
Zijn er wel huwelijkse voorwaarden opgesteld vóór het huwelijk, maar wil je die later, tijdens het huwelijk, wijzigen, dan is dat ook mogelijk.
In beide gevallen is er tegenwoordig (sinds 1 januari 2012) geen toestemming van de rechtbank meer nodig. Voor het achteraf opstellen van huwelijkse voorwaarden en voor wijziging van bestaande huwelijkse voorwaarden, ga je dus gewoon naar de notaris. Die zal op de eerste plaats een concept opstellen van de (nieuwe) huwelijkse voorwaarden.
De notaris heeft hiermee wat meer werk dan met het opstellen van huwelijkse voorwaarden vóór het huwelijk en zal daar waarschijnlijk extra voor rekenen.
Damnnnnn! En de rest v/d dag danquote:Ontbijt
Engelsen moeten vaak weinig weten van een licht ontbijt, ze zijn juist gewend meteen zwaar te beginnen. Als je het écht op zijn Engels wil doen dan begin je je dag met een traditioneel 'English breakfast'. Dit ontbijt bestaat vaak uit bacon, (gebakken) eieren, tomaten, champignons, toast met boter, baked beans en aardappelen. Dat is nog eens een goed begin van je dag
Goed begin van je dag? Als ik zo begin moet ik direct terug naar bed voor mijn afterdinnertukkiequote:Op donderdag 18 april 2013 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damnnnnn! En de rest v/d dag danik wil niet weten hoeveel kcal en vet dit is
Nou, ik zat echt zo van "wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed begin van je dag? Als ik zo begin moet ik direct terug naar bed voor mijn afterdinnertukkie
omgquote:Lunch
Alsof het uitgebreide ontbijt niet genoeg is eten Engelsen vaak ook bij de lunch warm. Ze eten dan bijvoorbeeld een (club)sandwich met wat er bij, een 'jacked potato' bijvoorbeeld. Ook de 'fish and chips' zie je in Engeland regelmatig terug tijdens de lunch.
De mensen gaan tussen de middag meestal niet uitgebreid staan koken, vaak halen ze hun lunch even snel bij een pub of fastfoodketen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat dat lang niet voor alle Engelsen geldt. De meeste Neerlanders lopen ook niet de hele dag blowend rond met een stuk kaas in hun bek
ja, nee, dank je wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
ik voelde mezelf echt dichtslibben.
ligt er aan hoeveel lager je de avond ervoor hebt weggekloktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, Ik ga binnenkort naar LondenIk mag echt wel even serieus hopen dat ik geen fucking worstjes met witte bonen als ontbijt krijg
Broodje en een bakkie yoghurt graag
Dat krijg je toch ook niet weg, die vette hap 's morgens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |