Wegleggen of weggevenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Leuk, secretaressedag.. Heb bonbons gekregen.
wij grote bos bloemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Leuk, secretaressedag.. Heb bonbons gekregen.
I did. Biggest mistake everquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Vanyel het volgende:
Hier een huwelijkse voorwaardenfan. Ik vind trouwen in gemeenschap vreemd, heb nooit begrepen dat iemand dat vrijwillig doet.
http://www.huwelijksevoor(...)jkse-voorwaarden.phpquote:Procedure opstellen of wijzigen huwelijkse voorwaarden tijdens het huwelijk
Ook als je (zonder huwelijkse voorwaarden) in gemeenschap van goederen bent getrouwd, is het mogelijk om later, alsnog, huwelijkse voorwaarden op te stellen.
Zijn er wel huwelijkse voorwaarden opgesteld vóór het huwelijk, maar wil je die later, tijdens het huwelijk, wijzigen, dan is dat ook mogelijk.
In beide gevallen is er tegenwoordig (sinds 1 januari 2012) geen toestemming van de rechtbank meer nodig. Voor het achteraf opstellen van huwelijkse voorwaarden en voor wijziging van bestaande huwelijkse voorwaarden, ga je dus gewoon naar de notaris. Die zal op de eerste plaats een concept opstellen van de (nieuwe) huwelijkse voorwaarden.
De notaris heeft hiermee wat meer werk dan met het opstellen van huwelijkse voorwaarden vóór het huwelijk en zal daar waarschijnlijk extra voor rekenen.
Damnnnnn! En de rest v/d dag danquote:Ontbijt
Engelsen moeten vaak weinig weten van een licht ontbijt, ze zijn juist gewend meteen zwaar te beginnen. Als je het écht op zijn Engels wil doen dan begin je je dag met een traditioneel 'English breakfast'. Dit ontbijt bestaat vaak uit bacon, (gebakken) eieren, tomaten, champignons, toast met boter, baked beans en aardappelen. Dat is nog eens een goed begin van je dag
Goed begin van je dag? Als ik zo begin moet ik direct terug naar bed voor mijn afterdinnertukkiequote:Op donderdag 18 april 2013 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damnnnnn! En de rest v/d dag danik wil niet weten hoeveel kcal en vet dit is
Nou, ik zat echt zo van "wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed begin van je dag? Als ik zo begin moet ik direct terug naar bed voor mijn afterdinnertukkie
omgquote:Lunch
Alsof het uitgebreide ontbijt niet genoeg is eten Engelsen vaak ook bij de lunch warm. Ze eten dan bijvoorbeeld een (club)sandwich met wat er bij, een 'jacked potato' bijvoorbeeld. Ook de 'fish and chips' zie je in Engeland regelmatig terug tijdens de lunch.
De mensen gaan tussen de middag meestal niet uitgebreid staan koken, vaak halen ze hun lunch even snel bij een pub of fastfoodketen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat dat lang niet voor alle Engelsen geldt. De meeste Neerlanders lopen ook niet de hele dag blowend rond met een stuk kaas in hun bek
ja, nee, dank je wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
ik voelde mezelf echt dichtslibben.
ligt er aan hoeveel lager je de avond ervoor hebt weggekloktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, Ik ga binnenkort naar LondenIk mag echt wel even serieus hopen dat ik geen fucking worstjes met witte bonen als ontbijt krijg
Broodje en een bakkie yoghurt graag
Dat krijg je toch ook niet weg, die vette hap 's morgens
Jawel hoor... geen probleem mee!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, Ik ga binnenkort naar LondenIk mag echt wel even serieus hopen dat ik geen fucking worstjes met witte bonen als ontbijt krijg
Broodje en een bakkie yoghurt graag
Dat krijg je toch ook niet weg, die vette hap 's morgens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |