Jah, dan noem ik mezelf Mike...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Curlbrah het volgende:
Je kan zo in een tellsell reclame meedoen snakey.
Ik heb iets van 18 delen weggegooid. Allemaal extra bekers en shit, nergens voor nodig. Ik heb de basics gehouden.quote:
Waarom zou het niet kunnen, probeer het eens en laat ons weten hoe het was (inclusief korte fotoreportage)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef Panzermaus het volgende:
Als het kan gooi ik mijn gesmeerde broodjes gewoon in de blender, scheut melk erbij. Tas met 5 shakebekers vol broodpap. Gepureerde kipfilet en pindakaas.
Dat gaat tegen vallen.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef Panzermaus het volgende:
Als het kan gooi ik mijn gesmeerde broodjes gewoon in de blender, scheut melk erbij. Tas met 5 shakebekers vol broodpap. Gepureerde kipfilet en pindakaas.
Welk deel is onzin? Klinkt op zich best plausibel. De huidplooi van de achterkant van m'n arm is 2 tot 3 keer zo dik als die op m'n biceps en ben vrouw. Het is bij mij zo ongeveer delaatste plek waar vet weg gaat. Er zijn meer hormonen die de plaats van vetopslag beinvloeden. Oestrogeen => vet op borsten en heupen, cortisol => vet hoog op buik, insuline => vet op buik en om middel.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel Test heb ik?
Jesse Weet het antwoord![]()
Kijk ff naar je triceps, en je weet!
Graag uwer reactie!
Die heb ik ook alleen durfde ik het niet te zeggen i.v.m. -->quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze van iemand overgenomen die er niks mee deed. http://www.buythebullet.com/
Handig dingetje en niet te moeilijk schoon te houden. En je verbrand er nog sneller vet mee ook!!
Maar die bullet werkt wel...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Curlbrah het volgende:
Je kan zo in een tellsell reclame meedoen snakey.
Het is een erg handig ding, en makkelijk schoon te houden. Het enige wat je in de gaten moet houden zijn die witte rubber ringen. Die gaan makkelijk kapot als je de boel wat te hard aandraait.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die heb ik ook alleen durfde ik het niet te zeggen i.v.m. -->
[..]
Maar die bullet werkt wel...
1. Nee. Kleine dingen als bicep barbell curl bij voorkeur met een EZ-barbell doen (zo'n wokkelstang). Dit omdat de geometrie van vrouwen iets anders is. NB: verdient bij mannen ook de voorkeur.quote:Op donderdag 18 april 2013 05:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, dus als de vragen die ik stel volslagen belachelijk zijn of ik in het verkeerde topic zit, niet slaan asjeblieft, ik doe het niet expres.
Ik heb altijd veel gesport, en ga al langere tijd naar de gym. Doe daar vooral veel cardio, maar rommel zelf ook een beetje aan met gewichten (nooit echt een duidelijk schema gehad, alles gebaseerd op wat tips en aanwijzingen van m'n huisgenootje). Begin dit echter een beetje zat te worden, en na ook wat motiverende toespraken van een bepaalde FOK!ker, heb ik besloten om me meer op krachttraining te gaan richten. Heb de OP gelezen, en heb een schema gemaakt op basis van het Starting Strenght schema, en de cardio lessen die ik al volgde.
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Zijn er nog dingen die anders zijn voor vrouwen? Ik heb zelf het idee dat de meeste schema's en tips die ik tot nu toe bekeken heb op mannen gericht zijn, en weet niet of dat veel verschil maakt..
2. Moet ik mijn voedingspatroon erg aan gaan passen? Ik eet vrij goed, en krijg volgens mij ook voldoende calorien binnen. Ik ben ook niet gericht op afvallen of juist aankomen, vind m'n huidige gewicht prima.
3. Zijn er richtlijnen voor op welk gewicht je moet beginnen? Of moet ik gewoon zelf gaan kijken en aanvoelen?
4. Kan ik dit schema nog aanvullen met andere oefeningen? Ben gewend om veel meer oefeningen te doen voor m'n benen en buikspieren, en hoewel het schema vast ontzettend zwaar zal blijken te zijn, lijkt het nu op het oog wat weinig
Alvast heel erg bedankt voor evt antwoorden en tips
ik vind het vooral belangrijk dat je alles (behalve de motor) gewoon in de vaatwasser kan flikkeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een erg handig ding, en makkelijk schoon te houden. Het enige wat je in de gaten moet houden zijn die witte rubber ringen. Die gaan makkelijk kapot als je de boel wat te hard aandraait.
We hebben ook een gewone blender, zoiets als Ircute heeft, maar dan een philips, en een staafmixer en en en... veel te veel zooi in de keuken, daar komt het op neer.
en incl. foto's van je collega's terwijl je dit uitvoerd / opdrinkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen, probeer het eens en laat ons weten hoe het was (inclusief korte fotoreportage)
Wie niet? Dat is een primaire voorwaarde voor alles dat met eten te maken heeft? Kan het niet in de vaatwasser => niet kopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind het vooral belangrijk dat je alles (behalve de motor) gewoon in de vaatwasser kan flikkeren.
Ben allergisch voor afwassen, dus vandaar
Ik vind dat hij ook wel eens een filmpje kan doen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
en incl. foto's van je collega's terwijl je dit uitvoerd / opdrinkt.
Geen voedsel kopen dus, biefstuk in de vaatwasser? Hell no!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie niet? Dat is een primaire voorwaarde voor alles dat met eten te maken heeft? Kan het niet in de vaatwasser => niet kopen.
oh nou, mijn moeder die doet d'r messen niet in de vaatwasser want roestplekjes (is wel zo maar zal mij een dikke vinger wezen), doet d'r pannen niet in de vaatwasser want veel ruimte.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie niet? Dat is een primaire voorwaarde voor alles dat met eten te maken heeft? Kan het niet in de vaatwasser => niet kopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
De blender van 100$ die ik heb aangeschaft kost in NL 200 euro, dus die ga ik je niet aanraden, maar het is wel een bazenblender, en ja ook pinda's.Start een inkoopactie via Ircute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een generatiekloof; die snappen niet dat je als die pannen er niet (allemaal) inpassen je dat ding gewoon 2x achter elkaar aan moet zetten. Vgl. snelkookpan: daar snap ik het nut ook niet van maar veel bejaarden zweren erbij (en een enkele terroristquote:Op donderdag 18 april 2013 10:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nou, mijn moeder die doet d'r messen niet in de vaatwasser want roestplekjes (is wel zo maar zal mij een dikke vinger wezen), doet d'r pannen niet in de vaatwasser want veel ruimte.
Staat ze uiteindelijk nog de helft zelf af te wassen
Goed vreten is minstens net zo belangrijk als trainen.quote:
haha ja idd. snelkookpan voor draadjesvlees.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is een generatiekloof; die snappen niet dat je als die pannen er niet (allemaal) inpassen je dat ding gewoon 2x achter elkaar aan moet zetten. Vgl. snelkookpan: daar snap ik het nut ook niet van maar veel bejaarden zweren erbij (en een enkele terrorist).
No shit.quote:
nee zaterdag weer.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik doe mijn draadjesvlees altijd in de stoofpan met deksel er op in de oven hoor, zat gisteren met de buurvrouw nog even lekker koffie te drinken en de Libelle door te nemen terwijl het vlees op stond, heerlijk hoor die lucht in huis. Zijn jullie al met de voorjaarsschoonmaak begonnen meiden?
Me auto dit weekend wel opruimen.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik doe mijn draadjesvlees altijd in de stoofpan met deksel er op in de oven hoor, zat gisteren met de buurvrouw nog even lekker koffie te drinken en de Libelle door te nemen terwijl het vlees op stond, heerlijk hoor die lucht in huis. Zijn jullie al met de voorjaarsschoonmaak begonnen meiden?
Ik woon de buurvrouw altijd op dinsdag uit.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Voor draadjesvlees is het nog wel handig, maar groente "koken" scheelt 5 minuten en vervolgens zeker 10 minuten extra afwasgedoe. "snel"kookpan.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha ja idd. snelkookpan voor draadjesvlees.Okay okay, ik krijg het nooit zo mals als me moeder eerlijk is eerlijk. Maar dan maar geen snelkookpan lol.
En dan rende ze weer als een dolle stier door de woonkamer als dat overdrukventiel met geweld afging![]()
mijn philips juicer is anders prima hoor!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb een Braun staafmixer. Vooral het in kunnen stellen van de snelheid/kracht is handig.
Philips is prut: handig in gebruik, maar gaat snel stuk.
Hoe lang heb je hem al?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn philips juicer is anders prima hoor!
en vergeet niet te genieten hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Uitzondering op de regel (voor zolang het duurt).quote:Op donderdag 18 april 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn philips juicer is anders prima hoor!
Goed idee, die stukjes noot erin lijken me wel lekker dan ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Kerol het volgende:
Ja, dat werkt en lekker dat het is. Tip: doe crunchy.
BULLSHIT.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap niks meer van het cutten![]()
Ik eet 2500 kcal rust en 2700 trainingsdag, toch blijf ik maar rond de 88-89 @ 1,90 terwijl ik in theorie gewoon 0,5kg per week zou moeten afvallen
Als ik dat zou doen zou ik nu aan zo'n 30% VP zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BULLSHIT.
Calculators geven een richtlijn. Je moet ZELF blijven opletten hoeveel je eet en tweaken of je in energie omlaag of omhoog gaat.
Sorry hoor, maar mensen die de Harris-Benedict / Katch-McArdle formules als 'absolute waarheden' zien...![]()
Eet al een ei minder en roei als warming up een kilometer. Hopen dat het effect heeftquote:
Had trouwens nog een vraag voor je, ik hoor vaak dat tijdens de bulk als gevorderde je niet meer 0,5kg per week kan aankomen maar als een gevorderde meer gaat eten komt hij toch alsnog 0,5kg aan? Meest gehoorde excuus voor AAS gebruik is dat ze naturel niet meer aankomenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BULLSHIT.
Calculators geven een richtlijn. Je moet ZELF blijven opletten hoeveel je eet en tweaken of je in energie omlaag of omhoog gaat.
Sorry hoor, maar mensen die de Harris-Benedict / Katch-McArdle formules als 'absolute waarheden' zien...![]()
Je BMR vermenigvuldigen met een lagere factor, dit wordt toch gewoon meegenomen? Verder sluit ik me er overigens wel bij aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen zou ik nu aan zo'n 30% VP zitten.![]()
Er wordt met allerlei omstandigheden geen rekening gehouden omdat er van een gemiddelde uitgegaan wordt. Ik zit gemiddeld veel door m'n kantoorbaan. Dat verandert al heel wat.
ik weet dat ik erg hoog zit, maar is dit niet extreem laag als onderhoud voor jouw lengte/gewicht?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap niks meer van het cutten![]()
Ik eet 2500 kcal rust en 2700 trainingsdag, toch blijf ik maar rond de 88-89 @ 1,90 terwijl ik in theorie gewoon 0,5kg per week zou moeten afvallen
0.5 kg aankomen in wat? Spier of vet? Spier lijkt me ook voor een beginner veel, en 0.5 kg vet aankomen per week lijkt me easy met een lichte kcal overschot, ongeacht wie je bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Had trouwens nog een vraag voor je, ik hoor vaak dat tijdens de bulk als gevorderde je niet meer 0,5kg per week kan aankomen maar als een gevorderde meer gaat eten komt hij toch alsnog 0,5kg aan? Meest gehoorde excuus voor AAS gebruik is dat ze naturel niet meer aankomen
Nee, hier ongeveer hetzelfde. Maar is wel een heel behoorlijk deficit.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik weet dat ik erg hoog zit, maar is dit niet extreem laag als onderhoud voor jouw lengte/gewicht?
m.a.w. eet je zeker weten deze kcal's of misreken je ergens perongeluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |