SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
De vrij is ook goed man. laat opa maar bankzitten voor die paar mlnquote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Muto het volgende:
Ik zou De Vrij voor BMI inruilen. Mathijsen speelt goed.
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te rakenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Kunnen alle huilies die stelden dat het seizoen na RKC voorbij was aanstaande zondag thuisblijven? Maakt de rest er wel een gekkenhuis van
Kijk uit dat je Immers niet raakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te raken
quote:
Nelom was al gevaarlijker in zijn invalbeurt dan de rest van Feyenoord. Hij had wat meer dreiging naar voren toe. Uiteindelijk werd het nog niks, maar jaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen had Bony in Arnhem ook in de pocket, tot hij dat hakje uit zijn hoed toverde in de 91e minuut, heb wel vertrouwen in Joris vs Bony. Al vond ik Nelom helemaal niet goed invallen zondag, dus waar Koeman dat vandaan haalt
Come at me bra.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga dingen naar jou gooien, t schijnt dat je met je 1.94 overal toch bovenuit steekt dus lekker makkelijk te raken
X hoeveel sta je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Come at me bra.
Sta een beetje links direct achter het doel op of bij een trap. Succes.
Geen idee. Waar er nog plek is meestal.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
X hoeveel sta je ?
ik sta op 1 geloof ik
Ahja, ik zie je dr wel bovenuit steken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Waar er nog plek is meestal.
Omdat ik in dat vak zat. Pelle scoort, Feyenoord begint te juichen en er ontstaat wat trek en duwwerk. Andere Feyenoorders kwamen aangesneld en RKC'er begon met riem te slaan waardoor er een kleine knokpartij ontstond. Daarna kwam de ME en was het over.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke kant begon?
Hoewel dat voor Aboutaleb geen fuck uit maakt... Die zal de Feyenoord aanhang wel weer de schuld geven
Konden jullie nou niet gewoon een week later een puntje pakken..quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ik in dat vak zat. Pelle scoort, Feyenoord begint te juichen en er ontstaat wat trek en duwwerk. Andere Feyenoorders kwamen aangesneld en RKC'er begon met riem te slaan waardoor er een kleine knokpartij ontstond. Daarna kwam de ME en was het over.
Toen ik naar huis wilde hadden ze wel de weg afgesloten waardoor ik niet meer naar huis kon. Al met al redelijk triest want heb daarna ook gewoon Feyenoorders gesproken en niets aan de hand. Altijd een kleine groep die het verpest.
Sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konden jullie nou niet gewoon een week later een puntje pakken..
Da's wel typisch Bony. Die zie je tijdens een wedstrijd nauwelijks meedoen. Ziet er uit als lui, of als een offday. En dan heeft-ie een paar momentjes en staan er na 90 minuten weer twee goals op zijn naam.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen had Bony in Arnhem ook in de pocket, tot hij dat hakje uit zijn hoed toverde in de 91e minuut
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
Ebecilio waarschijnlijk naar Feyenoord II te Enschede
Of het kindsoldaat?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?
Nee, maar Mario wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Verrassend. Is Fernandez daar al gesignaleerd?
Precies, begon redelijk maar zakte ook naar een matig niveau.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Al vond ik Nelom helemaal niet goed invallen zondag, dus waar Koeman dat vandaan haalt
Het ziet er bij Nelom allemaal zo ongeïnteresseerd/gemakzuchtig uit, hij is een beetje een zwarte Bruins.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, begon redelijk maar zakte ook naar een matig niveau.
Zou Koeman van negerinnen houden?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ziet er bij Nelom allemaal zo ongeïnteresseerd/gemakzuchtig uit, hij is een beetje een zwarte Bruins.
Geldt voor meer spelers.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ziet er bij Nelom allemaal zo ongeïnteresseerd/gemakzuchtig uit, hij is een beetje een zwarte Bruins.
Dat is nog helemaal niet zeker. Heb Blokland een paar dagen terug een mailtje gestuurd over Ebecilio. Kreeg tot mn verbazing bijna direct antwoord:quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Cara het volgende:
Het is toch niet te geloven. Twente gaat er met de zoveelste ex-feyenoorder vandoor. Ik gun deze jongen van harte hetzelfde succes als Cabral.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker. Heb Blokland een paar dagen terug een mailtje gestuurd over Ebecilio. Kreeg tot mn verbazing bijna direct antwoord:
Beste Pieter,
Het zou een slechte zaak zijn als dit niet bij Feyenoord en Martin van Geel n bekend zou zijn dus maak u geen zorgen het heeft de volle aandacht.
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker. Heb Blokland een paar dagen terug een mailtje gestuurd over Ebecilio. Kreeg tot mn verbazing bijna direct antwoord:
Beste Pieter,
Het zou een slechte zaak zijn als dit niet bij Feyenoord en Martin van Geel n bekend zou zijn dus maak u geen zorgen het heeft de volle aandacht.
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
[..]
Beste Pieter,
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
Als 2e keeper achter mulder als Lamprou weg is, waarom niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef PollosHermanos het volgende:
Jelle ten Rouwelaar heeft zijn ambitie uitgesproken met betrekking tot een toekomstige club. De doelman van NAC Breda zou in de toekomst graag de overstap maken naar Feyenoord. Ook een club als sc Heerenveen zou de doelverdediger niet weigeren.
"Er is een aantal clubs dat me erg trekt", liet Ten Rouwelaar eerlijk weten in gesprek met Voetbal International. "Als geboren Fries heb ik wel wat met sc Heerenveen. En ook Feyenoord vind ik een fantastische club."
"Bovendien: elke sportman is ambitieus, ik ook", ging de sluitpost verder met zijn relaas. "Dus als ik een kans zou krijgen bij een topclub, zou ik die uitdaging graag aangaan. Ik ben 32 jaar, voor een keeper is dat nog helemaal niet oud. Daarbij denk ik dat ik ook op een hoger niveau mee zou kunnen. Ik zou de concurrentiestrijd zeker aandurven." fr12.nl![]()
Waarom zegt een Djuricic of een Maher dit niet....
Dan heb ik liever Graafland of Boy de Jong nog in het doel dan Ten Rouwelaarquote:Op woensdag 17 april 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als 2e keeper achter mulder als Lamprou weg is, waarom niet.
[..]
Beste Pieter,
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
Wel een goede keeper hoor. Alleen al redelijk op leeftijd. Al kunnen keepers makkelijk tot hun 36ste door.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Graafland of Boy de Jong nog in het doel dan Ten Rouwelaar
[..]
Beste Pieter,
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
Omdat Ten Rouwelaar een ontiegelijke klootzak is en enkel voor onrust zou zorgen als tweede keeper.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als 2e keeper achter mulder als Lamprou weg is, waarom niet.
Ik vind het ook maar een Maikel Aertsje...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Ten Rouwelaar een ontiegelijke klootzak is en enkel voor onrust zou zorgen als tweede keeper.
Hoe hij met regelmaat zijn verdedigers uitscheld na een blunder van zijn kant is echt pijnlijk.
Zulke klootzakken hebben we nodig in 't veld.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Ten Rouwelaar een ontiegelijke klootzak is en enkel voor onrust zou zorgen als tweede keeper.
Hoe hij met regelmaat zijn verdedigers uitscheld na een blunder van zijn kant is echt pijnlijk.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een Maikel Aertsje...
Nee een strijdlustige speler met wellicht wat arrogantie neemt het op voor zijn team. Ten Rouwelaar schaart zichzelf boven het team, en accepteert fouten van medespelers niet als zelf middelmatig zijnde.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zulke klootzakken hebben we nodig in 't veld.
Ik zie hem meer punten pakken voor z'n team dan Mulder dat doet in ieder geval. Nu heeft hij ook meer te doen, dat scheelt natuurlijk.
Is dit een grap?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beste Pieter,
Met roodwitte groeten
Pim Blokland
Komt helemaal goed dus
Leen Huizer?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Muto het volgende:
Trouwens, allemaal zondag op tijd in het stadion zijn. Ik hoorde dat er een optreden komt voor de wedstrijd.
Nee nee, Marc Benz.quote:
quote:
Dat nummer heeft hij niet eens zelf geschreven, nodig dan Lee uit zijn nummers zijn bekend over de hele wereld.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, die ga ik voortaan ook gebruiken
Sjezus, wat slecht.quote:
Wat is zijn mail? Ga ik hem mailen mbt Lee Towers.quote:
http://www.vriendenvanfeyenoord.com/ hierop istie te vindenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat is zijn mail? Ga ik hem mailen mbt Lee Towers.
Bereid je voor op de vierde: interesse in Bulthuis wordt niet ontkent.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
God ik kreeg drie hartverzakkingen op rij op Fr12 net.
Eerst Koeman die overweegt Nelom er zondag in te zetten, dat wordt een vrije middag voor Ibarra dan, vervolgens Ten Rouwelaar en als klap op de vuurpijl nog schnabbel Mario die zegt een terugkeer bij Feyenoord niet uit te sluiten.
Slechter dan Swerts kan in ieder geval niet... Hoewel, ik krijg weer even flashbacks naar Greenequote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef Kerftminister het volgende:
Och god die stond zondag ook weer te schutteren. What's next? Terugkeer van Gill Swerts?
Feyenoord heeft (voor zover ik weet) geen interesse in Ten Rouwelaar hé. Hij heeft interesse in Feyenoord, dat is heel wat anders, en Mario kan zoveel willen, gelukkig gaan ze daar bij Feyenoord zelf over.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
God ik kreeg drie hartverzakkingen op rij op Fr12 net.
Eerst Koeman die overweegt Nelom er zondag in te zetten, dat wordt een vrije middag voor Ibarra dan, vervolgens Ten Rouwelaar en als klap op de vuurpijl nog schnabbel Mario die zegt een terugkeer bij Feyenoord niet uit te sluiten.
Ja het ging me ook meer om de gedachte.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft (voor zover ik weet) geen interesse in Ten Rouwelaar hé. Hij heeft interesse in Feyenoord, dat is heel wat anders, en Mario kan zoveel willen, gelukkig gaan ze daar bij Feyenoord zelf over.
Philippe Léonardquote:Op woensdag 17 april 2013 19:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slechter dan Swerts kan in ieder geval niet... Hoewel, ik krijg weer even flashbacks naar Greene
Östlund is een held, alleen al vanwege zn uiterlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PIETR het volgende:
Bruno Basto, Alexander Ostlund, Cory Gibbs ..
Tranen springen spontaan in mn ogen van die namen
Ostlund was een keiharde baas!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PIETR het volgende:
Bruno Basto, Alexander Ostlund, Cory Gibbs ..
Tranen springen spontaan in mn ogen van die namen
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ostlund was een keiharde baas!
quote:
Östlund is een geforceerde net-niet held, zoals bijv. ook Babovic was.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Östlund is een held, alleen al vanwege zn uiterlijk![]()
[ afbeelding ]
Östlund en Babovic in één adem noemen. Ga je schamen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Östlund is een geforceerde net-niet held, zoals bijv. ook Babovic was.
No way..was alleen een probleem dat je als rechtsback in Nederland ook moet kunnen voetballen. In Zweden en Engeland is het geen probleem als je de bal niet over 3 meter naar een medespeler krijgt. Maar een mannetje pakken was hij wel een held in.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Östlund is een geforceerde net-niet held, zoals bijv. ook Babovic was.
Sorry, maar in die periode was gewoon iedereen slecht.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
No way..was alleen een probleem dat je als rechtsback in Nederland ook moet kunnen voetballen. In Zweden en Engeland is het geen probleem als je de bal niet over 3 meter naar een medespeler krijgt. Maar een mannetje pakken was hij wel een held in.
Bij ons wel ja..quote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sorry, maar in die periode was gewoon iedereen slecht.
Caland werkt voor LN!quote:Bij de gepromoveerde club uit Wales staat o.a. de speler Craig Bellamy onder contract. Bij velen wellicht bekend vanwege zijn liefde voor Feyenoord. Zo'n 40-45 Feyenoord-supporters waren in december 2010 nog naar Cardiff City FC afgereisd om Bellamy te verleiden voor een komst naar de stadionclub.
Liefde voor Feyenoordquote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Dekatria het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/pitch-invasion/
[..]
Caland werkt voor LN!
Die grap is ouder dan Caland..quote:Op woensdag 17 april 2013 21:13 schreef Dekatria het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/pitch-invasion/
[..]
Caland werkt voor LN!
Haar tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Merkie het volgende:
Mijn oma hoorde die grap bij de opening van De Kuip al.
Dat heeft ze je 14-18 keer verteld?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef Merkie het volgende:
Mijn oma hoorde die grap bij de opening van De Kuip al.
Die is z'n zakken aan het vullen, wil nu echt nog niet terugkomen hoor. Zelfde geldt voor El Ahmadi, die komt waarschijnlijk ook pas terug als er echt geen andere keus is qua sportieve uitdaging/salarisquote:
Maar mocht het onverhoopt waar zijn, gelijk doen wat mij betreft, gewoon die winst pakken op een speler als Lexquote:
Je hebt Vilhena al die daar prima kan spelen, rest slechts de taak om een goed duo op het middenveld daarachter te formerenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Lex moet gewoon blijven. Ga je toch niet heel veel voor vangen, je moet maar weer beter vinden, en je moet ook wat breedte in je selectie houden.
Sleegers?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef PIETR het volgende:
In de jeugd loopt heus wel een betere rond dan Lex ..
Vilhena heeft daar ook mindere wedstrijden gespeeld. Daarnaast moet je gewoon dubbele bezettingen hebben met europees voetbal en mogelijk interlands erbij.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Je hebt Vilhena al die daar prima kan spelen, rest slechts de taak om een goed duo op het middenveld daarachter te formeren
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Immers wordt nog steeds erg onderschat hier
Laten we vooral het volgende seizoen beginnen met een gemiddelde leeftijd van 14,6 jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef PIETR het volgende:
In de jeugd loopt heus wel een betere rond dan Lex ..
Mee eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Immers wordt nog steeds erg onderschat hier
De hoop is gevestigd op Slabbekoorn over een paar jaar of Sleegers moet ineens nog wat stappen maken, maar is geen speler die in het straatje bij Koeman past denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we vooral het volgende seizoen beginnen met een gemiddelde leeftijd van 14,6 jaar.
Erwin Mulder heeft ook nog wel eens wat slippertjes, terwijl die kabouter te klein is en die derde eigenlijk geen keeper genoemd mag worden. In de hoogste jeugdelftallen loopt eigenlijk ook niet zo veel spectaculairs, maar ik hoorde dat de keeper van de E'tjes een klasbak is dus die zou ik er volgend seizoen maar vast bijhalen als 2e doelman
Niet op 10. Op een 4 mans middenveld kan hij nuttig zijn. Beetje jagen enzo. Maar op de positie waar hij nu staat voegt hij niets toe. Heb hem nog nooit een steekpass oid zien geven. En scoren kan hij niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mee eens.
Is geen topper, maar itt wat veel mensen hier vinden gewoon een nuttige speler.
Beiden 16?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
De hoop is gevestigd op Slabbekoorn over een paar jaar of Sleegers moet ineens nog wat stappen maken, maar is geen speler die in het straatje bij Koeman past denk ik.
Sleegers is tweede jaars A. Slabbekoorn is 16 volgens mij ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beiden 16?
We zijn gewoon te veel gewend/verwend geraakt ivm de jeugd. Het is geen normale/goede/wenselijke situatie dat zulke jochies al voor ze hun rijbewijs mogen halen een belangrijke kracht in het eerste moeten zijn.
Dan moet je de poep eens uit je ogen wrijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit een steekpass oid zien geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Net 2 maanden 16 ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers is tweede jaars A. Slabbekoorn is 16 volgens mij ja.
Sleegers is inderdaad al 18. Zal volgend jaar dan ook wel aansluiten. Maargoed, dan nog. Die jongen moet zich de komende 2 jaar ontwikkelen tot basisspeler, niet de komende 2 maanden.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers is tweede jaars A. Slabbekoorn is 16 volgens mij ja.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan moet je de poep eens uit je ogen wrijven.Zou het knap vinden als jij mij 1 steekpass van Immers kunt tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord
Het zou mooi zijn als ze die Ebecilio kunnen binnenhalen, en daarnaast nog een kwalitatief goede middenvelder kunnen kopen van transferopbrengsten (Duarte bijvoorbeeld, en zag hier De Roon van Heerenveen ook voorbij komen). Dan heb je voor drie middenveldplekken volgend jaar:quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vilhena heeft daar ook mindere wedstrijden gespeeld. Daarnaast moet je gewoon dubbele bezettingen hebben met europees voetbal en mogelijk interlands erbij.
Kijk een naar je selectie voor het middenveld:
Clasie: goede kans dat hij vertrekt (+ vormdip + kan niet alleen de kar trekken + kabouter)
Vormer: heeft nog niet overtuigd.
Mokotjo: mag (moet) weg. blijkbaar geen vertrouwen in (al zie ik hem wel opbloeien bij utrecht oid).
Singh: komt gewoon ruim tekort
Goossens: ik ben niet overtuigd, en is simpelweg heel blessuregevoelig. Kan daarnaast ook regelmatig in andere linies spelen.
Vilhena: tienertje (met pindaverstandje). gaat nog wel de nodige terugvalletjes hebben (heeft hij nu al).
Als je dan immers ook nog eens weg wil doen heb je dus eigenlijk amper een middenveld over, laat staan een middenveld van niveau, laat staan een back-up.
Ebecilio is fysiek veel sterker dan Barazite, en ook meer controlerend ingesteld. Verder denk ik dat niemand hier zicht heeft op hoe Ebecilio er nu voor staat. Al was hij op het laatste jeugd WK uitblinker met Vilhena. Zou zonde zijn als hij naar Twente vertrekt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zicht op de kwaliteiten van Ebecilio. Wie zegt dat het niet gewoon een tweede Barazite is ofzo?
Tevens, hij moest toch zo nodig weg bij Feyenoord? Laat hem lekker de tyfus genieten.
hier een lekkere goal van hem, combinatie met .....jawel die hebben we ook nog steeds..... Achachbar (wat zal daar mee gaan gebeuren....?)quote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ebecilio is fysiek veel sterker dan Barazite, en ook meer controlerend ingesteld. Verder denk ik dat niemand hier zicht heeft op hoe Ebecilio er nu voor staat. Al was hij op het laatste jeugd WK uitblinker met Vilhena. Zou zonde zijn als hij naar Twente vertrekt.
Ik zou zo'n brutale rifaap ook niet opstellenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:09 schreef PIETR het volgende:
Achahbar heeft iets geflikt waardoor ie het helemaal verprutst heeft bij Koeman. Kan niet anders als Verhoek de voorkeur krijgt.
Gastquote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou zo'n brutale rifaap ook niet opstellen
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heeft zich, naar mijn weten, nooit negatief over Feyenoord uitgelaten naar de buitenwacht toe.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo type dat gelijk over je moeder begint als je met hem ruzie krijgt. Moet je bij Koeman niet doenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Heeft zich, naar mijn weten, nooit negatief over Feyenoord uitgelaten naar de buitenwacht toe.
quote:Brard op weg naar Baku
Feyenoord moet definitief op zoek naar een nieuw hoofd opleidingen voor het komende seizoen. Stanley Brard wordt vandaag in Azerbeidzjan gepresenteerd door de steenrijke eigenaren van FC Gabala, die in Oost-Europa ook een prachtige jeugdopleiding willen creëren en daarvoor op zoek gingen naar de beste opleider in het Nederlandse voetbal.
Brard (54) zal al zijn werk dit seizoen bij Feyenoord nog afmaken. Hij zal dan in de zomer naar Azerbeidzjan verhuizen. De oud-Feyenoorder heeft acht jaar lang vakwerk afgeleverd in Rotterdam en stond aan de basis van de productielijn van talenten richting het eerste elftal. In de laatste zes jaar braken in totaal 26 spelers door uit de eigen jeugd. Feyenoord werd juist deze week voor de vierde keer genomineerd als beste jeugdopleiding van Nederland.
Telegraf ()
Zegt hij die iemand een "rifaap" noemtquote:Op donderdag 18 april 2013 01:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo type dat gelijk over je moeder begint als je met hem ruzie krijgt. Moet je bij Koeman niet doen
Mijn bronnen kloppen altijdquote:Marc Benz zingt zondag 21 april voor aanvang van Feyenoord-Vitesse zijn nummer “Ben je in Rotterdam geboren Feyenoord” live in een volle Kuip. De demo van de Rotterdamse zanger is al twee jaar bij elke thuiswedstrijd via de speakers van de voetbaltempel te horen. Benz verheugt zich op zijn optreden in de Kuip: “Ik heb er nu al kippenvel van. Ik maak zelf al ruim veertig jaar deel uit van de aanhang van Feyenoord en nu mag ik voor die supporters zingen. Een geweldig gevoel.”
Zou dat het echt zijn? Als het zo'n geweldig talent is dan speel je jezelf ondanks het te laat komen toch in de basis?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:42 schreef Akilla het volgende:
Ik hoorde van z'n broer dat hij een aantal keer te laat is gekomen..
Hopelijk krijgt hij volgend jaar weer een kans, gewoon op 0 beginnen. Hij wil echt wel bij feyenoord blijven, z'n hele familie vind dat beter voor zijn ontwikkeling, hij kon namelijk vorig jaar naar manchester city, chelsea, fiorentina en milaan, maar toch bij ons gebleven..
Dat is in ieder geval wat ik begreep.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou dat het echt zijn? Als het zo'n geweldig talent is dan speel je jezelf ondanks het te laat komen toch in de basis?
Is toch niet meer dan logisch? Wat een mentaliteit, zondequote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik begreep.
Maargoed wat ik van koeman weet is dat hij totaal niet van laatkomers houdt. Dus als die 2x te laat is krijgt die vast een waarschuwing, maar als je dan vervolgens nog 2-3 x te laat komt dan is het klaar..(dat idee heb ik in ieder geval bij koeman, ook ooit zoiets bij az gehad toen geloof ik)
Maargoed volgend jaar wordt het jaar van achabar!
Klopt, is ook gewoon logisch. Zie koeman er ook wel voor aan om hem zo een signaal te geven...quote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan logisch? Wat een mentaliteit, zonde
Zei hij afgelopen zomer alquote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
#Koeman in VI: ,,Een tweede plaats nu, schat ik hoger in dan die van vorig jaar"
Beste Dave, ga alsjeblieft daarheen.quote:'Anderlecht en Gent volgen Bulthuis'
Dave Bulthuis staat in de belangstelling van twee Belgische clubs. De FC Utrecht-verdediger wordt gevolgd door Anderlecht en AA Gent.
Dat meldt Het Laatste Nieuws. Bulthuis werd eerder al in verband gebracht met Feyenoord, Stoke City en Fulham. Anderlecht en Gent hopen het tot medio 2014 doorlopende contract van de verdediger bij FC Utrecht af te kunnen kopen.
Bulthuis doorliep de jeugdopleiding van FC Volendam en maakte in 2009 de overstap naar FC Utrecht. Inmiddels heeft hij al 53 competitiewedstrijden gepseeld voor de Domstedelingen.
Anderlecht was onlangs ook geïnteresseerd in Anouar Kali, maar de opleidingsvergoeding van 600.000 euro is de club te gortig.
goal.com
We hebben echt een overschot aan vechters jaquote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers wel gewoon verkopen als 't met winst kan. Anders niet. Voetballend is 't te slecht om je spel aan op te hangen. We moeten echt kappen met vechters op elke positie. Je hebt gewoon minstens 1 Shinji Ono nodig.
Hee, als ze niet kunnen voetballen zijn 't vechters. Als ze dan zelfs niet vechten zijn ze waardeloos.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben echt een overschot aan vechters ja
Dat niet, maar en vechter kopen met meer voetballende kwaliteiten dan Immers kan bijna niet misgaanquote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben echt een overschot aan vechters ja
Ik neem aan dat ze niet meer gaan, hoewel dom genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 2 joden.
Vak Y3 rij 12, plaatsen: 321 en 322 .
Succes.
Laat die man lekker financieel onafhankelijk worden. Heeft prima werk verricht.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:09 schreef Toekito het volgende:
Brard verlaat Feyenoord voor Azerbeidzjan
Brardouwe graaier
Hippe jongen ben je ook het callie? Met je apple computer.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 2 joden.
Succes.
Is niet van mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hippe jongen ben je ook het callie? Met je apple computer.
Als je die foto's ziet is hij niet helemaal 100% nee, en dat zo openbaar op internet zetten is wel het domste wat je kan doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tim.klinkenberg.9
Echt snugger is 'ie niet. Die Tim Klinkenberg.
Waarom niet Peter Houtman weer als gastoptredenquote:
JA! die zou ik ook wel willen zien, 1 grote teringbaas.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom deze held niet? zat laatst nog bij hem in de bus
Is trouwens niet eens zo slecht nummerquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
JA! die zou ik ook wel willen zien, 1 grote teringbaas.
Daar is hij nu al achter. Tim zit zondag lekker thuis EL te kijken met z'n maatje Florisquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je die foto's ziet is hij niet helemaal 100% nee, en dat zo openbaar op internet zetten is wel het domste wat je kan doen.
Ik vind het toch altijd wonderbaarlijk hoe mensen van die leeftijd nog steeds moeten leren hoe het internet werkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Daar is hij nu al achter. Tim zit zondag lekker thuis EL te kijken met z'n maatje Floris
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 2 joden.
Succes.
quote:Lig op mn bed op mn hotelkamer tv te kijken.
Verblijf 10 dagen in amsterdam, want doe een 10-daagse stottercursus hier.
Hou je bek.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:55 schreef Akilla het volgende:
[..]
Is vaak een probleem met turkse/marokaanse gasten heb ik het idee. Die hebben vaak zo'n mentaliteit dat bijvoorbeeld te laat komen niet boeiend is ofzo..
En dan vaak een grote bek hebben ook nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:55 schreef Akilla het volgende:
[..]
Is vaak een probleem met turkse/marokaanse gasten heb ik het idee. Die hebben vaak zo'n mentaliteit dat bijvoorbeeld te laat komen niet boeiend is ofzo..
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 2 joden.
Succes.
Niks racistisch aan....quote:
OOOOWWW BRRRAA BRRRA POWPOWPOW!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Muto het volgende:
[..]
En dan vaak een grote bek hebben ook nog.
Royston heeft tegenwoordig een extra snelle Ferrari gekocht zodat hij de verloren tijd onderweg kan inhalen en alsnog op tijd kan komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Niks racistisch aan....
Het is gewoon een feit dat in de zuiderlijke culturen, te laat komen niet al te boeiend is..
Wat ook keer op keer weer blijkt, allemaal genoeg talent daarzo maar een houding van niks, maargoed wat jij wilt.. het is neit alsof ze allemaal zo zijn (wat jij natuurlijk wel weer zo leest, dus wie hier dan de racist is?) ik zeg alleen dat het VAAK zo is.
quote:
Waarop baseer je dat? Ik vind hem in interviews vaak juist nog wat bescheiden overkomen, zijn pa wou absoluut niet hebben dat hij op vroege leeftijd al naar het buitenland ging. Dat hij een paar keer wat te laat komt heeft wellicht meer met de leeftijd te maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar is gewoon een lui arrogant mannetje denk ik.
Dat zo iemand zoveel geld heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Royston heeft tegenwoordig een extra snelle Ferrari gekocht zodat hij de verloren tijd onderweg kan inhalen en alsnog op tijd kan komen.
Ga ergens anders racistische praat houden. Geert Wilders.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Niks racistisch aan....
Het is gewoon een feit dat in de zuiderlijke culturen, te laat komen niet al te boeiend is..
Wat ook keer op keer weer blijkt, allemaal genoeg talent daarzo maar een houding van niks, maargoed wat jij wilt.. het is neit alsof ze allemaal zo zijn (wat jij natuurlijk wel weer zo leest, dus wie hier dan de racist is?) ik zeg alleen dat het VAAK zo is.
Hahaquote:
Hahahah juist, door die opmerking heb ik wel een idee waar jij vandaan komt. Lastig he? de waarheid.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga ergens anders racistische praat houden. Geert Wilders.
Wat een klapjosti is het toch ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Royston heeft tegenwoordig een extra snelle Ferrari gekocht zodat hij de verloren tijd onderweg kan inhalen en alsnog op tijd kan komen.
Zou wel fijn zijn.quote:Bony vreest Feyenoord-uit te missen: 'Ik weet niet of ik zondag kan spelen'
Volgens een woordvoerder van Vitesse was er niet veel aan de hand, maar het is uiterst onzeker of Wilfried Bony zondag in actie kan komen in de kraker tegen Feyenoord. De aanvaller viel dinsdag uit met een kuitblessure en heeft ook donderdag niet getraind. Bony heeft veel last en heeft zelf een groot vraagteken achter zijn inzetbaarheid in het duel van aankomende zondag gezet.
Bony laat aan Omroep Gelderland weten dat hij veel pijn aan zijn been heeft: "Ik weet niet of ik zondag kan spelen", zegt de topscorer van de Eredivisie. "We zullen zien hoe ik morgen (vrijdag, red.) wakker word. Of ik dan kan trainen? Ik denk het niet. Misschien zaterdag." Vitesse staat momenteel tweede in de Eredivisie en heeft maar een punt meer dan nummer vier Feyenoord.
Naast Bony kan Fred Rutten in De Kuip mogelijk ook niet beschikken over Piet Velthuizen. De keeper viel vorige week tegen Roda JC Kerkrade uit met een hersenschudding en lijkt daar weliswaar op tijd van te herstellen, maar Velthuizens vriendin staat op het punt van bevallen. Als de doelman rond het duel met Feyenoord voor het eerst vader wordt, laat hij de topper in Rotterdam schieten.
Nu de vriendin van Velthuizen nog even wachten met bevallen tot zaterdag 17.00 uur en dan een bevalling van 26 uur en het zou nog mooier zijnquote:
Dat was gewoon een normale nieuwssite toch.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef onlogisch het volgende:
In navolging op feijenoordcasuals.nl stopt ook fr-fanatic ermee.
Overal tegenaan schoppen heeft toch niet het gewenste effect blijkbaar
http://www.fr-fanatic.com/58718-geen-nieuws-meer/
Mwah, ik heb van hun volgens mij ook wel eens wat ongenuanceerde tweets voorbij zien komenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was gewoon een normale nieuwssite toch.
Waarom zijn ze met die specifieke site gestopt dan? Alsof een rechter een site voor het leven verbiedquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef PIETR het volgende:
Denk je nou echt dat Feyenoordcasuals definitief stopt? Komen binnenkort weer terug onder een andere naam
De reden in het nieuwsbericht lijkt me wel helder, toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, ik heb van hun volgens mij ook wel eens wat ongenuanceerde tweets voorbij zien komen
LN zijn ook gewoon min of meer dezelfde gasten. FRFC was gewoon het nog ongenuanceerdere broertje.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef PIETR het volgende:
Denk je nou echt dat Feyenoordcasuals definitief stopt? Komen binnenkort weer terug onder een andere naam
Gele zijde is al uitverkocht ja, je kan op de site de resterende vakken zien als je de eerste pagina met persoonsgegevens hebt ingevuld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
Ik zit erover na te denken om te stoppen met veldvoetbal, en vanaf volgend seizoen weer een seizoenskaart te nemen. Maar je kan zeker nergens bekijken welke vakken nog beschikbaar zijn?
5 jaar terug nam ik een seizoenskaart en mocht ik gelijk op U zitten. Maar dat waren toen zware tijden (E. Koeman tijdperk). die kans om daar een kaart voor te krijgen zal nu wel minder zijn zeker?
doe nou niet sateclje,,,quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
Ik zit erover na te denken om te stoppen met veldvoetbal, en vanaf volgend seizoen weer een seizoenskaart te nemen. Maar je kan zeker nergens bekijken welke vakken nog beschikbaar zijn?
5 jaar terug nam ik een seizoenskaart en mocht ik gelijk op U zitten. Maar dat waren toen zware tijden (E. Koeman tijdperk). die kans om daar een kaart voor te krijgen zal nu wel minder zijn zeker?
Bron: ADquote:Van Ginkel mist topper in De Kuip, Bony twijfelgeval
Vitesse moet het zondag in de topper tegen Feyenoord in De Kuip stellen zonder sterkhouder Marco van Ginkel. De Scherpenzeler ondervindt nog te veel last van een tik tegen zijn hoofd tijdens het duel met Roda JC. Wilfried Bony, topscorer van de Eredivisie, is een twijfelgeval. Hij liet vrijdag de training opnieuw schieten.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In ieder geval speelt Vitesse zonder van Ginkel:
[..]
Bron: AD
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef Muto het volgende:
Boëtius knieblessure en naar het ziekenhuis.
Als dat maar goed afloopt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef Muto het volgende:
Boëtius knieblessure en naar het ziekenhuis.
Twee opties:quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Schaken op links en Achabar er in. Please
Van Aanholt is de beste back van Vitesse, komt ook vaak op, dan is Schaken wel handig. Doe Sissie maar op links dan, of Goossens met voorzet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee opties:
Schaken links en Verhoek
Sisse (Goossens) links en Schaken
dit, maarquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van Aanholt is de beste back van Vitesse, komt ook vaak op, dan is Schaken wel handig. Doe Sissie maar op links dan, of Goossens met voorzet.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:54 schreef Dekatria het volgende:
Tien tegen 1 dat Verhoek gewoon basis staat.
Dat vrees ik ook ja. Ach, misschien speelt Verkoekoek wel de wedstrijd van z'n leven en scoort hij 2x..quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wedden dat Koeman voor Verhoek kiest en Schaken op links
Gele zijde is al zo goed als uitverkocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef satecl het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Schaken op links en Achabar er in. Please
quote:Aanvaller Jean-Paul Boëtius is vrijdag bij de besloten training van Feyenoord geblesseerd geraakt. In een duel met twee ploeggenoten liep de tiener een kwetsuur aan zijn knie op. Onderzoek in het ziekenhuis moet uitwijzen wat er precies aan de hand is.
De kans lijkt klein dat Boëtius zondag in de topper tegen Vitesse in de uitverkochte Kuip kan aantreden in het Rotterdamse basisteam.
'We moeten afwachten hoe het verder met hem gaat. Hij had het gevoel dat zijn knie een beetje op slot zat. Hij is het enige twijfelgeval in mijn selectie', liet trainer Ronald Koeman vrijdagmiddag in De Kuip weten.
Wesley Verhoek is een mogelijke vervanger van Boëtius. Lex Immers, hersteld van een enkelblessure, keert ten koste van John Goossens terug in het Rotterdamse elftal.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal wel met verhoek worden inderdaad.
Ik vrees dit ook helaas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet jij een betere optie dan? Hij kan ook Goossens linksbuiten zetten maar dat vind ik toch meer een middenvelder. Meer smaken heb je gewoon niet dus dan vind ik Verhoek nog niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de winst aangezien Bony nog een vraagteken is en Van Ginkel niet mee kan spelen.
Achahbar, maarja die heeft het blijkbaar helemaal verpest.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet jij een betere optie dan? Hij kan ook Goossens linksbuiten zetten maar dat vind ik toch meer een middenvelder. Meer smaken heb je gewoon niet dus dan vind ik Verhoek nog niet eens zo gek.
Tja Achahbar heeft me nou ook nog niet echt overtuigd de keren dat ie wel speelde. Had ook eigenlijk een jaartje verhuurt moeten worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar, maarja die heeft het blijkbaar helemaal verpest.
Hij heeft in één actie (dat hakje) meer laten zien dan Verhoek in al zijn wedstrijden bij Feyenoord imo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja Achahbar heeft me nou ook nog niet echt overtuigd de keren dat ie wel speelde. Had ook eigenlijk een jaartje verhuurt moeten worden.
Mwoah dat hakje was vrij briljant maar voor de rest heeft hij m.i ook niks laten zien hoor. Overigens vind ik wel dat jonge talenten altijd de voorkeur moeten zouden krijgen. Maar Koeman zal wel z'n redenen hebben om Achabar niet op te stellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft in één actie (dat hakje) meer laten zien dan Verhoek in al zijn wedstrijden bij Feyenoord imo.
Ik kan mij voorstellen dat Verhoek er beter af komt als het gaat om professionaliteit, maar dat is niet zo gek als je naar de leeftijd kijkt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah dat hakje was vrij briljant maar voor de rest heeft hij m.i ook niks laten zien hoor. Overigens vind ik wel dat jonge talenten altijd de voorkeur moeten zouden krijgen. Maar Koeman zal wel z'n redenen hebben om Achabar niet op te stellen.
ehm... zeg maar élke optie...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet jij een betere optie dan? Hij kan ook Goossens linksbuiten zetten maar dat vind ik toch meer een middenvelder. Meer smaken heb je gewoon niet dus dan vind ik Verhoek nog niet eens zo gek.
Dat is het nou juist we hebben vrijwel geen ander opties.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
ehm... zeg maar élke optie...
Desnoods met 10 man spelen, kan schaken tenminste op rechts blijven staan.
Cor zou het best kunnen. Maar misschien is het beter om iemand van buitenaf te nemen zodat er idealen van buitenaf bijkomen en er doorontwikkelt kan worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:49 schreef De_Pel het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)en-vervangen---.html![]()
![]()
niet het filmpje, de suggesties er onder als opvolger. De Wolf etc.![]()
Zet Goossens, Nelom, Vormer, Mokotjo, Lamprou of weet ik wie maar op links, of speel 4-4-2.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is het nou juist we hebben vrijwel geen ander opties.
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zet Goossens, Nelom, Vormer, Mokotjo, Lamprou of weet ik wie maar op links, of speel 4-4-2.
Schaken naar links is een vrijwel gegarandeerde downgrade naar z'n debiele broertje.
Dat is een Verhoek ten opzichte van een willekeurige jandoedel op links niet waard.
Cor lijkt me niet zo gek, al heb ik daar véél te weinig zicht op om dat te beoordelen. Maar die suggestiesquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cor zou het best kunnen. Maar misschien is het beter om iemand van buitenaf te nemen zodat er idealen van buitenaf bijkomen en er doorontwikkelt kan worden.
Op rechts speelt schaken nog met regelmaat aardig.quote:
Feyenoord-jeugd domineert volgend jaar 3 teams in de top 4quote:De kans is groot dat Jeffrey Bruma terug zal keren naar Nederland. De verdediger staat onder contract bij Chelsea en speelt op huurbasis voor het Duitse Hamburger SV, volgend seizoen wil hij echter de zekerheid van een basisplaats. Vitesse, FC Twente en PSV zien zijn komst wel zitten.
"Ik wil in dit stadium zekerheid", zegt Bruma in gesprek met De Telegraaf. "Ik heb twee seizoenen in de Bundesliga veel bijgeleerd, maar wil nu elke week spelen. Die zekerheid zou ik bij een club in Nederland meer kunnen krijgen."
Vitesse en PSV ondernamen tijdens dit seizoen al pogingen de verdediger te halen, HSV liet hem echter niet gaan. Vitesse-eigenaar Merab Jordania heeft een goede en nauwe band met Chelsea-eigenaar Roman Abramovich, toch is een overstap naar Arnhem geen uitgemaakte zaak. "Chelsea blijft mijn 'thuis'. Maar ik heb er zelf ook nog een stem in waar ik ga spelen."
De 21-jarige verdediger is nog altijd in beeld bij bondscoach Louis van Gaal, als mogelijk lid van de selectie voor het WK 2014. Het maken van veel speelminuten is echter een eis. "Dat begrijp ik. Daarom worden dit belangrijke weken."
Ja want Chelsea zal vast interesse tonen in de Vrijquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord-jeugd domineert volgend jaar 3 teams in de top 4
Zou overigens wel leuk zijn als Stefan weigert bij te tekenen, hij verkocht wordt aan chelski, Bruma z'n plaats inneemt bij Feyenoord, Stefan beland op de bank en Bruma speelt zich bij Feyenoord in Oranje
Ik zie het. Bedankt. Vakkie M of W4....... Of misschien toch Z....... Moeilijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gele zijde is al uitverkocht ja, je kan op de site de resterende vakken zien als je de eerste pagina met persoonsgegevens hebt ingevuld.
De selectie heeft mij volgend seizoen niet nodig.. Wat heb ik dan nog bij die club te zoeken!?quote:
De Teen zal de wedstrijd beslissen met een puntertje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Gewoon Cisse voor Boetius man, niks mis mee. Ik heb nog steeds vertrouwen in Cisse.
Was best een mooie goal toen hij ook gelijk zijn hamstring verneuktequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De Teen zal de wedstrijd beslissen met een puntertje.
Probeer W/Z, lekker dicht op het veld, aardig sfeertje, ruimte zat, staanplaatsen, maten kunnen via losse kaarten van ring erboven bij je staan etc, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zie het. Bedankt. Vakkie M of W4....... Of misschien toch Z....... Moeilijk.
[..]
De selectie heeft mij volgend seizoen niet nodig.. Wat heb ik dan nog bij die club te zoeken!?
Ja aan de andere kant, vakkie M: Even bijkomen van nacht ervoor op stoeltje, beter zicht... je kan zo naar W toe lopen en je kan de herhalingen achter je op beeldscherm terugzien uit de VIP boxenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Probeer W/Z, lekker dicht op het veld, aardig sfeertje, ruimte zat, staanplaatsen, maten kunnen via losse kaarten van ring erboven bij je staan etc, wat wil je nog meer
523 euro voor seizoenskaart op M, 261 op W, ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant, vakkie M: Even bijkomen van nacht ervoor op stoeltje, beter zicht... je kan zo naar W toe lopen en je kan de herhalingen achter je op beeldscherm terugzien uit de VIP boxenWe gaan het zondag even overleggen.
M natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
523 euro voor seizoenskaart op M, 261 op W, ik zou het wel weten.
Geen crisis waar Olli en Satecl is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Olli is weer uitverkocht.
Het geld is dus aan het rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 19:03:59#Feyenoord meldt: Boetius komt door een meniscusblessure dit seizoen niet meer in actie reageer retweet
Jij bent wel heel positief ingesteld zeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Muto het volgende:
Drie wedstrijden zal Verhoek kut spelen. 1 wedstrijd gaat hij knallen.
ADO uit wordt zijn wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel heel positief ingesteld zeg.
Vorig seizoen Vitesse - Feyenoord (0-4), Sissie was echt geweldig toenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Maastoren het volgende:
Mooi klote dit. Hopen dat Koeman De Teen opstelt want die Verhoek kan er helemaal geen kut van.
Klopt, die heeft een paar keer nu linksbuiten gespeeld en dan komt er helemaal niets van terecht. Normaal heeft hij in de meeste wedstrijden nog een paar keer een dreigende actie of voorzet, maar op links komt hij totaal niet tot zijn recht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoek of Cisse maakt niet uit als ze Schaken maar niet verplaatsen.
Hebben ze een paar maanden geleden al gedaan, grappenmakert.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja want Chelsea zal vast interesse tonen in de Vrij
quote:Boëtius dit seizoen niet meer in actie
Jean-Paul Boëtius komt dit seizoen niet meer in actie voor Feyenoord. De achttienjarige aanvaller raakte tijdens de training van vrijdag geblesseerd aan zijn knie, waarna onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat het gaat om een kwetsuur aan zijn buitenmeniscus. Boëtius wordt aankomende maandag geopereerd in het Erasmus MC in Rotterdam.
Na zijn debuut in het eerste elftal in de thuiswedstrijd tegen Ajax van oktober 2012 kwam Boëtius dit seizoen tot twintig competitiewedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Daarin scoorde de talentvolle aanvaller viermaal.
Hij wordt geopereerd, dan staat er meestal 6 tot 12 weken voor. Nu kan het ook zijn dat ze hem opereren vanwege het komende EK en dat ze niet willen gokken dat het met rust geneestquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef De_Pel het volgende:
Bevestigd op Feyenoord.nl, maandag gelijk onder het mes. Hoe lang staat hier voor, anyone? Hopelijk gaan we niet teveel minuten van Verkoekoek meemaken.
[..]
Iig op tijd ruim op tijd fit voor de voorbereiding dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij wordt geopereerd, dan staat er meestal 6 tot 12 weken voor. Nu kan het ook zijn dat ze hem opereren vanwege het komende EK en dat ze niet willen gokken dat het met rust geneest
Hij heeft weleens vaker z'n foutjes en slippertjes hoor? Lijkt er op dat hij er soms met z'n aandacht even niet helemaal bij is ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Stefan nooit geen fouten altijd rust aan de bal en dan nu opeens twee wedstrijden na elkaar een grote fout gemaakt. Is het uit met zijn vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |