quote:
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.quote:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120015quote:Opnieuw is er een zeehond gespot in Drenthe. Maandag werd het dier gezien in het riviertje de Hunze bij Annen.
Afgelopen weekend dook er een zeehond op in het Zuidlaardermeer. Verschillende mensen hebben het dier daar zien zwemmen. Vermoedelijk gaat het om dezelfde zeehond die nu is gezien in de Hunze.
Geeft niet. Ik vond je aanbod al lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ow Yns, ik vrees met grote vrezen dat de cdrom met boeken nog bij mijn moeder ligtEn Vaduz, ik vrees dat ook voor de dvd.s. ik ben gisteren de la ingedoken en ik kwam tot de conclusie dat ik die al eens uitgebaggerd had en er staat me heel vaag iets van bij dat mijn moeder eens met een zak vol naar huis ging want die kijkt alles wat beweegt
![]()
Als je het niet had gezegd had ik de reactie nooit gespot.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Een kwartier later nog door een slotje heen posten.
Hij/zij zat eerder al in het Schildmeer (hier vlak bij dus) en in het Zuidlaardermeer.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Volgende keer als ik daar ben zal ik es kijken of er nog wat ligt maar ik geef mijn moeder alleen maar dingen die ik niet terug hoef omdat ze alles kwijt maakt of ongevraagd weer weg geeft
![]()
En ik ben er net geweest dus ik hoop er een paar maanden niet te zijn
Awwwwquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef Pagan het volgende:
WTF!
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120015
[ afbeelding ]
Geen Celine Dion? verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Alleen Madonna ging gewoon op hetzelfde niveau door na het werpen.
En Anouk!
Verder was het allemaal einde glanscariere...
( Tori Amos, Heather Nova, Roisin Murphy, Suzanne Vega, Lily Allen, om maar eens een blik moeders uit mijn eigen cd kast open te trekken ).
Alsof ik dood gevonden zou willen worden met die spriet in mijn kast!quote:
PI PI PI Oh-ohquote:Op woensdag 17 april 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik dood gevonden zou willen worden met die spriet in mijn kast!
En ik had het over zangeressen die voor ze gingen baren wel te pruimen waren, opletten Bosje
quote:
Ja uiteraard. Ik ga ook liever dood, dan naar een optreden van haar hoor..quote:Op woensdag 17 april 2013 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja weet ik mag ik toch nog wel antwoorden ofniedan?
Wat is dit hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder photoshop, te awesome
Migraine??quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
En maar weer wat paracetamollen erin.. Het is echt toen keer niks
Een zwabberhondquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.quote:
Al gedacht aan een hersen-MRI of EEG gedacht??quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.
Samen met wat andere klachten die niet bij iemand van achttien horen maar weer het medisch circuit in
Ja ik hoor vanzelf wel wat ze met me van plan zijn, zoiets zal het wel worden idd.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al gedacht aan een hersen-MRI of EEG gedacht??
Wel vervelend natuurllijk..
Wowquote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Met hoofdpijn kun je nog redelijk functioneren, bij migraine moet je praktisch je dekens onder en gaat het meestal gepaard met overgeven.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hoofdpijn en migraine? licht?
Ok, heb de laatste 2 weken bijna elke dag hoofdpijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met hoofdpijn kun je nog redelijk functioneren, bij migraine moet je praktisch je dekens onder en gaat het meestal gepaard met overgeven.
Migraine is een daadwerkelijke aandoening, iets met je vaten geloof ik. Hoofdpijn is meer een algemene term: als je je kop stoot of er zeurt iemand tegenaan kun je ook hoofdpijn hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hoofdpijn en migraine? licht?
Geen spanningshoofdpijn, maar ook geen clusterhoofdpijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Maar wat wel? Geen idee. Dmv hoofdpijndagboek zaken als stress, vermoeidheid en te weinig eten/drinken al uitgesloten. Het beperkt me inmiddels echt in m'n functioneren.
Samen met wat andere klachten die niet bij iemand van achttien horen maar weer het medisch circuit in
Clusterhoofdpijn zou meer aan één kant zitten oid, en de rest kwam daar niet mee overeen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen spanningshoofdpijn, maar ook geen clusterhoofdpijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |