Me auto dit weekend wel opruimen.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik doe mijn draadjesvlees altijd in de stoofpan met deksel er op in de oven hoor, zat gisteren met de buurvrouw nog even lekker koffie te drinken en de Libelle door te nemen terwijl het vlees op stond, heerlijk hoor die lucht in huis. Zijn jullie al met de voorjaarsschoonmaak begonnen meiden?
Ik woon de buurvrouw altijd op dinsdag uit.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik doe mijn draadjesvlees altijd in de stoofpan met deksel er op in de oven hoor, zat gisteren met de buurvrouw nog even lekker koffie te drinken en de Libelle door te nemen terwijl het vlees op stond, heerlijk hoor die lucht in huis. Zijn jullie al met de voorjaarsschoonmaak begonnen meiden?
Voor draadjesvlees is het nog wel handig, maar groente "koken" scheelt 5 minuten en vervolgens zeker 10 minuten extra afwasgedoe. "snel"kookpan.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha ja idd. snelkookpan voor draadjesvlees.Okay okay, ik krijg het nooit zo mals als me moeder eerlijk is eerlijk. Maar dan maar geen snelkookpan lol.
En dan rende ze weer als een dolle stier door de woonkamer als dat overdrukventiel met geweld afging![]()
mijn philips juicer is anders prima hoor!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb een Braun staafmixer. Vooral het in kunnen stellen van de snelheid/kracht is handig.
Philips is prut: handig in gebruik, maar gaat snel stuk.
Hoe lang heb je hem al?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn philips juicer is anders prima hoor!
en vergeet niet te genieten hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Uitzondering op de regel (voor zolang het duurt).quote:Op donderdag 18 april 2013 11:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn philips juicer is anders prima hoor!
Goed idee, die stukjes noot erin lijken me wel lekker dan ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Kerol het volgende:
Ja, dat werkt en lekker dat het is. Tip: doe crunchy.
BULLSHIT.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap niks meer van het cutten![]()
Ik eet 2500 kcal rust en 2700 trainingsdag, toch blijf ik maar rond de 88-89 @ 1,90 terwijl ik in theorie gewoon 0,5kg per week zou moeten afvallen
Als ik dat zou doen zou ik nu aan zo'n 30% VP zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BULLSHIT.
Calculators geven een richtlijn. Je moet ZELF blijven opletten hoeveel je eet en tweaken of je in energie omlaag of omhoog gaat.
Sorry hoor, maar mensen die de Harris-Benedict / Katch-McArdle formules als 'absolute waarheden' zien...![]()
Eet al een ei minder en roei als warming up een kilometer. Hopen dat het effect heeftquote:
Had trouwens nog een vraag voor je, ik hoor vaak dat tijdens de bulk als gevorderde je niet meer 0,5kg per week kan aankomen maar als een gevorderde meer gaat eten komt hij toch alsnog 0,5kg aan? Meest gehoorde excuus voor AAS gebruik is dat ze naturel niet meer aankomenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BULLSHIT.
Calculators geven een richtlijn. Je moet ZELF blijven opletten hoeveel je eet en tweaken of je in energie omlaag of omhoog gaat.
Sorry hoor, maar mensen die de Harris-Benedict / Katch-McArdle formules als 'absolute waarheden' zien...![]()
Je BMR vermenigvuldigen met een lagere factor, dit wordt toch gewoon meegenomen? Verder sluit ik me er overigens wel bij aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen zou ik nu aan zo'n 30% VP zitten.![]()
Er wordt met allerlei omstandigheden geen rekening gehouden omdat er van een gemiddelde uitgegaan wordt. Ik zit gemiddeld veel door m'n kantoorbaan. Dat verandert al heel wat.
ik weet dat ik erg hoog zit, maar is dit niet extreem laag als onderhoud voor jouw lengte/gewicht?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik snap niks meer van het cutten![]()
Ik eet 2500 kcal rust en 2700 trainingsdag, toch blijf ik maar rond de 88-89 @ 1,90 terwijl ik in theorie gewoon 0,5kg per week zou moeten afvallen
0.5 kg aankomen in wat? Spier of vet? Spier lijkt me ook voor een beginner veel, en 0.5 kg vet aankomen per week lijkt me easy met een lichte kcal overschot, ongeacht wie je bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Had trouwens nog een vraag voor je, ik hoor vaak dat tijdens de bulk als gevorderde je niet meer 0,5kg per week kan aankomen maar als een gevorderde meer gaat eten komt hij toch alsnog 0,5kg aan? Meest gehoorde excuus voor AAS gebruik is dat ze naturel niet meer aankomen
Nee, hier ongeveer hetzelfde. Maar is wel een heel behoorlijk deficit.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik weet dat ik erg hoog zit, maar is dit niet extreem laag als onderhoud voor jouw lengte/gewicht?
m.a.w. eet je zeker weten deze kcal's of misreken je ergens perongeluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |