Mooie compensatie lijkt me en als je gewoon je geld terugvraagd zal dat ook wel geen probleem zijn. Dus kans is nu wel redelijk groot dat als je zo geen mail hebt gehad dat de tablet zal komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef davedavy het volgende:
Zoals verwacht..
Dear customer,
Thank you for purchasing!
we are sorry to tell you that this item you ordered is sale out now. because it is clearance product and has quantity limited, each customer just can order one piece. We send it out is based on the ordering time, Buy first get first. Now orders have exceeded the quantity of stocks, sorry that we are unable to send it to you. and please understand that it is not we don't willing to send it out to you.
now would you like to accept a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item? you can use this coupon to choose any item item on our website, or other compensation we can offer you, please tell us your decision.
Really sorry for this inconvenience caused and your kind understanding is much appreciated!
Sincerely,
Cici
Customer Service Team
BuySKU.com
hmm... nog niet aan gedacht, goed idee...quote:Op donderdag 18 april 2013 06:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dit voor aso gedrag? Wat ga je er zo mee doen? Weggooien?
Gewoon op het vuur gooien vet gruwelijk!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:40 schreef wihehin het volgende:
[..]
hmm... nog niet aan gedacht, goed idee...
hahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef yorkick het volgende:
[..]
Gewoon op het vuur gooien vet gruwelijk!
Jammer Davedavy, ben benieuwd wie hem hier wel/niet krijgen.. ik was er zelf ook vrij laat bij, maar eigenlijk hebben ze wel gewoon een koopovereenkomst met je gesloten, het was een aanbieding, geen foutje of iets dergelijks.
Nee, met een bijdehande opmerking ga je je redden. Geef eens serieus antwoord, of ben je <14?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:40 schreef wihehin het volgende:
[..]
hmm... nog niet aan gedacht, goed idee...
En dan nog is dit niet het enige, dat met die survival spullen was gewoon aso.quote:Weight: app 514g for 20pcs
Survival spullen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:48 schreef RobertNL het volgende:
Als <- ze verzonden worden zal het wel mogen, maar je had ook 10 kunnen proberen als 1 niet lukt? (dan nog wat moet je met 50 van die dingen).
Wens jullie alle geluk van de wereld bij de douane:
[..]
En dan nog is dit niet het enige, dat met die survival spullen was gewoon aso.
Back to the good old timesquote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog geen mail gehad mbt die tablets, we zullen zien.
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef wihehin het volgende:
Zo, met de coupon 30 bestelling geplaatst bij Banggood![]()
Ik denk dat de postbode mij gaat slaan....
Ja, hij is ook niet echt bedoeld als primair ding ofzo, gewoon allereerst een kijken of ze wel binnenkomen, en daarna als soort 2de scherm ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Back to the good old times(je had toch al eerder zo'n ding of niet?)
Ik heb de mail nog niet gehad.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Mooie compensatie lijkt me en als je gewoon je geld terugvraagd zal dat ook wel geen probleem zijn. Dus kans is nu wel redelijk groot dat als je zo geen mail hebt gehad dat de tablet zal komen.
Dus die had ik anders vast ook niet gekregenquote:Dear customer,
would you like to accept a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item? you can use this coupon to choose any item item on our website, or other compensation we can offer you, please tell us your decision.
Really sorry for this inconvenience .
Sincerely,
betty
Customer Service Team
BuySKU.com
Welke tablet en hoe laat besteld?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:15 schreef davedavy het volgende:
Zoals verwacht..
Dear customer,
Thank you for purchasing!
we are sorry to tell you that this item you ordered is sale out now. because it is clearance product and has quantity limited, each customer just can order one piece. We send it out is based on the ordering time, Buy first get first. Now orders have exceeded the quantity of stocks, sorry that we are unable to send it to you. and please understand that it is not we don't willing to send it out to you.
now would you like to accept a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item? you can use this coupon to choose any item item on our website, or other compensation we can offer you, please tell us your decision.
Really sorry for this inconvenience caused and your kind understanding is much appreciated!
Sincerely,
Cici
Customer Service Team
BuySKU.com
Niet haten op 14/15 jarigenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, met een bijdehande opmerking ga je je redden. Geef eens serieus antwoord, of ben je <14?
Was jij niet degene die iets van 100 klittebandjes en 300 glowsticks had gekocht?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet haten op 14/15 jarigen
Ik kan toch ook normaal meedraaien?
Nee maar t is wel beetje aso om in een keer 30/50 dingen te bestellen..
Tuurlijk, t is gratis, maar 5 is dan wel t max.
glow sticks waren niet gratisquote:Op donderdag 18 april 2013 12:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Was jij niet degene die iets van 100 klittebandjes en 300 glowsticks had gekocht?
Nee, en voor 300 glowsticks betaal je gewoon.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Was jij niet degene die iets van 100 klittebandjes en 300 glowsticks had gekocht?
Duurdere tablet bestellen met die couponquote:Op donderdag 18 april 2013 12:40 schreef Guul het volgende:
Heb nu ook de BuySKU mail gehad...
16G versie besteld om 13.30 uur.
Hoe gaan jullie dit verder aanpakken?
Zo'n coupon heb ik niet veel aan. Bestel nooit bij die gasten.
Gok dat dat precies is wat ze in eerste instantie voor ogen hadden...quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Duurdere tablet bestellen met die coupon
Kunnen ze niet zomaar maken toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Guul het volgende:
[..]
Gok dat dat precies is wat ze in eerste instantie voor ogen hadden...
Zal me benieuwen of ze uberhaupt wel tablets "weggeven".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |