twitter:floorbremer twitterde op donderdag 02-05-2013 om 13:57:01Gebied voor #nieuwekerk afgezet. http://t.co/jAhPOApS1s reageer retweet
Yep, is al weg.quote:
ik ben wel eens een traumahelicopter tegengekomen die geland was op een van de bruggen op Amstelkanaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou zeer uitzonderlijk zijn. Hij zou onder normale omstandigheden niet eens uit mogen vliegen voor zaken binnen de ring.
Toen ik nog op het Museumplein werkte heb ik daar ook weleens een traumahelictopter zien landen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben wel eens een traumahelicopter tegengekomen die geland was op een van de bruggen op Amstelkanaal
De MMT is nog niet zo oud (de auto) daarvoor was de regeling anders.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef computergirl het volgende:
traumahelicopter tegengekomen die geland was
twitter:floorbremer twitterde op donderdag 02-05-2013 om 14:10:21Waarschijnlijk is er iemand van de trap gevallen, vertelt iemand me hier die zegt het gezien te hebben #nieuwekerk reageer retweet
van de hoeveel mensen?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Fides het volgende:
Mooi dat het in ons stadje "rustig is gebleven" als er tientallen arrestaties zijn verricht.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
op het leidse komen vrijwel alleen maar mongolen
hoewel vorige keer op museumplein ook alleen maar mongolen waren
Het is toch niet die hoek waar de Heinekenbrouwerij zit he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef computergirl het volgende:
Kwam net langs een ongeluk op de hoek Stadhouderskade/ Ferd.Bol
Zo te zien een fietser of voetganger in botsing met een afslaande touringcar. Zag er heftig uit
Ja, gevaarlijk punt is dat. Ook vaak auto's die nog snel door rood rijden, terwijl de fietsers dan al eerder groen licht hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is toch niet die hoek waar de Heinekenbrouwerij zit he?
Dat is een erg gevaarlijk kruispunt waar wel vaker fietsers worden geschept. Iemand die ik kende is er jaren geleden door een vrachtwagen geschept en overleden.
Als de gemeente nog niets heeft gedaan aan de verkeersveiligheid daar mogen zichzelf dat wel aanrekenen.
Ja precies aan de overkant van de Heineken brouwerijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is toch niet die hoek waar de Heinekenbrouwerij zit he?
Dat is een erg gevaarlijk kruispunt waar wel vaker fietsers worden geschept. Iemand die ik kende is er jaren geleden door een vrachtwagen geschept en overleden.
Als de gemeente nog niets heeft gedaan aan de verkeersveiligheid daar mogen zichzelf dat wel aanrekenen.
Sorry, ik weet het niet. Kom zelden in die buurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijk punt is dat. Ook vaak auto's die nog snel door rood rijden, terwijl de fietsers dan al eerder groen licht hebben.
Even weer een vraag: Hebben jullie ervaring met parkeren naast het Amstelpark? Zag dat het daar vanaf zeven uur gratis is, maar weet niet of het veilig is...
Ik vreesde al dat het daar was.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja precies aan de overkant van de Heineken brouwerij
Ik denk dat fietsers zelf ook wel beetje beter mogen oppassen. Er wordt echt heel veel door rood gereden daar, vaak door grietjes die tegelijkertijd ook op hun mobieltje bezig zijn
Ik heb er zelf geen problemen mee gehad maar woon nu alweer 2 jaar op ijburg, maar daarvoor nooit schade aan auto gehad of wat dan ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, gevaarlijk punt is dat. Ook vaak auto's die nog snel door rood rijden, terwijl de fietsers dan al eerder groen licht hebben.
Even weer een vraag: Hebben jullie ervaring met parkeren naast het Amstelpark? Zag dat het daar vanaf zeven uur gratis is, maar weet niet of het veilig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |