quote:
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.quote:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120015quote:Opnieuw is er een zeehond gespot in Drenthe. Maandag werd het dier gezien in het riviertje de Hunze bij Annen.
Afgelopen weekend dook er een zeehond op in het Zuidlaardermeer. Verschillende mensen hebben het dier daar zien zwemmen. Vermoedelijk gaat het om dezelfde zeehond die nu is gezien in de Hunze.
Geeft niet. Ik vond je aanbod al lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ow Yns, ik vrees met grote vrezen dat de cdrom met boeken nog bij mijn moeder ligtEn Vaduz, ik vrees dat ook voor de dvd.s. ik ben gisteren de la ingedoken en ik kwam tot de conclusie dat ik die al eens uitgebaggerd had en er staat me heel vaag iets van bij dat mijn moeder eens met een zak vol naar huis ging want die kijkt alles wat beweegt
![]()
Als je het niet had gezegd had ik de reactie nooit gespot.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.
Hij/zij zat eerder al in het Schildmeer (hier vlak bij dus) en in het Zuidlaardermeer.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Volgende keer als ik daar ben zal ik es kijken of er nog wat ligt maar ik geef mijn moeder alleen maar dingen die ik niet terug hoef omdat ze alles kwijt maakt of ongevraagd weer weg geeft
![]()
En ik ben er net geweest dus ik hoop er een paar maanden niet te zijn
Awwwwquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef Pagan het volgende:
WTF!
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120015
[ afbeelding ]
Geen Celine Dion? verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Alleen Madonna ging gewoon op hetzelfde niveau door na het werpen.
En Anouk!
Verder was het allemaal einde glanscariere...
( Tori Amos, Heather Nova, Roisin Murphy, Suzanne Vega, Lily Allen, om maar eens een blik moeders uit mijn eigen cd kast open te trekken ).
Alsof ik dood gevonden zou willen worden met die spriet in mijn kast!quote:
PI PI PI Oh-ohquote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik dood gevonden zou willen worden met die spriet in mijn kast!
En ik had het over zangeressen die voor ze gingen baren wel te pruimen waren, opletten Bosje
quote:
Ja uiteraard. Ik ga ook liever dood, dan naar een optreden van haar hoor..quote:Op woensdag 17 april 2013 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja weet ik mag ik toch nog wel antwoorden ofniedan?
Wat is dit hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder photoshop, te awesome
Migraine??quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
En maar weer wat paracetamollen erin.. Het is echt toen keer niks
Een zwabberhondquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.quote:
Al gedacht aan een hersen-MRI of EEG gedacht??quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.
Samen met wat andere klachten die niet bij iemand van achttien horen maar weer het medisch circuit in
Ja ik hoor vanzelf wel wat ze met me van plan zijn, zoiets zal het wel worden idd.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al gedacht aan een hersen-MRI of EEG gedacht??
Wel vervelend natuurllijk..
Wowquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Met hoofdpijn kun je nog redelijk functioneren, bij migraine moet je praktisch je dekens onder en gaat het meestal gepaard met overgeven.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hoofdpijn en migraine? licht?
Ok, heb de laatste 2 weken bijna elke dag hoofdpijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met hoofdpijn kun je nog redelijk functioneren, bij migraine moet je praktisch je dekens onder en gaat het meestal gepaard met overgeven.
Migraine is een daadwerkelijke aandoening, iets met je vaten geloof ik. Hoofdpijn is meer een algemene term: als je je kop stoot of er zeurt iemand tegenaan kun je ook hoofdpijn hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hoofdpijn en migraine? licht?
Geen spanningshoofdpijn, maar ook geen clusterhoofdpijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.
Samen met wat andere klachten die niet bij iemand van achttien horen maar weer het medisch circuit in
Clusterhoofdpijn zou meer aan één kant zitten oid, en de rest kwam daar niet mee overeen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen spanningshoofdpijn, maar ook geen clusterhoofdpijn?
Komondor joh!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een zwabberhond, Bergamasco volgens mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat snap ik, anders zijn je spieren te moe om zondag de 5 te halen. Ik ga zondag nog even goed lopen en dan ook rustig aan tot woensdag, want dan is mijn loop. Ik weet niet precies hoeveel ik vandaag gehaald heb, maar het zal iets van 3.5 zijn geweest in ca 21 minuten..quote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeuj Bos! Ik neem nu tot ik zondag moet rust. Eergister 4,5km, gister 35 baantjes zwembad. Ff dimmen nu.
Zoek de verschillen:quote:Op donderdag 18 april 2013 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Komondor joh!
Mogge!
Pis, ik had gisteren bezoek, en halverwege het interview kwam er nog iemand binnenvallen, ik was serieus not amused eigenlijk, want ik vond het zo een leuk gesprek
Ben je niet in A'dam voor Beyonce binnenkort?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal want ik heb nog steeds geen Beakoelkastmagneet, hier echt niet te krijgen
Oh man die taartquote:
Wowsersquote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef Pagan het volgende:
Alles knarst hier van het stof.
[ link | afbeelding ]
EN ik vraag me af welke artiest ze nu in plaats van Bryan Adams zouden nemen, als de film nu pas gemaakt zou worden. Ik vermoed Nickelbackquote:Op donderdag 18 april 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg er vier uit Canada van DML gisteren, hele toffe , en nu heb ik dus al twee dagen BLAME CANADAAAAAAA in mijn hoofd.
Ik vraag me af of er mensen zijn die Canada kunnen lezen zonder dat er meteen bij te horen
Nou als je toch naar Huis ten Bosch gaat maandag, laat je homo dan ook even langs de stad rijden, daar kun je zowat op iedere hoek Koningshuis kopenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal want ik heb nog steeds geen Beakoelkastmagneet, hier echt niet te krijgen
wat voor beakoelkastmagneet?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je niet in A'dam voor Beyonce binnenkort?
Ik heb vanmiddag in een toeristisch winkeltje gekeken, ze hadden helaas niks, maar zeiden wel iets van Alexander en Maxima te krijgen. Zou je dat ook leuk vinden?
Ik ben ook niet op korte termijn in Amsterdam, helaas.
Thanksquote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Non, ik zie hem net. Hij is prachtig en leuk tegelijkEn wat een leuk verhaal erbij
Non, mag ik de foto zien? (geen FB, misschien pm?)quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Thanks
Ja dat zal vast de reden zijn dat ik zo'n Koningshuis-loony benwe gingen dan na HTB door naar de stad, en dan liepen we uiteindelijk ook nog langs WimLex zn huis en dr werkpaleis (dat was naast elkaar), daar staat een bronzen (?) beeld van Wilhelmina voor, die moest ik van mn Opa altijd een harde klap op dr kont geven, een enorme herrie gaf dat
In het hondentopic had ik m gezet, voor FB bewaar ik m voor de 30equote:Op donderdag 18 april 2013 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Non, mag ik de foto zien? (geen FB, misschien pm?)
Oh, hij is zo leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
In het hondentopic had ik m gezet, voor FB bewaar ik m voor de 30e
Maar ik spam m graag voor je
[ afbeelding ]
op de achtergrond staat Huis Ten Bosch, nog even het huis van de Koningin, vroegah toen ik nog een klein Nonnetje was ging ik elk weekend met mn Opa en Oma op de Fiets langs de Koningin even zwaaien, dus ik wou dat gewoon nog 1x doen![]()
Well well wellquote:122 pageviews - 4 posts, last published on Apr 18, 2013
Oewquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
In het hondentopic had ik m gezet, voor FB bewaar ik m voor de 30e
Maar ik spam m graag voor je
[ afbeelding ]
op de achtergrond staat Huis Ten Bosch, nog even het huis van de Koningin, vroegah toen ik nog een klein Nonnetje was ging ik elk weekend met mn Opa en Oma op de Fiets langs de Koningin even zwaaien, dus ik wou dat gewoon nog 1x doen![]()
Ik heb geen ideequote:
122 is echt niet slecht, tenzij er 121 van jou zijn natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar het keeps me from the street as you weet![]()
Het begin is er. Grootse plannen. Nu de uitvoer nog .
Neen, dat heb ik uitgezet!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
122 is echt niet slecht, tenzij er 121 van jou zijn natuurlijk
Met goede moed voortgaan!
Via Twitter.quote:Nico Dijkshoorn @dijkshoorn
Nieuwe regels koningslied. 'Zonder benen in het zand, sterf ik in een ander land. Ik bescherm de Afghaan, ja ik ben uw onderdaan'
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de Jessie J cd tegenvallen. Dan is ie helemaal wat voor jou, Oh!
quote:
Ik vind haar een beetje eng..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de Jessie J cd tegenvallen. Dan is ie helemaal wat voor jou, Oh!
Sorry hoor, dit is echt een klassiek gevalletje eigen schuldquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Lutte het volgende:
Koningslied geluisterd. Oren bloeden. Cavia in paniek. Scheuren in de muur. Het gaat helemaal fout hier.
Je bent toch nieuwsgierig hè! Voor de kenners: het nummer deed me enorm denken aan de kneiter van een hit De Bestemming van Marco B. Of dit positief isquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit is echt een klassiek gevalletje eigen schuld![]()
Mooie kaart Bos!
Ik hoop het zelfs lang na de 30e te kunnen vermijden..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Zoals ik vanmorgen al zei, ik hoop het lied tot de 30e te kunnen vermijden
En daarna ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Zoals ik vanmorgen al zei, ik hoop het lied tot de 30e te kunnen vermijden
Lauryn Hill. Tranen over mijn wangen. Niet vanwege emotie maar van ellende.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Suzanne Vega
![]()
Oh ik bedacht nu net trouwens Duschka, dat ik de grootste moederfaalzangeres vergeten was te noemen!
Lauryn Hill.
Of ze had het bij 1 koter moeten houden want Zion is natuurlijk wel een goed nummer.
Ze was echt zo fucking goed, en toen moest ze kleinkinderen baren voor Bob Marley, en niet eentje, neeeeeeee , dr kwam geen eind meer aan die kinderscharequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lauryn Hill. Tranen over mijn wangen. Niet vanwege emotie maar van ellende.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Nonneke het volgende:
kheb een gehoorbeschadiging opgelopen na dat Koningslied
*kras*
Ik vul de mp3 speler met hele harde loodzware metal en trek mij die dag terug uit deze wereld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee man, de 30e wil ik echt alles zien, zelfs dat kutlied
quote:
Stenders heb ik altijd stom gevonden maar ik hoor dat gepraat toch niet, alleen de muziekquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik luister naar de vrijdagmiddagbingo op Radio 2. Ik word ook een dagje ouder.
En vind Rob Stenders niks meer.
Ik heb een appeltaartje van de Emte meegenomen. Die zijn best goed te doen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt supergezonde lunch: yoghurt met fruit en muesli en banaan/sinaasappelsap.
Want ik moet zo appeltaart eten![]()
Dat hoef ik niet te doen, dat heb ik sowieso al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vul de mp3 speler met hele harde loodzware metal en trek mij die dag terug uit deze wereld.![]()
De kroning is voor mij als republikein denk ik hetzelfde als een jachtpartij gevolgd door een BBQ zou zijn voor Marianne Thieme.
Ik ga -met gevaar voor eigen leven- feesten. Met Koninginnenacht en die dingen. Afgelopen jaar was het de dag voor de decentrale selectie dus zat ik eenzaam en gestrest te leren en heb schijnbaar alle fun gemist dus ik móet meequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vul de mp3 speler met hele harde loodzware metal en trek mij die dag terug uit deze wereld.![]()
De kroning is voor mij als republikein denk ik hetzelfde als een jachtpartij gevolgd door een BBQ zou zijn voor Marianne Thieme.
Nog tips/aanraders? Via de Volkskrant hoorde/las ik voor het eerst over Amenra, nooit eerder van gehoord maar erg fijne muziek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te doen, dat heb ik sowieso al.
Ik ben niet direct een repubiklein, maar ik heb echt helemaal niks de Oranjes. Ik zou er geen traan om laten als ze weggaan, en als ze blijven ook niet.
Bob Marley op 3fm nu. Rob leest mee![]()
![]()
In die stijl zou ik niet zo 1.2.3 kunnen noemen. Muzikaal vind ik het wel super klinken, maar de stijl van zingen spreekt me totaal niet aan..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog tips/aanraders? Via de Volkskrant hoorde/las ik voor het eerst over Amenra, nooit eerder van gehoord maar erg fijne muziek.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef Bos81 het volgende:
Misschien kun je hier: MUZ / Metalheads Unite! CCLXXXIV: met wolfjes iets vragen. Daar zitten echte liefhebbers en dergelijke..
ah k, zal wel ff kijken als ik van de week in de stad ben.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Non, mijn heaumeaux wilde niet naar het paleis, ik ga met een vriendin hahaha, lame he?
Gomi, ik zoek een mooie beatrixkoelkastmagneet. Hier nergens te vinden....
Hmm, ik denk dan gewoon aan een pastasmaak, niet heel gek volgens mij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef Bos81 het volgende:
WTF Cup a Soup Pizza Quatro Stagioni...
Bij de gedachte alleen al ga ik over mijn nek![]()
![]()
Maar het deeg dan van de pizza?? ZIt daar dan niks van bij qua smaak ...:@ "@quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
[..]
Hmm, ik denk dan gewoon aan een pastasmaak, niet heel gek volgens mij.
Je hebt in gewone soep toch ook vermicelli?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar het deeg dan van de pizza?? ZIt daar dan niks van bij qua smaak ...:@ "@
Vriendin van mij drinkt dat nu liters weg want dan heeft ze wel de smaak maar niet de calorien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef Bos81 het volgende:
Okee, dan is het misschien wel gewoon lekker, en wat zeik ik nu. Ik ben dol op de bosbessenmuffinthee van de Lipton![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van mij drinkt dat nu liters weg want dan heeft ze wel de smaak maar niet de calorien.
En komende week gaat ze Sonja Bakkeren![]()
Hij is lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef Bos81 het volgende:
WTF Cup a Soup Pizza Quatro Stagioni...
Bij de gedachte alleen al ga ik over mijn nek![]()
![]()
Als je had geantwoord "wie is Strega?" had je een nieuwe auto gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je had geantwoord "wie is Strega?" had je een nieuwe auto gewonnen
[..]
[..]
Ja, zie je!quote:Op zondag 21 april 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik hoorde ook stukjes en soit het is mijn ding niet maar om nou te zeggen dat het slechter is dan Oceaan of Blof of Neuk en Semen? Ik hoor het verschil nie.
Het ging vooral om de tekst, die werd enorm afgekraakt, er zaten volgens de kenners meer taalfouten in dan woordenquote:Op zondag 21 april 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik hoorde ook stukjes en soit het is mijn ding niet maar om nou te zeggen dat het slechter is dan Oceaan of Blof of Neuk en Semen? Ik hoor het verschil nie.
Dichterlijke vrijheidquote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging vooral om de tekst, die werd enorm afgekraakt, er zaten volgens de kenners meer taalfouten in dan woorden
Hé bah Lut, dat zijn van die dingen waar je echt niet op zit te wachten.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
Nou tien jaar ouder in een dag.
Laptop was gecrasht. Broertje met veel pijn en moeite de map met bestanden voor school weten te redden (moet komende week portfolio inleveren...!), foto's en muziek zijn helaas verloren. Foto's staat merendeel wel nog op de camera gelukkig.
Laptop doet het verder niet meer maar dat mag de elektronicazaak verder oplossen, we hebben hem nog helemaal niet zo lang (sinds september) en hij heeft constant kuren.
Ik mail gelukkig eigenlijk altijd alles naar mezelf, voor zulke situaties. Maar op zo'n moment heb je echt geen lijst van wat je moet hebben en wat je doorgestuurd hebt in je hoofd. Echt pfoe!quote:Op zondag 21 april 2013 19:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé bah Lut, dat zijn van die dingen waar je echt niet op zit te wachten.
Yeah thanks!quote:
Yes, het kan weer, het lukt weer.quote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Sporty Dushka! Ik ben zo blij voor je, na het gedoe met je voet. Wat fijn dat je weer kunt 'hollen'
Ik ben benieuwd hoe druk het bij mij woensdag gaat worden. Heb al wel de totale deelnemerslijst gezien (er zijn 4 afstanden). Volgens mij zijn er totaal bijna 1800 inschrijvingen.. Kan dus ook best druk worden.quote:Op zondag 21 april 2013 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yeah thanks!
[..]
Yes, het kan weer, het lukt weer.Zo blij dat ik weer in die vibe zit.
Wat een massaal evenement was het, bijna 1400 deelnemers die de 5km liepen. Ik kwam als 434e binnen. Wat betreft de loopruimte was het mij de eerste 2 kilometer eigenlijk wat te druk.
Ja dat, en het is ook zo'n gezeik om dat élke zoveel dagen stipt te doen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat back-uppen doet bijna geen mens up-to-date. Een goede techneut kan nog veel redden. Blij dat je schoolspul gered is!
Prutsers, misschien is het geen eckte Ollander die het gedaan heeftquote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Bos81 het volgende:
En oja mijn achternaam is weer een keer fout overgenomen, moeilijk hoor die S op het eind..
Nou, er staat wel iemand anders op de lijst met dezelfde achternaam als ik, maar wel gewoon met de s er achter (geen familie overigens)quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prutsers, misschien is het geen eckte Ollander die het gedaan heeft
Wat tof dat je ook gaat Bos,
Ik ga met de ene vriend naar het concert en de andere blijft thuis, die haaaaaaaaaat Beyoncequote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef Lutte het volgende:
Wat doe je vanavond eigenlijk met de honden?
quote:Op maandag 22 april 2013 09:46 schreef oh-oh het volgende:
I will!
Oh Q heeft de meest awesome magneet voor me gekocht in Londen
Wil je proeven ??quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, soms lijkt het ingewikkelder dan het is![]()
Oeh dat klinkt lekker van die thee
Oeh, lief!quote:Op maandag 22 april 2013 19:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wil je proeven ??
Kheb m hier staan (de blueberry muffin variant)
Hoop zo dat oh-oh leuke foto's heeft kunnen maken vandaag ! kwam ff spieken of er al wat stond maar die staat natuurlijk weg te glijden bij Beyonce nu![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, lief!Maar ik denk dat ik gewoon meteen een pakje ga halen, is het van Lipton?
Prima recensie in de Volkskrant!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Komt goed!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
God hou op, daar heb ik wel buikpijn van gehad gistermiddag....
Heb je de krant in t echt? Ik zou het knipsel graag hebben. Van beide b's if possible
Wat leuk dat het geslaagd was!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef oh-oh het volgende:
En echt, Beyonce, je kan er van houden of niet, het is echt PURE Perfectie, abnormaal gewoon!
Ik zag het toen Pa die vandeweek in zijn winkelwagentje hadquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Zwaaaaaaaait op Bos!
Ik rij net weg uit Ehvn!
Yeah baby!!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Mijn "Run Forrest Run" shirt maar eens klaarleggen. Morgen is de dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan moet dat beest af en toe alleen kunnen laten en heeft geen zin om alles van materiële of emotionele waarde op te moeten bergen.Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Pagan het volgende:
![]()
Ravi heeft in de tijd dat wij even wat plantjes waren kopen een CD box van Kraftwerk gesloopt. Strega had die voor mij gewonnen bij het radioprogramma van onze inmiddels overleden vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan moet dat beest af en toe alleen kunnen laten en heeft geen zin om alles van materiële of emotionele waarde op te moeten bergen.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
![]()
Ravi heeft in de tijd dat wij even wat plantjes waren kopen een CD box van Kraftwerk gesloopt. Strega had die voor mij gewonnen bij het radioprogramma van onze inmiddels overleden vriend.Ah shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan moet dat beest af en toe alleen kunnen laten en heeft geen zin om alles van materiële of emotionele waarde op te moeten bergen.Jullie hebben niet toevallig een keuken met deur of bijkeuken of iets?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
![]()
Ravi heeft in de tijd dat wij even wat plantjes waren kopen een CD box van Kraftwerk gesloopt. Strega had die voor mij gewonnen bij het radioprogramma van onze inmiddels overleden vriend.Aah jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan moet dat beest af en toe alleen kunnen laten en heeft geen zin om alles van materiële of emotionele waarde op te moeten bergen.Pff hopelijk is dat puberen gauw voorbij en wordt je zo tam als oh-ohs hoopje hond in de trein
![]()
Succes Bosquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Mijn "Run Forrest Run" shirt maar eens klaarleggen. Morgen is de dag![]()
![]()
Ravi heeft in de tijd dat wij even wat plantjes waren kopen een CD box van Kraftwerk gesloopt. Strega had die voor mij gewonnen bij het radioprogramma van onze inmiddels overleden vriend.O dat is echt k..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan moet dat beest af en toe alleen kunnen laten en heeft geen zin om alles van materiële of emotionele waarde op te moeten bergen.
Ach wat een lekker stelletjequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren goed moe vanmiddag in de trein
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Moggetjes!quote:Op woensdag 24 april 2013 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Go Bosje go![]()
Dank je wel Strega![]()
Beyoncé was ook echt amazing, je kan er van houden of je kan er niet van houden maar je kan haar niet slecht noemen hoor.
Hier heeft leuke baas een hele grote zaak gewonnen, daar hebben we meer pers voor gehad dan voor dat andere, dus dat is fijn, de sfeer is way beter dan ik verwacht had![]()
Jaja, er is zelfs vlaaiquote:
Water loopt me in de mondquote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Client kwam drie vlaaien brengen gisteren.
Maar ik neem niet want ik heb nog een muffin van mijn ontbijt bij Bagels & Beans in Delft van gisteren over, we hadden zoveel dat ik doggybags mee nam voor in de trein
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
E-mails van mijn vader, hij schrijft nog steeds alles alsof hij roept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |