Bij de Gemeente Eindhovenquote:
Nouhou.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Puzom het volgende:
Lijkt me meer een PSP prijs
Staat er op je bon, foto gemaakt?
Op naar Groningen zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nouhou.Ik wil ook een PSV voor 100 euro.
Eens in Enschede kijken morgen. Groningen is ver weg.quote:
Moet je een devkit scoren, die kan het wel naar het schijntquote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef Apekoek het volgende:
Er is overigens geen enkele manier om de PS Vita aan te sluiten op een tv/monitor/beamer? Wel een tegenvaller.
Heb hier geen ruimte voor op mijn geheugenkaart helaas, maar heb hem al in de pre-order staan bij Game Mania.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef Puzom het volgende:
Soul Sacrifice demo is live https://store.sonyenterta(...)_00-SOULSACTRIALEU00
Zat geen online pass bij. Je moet hem op de PSN Store kopen als je in Europa woont, dus heb hem nu opnieuw gekocht maar dan digitaal (vandaar ook dat mijn geheugenkaartje vol zit). Vind het een briljant spelletje. Road to the Show is megaverslavend.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:46 schreef Puzom het volgende:
@ emokid
Waarom heb je MLB 13 verkocht?
Ik heb MLB 12 en twijfel of ik 13 zal kopen...............maar zie niet echt grote verschillen op youtube gameplay vids.
Ah OK, dacht al dat ie tegenvielquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Zat geen online pass bij. Je moet hem op de PSN Store kopen als je in Europa woont, dus heb hem nu opnieuw gekocht maar dan digitaal (vandaar ook dat mijn geheugenkaartje vol zit). Vind het een briljant spelletje. Road to the Show is megaverslavend.
Ik heb The Show 12 niet gespeeld, maar de verschillen schijnen idd miniem te zijn..
Ik kan het niet echt vergelijken, maar heb er nu echt een paar dagen in zitten en ben pas opgeroepen door de Minnesota Twins. Ik begon bij de Mets, maar werd getrade toen ik in de AA/AAA zat. Ik sloeg alles wat los en vast zat in de minors, met in totaal 80 Home Runs oid, 190 RBI, etc. Nu in de Majors raak ik geen pepernoot, al 8 wedstrijden zonder een enkele hit.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ah OK, dacht al dat ie tegenviel
Ja MLB 12 is ook verslavend, maar road to the show valt wat tegen. Die is in 13 beter uitgewerkt.
yup het zijn leuke games die MLB serie. Misschien MLB 13 maar op de PS3 halen en 12 voor de Vita houden. PS3 ziet er toch wel stuk mooier uit en meer animaties etc., betere sfeer.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt vergelijken, maar heb er nu echt een paar dagen in zitten en ben pas opgeroepen door de Minnesota Twins. Ik begon bij de Mets, maar werd getrade toen ik in de AA/AAA zat. Ik sloeg alles wat los en vast zat in de minors, met in totaal 80 Home Runs oid, 190 RBI, etc. Nu in de Majors raak ik geen pepernoot, al 8 wedstrijden zonder een enkele hit.Speel op 'Veteran'.
Betere framerate ook vooral.. Als je een PS3 hebt zou ik hem sowieso daarop kopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Puzom het volgende:
[..]
yup het zijn leuke games die MLB serie. Misschien MLB 13 maar op de PS3 halen en 12 voor de Vita houden. PS3 ziet er toch wel stuk mooier uit en meer animaties etc., betere sfeer.
Jaaaaaquote:
Binnenkort toch nieuwe Vita?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
Doet wel even pijn. Bij de release flinke euro's neergelegd voor dit ding en dan nu ditlijkt wel alsof Bart smit er klaar mee is.
Is het dev model, niet nieuw.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Binnenkort toch nieuwe Vita?![]()
[ afbeelding ]
iemand die er een voor mij kan halen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef Apekoek het volgende:
Lieve Fok! vrienden! Doe aub uw voordeel ermee, nieuwe voorraad aan de Vismarkt Bart Smit! Groningen.
[ afbeelding ]
hier ff proberen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
iemand die er een voor mij kan halen?
quote:
¤100 voor PS Vita?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef Apekoek het volgende:
Lieve Fok! vrienden! Doe aub uw voordeel ermee, nieuwe voorraad aan de Vismarkt Bart Smit! Groningen.
[ afbeelding ]
PSV Slim?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel nieuwe model,goed kijkenquote:
#25 lijkt wel op een hdmi ingang .quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:49 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit alleen bij die specifieke winkel of door heel het land?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen daar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Is dit alleen bij die specifieke winkel of door heel het land?
Rare actie dan neem aan dat ze die flyers voor dagaanbieding van het hoofdkantoor krijgen dus is ook geen fout van de winkel zelf.quote:
is deze actie er nog steeds?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan? Naast de hdmi (die wel in de devkit zit) is er niets anders toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is wel nieuwe model,goed kijken
Het was de dagaanbieding, maar misschien zijn ze het bordje vergeten weg te halenquote:
Ja daarom vraag ik het ook, er staat dagaanbieding maar hij heeft hem zelf paar dagen eerder gehaald en post de foto pas op zaterdag met nieuw aanvulling, lijkt mij dus dat de aanbieding niet 1 dag was ..quote:Op woensdag 24 april 2013 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was de dagaanbieding, maar misschien zijn ze het bordje vergeten weg te halen
Ze liggen er nog steeds, zou maar snel zijn! Ik had de ps vita idd ook een paar dagen eerder. Dagaanbieding is marketing ofwel een verkeerd bordje.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was de dagaanbieding, maar misschien zijn ze het bordje vergeten weg te halen
Oke dankjewel, ik ga er ff over nadenken en anders ff aan een vriend die in grunn woont vragen of hij er eentje wilt oppikken en dan naar mij kan sturenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ze liggen er nog steeds, zou maar snel zijn! Ik had de ps vita idd ook een paar dagen eerder. Dagaanbieding is marketing ofwel een verkeerd bordje.
Ik heb al een Vita, dus de behoefte om helemaal naar Groningen te rijden heb ik niet echt. Kost me de korting aan benzinequote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ze liggen er nog steeds, zou maar snel zijn! Ik had de ps vita idd ook een paar dagen eerder. Dagaanbieding is marketing ofwel een verkeerd bordje.
Nope, het is het dev model. Goed kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤100 voor PS Vita?
Sinds wanneer?
[..]
PSV Slim?
[..]
Is wel nieuwe model,goed kijken
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dan? Naast de hdmi (die wel in de devkit zit) is er niets anders toch?
Je hebt gelijk jaahquote:Op woensdag 24 april 2013 11:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope, het is het dev model. Goed kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou Sony nu met een nieuw model komen terwijl ze het oude model niet eens aan de straatstenen kwijt kunnen?
ik ookquote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik zoek Need for Speed, heeft iemand hem voor een leuk prijsje?
Ik heb hem ondertussen via marktplaats voor 12 euro gevonden.quote:
Persona 4 Golden al geprobeerd?!quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er relatief weinig games voor zijn? Ik heb zelf ook een Vita voor Urban Freestyle en Uncharted. Maar de potentie van dit ding gaat zo veel verder. Ik zou absoluut geen moeite hebben om meer van dat soort Uncharted games te kopen.
Het meeste wat ik voor de Vita alleen zie is echt crap met peren.
Ik heb het niet zo op dat soort spellen. Ik hoop op een GTA voor de vita en eigenlijk ook wel een RTS.quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Persona 4 Golden al geprobeerd?!
Als je het niet op J-RPG's hebt loop je de meeste spellen mis op de Vita..quote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat soort spellen. Ik hoop op een GTA voor de vita en eigenlijk ook wel een RTS.
Ik heb het overigens erg naar m'n zin met Urban Freestyle/Uncharted. Voor de rest had ik de hoop op C&C als PSone game maar die kon ik niet vindenquote:Op zondag 28 april 2013 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Als je het niet op J-RPG's hebt loop je de meeste spellen mis op de Vita..
Vooral kleinere studio's in Japan blijven bij de PSP omdat de ontwikkelkosten (o.a. devkits, ontwikkelkosten en uitgeven) veel lager liggen en er een erg grote gebruikersgroep is -- net zoals dat het geval is bij de 3DS.quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er relatief weinig games voor zijn? Ik heb zelf ook een Vita voor Urban Freestyle en Uncharted. Maar de potentie van dit ding gaat zo veel verder. Ik zou absoluut geen moeite hebben om meer van dat soort Uncharted games te kopen.
Het meeste wat ik voor de Vita alleen zie is echt crap met peren.
Dank voor de uitleg. Ik heb daar verder niet zo heel veel kennis over. Hoop toch nog op C&C voor de PSone te kunnen vinden.quote:Op zondag 28 april 2013 13:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Vooral kleinere studio's in Japan blijven bij de PSP omdat de ontwikkelkosten (o.a. devkits, ontwikkelkosten en uitgeven) veel lager liggen en er een erg grote gebruikersgroep is -- net zoals dat het geval is bij de 3DS.
De Vita is op veel punten duurder en heeft een kleinere gebruikersgroep.
Denk dat het nog wel twee jaar kan duren voor de Vita echt goed loopt/verkoopt.
Zal niet gebeuren vriend ( tenzij de hd collectie voor psv uitkomt. ) wel komt final fantasy x voor ps vita enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 13:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het overigens erg naar m'n zin met Urban Freestyle/Uncharted. Voor de rest had ik de hoop op C&C als PSone game maar die kon ik niet vinden.
Misschien als er een Kingdom Hearts uitkomt voor de PSv neem ik hem wel
Van de week weer van 100 naar 239 euro gegaan. Het feest is over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa keigaaf dat jullie dat geregeld hebben. Meteen meegedaan!quote:Op maandag 29 april 2013 08:40 schreef Pheno het volgende:
Eens een prijsvraag voor Vita-eigenaren
http://games.fok.nl/siten(...)-soul-sacrifice.html
Need for Speed Most Wantedquote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat soort spellen. Ik hoop op een GTA voor de vita en eigenlijk ook wel een RTS.
Is goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:47 schreef Puzom het volgende:
Iemand hier die Wipeout 2048 nog speelt? Zo ja, is ie een beetje goed te spelen of zijn de latere levels weer te snel en knal je overal tegenop? Op de PS3 met Wipeout HD gestopt omdat het te snel ging..............wellicht ben ik al oud aan het worden
http://www.budgetgaming.nl/news/2623.htmlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef videonatic het volgende:
Ik wacht nog steeds op games... ding ligt stof te happen [ afbeelding ]
Gravity Rush ¤ 19,99quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/2623.html
Ik slinger hem binnen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
dan zet je het op je Vita
nog steeds tof, heeft niets met eerdere Tycoon games te maken ... titel is een beetje slecht gekozen
het is echt een RTS (zonder base building)
Jammer voor je dan deze ronde, maar geef de hoop niet op want er gaan een hoop games bij komen zoals ik overal lees.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef videonatic het volgende:
[..]
Gravity Rush ¤ 19,99
LittleBigPlanet ¤ 19,99
PlayStation All-Stars: Battle Royale ¤ 19,99
Smart As... ¤ 19,99
Unit 13 ¤ 19,99
Wipeout 2048 ¤ 19,99
Resistance: Burning Skies ¤ 29,99
Uncharted: Golden Abyss ¤ 29,99
De doorstreepte games heb ik al en die andere twee zijn niet tof. Nogmaals. Stof happings....
Need for Speed Most Wanted, Dead or Alive 5+?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef videonatic het volgende:
[..]
Gravity Rush ¤ 19,99
LittleBigPlanet ¤ 19,99
PlayStation All-Stars: Battle Royale ¤ 19,99
Smart As... ¤ 19,99
Unit 13 ¤ 19,99
Wipeout 2048 ¤ 19,99
Resistance: Burning Skies ¤ 29,99
Uncharted: Golden Abyss ¤ 29,99
De doorstreepte games heb ik al en die andere twee zijn niet tof. Nogmaals. Stof happings....
Unit13 is een zeer tegenvallende FPS, paar losse missies die weinig met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jammer voor je dan deze ronde, maar geef de hoop niet op want er gaan een hoop games bij komen zoals ik overal lees.
Vraagje ik wil dat unit13 halen, maar is dat wat (zit er een verhaal in en is het niet zo als cod)?
Need for speed heb ik ook, DoA 5 op andere console.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Need for Speed Most Wanted, Dead or Alive 5+?
Unit13 is een van de betere shooters voor de vita, geen verhaal maar wel veel actie. En het speelt zeer goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jammer voor je dan deze ronde, maar geef de hoop niet op want er gaan een hoop games bij komen zoals ik overal lees.
Vraagje ik wil dat unit13 halen, maar is dat wat (zit er een verhaal in en is het niet zo als cod)?
Hoe is de multiplayer? Er moet een fatsoenlijke SOCOM uitkomen op de Vita. Had op de PS2 destijds via een adapter online SOCOM wat ik maandenlang dagelijks heb gespeeld. Tijdloos. Die op de PS3 vond ik weer wat minder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef videonatic het volgende:
[..]
Unit13 is een van de betere shooters voor de vita, geen verhaal maar wel veel actie. En het speelt zeer goed.
En het is best pittig!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
dan zet je het op je Vita
nog steeds tof, heeft niets met eerdere Tycoon games te maken ... titel is een beetje slecht gekozen
het is echt een RTS (zonder base building)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |