quote:Op woensdag 17 april 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt dicht in de buurt van hoe die tokkies typen toch?
Wil je nou beweren dat ik een overbite heb Bobby?quote:
Nee, dat jij en Tam freakshows zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat ik een overbite heb Bobby?
Ik kan het van mezelf niet ontkennenquote:
Niet gekooid helaas...quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het van mezelf niet ontkennen![]()
Tam is gewoon een woeste, gekooide tijger :$
Valt wel te regelen, toch?quote:
Vrouw. :squote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk dat ik emotioneel instabiel ben
Ga jij eens heel gauw aan het werk.quote:
het is de lente.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik denk dat ik emotioneel instabiel ben
Idd, kkasoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw aan het werk.Beetje op FOK! zitten in de baas z'n tijd.
Echt hè, jij zou zoiets nooit doen toch.quote:
Lunchpauze.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.quote:
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.Die gek zit gewoon uren te FOK!ken terwijl hij hoort te werken. Als zijn baas dat hoort..
Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ha, leer mij Zosk kennen.Die gek zit gewoon uren te FOK!ken terwijl hij hoort te werken. Als zijn baas dat hoort..
Moest lachen om 'kwaliteitswerk'. As if, we hebben het over Zosk eh.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.
Bende ook aan het werk?quote:
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtjequote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heeft hij diepe respect voor hem dat hij zoveel kwaliteitswerk kan leveren in zo'n kortstijdbestek dat er eigenlijk gewoon te weinig werk voor hem is.
Never!! vind het niet kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, jij zou zoiets nooit doen toch.
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
meer productie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van wat?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om 'kwaliteitswerk'. As if, we hebben het over Zosk eh.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
asians zijn nou eenmaal heel efficiënt. waar de gewone nederlander een dag nodig heeft doet zoks hetzelfde werk in een uurtje
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeten chinezen dan altijd minimaal 14 uur per dag werken ofso? :s juist... omdat normale mensen dat in 6 uur kunnen
Dikke piemels !quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat komt er tegenwoordig niet uit china?
quote:
hahahahaha idd zosk en kleine penis lol ;Dquote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
hahaha zoks heeft een kleine pielemuis
Die foto van jou in dat fototopicquote:
pics van chai?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat fototopicwaarom ging je huilen?
Oh zoquote:Op woensdag 17 april 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging ik niet. Had zoveel gegaapt, want het was ochtend, dat ik er zo uit zag.
En ik wilde gewoon een foto plaatsen zodat ik lekker kon haten op die offtopicreacties boven me.
Daaromquote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zoik wou het typen en toen zag ik vas haar reply al
Van dat offtopic is terechthelemaal omdat semteks dat ook altijd doet.
middelste, ondanks blondquote:
Linksquote:
Dacht dat algemeen bekend was hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:12 schreef Salatrel het volgende:
hahaha zoks heeft een kleine pielemuis
quote:
Iphonequote:
ik hoef niet voor het zwakste schaap te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Sukkelsde linker kijkt aangeschoten en dus het makkelijkst
Jullie zijn slechte spotters
Wow luxe positie.. ik wel, altijd al gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoef niet voor het zwakste schaap te gaan
Makkelijke meisjesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Makkelijke meisjes![]()
Mensen die niet van uitdagingen houden.
Lekker op LARPweekendquote:Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptgewoon lekker lui en tijd en energie voor belangrijkere dingen overhouden
Wij houden gewoon van een uitdagingquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
Bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:
Je wil niet weten hoeveel ik mezelf bevredig op jouw uitdagingenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou je gaat nooit in op mijn uitdagingen
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Wou eigenlijk wat over je huidige wat zeggen maar hield me in hehehehe
oh daarom staat het water zo hoog in het kanaalquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik mezelf bevredig op jouw uitdagingen
Nee, moest altijd in de pieperschuur.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Met allemaal meisjes op dezelfde slaapzaal.
quote:
Die is gestikt in zijn cola met een rietje.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef fyah het volgende:
Over LARP gesproken, iemand nog ooit wat van sky vernomen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Met allemaal meisjes op dezelfde slaapzaal.
Dat is correctquote:Op woensdag 17 april 2013 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh daarom staat het water zo hoog in het kanaal
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks
[ afbeelding ]
Helemaal links, dat ben ik.
Ja.quote:
vind ze wel stoer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks
[ afbeelding ]
Helemaal links, dat ben ik.
Ja, begrijp mij niet verkeerd he...omdat jij he... voor jou is alles easyquote:
Jullie verdienen dat gewoon niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je werk gewoon kan doen, omdat je niet uitgebreid reageert
JE ZOU STOPPEN MET JE KUTGIFJES STOMME AVRIL EMOquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Waarom steeds zo kutten nootmans
Of ga ik nou in op een troll? Eitherway
[ afbeelding ]
Oh god...quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
Waarom steeds zo kutten nootmans
Of ga ik nou in op een troll? Eitherway
[ afbeelding ]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERINquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JE ZOU STOPPEN MET JE KUTGIFJES STOMME AVRIL EMO
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERIN
Kom bij me liggen :$
Liggen nog wel, deze luie smaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
NET JA NU DOE IK LEKKER TOCH WAT IK ZELF WIL STOMME NEGERIN
Kom bij me liggen :$
Ben blij dat je m'n echte naam weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |