Ik heb er eentje geaaid en gevoerdquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb eens een neushoorn aangeraakt.. Mocht helemaal niet, maar yolo
gr gr :$
Oh ja maar dan wel speciaal voer van de dierentuin. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar je mag ze niet zomaar je paprika chips voeren.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh in sommige dierentuinen wel, las dat gisteren ergens.
Wel verdommequote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb er eentje geaaid en gevoerd
Ja hehequote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ja maar dan wel speciaal voer van de dierentuin. Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar je mag ze niet zomaar je paprika chips voeren.
Hihi dat is ook leuk. Ik heb dat in Kenia gedaan, daar had je ook giraffen en antilopes die je mocht aaien enzo. Best leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme
Wel een giraffe gevoerd.. Die ging toen op het hoofd kwijlen van een lelijke haviksneuskloteklasgenoot.. Vond ik leuk :$
aaien, en doorgaan als ze geïrriteerd raken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha hoe krijg je dat voor elkaar?
Toen ik er was zat er geen water in het zwembad van die pinquins, daar hadden ze het wel moeilijk mee![]()
![]()
.
Jelly geworden.. Gewoon naar Keniaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hihi dat is ook leuk. Ik heb dat in Kenia gedaan, daar had je ook giraffen en antilopes die je mocht aaien enzo. Best leuk om een keer gedaan te hebben.
Laat de pinguins met rust, jij vuillakquote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
aaien, en doorgaan als ze geïrriteerd raken.
stokstaartjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat de pinguins met rust, jij vuillak
Ik zie er maar 1quote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Die ookquote:
herkende hem gisteren nauwelijks. maar kan ook door tipsyness.quote:
In de vla en/of olie?quote:
Ooooh, 't is toch doorgegaan dus. Vertel ons alles, hoe is ie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
herkende hem gisteren nauwelijks. maar kan ook door tipsyness.
:$quote:
Straks even luisteren.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Nieuwe Major Lazer album is echt geniaal.
Vlot kort pittig kapselquote:Op woensdag 17 april 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heeft degene die dit plaatste?
kort en breed en schattigquote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooooh, 't is toch doorgegaan dus. Vertel ons alles, hoe is ie.
https://www.facebook.com/sjef.rolink?hc_location=timelinequote:Op woensdag 17 april 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heeft degene die dit plaatste?
4ebe¿quote:
Echt... Jijquote:
Aha.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sjef.rolink?hc_location=timeline
een vriend van die bert van wamel wiens twitter ik net postte.
Ehm, oke man.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha dat woord komt niet voor in jouw woordenboek.
Hij was buffquote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was 'ie zo gespierd als 'ie zich hier voordoet? Of viel dat reuzemee?
Hij staat hier al twee dagen op repeat met bass vol openquote:
Kanmeniescheleception is datquote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Aha.
[ afbeelding ]
Waarom moeten mensen die dat niets kan schelen dat toch altijd zo benadrukken? Het kan ze dan toch ook niet schelen dat andere mensen denken dat het ze wel iets kan schelen :S
Portretrecht wisequote:
https://www.facebook.com/Appel23?fref=pb&hc_location=friends_tab kijk deze ook ffquote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Aha.
[ afbeelding ]
Waarom moeten mensen die dat niets kan schelen dat toch altijd zo benadrukken? Het kan ze dan toch ook niet schelen dat andere mensen denken dat het ze wel iets kan schelen :S
Slecht nummertjequote:
Ahh, wat jong zemmel je moet niet zo naar over je ex pratenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Appel23?fref=pb&hc_location=friends_tab kijk deze ook fftokkies man
Wowwwquote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Appel23?fref=pb&hc_location=friends_tab kijk deze ook fftokkies man
Die bert wamel wtf... ik kom net via @der_masha op dat account wtfquote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sjef.rolink?hc_location=timeline
een vriend van die bert van wamel wiens twitter ik net postte.
The Flockquote:
Zeggen ze ook altijd tegen mij :$quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zij is echt veel te oud om er nog zo uit te zien
Dit is wel leuk, je ziet aan de profielfoto's en namen gewoon al welke tokkie zijnquote:
Ja echt wtfquote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bert wamel wtf... ik kom net via @der_masha op dat account wtf
ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even met gifjes
Nog steeds boos jonge, drommel?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, wat jong zemmel je moet niet zo naar over je ex praten
zou raken.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even met gifjes
:$ xoxox :$quote:
Weet ik sgatj :$quote:
wtf.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef BobbyB het volgende:
That awkward moment when you realize Avril Lavigne is older than Adele.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef BobbyB het volgende:
That awkward moment when you realize Avril Lavigne is older than Adele.
Haiquote:
klaer um te pype¿quote:
IT'S ALIIIVEquote:
Ik weet niet wat ik erger vind.. De woorden of de tenenkrommende spellingquote:Op woensdag 17 april 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Godtering, word hier altijd zo moe van.
-xxx-quote:
Net als Carly Rae Jepsenquote:
hard en directquote:
Zit niet zo te zijken man. :squote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind.. De woorden of de tenenkrommende spelling
Zin om te plaatsenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind.. De woorden of de tenenkrommende spelling
oh, die met die overbite.quote:
Sal is ofer jouw zijken ;Squote:
bby =$quote:
nee, net gedouchedquote:
Valt me ook mee na die zieke coma van vannachtquote:
Lik m'n poesje.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
fair enoughquote:
Kill me now pls.quote:
kkquote:
dan heb je geen bril nodig maar een psychiaterquote:
Dat is wel geilquote:
So so poëtisch.quote:Sjef Rolink
January 30 via Skype
kom luisteren na www.onsmokum.tk dj malle pietje laat je oortjes geniete
jij met je freakshowsquote:
ik ga niet na de piesiegiator die weer niet van mijnquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
dan heb je geen bril nodig maar een psychiater
watquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ga niet na de piesiegiator die weer niet van mijn
Wow, Dqod zie je dit?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt dicht in de buurt van hoe die tokkies typen toch?
Wil je nou beweren dat ik een overbite heb Bobby?quote:
Nee, dat jij en Tam freakshows zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat ik een overbite heb Bobby?
Ik kan het van mezelf niet ontkennenquote:
Niet gekooid helaas...quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het van mezelf niet ontkennen![]()
Tam is gewoon een woeste, gekooide tijger :$
Valt wel te regelen, toch?quote:
Vrouw. :squote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk dat ik emotioneel instabiel ben
Ga jij eens heel gauw aan het werk.quote:
het is de lente.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk dat ik emotioneel instabiel ben
Idd, kkasoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw aan het werk.Beetje op FOK! zitten in de baas z'n tijd.
Echt hè, jij zou zoiets nooit doen toch.quote:
Lunchpauze.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.quote:
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.Die gek zit gewoon uren te FOK!ken terwijl hij hoort te werken. Als zijn baas dat hoort..
Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.Die gek zit gewoon uren te FOK!ken terwijl hij hoort te werken. Als zijn baas dat hoort..
Moest lachen om 'kwaliteitswerk'. As if, we hebben het over Zosk eh.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.
Bende ook aan het werk?quote:
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtjequote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.
Never!! vind het niet kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, jij zou zoiets nooit doen toch.
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
meer productie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wat?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om 'kwaliteitswerk'. As if, we hebben het over Zosk eh.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Dikke piemels !quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat komt er tegenwoordig niet uit china?
quote:
hahahahaha idd zosk en kleine penis lol ;Dquote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
hahaha zoks heeft een kleine pielemuis
Die foto van jou in dat fototopicquote:
pics van chai?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Oh zoquote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.
En ik wilde gewoon een foto plaatsen zodat ik lekker kon haten op die offtopicreacties boven me.
Daaromquote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zoik wou het typen en toen zag ik vas haar reply al
Van dat offtopic is terechthelemaal omdat semteks dat ook altijd doet.
middelste, ondanks blondquote:
Linksquote:
Dacht dat algemeen bekend was hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
hahaha zoks heeft een kleine pielemuis
quote:
Iphonequote:
ik hoef niet voor het zwakste schaap te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Sukkelsde linker kijkt aangeschoten en dus het makkelijkst
Jullie zijn slechte spotters
Wow luxe positie.. ik wel, altijd al gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoef niet voor het zwakste schaap te gaan
Makkelijke meisjesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Makkelijke meisjes![]()
Mensen die niet van uitdagingen houden.
Lekker op LARPweekendquote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptgewoon lekker lui en tijd en energie voor belangrijkere dingen overhouden
Wij houden gewoon van een uitdagingquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:
Je wil niet weten hoeveel ik mezelf bevredig op jouw uitdagingenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou je gaat nooit in op mijn uitdagingen
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Wou eigenlijk wat over je huidige wat zeggen maar hield me in hehehehe
oh daarom staat het water zo hoog in het kanaalquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik mezelf bevredig op jouw uitdagingen
Nee, moest altijd in de pieperschuur.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Met allemaal meisjes op dezelfde slaapzaal.
quote:
Die is gestikt in zijn cola met een rietje.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef fyah het volgende:
Over LARP gesproken, iemand nog ooit wat van sky vernomen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Met allemaal meisjes op dezelfde slaapzaal.
Dat is correctquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh daarom staat het water zo hoog in het kanaal
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks
[ afbeelding ]
Helemaal links, dat ben ik.
Ja.quote:
vind ze wel stoer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks
[ afbeelding ]
Helemaal links, dat ben ik.
Ja, begrijp mij niet verkeerd he...omdat jij he... voor jou is alles easyquote:
Jullie verdienen dat gewoon niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je werk gewoon kan doen, omdat je niet uitgebreid reageert
JE ZOU STOPPEN MET JE KUTGIFJES STOMME AVRIL EMOquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Waarom steeds zo kutten nootmans
Of ga ik nou in op een troll? Eitherway
[ afbeelding ]
Oh god...quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Waarom steeds zo kutten nootmans
Of ga ik nou in op een troll? Eitherway
[ afbeelding ]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERINquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE ZOU STOPPEN MET JE KUTGIFJES STOMME AVRIL EMO
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERIN
Kom bij me liggen :$
Liggen nog wel, deze luie smaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERIN
Kom bij me liggen :$
Ben blij dat je m'n echte naam weetquote:
Hoe laat ging jij uit bed vanochtend?quote:
Je mag ook staan hoor :$quote:
Hennie is jouw echte naam idd.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, begrijp mij niet verkeerd he...omdat jij he... voor jou is alles easy
Lekker pijpen hahahahaha.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een kamer gevonden binnen de ring/in het centrum en ik kan hem krijgen, maar die kost ¤ 650,- per maand. Dat is ¤ 200,- teveel, even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Kwart over 12, maar heb inmiddels al boodschappen gedaan en alles dus telt nietquote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij uit bed vanochtend?
Ik haat je..quote:
Je hebt rijke ouders toch? Kunnen ze niet misschien 200 bijleggen als je afspreekt dat je na het studeren een deel terugbetaald ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een kamer gevonden binnen de ring/in het centrum en ik kan hem krijgen, maar die kost ¤ 650,- per maand. Dat is ¤ 200,- teveel, even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Bwehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwart over 12, maar heb inmiddels al boodschappen gedaan en alles dus telt niet.
Hahahha oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwart over 12, maar heb inmiddels al boodschappen gedaan en alles dus telt niet.
Hoer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
Haat aan jullie allemaal
Behalve Bobby, want Bobby
Doe maar zo, pokkewijfquote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
Haat aan jullie allemaal
Cum back nootjesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wat emo zijn we vandaag allemaal weer heyshit.. imma out.
Doei.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
SORRY NEEM HET AL TERUG BITCHESquote:
Twins Basil, Twins!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
Haat aan jullie allemaal
Neem me :$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twins Basil, Twins!
Zou een trio niet afslaan.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twins Basil, Twins!
Zou een trio niet afslaan.
Lobiquote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
Haat aan jullie allemaal
Terecht ook want ik sleur je je bed uit en gooi je op straat.quote:
nee bobbyquote:
Jullie zijn geen tweeling.quote:
Kusjekroel.gifquote:
Jijquote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook want ik sleur je je bed uit en gooi je op straat.
Ja maarquote:
Ik dacht aan jouquote:
Zal ik doen.quote:
quote:
Cum at me hoquote:
Zei ik ook over jou tegen mijn katquote:
Altijd.. Of is dit een instinkertje :$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog sopmateriaal nodig voor vanavond dan?
Dat je te snel voor me ging en me daarom maar ben gaan concentreren op meisjesquote:
Stoeien in bed met jou. :$ Pak jij de babyolie, regel ik de camera.quote:
Beetje jammer dat jij m'n natuurlijke aroma van anderhalve maand niet kunt waarderenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee dat is het, je stinkt een beetje en ik wou je sop aanbieden.
Ik zou haar dweilen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee dat is het, je stinkt een beetje en ik wou je sop aanbieden.
Ja maar daar noem je me ook iemand, die geilt op Ronaldo enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah baby yeahhhhhhhquote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stoeien in bed met jou. :$ Pak jij de babyolie, regel ik de camera.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar daar noem je me ook iemand, die geilt op Ronaldo enzo.Ronaldo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je te snel voor me ging en me daarom maar ben gaan concentreren op meisjes
goed plaatjequote:Op woensdag 17 april 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar daar noem je me ook iemand, die geilt op Ronaldo enzo.
[imgDat was Chloro toch?[/img]
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar daar noem je me ook iemand, die geilt op Ronaldo enzo.Echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sla ik er wel uit :$
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Moest wel giechelen om m'n eigen garpjon, kusje?quote:
Dat mag, oké. :$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest wel giechelen om m'n eigen garpjon, kusje?
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Chloroform het volgende:
Vind Nadal ook wel een lekkertje, hehehehe.
wowquote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt waar?Dat sla ik er wel uit :$
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Zal jouw vagina eens fucken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest beetje huilenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Chloro valt alleen op bruine mooiboys met spieren, is het niet?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Volgens mij ook. :squote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Gebronsde goden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
ze wil graag een single mom worden denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Gvd.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
ze wil graag een single mom worden denk ik
Wil in zijn lip bijten.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goede armen wel, maar beetje een rotkop hoor.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]Heb jou al toegezegd mij te mogen lesbo-ontgroenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moest beetje huilen
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kinderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
ze wil graag een single mom worden denk ik
dan hebben we dat al gemeen gelukkigquote:
Wannabiquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]Kom maar naar Vas hoor, mag vast wel van Mur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moest beetje huilen![]()
Oh myquote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil in zijn lip bijten.
[..]
Heb jou al toegezegd mij te mogen lesbo-ontgroenen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als jij aan zijn lip hangt ziet hij er wel een stuk beter uit hehe.
Weet zeker dat mur daar geen problemen mee heeft, we go way backquote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wannabi
[..]
Kom maar naar Vas hoor, mag vast wel van Mur.
Hahaha shiit.quote:
Bohhhhquote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt waar?Dat sla ik er wel uit :$
[..]
[ afbeelding ]
spreek geen 3rde werelds, sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Who you finna try who you finna try bwugh smack.
Vertel mij wat.. Weet wel wat lekker is :$quote:
IK BEN DEELS SPAANS, NEUKEN?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebronsde goden.![]()
Lekkere Spanjaard of Portugees. Goddayum.
Zelfde tijd zelfde plek maar nu met vas erbij ja?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet zeker dat mur daar geen problemen mee heeft, we go way back
Kom eraan :$
Ja :$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfde tijd zelfde plek maar nu met vas erbij ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mi amor, si, si, estoy mucho caliente.quote:
Boy Meets World.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mi amor, si, si, estoy mucho caliente.
[..]
Boy Meets World.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |