Never!! vind het niet kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, jij zou zoiets nooit doen toch.
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
meer productie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw aan het werk.Beetje op FOK! zitten in de baas z'n tijd.
Van wat?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.Die gek zit gewoon uren te FOK!ken terwijl hij hoort te werken. Als zijn baas dat hoort..
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om 'kwaliteitswerk'. As if, we hebben het over Zosk eh.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Dikke piemels !quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat komt er tegenwoordig niet uit china?
quote:
hahahahaha idd zosk en kleine penis lol ;Dquote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
hahaha zoks heeft een kleine pielemuis
Die foto van jou in dat fototopicquote:
pics van chai?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Oh zoquote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.
En ik wilde gewoon een foto plaatsen zodat ik lekker kon haten op die offtopicreacties boven me.
Daaromquote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zoik wou het typen en toen zag ik vas haar reply al
Van dat offtopic is terechthelemaal omdat semteks dat ook altijd doet.
middelste, ondanks blondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |