Leuk! Dichtbij het Westerpark, het centrum, CS, Eye, het pondje naar het NDSM-terrein en leuk buurtje op zich. Doen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan een studio krijgen aan de houtmanstraat, maar ik twijfel een beetje over de locatie. Voor mij is dat echt een ''uithoek'' waar ik zelden (nooit) ben geweest sinds ik in Amsterdam woon. Iemand een idee wat voor buurt het is?
Gelukkig blijft Kleiburg. Al is het geen mooi gebouw, het is wel een belangrijk stuk erfgoed om te zien hoe de Bijlmer er ooit uitzag. Ik vind het leuk dat er één flat in soort van originele staat behouden blijft.quote:De laatste originele Bijlmerflat in Zuidoost is gered van de sloop. Het is gelukt om voor 70 kluswoningen in de flat Kleiburg een koper te vinden, maakte consortium DeFlat zaterdag bekend.
Voor 1 juli moest dit aantal zijn verkocht om te voorkomen dat het complex tegen de vlakte ging. De eerste 100 van de 500 woningen gingen zaterdag 2 maart in de verkoop. Na de zomer begint het consortium met fase 2.
Woningcorporatie Rochdale deed de flat 2 jaar geleden van de hand voor het symbolische bedrag van 1 euro. Consortium DeFlat zag nog kansen voor de in 1971 gebouwde kolos. Kleiburg is een van de grootste gebouwen van Nederland en de laatste klassieke Bijlmerflat van tien verdiepingen hoog die nog niet is gesloopt of gerenoveerd. Veel voor de Bijlmer zo typische flats hebben inmiddels plaatsgemaakt voor laagbouw.
De appartementen van 60 vierkante meter kosten 65.000 euro. De huizen worden tot aan de voordeur opgeknapt. Daarachter is het de beurt aan de koper. Kleiburg is daarmee volgens DeFlat het grootste klushuizenproject van Nederland.
Marktplaats?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef donroyco het volgende:
Heeft er iemand nog een goedwerkende herenfiets te koop voor maximaal 50 euro?
Daarom vraag ik het ook hierquote:Op zondag 2 juni 2013 19:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Marktplaats?
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
In die prijscategorie zijn ze meestal gejat BTW
Spaarndammerstraat is in de buurt, met winkels en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan een studio krijgen aan de houtmanstraat, maar ik twijfel een beetje over de locatie. Voor mij is dat echt een ''uithoek'' waar ik zelden (nooit) ben geweest sinds ik in Amsterdam woon. Iemand een idee wat voor buurt het is?
Paar maanden terug toch nog een liquidatie daarquote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spaarndammerstraat is in de buurt, met winkels en zo.
Vroeger kon je daar nog met de auto met de pont, deed ik vaak als er een file stond.
Je bent zo op het CS vanaf daar.
TIjd niet geweest, maar volgens mij is het wel een aardige buurt
Ik woon in Zuid daar zijn in het verleden ook zat liquidaties geweest. Dus dat zegt niksquote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Paar maanden terug toch nog een liquidatie daar
Precies, pauperbuurtenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid daar zijn in het verleden ook zat liquidaties geweest. Dus dat zegt niks
Wat is er mis dan met de Bijlmer? Prima buurtquote:
Haphapquote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er mis dan met de Bijlmer? Prima buurt
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid daar zijn in het verleden ook zat liquidaties geweest. Dus dat zegt niks
De liquidaties in Zuid zijn ook nog eens een stuk chiquerquote:
Precies en alleen de topcriminelen worden daar neergelegdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
De liquidaties in Zuid zijn ook nog eens een stuk chiquer
Preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en alleen de topcriminelen worden daar neergelegd
Tja, wat is originele staat.. tot aan de voordeur wordt het immers opgeknapt. Daardoor zal het niet heel anders zijn dan de flat waar ik tot vorig jaar woonde, de Grubbehoeve. Dat is ook gewoon zo'n bijlmerkolos. Recht tegenover Kleiburg trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Gelukkig blijft Kleiburg. Al is het geen mooi gebouw, het is wel een belangrijk stuk erfgoed om te zien hoe de Bijlmer er ooit uitzag. Ik vind het leuk dat er één flat in soort van originele staat behouden blijft.
[ afbeelding ]
Dat was toch in de Staatslieden buurt?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Paar maanden terug toch nog een liquidatie daar
ja en dan.doen ze het meteen goedquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat was toch in de Staatslieden buurt?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
binnenkort weer idfa by night, lekker buiten docu's kijken![]()
Te zien zijn:
25 juni : Bogotá Change
26 juni: Addicted to Plastic
27 juni: Little World
28 juni: Charles Bradley: Soul of America
1 juli: The Only Son
2 juli: I Am Breathing
3 juli: In the Shadow of the Sun
4 juli: Off the Grid
5 juli: The Song of Life
is een erg leuke docu. hele schattige man is hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk.
Deze lijkt me wel wat.
Drie jaar terug Soul Power gezien in de openlucht (naast vak Zuid) was ook erg tof.
Ok, ik zal ook wel ff mee gaan doen. Dankjequote:Op donderdag 13 juni 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
Als iemand morgen niks te doen heeft, kun je altijd nog naar Zandvoort:
Een groep Amsterdamse studenten gaat vrijdag proberen het wereldrecord skinny dippen te verbeteren.
Het is de bedoeling dat er om 17.00 uur honderden blote deelnemers de zee in rennen bij het naakstrand van Zandvoort.
Pics mogen via PMquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik zal ook wel ff mee gaan doen. Dankje
juicyhil.rarquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie woonde hier ook alweer op de het Dennenrodepad?
Is het nu. Maar het gaat volgend jaar ofzo juist bij Amsterdam horen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
zuid-oost
zou eigenlijk gewoon een eigen dorp moeten worden.
Afzinkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
zuid-oost
zou eigenlijk gewoon een eigen dorp moeten worden.
Je bent gewoon verstoten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben er opgegroeid en heb er ruim 20 jaar gewoond
Och, ze staan daar ook weleens te schreeuwen over god.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef donroyco het volgende:
Waarom staan er mensen op CS 'Jezus liefde'-flyers uit te delen? Is er een conferentie?
Ja, die oude meneerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Och, ze staan daar ook weleens te schreeuwen over god.
ik schreeuw dan altijd terug dat ze gvd moeten opzouten. krijg ik weer van die blikken terug. rot toch op met geloofquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Och, ze staan daar ook weleens te schreeuwen over god.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik schreeuw dan altijd terug dat ze gvd moeten opzouten. krijg ik weer van die blikken terug. rot toch op met geloof
[Amsterdam]Dat interesseert me geen ruk[/Amsterdam]quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het zal je niet in dank worden afgenomen
Wat ben je ervoor kwijt en hoe groot? Particulier of sociale huur? Of koop?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |